პედრის მიზანი ბენფიკასთან მატჩამდე დაბრუნებაა

პედრის მიზანი ბენფიკასთან მატჩამდე დაბრუნებაა

დღეს ცნობილი გახდა, რომ "ბარსელონას" ახალგაზრდა ნახევარმცველმა, პედრიმ ბარძაყის ტრავმა მიიღო - ესპანელი "ბაიერნის" წინააღმდეგ ჩატარებულ შეხვედრაში დაშავდა.

ჟურნალისტ ტონი ჟუანმარტის ინფორმაციით, "ბარსასა" და თავად ფეხბურთელის მიზანია, რომ მან გამოჯანმრთელება ლისაბონის "ბენფიკასთან" 29 სექტემბერს გასამართ მატჩამდე შეძლოს.

"ბლაუგრანა" პორტუგალიურ კლუბს ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მეორე ტურში დაუპირისპირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 16 სექტემბერი 2021 15:08
    0
    ნეტავ ეგეც დიდი ანგარიშით არ წავაგოთ. დანარჩენს აღარ ვჩივი.
    Culé [?]
    #13 16 სექტემბერი 2021 01:12
    2
    ხალხნო გამაგებინეთ ამ ბიჭში რა მოგწონთ რატო გააპიარეს ესე? ეს ჩემი სუბიეკტური აზრია მაგრამ რავი ვერ ვხედავ მე ამ ბიჭში ვარსკვლავს. რატო შეუკიკინა კუმანმა ტიპი ვეგარ მოხრაობს ხოლმე. ამის ერთი კარგი გამჭოლი პასი არ მინახია მე. ინიესტას ადარებენ და ნუ არვიცი სად ერეკლე სად ჩემი ყლ.ო.ინიესტას პასი,დრიბლინგი, ტემპის კონტროლი, მოედნის ხედვა რავი არცერთი არ აქვს. იმედია მე ვცდები:) ჩემზე მეტი ესმით ფეხბურთში კუმანსაც და ენრიკესაც გასაგებია მაგრამ მე რასაც ვხედავ იმას ვიძახი. ალბათ ვცდები ვნახოთ დრო გვანახებს. მე პირადად პყჩი მირჩევნია და ამდენი დრო რომ ეძლეოდეს მგონია რომ პედრიზე ეფეკტური იქნებიდა. ვისკა ბარსა
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 23:41
    0
    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: პენდრაგონი
    ციტატა: Alien messi
    პედრიზე წინა სეზონიდან მოყოლებული ვიძახოდი რო სლე იყო და ბევრს არ ჯეროდა ყველაზე მეტი ითამაშა ესპანეთში სულ თამაშობს ნიჭიერი ტალანტი 😂 ნიჭიერი კი არა 18 წლის ბიჭი 90 % პასებს რო მეტოქის ნახევრიდან თავის ნახევარზე გააკეთებს რა რა საუბარი🤣 18 წლის ხარ გაიქეცი მოატყუე ვინმე არა ეს ასაკთან შეუსაბამოდ “ჭკვიანი” იგროკია😂😂 მომავალი ინიესტა არ ვიცი მარა მომავალი კოკე გარანტირებული გვყავს🤣🤣🤣

    ვინხარ ასეთი გენიოსი რომ ვერც კუმანი და ვერც ლუჩო ვერ ქაჩავენ შენდენს?:დ ესეიგი ახვევია იმ ხალხს რომ ძირითადში ათამაშებენ ::დ კაი კუმანზე კიდევ მოჟნა, შეგიძლია თქვა ვინ უნდა დააყენოს რობერტო ყავს ალტერნატივაო, მაგრამ ესპანეთს რა გაუჭირდა ასეთი რომ ასეთ "უნიჭოს" აყენებს ძირითადში?:დ საული, რუისი, ტიაგო და ა.შ. ყავთ, მაგრამ პედრის აყენებენ გიჟები არიან ალბათ :დ იქ ჩომბრეები სხედან კაცო მთელს შტაბში, ეს ამ საიტზე ვართ მაგარი მცოდნე ხალხი და ჩვენდენს ვერ ქაჩავენ პროსტა :დ

    🤣🤣🤣🤣 კაი ძმაო მართალი ხარ ვიცი რო მაგ გენიებს ვერ გავუქაჩავ🤣🤣🤣🤣 მაგრამ პედრიში თუ ახალ ინიესტას ხედავ არამგონია შენც გაიწიო გენიოსობაზე🤣🤣🤣 ერთი ძმურად მითხარი მაგ 500 მატჩში პედრის გაკეთებული საქმე კუადრადო რო მოატყუა იუვენტუსთან ვიციიიი🤣🤣🤣 მაგის ჰაილაითებს რო ვუყურებ 5 ჯერ ამეორებენ მაგ მომენტს🤣🤣🤣🤣 დეიონგი გყავდეს მაგის გვერდით ნახევარდაცვაში და ვერ ატყობდე პედრის რო სლეა რავიი 🤣🤣🤣🤣

    ეჭვი არ შეგეპაროს რომ ლუჩოს და კუმანს კიარა, რუბენ ამორიმის ასისტენტის თანაშემწეს ვერ გაუქაჩავ ვერანაირ მეტაფიზიკურ სამყაროში. ეს შეურაცხყოფა არ არის, ობიექტირად არავინ არ ხარ ისეთი, არ გინახავს და არ იცი იმდენი, რომ ამ სამყაროდან თუნდაც ყველაზე უვიც და სუსტ პერსონას გაუქაჩო საფეხბურთო სპეციფიკაში. ვერც მე ვერ ვასწავლი ლუის ენრიკეს სასტავის დაყენებას, ვერც შენ და ვერც გრიშა ბიძია, ეს თუ გაინტერესებს.

    ახალ ინიესტას ვინ ხედავს? რაშუაშია პედრი ინიესტასთან? ან ვინ არის ახალი ინიესტა? ახალი ინიესტა არა, ახალ მესის დაგვიხატავენ კიდევ არ გინდა? ანუ კრიტერიუმი რაარის? 18 წლის ბავშვი თუ ინიესტას დონეს ვერ დებს სტაბილურად აპრიორი ჩომბრეა? მაგ ლოგიკით რა დონის ლოხი გამოდის ინიესტა, რომ თურმე მის დონეს თუ არ დებ დიდ ფეხბურთში საერთოდ რა გესაქმება :დ

    პედრის გაკეთებული საქმე შენ და მე კიარა, ჩვენზე ასჯერ და ათასჯერ კომპეტენტურმა ხალხმა დაინახა უკანასკნელ დიდ ტურნირზე. ტიპმა იტალიასთან 96%იანი პასების სიზუსტე დადო, მეოთხედი ვერტიკალზე და რა გაუკეთებიაო სერიოზულად მეკითხები :დ

    ხო და კიდე, ბევრი სმაილი დაწერე უფრო დამაჯერებლად გამოჩნდები

    ციტატა: პენდრაგონი
    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: პენდრაგონი
    ციტატა: Alien messi
    პედრიზე წინა სეზონიდან მოყოლებული ვიძახოდი რო სლე იყო და ბევრს არ ჯეროდა ყველაზე მეტი ითამაშა ესპანეთში სულ თამაშობს ნიჭიერი ტალანტი 😂 ნიჭიერი კი არა 18 წლის ბიჭი 90 % პასებს რო მეტოქის ნახევრიდან თავის ნახევარზე გააკეთებს რა რა საუბარი🤣 18 წლის ხარ გაიქეცი მოატყუე ვინმე არა ეს ასაკთან შეუსაბამოდ “ჭკვიანი” იგროკია😂😂 მომავალი ინიესტა არ ვიცი მარა მომავალი კოკე გარანტირებული გვყავს🤣🤣🤣

    ვინხარ ასეთი გენიოსი რომ ვერც კუმანი და ვერც ლუჩო ვერ ქაჩავენ შენდენს?:დ ესეიგი ახვევია იმ ხალხს რომ ძირითადში ათამაშებენ ::დ კაი კუმანზე კიდევ მოჟნა, შეგიძლია თქვა ვინ უნდა დააყენოს რობერტო ყავს ალტერნატივაო, მაგრამ ესპანეთს რა გაუჭირდა ასეთი რომ ასეთ "უნიჭოს" აყენებს ძირითადში?:დ საული, რუისი, ტიაგო და ა.შ. ყავთ, მაგრამ პედრის აყენებენ გიჟები არიან ალბათ :დ იქ ჩომბრეები სხედან კაცო მთელს შტაბში, ეს ამ საიტზე ვართ მაგარი მცოდნე ხალხი და ჩვენდენს ვერ ქაჩავენ პროსტა :დ

    🤣🤣🤣🤣 კაი ძმაო მართალი ხარ ვიცი რო მაგ გენიებს ვერ გავუქაჩავ🤣🤣🤣🤣 მაგრამ პედრიში თუ ახალ ინიესტას ხედავ არამგონია შენც გაიწიო გენიოსობაზე🤣🤣🤣 ერთი ძმურად მითხარი მაგ 500 მატჩში პედრის გაკეთებული საქმე კუადრადო რო მოატყუა იუვენტუსთან ვიციიიი🤣🤣🤣 მაგის ჰაილაითებს რო ვუყურებ 5 ჯერ ამეორებენ მაგ მომენტს🤣🤣🤣🤣 დეიონგი გყავდეს მაგის გვერდით ნახევარდაცვაში და ვერ ატყობდე პედრის რო სლეა რავიი 🤣🤣🤣🤣

    ეჭვი არ შეგეპაროს რომ ლუჩოს და კუმანს კიარა, რუბენ ამორიმის ასისტენტის თანაშემწეს ვერ გაუქაჩავ ვერანაირ მეტაფიზიკურ სამყაროში. ეს შეურაცხყოფა არ არის, ობიექტირად არავინ არ ხარ ისეთი, არ გინახავს და არ იცი იმდენი, რომ ამ სამყაროდან თუნდაც ყველაზე უვიც და სუსტ პერსონას გაუქაჩო საფეხბურთო სპეციფიკაში. ვერც მე ვერ ვასწავლი ლუის ენრიკეს სასტავის დაყენებას, ვერც შენ და ვერც გრიშა ბიძია, ეს თუ გაინტერესებს.

    ახალ ინიესტას ვინ ხედავს? რაშუაშია პედრი ინიესტასთან? ან ვინ არის ახალი ინიესტა? ახალი ინიესტა არა, ახალ მესის დაგვიხატავენ კიდევ არ გინდა? ანუ კრიტერიუმი რაარის? 18 წლის ბავშვი თუ ინიესტას დონეს ვერ დებს სტაბილურად აპრიორი ჩომბრეა? მაგ ლოგიკით რა დონის ლოხი გამოდის ინიესტა, რომ თურმე მის დონეს თუ არ დებ დიდ ფეხბურთში საერთოდ რა გესაქმება :დ

    პედრის გაკეთებული საქმე შენ და მე კიარა, ჩვენზე ასჯერ და ათასჯერ კომპეტენტურმა ხალხმა დაინახა უკანასკნელ დიდ ტურნირზე. ტიპმა იტალიასთან 96%იანი პასების სიზუსტე დადო, მეოთხედი ვერტიკალზე და რა გაუკეთებიაო სერიოზულად მეკითხები :დ

    ხო და კიდე, ბევრი სმაილი დაწერე უფრო დამაჯერებლად გამოჩნდები


    და კიდევ, კოკეს რომ რუსეთთან თამაშის მოცემულობით დამცინავ კონტექსტში ახსენებ, და გავიწყდება ტიპი წლების მანძილზე მესის, ჩავის და ფაბრეგასის კონკურენტი რომ იყო ასისტებში და ტოპ 5 ლიგის მასშტაბით 3 ჯერ აქვს დადებული სეზონში ყველაზე მეტი ასისტი, ამას რომ იკიდებ(ან არ გახსოვს არვიცი) და აქ რომ წერ ვაიმე რაგვეშველება ახალი კოკე გვეზრდებაო, აი მანდ ჩანს უკვე ვის რამდენად შეიძლება ასწავლო ფეხბურთი.
    [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 22:58
    2
    ვამბობ ხოლმე კომენტარები არ წავიკითხო თქო ტირილი არ მომინდეს თქო მარა მაინც მეკითხება ხოლმე 😁 და მერე მეტირება
    ფანი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 22:40
    2
    ციტატა: JOHN-DILLINGER
    ციტატა: rivaldo80
    რა შორსა ხალხი ფეხბურთისგან პედრიზე კრიტიკაა სასაცილოაა😂😂😂😂😂 18 წლისაა 18 ხალხნოო და 80 მილიონი ღირს და თამაში არ გაუმაზია...

    Ეგრევე ხავი და ინიესტა უნდათ:))კუმანის ხელში რავი რანაირად უნდა განვითარდეს ფეხბურთელი?თვითონ არ იცის სწორი და არასწორი ფეხბურთში და სხვას როგორ ან რაუნდა ასწავლოს

    ალბათ პატარები არიან არ იციან ამათმა ხავის 23 წლამდე მეეზოვეს ეძახდნენ ქომაგები გვერდზეე აკეთებს მარტო პასებსო აკრიტიკებდნენ.
    წევრი [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 22:32
    1
    პედრი არამარტო ჩემი აზრით ფეხბურთში კარგად ჩახედული პროფესიონალების აზრითაც ერთ ერთი ყველაზე ნიჭიერი ახალგაზრდაა და ბოდიში თუ ცხენივით არ დარბის და ინიესტას დონე არ აქ 18 წლის ასაკში😂😂 პროსტა სასაცილოდ არ მყოფნის ის ფაქტი რომ პედრის ყველა აღიარებს და ბარსას ფანები არიან უკმაყოფილოები და უნიჭოს ეძახიან😂😂კაით რა მართალია რომ ყველა თამაში არ უნდა ათამაშონ თორე გადაიწვება მაგრამ წესიერი ტრენერის ხელში ეს უმაგრესი დადგება
    ახალბედა [?]