ჟოან ლაპორტას მიმართვა გულშემატკივრებს

ჟოან ლაპორტას მიმართვა გულშემატკივრებს

"ბარსელონას" პრეზიდენტი, ჟოან ლაპორტა, "ბაიერნთან" მარცხის შემდეგ, კატალონიელთა გულშემატკივრებს მიმართავს:

გამარჯობა, კულეებო. ისევე იმედგაცრუებული ვარ, როგორც თქვენ. უნდა გითხრათ, რომ რაც ახლა ხდება, ერთ-ერთი ის სიტუაციაა, რომელსაც მოველოდით. ამიტომ, გთხოვთ, მოთმინება გამოიჩინეთ და ჩვენი კლუბის ქომაგობა გააგრძელეთ. ასევე გთხოვთ, რომ გვენდოთ. ჩვენ სწორედ თქვენი ნდობა და დრო გვჭირდება.
ეჭვი არ შეგეპაროთ, რომ ამ ვითარებიდან გამოსვლასა და პრობლემების მოგვარებას შევძლებთ.

დიდი მადლობა. Visca el Barça.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 16 სექტემბერი 2021 15:53
    0
    მოკლედ ყველამ ყველაფერი იცის, მესის სდომებია წასვლა და ვერ გაბედა ეთქვა, ცრემლიც იმიტომ წასცდა რო ტყუილებს ამბობდა ბარსა ჩემი ოჯახიაო. პირდაპირ რა თქმა უნდა ვერ გაბედავდა თქმას იცოდა ბარსამანიაზე რო ვერავის მოატყუებდა და ძალიან შეშინებული ყოფილა.
    ახალბედა [?]
    #24 16 სექტემბერი 2021 10:27
    1
    ბარსელონა გადაიქცა,სევილიის და ვალენსიას დონის კლუბად.
    გულშემატკივარი [?]
    #23 15 სექტემბერი 2021 21:33
    5
    ლაპოს გეგმებიდან გამომდინარე, მართლაც უნდა შევეგუოთ ამ სეზონს კულეებო, მართალია წელს არაშედეგიანი გვექნება, მაგრამ დღეს ეს ნაბიჯი "ჭადრაკულად" თუ ვიმსჯელებთ ასეც აჯობებს, ვიდრე არასრდოს, ადგილზე ტკეპნა და არაფერი! ცოტა მოთმინება გვმართებს!
    ახალი გუნდის შენებაა დღეს პრიორიტეტული და არა დღევანდელი შედეგები!
    მე იმედი მაქვს, რომ ბარსა ისევ საუკეთესო წლების დასაწყისის გეგმის მიხედვით მიდის!
    კულეებო, ბარსა ჩვენი გულია!
    ფანი [?]
    #22 15 სექტემბერი 2021 20:57
    3
    მოფერებით ლაპოს რომ ეძახიან აქ მაგაზე ვბედნიერდები. ლაპო😁 ეტყობა სანათესაოში ასე ეძახიან😁 კარგი ყრაკიდან გაგდებულია ეგ თქვენი ლაპო. ის გენიოსი გნომიც კარგი შენძრეული გვყავდა. დადგეს აქ სპექტაკლი და ნახეს იდეალური გამოსავალი რომელიც ირივეს უნდოდა და აწყობდათ. შეუძლება ასეც ჯობდა მაგრამ სადაც ტყვილია იქ აღარაფრის მწამს აწი. დიდი ძალიან დიდი და მწარე ტყვილით დაიწყო თქვენმალაპომ🙁
    წევრი [?]
    #21 15 სექტემბერი 2021 20:35
    3
    მესი გააგდეთ ქინძებო... ეს რა ჰქენით და ვინეები მოათრიეთ... აიაქსის ფილიალია ბარსა კი არა...
    წევრი [?]
    #20 15 სექტემბერი 2021 20:34
    5
    პროსტა ლაპორტას მე არ ვადანაშაულებ.. რო აგინებთ აბა რა გეგონათ მოვიდ9და ლაპორტა და ერთ თვეში საჩემპიონო გუნდს შეკრებდა და კრიზისიდან გამოვიდოდა ჭირი იქა ლხინი აქა ეგ არის ზღაპარი.. იმ დამპალმა მთელი მისი პრეზიდენტობის დროს კარგი არაფერი გააკეთა და გუნდი მილიარდ ნახევრიან ვალში ჩააგდო.. ამის მერე ლაპორტას არ შეეძლო არც მესის დარეგისტრირება არც ჰოლანდი მოყვანა მითუმეტეს ამ ტებასის გადამკიდე მოკლედ ამ სიტუაციის გამოსწორებას დიდი დრო უნდა და თუ აღარ გინდათ თამაშების ყურება ვინ გაძალებთ..პლიუს ლუკ დეიონგი პოზიციის შესავსებად მოიყვანე თირე ფუზიკურად შემტევები აღარ გვყავს.. თქვენი არ ვიცი მაგრამ მე ამ კაცის მჯერა
    წევრი [?]
    #19 15 სექტემბერი 2021 20:32
    3
    გეყოთ გაბოლება... ააბოლეთ ყველამ... ერთხელ კარში რომ არ დაარტყამს 90 წუთის განმავლობაში — იმ გუნდს გაარტყას ყველამ... თელავის "ნადიკვარია" და აბაშის "ავტომობილისტი" ბარსა კი არა..."კულე" ხომ იცით რას ნიშნავს კატალონიურად, ჰოდა , ეგა ხართ!!!
    გულშემატკივარი [?]
    #18 15 სექტემბერი 2021 19:51
    3
    lukicha-barca,
    გვარდიოლაც ახალი იყო ერთ დროს!
    სწორედ ხავი და ინია საჭირო, გულით კულე!
    ლაპოს საუბრებიდან გამომდინარე, რაც მე მოვისმინე შესაბამისად ანალიზიც სახეზეა! მე რასაც სავარაუდოდ ვამბობდი ამ პერიოდში, ქრონოლოგიურად ყველაფერი ზუსტად ისე მიდის. ლაპოს საუბრებიდან გამომდინარე ეს ასეც მოხდება!
    კუმანს ამ სეზონის ბოლოს გაუშვებს!
    პიკე ამ სეზონში ამთავრებს კარიერას და პუიოლთან ერთად კლუბის შტაბში გამწესდებიან!
    აგუერო, ბუსი, ალბა, უმტიტი და რობერტო სათადარიგოზე!
    ბრაითას და ლენგლეს გაუშვებს!
    იქამდე ფინანსურად გაძლიერდება და დიდი ალბათობით ჰალანდს დაითრევს!
    მართლაც უნდა მოვითმინოთ, მართლაც სხვა და ახალი ბევრად ძლიერი ბარსას აშენება აქვს ჩაფიქრებული!
    კულეებო ბარსა ჩვენი გულია სხვა შანსი არაა!!!
    ფანი [?]
    #17 15 სექტემბერი 2021 19:31
    5
    ოღონდ კუმანი მოაშორე სხვა შენგან არაფერი არ მინდა
    [?]
    #16 15 სექტემბერი 2021 19:28
    9
    გვენდეთო? შენი ოჯახის ყველა წევრი ი.ხმარა პერესმა (ფაქტია ეგ გინება არა) როგორ უნდა გენდოს ვინმე სულელის გარდა, მესიზე გენდეთ, არჩევნები ტყუილით მოიგე, მერეც გვატყუე რჩება ლეოო, მერე მოიტყუე უი ფინანსურად შეუძლებელიაო. როგორ გენდოთ შე არარაობა რას გავხარ სახეზე აფერისტი ცბიერი და დედამ...ლი სახე გაქ
    Culé [?]
    #15 15 სექტემბერი 2021 19:27
    12
    ძალიან მიკვირს თქვენი ვინც ლაპორტას აგინებთ.რა უნდა ექნა ამ კაცს ამ მოკლე დროში და ესეთ კრიზისშია გუნდი. რა პერესის შნირი რეებს წერთ საერთოდ.რა უნდა ექნა მესი დაეტოვებინა და გუნდი გაეკოტრებინა? ამ კუმანსაც ამხნევებს და ეუბნება გრნდობიო მაგრამ აგერ ნახავთ მაქსიმუმ წლის ბოლოს გაუშვებს. მესის წასვლა მეც ძალიან მეწყინა და შოკში ვიყავი მაგრამ მგონი სწორად მოიქცა ლაპორტა და თვითონ მესისთვისაც უკეთესი იყო წასვლა იმიტომ რომ ტიპი თავს იკლავდა მარტი თამაშობდა და მაინც 8-2 აგებდნენ.გრიზმანს რაც შეეხება ეგეც სწორი გადაწყვეტიოებაა იმიტომ რომ ბარსაში ვერ ათამაშდა და სანაკ რაღაც ფასი ქონდა გაუშვა.ახალი ერა იწყება ბარსაში. ეხლა ცოტა ამოძვრებიან კრიზისიდან და მოიყვანენ კარგ მწვრთნელს და კარგ ფეხბურთელებს. მე რატომღაც მგონია რომ კლოპი მოვა , უყვარს კლოპს დაშლილი გუნდების აწყობა და მგონია რომ მოიყვანს ლაპო. კუმანს მილიონი % გაუშვებს და არა მგონია ხავი მოიყვანოს და გარისკოს იმიტომ რომ არავინ იცის ხავი რა მწვრთნელია . ძალიან დიდ პატივს ვცემ ჩვენ ლეგენდა ხავის მაგრამ მგონი ადრეა მაგის მოყვანა. მესის წასვლის შემდეგ ვაბშე არ მეგონა ბარსას თამაშებს თუ ვიყურებდი ისეთ შოკში ვიყავი მაგრამ დაიწყო სეზონი და მომენატრა ჩემი საყვარელი ბარსა. კი დასუსტებულია დედა უტირეს გუნდს მაგრამ ფარხმალი არ დაყაროთ კულეებო ძალიან მალე ლაპო მაგარ გუნდს დააყრნებს და ისევ ყველასთვის საშინელი და მრისხანე მეტოქე ვიქნებით. ვისკა ბარსა
    ახალბედა [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 19:14
    3
    ციტატა: jacky iakovenko
    შენი ლოგიკით მაშინ კოუტინიოც მაგარი ღლე ფეხბურთელია

    ლოგიკა თუ გაგაჩნია მიხვდები, რომ კოუტინიოც მაგარი ღლე ფეხბურთელია დღევანდელ რეალობაში. (სამწუხაროდ)
    ციტატა: jacky iakovenko
    სამაგიეროდ პედრია მაგარი

    პედრი საერთოდ არ მიხსენო მეზიზღება ეგ ძალით ნიჭიერი ბანძი ფაბრეგასი (პლიუს პედრიმ დარტყმაც არ იცის ასე რომ ბანძი ფაბრეგასიც ვერაა ტიპი)... სანამ ჰაიპზეა და 80 მილიონადაა შეფასებული მანამდე არის გასაგდები გუნდიდან, თორემ შეგვრჩება ეგეც რობერტოსავით.
    ციტატა: jacky iakovenko
    დემბელიეთი დ კიდევ დემირი და რავიცი ვინები არიან თავისი ლუკით...

    ამ ბალასტზე კომენტარსაც ვერ გავაკათებ უბრალოდ. ნერვები მეშლება.
    ციტატა: jacky iakovenko
    გრიუზმანი რო აკეთებდა ბარეულმა გააკეთოს ნეტა ისე სამარცხვინოები არ იქნებიან როგორებიც გუშინ იყვნენ

    რას აკეთებდა გრიზმანი მაგის ჩამშლელი შემტევი დდშვც მე. ნახე გრიზმანის სტატისტიკა ლა ლიგაში ტიპი 50 საუკეთესო შემტევ ფეხბურთელშიც კი არ შედის თავისი "მარგი" ქმედებებით, და რაც შეეხება მის "კარგ" თამაშს დაცვაში და შავ სამუშაოს 200-250 ადგილამდე მერყეობს მისი მაჩვენებლები, ან გრიზმანში 120 მილიონი დაცვაში კარგი თამაშისთვის გადაიხადეს??? ეგაა თქვენი გრიზმანი, აბსოლუტური ნულია ტიპი. აი ზუსტად გაარტყეს მაგისი სატრანსფერო ღირებულება ზუსტად 120 მილიონი უნდა გადაეხადათ და კი აცოცდა მერე ვირისაზე რო მოვიდა აქ. მეთქი მესის ადგილზე დადგება ახლა და რაღაცას დაემსგავსება მისი თამაში თქო მარა ნურას უკაცრავად, კიდევ უფრო ცუდი იყო... ნეტა ახლა ვინ უშლიდა ხელს, დემირი??? თუ რობერტო??? თუ ბარსელონას კლიმატი???
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    წევრი [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 19:08
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ლაპორტას დდშვც და ბართომეუსიც, მარა ლაპორტას რატო ლანძღავთ ვერ ვხვდები ჯერ-ჯერობით რამდენადაც შეძლო გაყარა ნაგავი გუნდიდან. და დანარჩენსაც გაყრის ალბათ. გრიზმანის გაშვება ყველაზე სწორი გადაწყვეტილება იყო რა მნიშვნელობა აქვს გრიზმანთან ერთად იქნები ცუდი გუნდი თუ გრიზმანის გარეშე, არაფერს არ მატებდა გუნდს აბსოლუტურად აი არაფერს. მაგის აპორნი შემტევი დდშვც მე.

    შენი ლოგიკით მაშინ კოუტინიოც მაგარი ღლე ფეხბურთელია სამაგიეროდ პედრია მაგარი დემბელიეთი დ კიდევ დემირი და რავიცი ვინები არიან თავისი ლუკით...გრიუზმანი რო აკეთებდა ბარეულმა გააკეთოს ნეტა ისე სამარცხვინოები არ იქნებიან როგორებიც გუშინ იყვნენ
    ახალბედა [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 19:02
    0
    ლაპორტას დდშვც და ბართომეუსიც, მარა ლაპორტას რატო ლანძღავთ ვერ ვხვდები ჯერ-ჯერობით რამდენადაც შეძლო გაყარა ნაგავი გუნდიდან. და დანარჩენსაც გაყრის ალბათ. გრიზმანის გაშვება ყველაზე სწორი გადაწყვეტილება იყო რა მნიშვნელობა აქვს გრიზმანთან ერთად იქნები ცუდი გუნდი თუ გრიზმანის გარეშე, არაფერს არ მატებდა გუნდს აბსოლუტურად აი არაფერს. მაგის აპორნი შემტევი დდშვც მე.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    წევრი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 18:59
    2
    ამან მესით ყველაფერი თქვა უკვე რისი მაქნისიც არის და კიდევ გრიზმანზე კომენტარითაც
    წევრი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 18:56
    6
    ყველაზე ჩმორი პრეზიდენტი ხარ, პერესის მწმენდავი განდილა.. ლუკდეიონგის მოყვანით იქნება ყველაფერი კარგაად? შენ და კუმანმა გაასხით გუნდიდან
    გულშემატკივარი [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 18:54
    5
    5 წელი რო გუნდის მარტივ-მამრავლებად დაშლა მიმდინარეობს თან ამაში ლაპორტას წვლილი 0 ია ამ ზიანს ნახევარ წელიწადში ვერ აღმოფქვრი დარწმუნებული ვარ ლაპორტას მეთაურობით ისევ მწვერვალზე დაბრუნდება გუნდი
    ახალბედა [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 18:53
    3
    ჩააჯვი ლაპორტა საქმეში უკვე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 18:49
    4
    მე მჯერა ლაპორტას პოლიტიკის და დრო ჭირდება რომ ბართომეუს ჩასვრილები ბოლომდე გაწმინდოს ამ სეზონსი არაფრის იმედი მაქვს და მომავლიდან მგონი მოაძლიერებს გუნდს.. რა ვალებიც დატოვა ბართომეუმ იმის ამოქაჩვა არაა მარტივი.
    ფანი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 18:44
    6
    წლების წინ ამ კაცმა დაგვაყენა ფეხზე, რავიცი ახლა გუნდის ჩაძირვა რატო უნდა უნდოდეს რო? ძაან რთული ეკონომიკური მდგომარეობაა, ჰოლანდს ისეთი ფასი ადევს შუაზეც რომ გახეულიყო ვერ იყიდიდა.