ალეხანდრო ბალდე: ამ დღეზე ყოველთვის ვოცნებობდი

ალეხანდრო ბალდე: ამ დღეზე ყოველთვის ვოცნებობდი

"ბაიერნთან" გუშინ გამართული მატჩის 74-ე წუთზე ჟორდი ალბამ ტრავმა მიიღო, მის ნაცვლად კი მოედანზე ახლაგაზრდა ალეხანდრო ბალდე შემოვიდა, რომელმაც კატალონიურ გრანდში პირველი მატჩი ჩაატარა.

17 წლის ფეხბურთელი დებიუტს შემდეგნაირად ეხმაურება:

მას შემდეგ, რაც ამ კლუბში 7 წლის ასაკში მოვედი, მუდამ ვოცნებობდი, რომ პირველ გუნდში მეთამაშა. 11 წლის შემდეგ, სადებიუტო შეხვედრის ჩატარების შესაძლებლობა ჩემპიონთა ლიგის ეგიდით მომეცა. ამისთვის თავდაუზოგავად ვმუშაობდი, ახლა კი ძალიან ბედნიერი ვარ.

არ მეგონა, რომ თამაში მომიწევდა, მაგრამ ჟორდიმ შეცვლა მოითხოვა, მე კი გასახურებლად მხოლოდ 30 წამი მქონდა, რის შემდეგაც მოედანზე გავედი. თავში ბევრი რამ მიტრიალებდა, თუმცა ყველაფრისთვის მზად ვიყავი.

ვიმედოვნებ, უფრო მეტ სათამაშო დროს მივიღებ, რათა გამოცდილება მოვიპოვო. მინდა, ბიჭებთან ერთად ვარჯიში განვაგრძო და საუკეთესოებისგან ვისწავლო.

ამ შედეგს არ ველოდით, თუმცა, ბრძოლას გავაგრძელებთ! VISCA EL BARÇA.

ალეხანდრო "ბარსას" ახალგაზრდულ სისტემაში 2011 წლიდან ირიცხება, 2020 წელს - სარეზერვო გუნდში გადაიყვანეს, ახლა კი უკვე პირველ გუნდშიც იძახებენ. იგი 2003 წელს დაბადებულთა თაობას მიეკუთვნება, მაგრამ წარმოშობით გვინეელ-დომენიკელი, ყოველთვის, თავისთვის უფრო მაღალ კატეგორიებში თამაშობდა და ჩემპიონატი ყველა მათგანთან ერთად მოიგო.

გასულ ზაფხულში "ბლაუგრანამ" ახალგაზრდა მარცხენა მცველთან კონტრაქტი 2024 წლის 30 ივნისამდე გაახანგრძლივა და გამოსასყიდ თანხად 500 მილიონი ევრო ჩაუწერა.

აღსანიშნავია, რომ გერმანული კლუბის წინააღმდეგ ბალდე საკმაოდ თამამად შემოვიდა და რამდენიმე მეტოქის მოტყუებასაც არ ერიდებოდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 16 სექტემბერი 2021 15:56
    0
    ეს წარმოშობით გვინეელ-დომენიკელი, რას ნიშნავს ნაჯვარია თუ ორივე ქვეყანაში დაიბადა.
    წევრი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 22:52
    0
    ვინმემ თუ მოახდინა კარგი შთაბეჭდილება, ეს ბალდეა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 20:15
    2
    დროა უკვე ძირითადს შეეჩვიოს რაც ალბამ ვერ გააკეთა გუშინ 15 წუთში გააკეატა ამ ბიჭმა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 19:29
    1
    ციტატა: CHEPE
    რაც მთავარია არის ტექნიკური იცის ბურთს როგორ უნდა მოეპყროს ჯერ ბავშვია მაგრამ ამისგან კაი ტრენერი მაგარ იგროკს გამოძერწავს

    დღევანდელ უმესო და უკვე უთავმოყვარეო ალბას ახლაც ჯობს. მარა პროფესორა კუმანი მარცხენა მცველად რობერტოს ან ლენგლეს დააყენებს და ამას არა
    ფანი [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 18:31
    1
    რაც მთავარია არის ტექნიკური იცის ბურთს როგორ უნდა მოეპყროს ჯერ ბავშვია მაგრამ ამისგან კაი ტრენერი მაგარ იგროკს გამოძერწავს
    წევრი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 18:11
    2
    ეს და კოუტინიო რომ არ გამოსულიყვნენ არც ვუყურებდი ბოლომდე თამაშს,რაც ამ ბიჭმა იმ რამდენიმე წუთში აჩვენა არ უჩვენებია თუნდაც იგივე პედრის და ფატის.ძალიან სწრაფი გაბედული და ტექნიკური ფეხბურთელია და სწორი აზროვნების მქონე მწვრთნელის ხელში ჩათვალეთ ახალი ალვეში იზრდება
    გულშემატკივარი [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 18:10
    0
    თუ ფიქრობენ რო ჩავის მოყვანა ადრეა.. ლუჩო დააბრუნონ რაა ვაფშე გარდასახავს გუნდს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 18:10
    2
    ახლა ვაკვირდები ბარსელონას ფეხბურთელებს როგორც პირველი გუნდისას ისე ბარსა ბ ტიპები არიან ძან გამხდრები მარტო ბურთთან კონტაქტს და პასებს ასწავლიან ეს შობელძაღლები მგონი რავიცი ძმაო სხვა გუნდის ფეხბურტელები ტუნდაც 19 20 წლის ბიჭები ოსეთ ჯანზე არიან ბეტეერებივით გამოიყურებიან გინდ პრემიერ ლიგა აიღე გინდა ბუნდესლიგა დღეს ფეხბურთში იგებს ის ვინც ფიზიკურად მზად არის დაუღალავად ორბინოს მოედანზე და ფიზიკურად კორპუსში ძლიერია.. არაა ჩვენებიარტო პასები და ბურტის უაზრო ბოდიალი აქეთ იქით ცოტა ტრანაჟორებზეატარეთ ფეხბურტელები ან ეს ბალდე რას გავს სპიჩკის ჩხირი
    ფანი [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 18:04
    0
    გვარდიოლა ამისაგან და რამდენიმე ახალგაზრდისგან ძაან სერიოზულ იგროკებს ჩამოაყალიბებდა რა, პიტალო კუმანის ხელში არაფრის პერპექტივა არ ჩანს იმენა.
    Culé [?]
    #2 15 სექტემბერი 2021 18:00
    0
    ძალიან მომწონს ამის სათამშო სტილი, სისწრაფე, ტექნიკა, ცოტა თავხედობაც
    გულშემატკივარი [?]
    #1 15 სექტემბერი 2021 17:51
    1
    კუმანი თუ მართლა დებილი არაა ალბა სკამზე უნდა გადავიდეს უკვე და მხოლოდ მაშინ ითამაშოს როცა ბალდეს დაჭირდება შესვენება რომ არ გამოიფიტოს სხვა რავიცი დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა და აბა შენიცი ❤️‍🔥