ოფიციალურად: პედრი და ჟორდი ალბა ტრავმირებულნი არიან

ოფიციალურად: პედრი და ჟორდი ალბა ტრავმირებულნი არიან

ცოტა ხნის წინ ოფიციალურად დადასტურდა, რომ "ბარსელონას" ფეხბურთელებმა - პედრიმ და ჟორდი ალბამ "ბაიერნის" წინააღმდეგ გუშინ გამართულ შეხვედრაში დაზიანებები მიიღეს.

კლუბის ოფიციალური ინფორმაციით, ორივე მოთამაშეს ტრავმა ბარძაყის არეში აქვს: პედრიმ მარცხენა ბარძაყის კუნთი დაიზიანა, ალბამ კი - მარჯვენა.

ცნობილი ჟურნალისტის, ხავი მიგელის თანახმად, გონსალესს, სულ მცირე, 2-3 კვირა გაუცდება - შესაძლოა, ყველაზე უკეთეს შემთხვევაში, ის გუნდს 2 ოქტომბერს, მადრიდის "ატლეტიკოსთან" შეხვედრაში დაუბრუნდეს; რაც შეეხება ჟორდის, სავარუდოდ, იგი "ბარსას" 3-4 კვირით დააკლდება და 5 მატჩს ("გრანადასთან", "კადისთან", "ლევანტესთან", "ბენფიკასა" და "ატლეტიკოსთან") გამოტოვებს. მარცხენა მცველი, შესაძლოა, სანაკრებო პაუზის შემდეგ, 17 ოქტომბერს, "ვალენსიასთან" მატჩისთვის გამოჯანმრთელდეს.

გერმანელებთან პედრიმ მოედანზე მთელი მატჩი გაატარა, ალბა კი 74-ე წუთზე ალეხანდრო ბალდემ შეცვალა, რომელსაც კატალონიურ გრანდში დებიუტი ჰქონდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 16 სექტემბერი 2021 15:59
    0
    მოკლედ მოახერხა როგორც იქნა კუმანმა ენრიკეს გარეშეც პედრის დამტვრევა? ენრიკენ ცოდოაო და ნაკრებში არ წაიყვანა და ამ ბულდოგმა არაფერი მოუვაო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 15 სექტემბერი 2021 20:14
    2
    ძაან კაი ბალდე მეტ სათამაშო დროს მიიღებს და კოუტიბიოც დადგრბა ცენტრში არაა ეს პედრი ჯერ ძირითადის კაცი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #22 15 სექტემბერი 2021 17:46
    4
    ალვეში ეხაც აჯობებს მარჯვნივ ყველას ვინც გვყავს, ინიესტაც მთელ ჩვენ ნახევარდაცვას ერთად აღებულს ჯობია, სუარესი-მესი-გრიზმამი-ნეიმარი აი ამ დონის იგროკებს რო გაუშვევ და ლუკ დე იონგს, პიჟონ დემბელეს, ხეიმარ აგუეროს და მსგავსი ხალხით რო გატენი გუნდს რაღაზეა ბაზარი. გრიზის ლუკ დე იონგით ჩანაცვლება კიდე რავიცი როგორ ავღწერო, რაარი ასაღწერი საერთოდ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 15 სექტემბერი 2021 17:43
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    რობერტოს მარჯვეა მცველობა საიდან მოთხარა ვაფშედა ლუჩომ? ეგ კაცი ნახვარმცველი ამპულით, მარა ბოლოს ისე მოხდა რო ვერსად ვერ დადო მაქსიმუმი. რეგულარულად ცენტრში რო ეთამაშა თავიდსნვე სულ სხვა შედეგს დადებდა. აწი კი ჩვეულებრივი ზამენის იგროკი თუ იქნება, მეტი ვეღარაფერი გამოვა მისგან.

    ეგ ძირითადის იგროკად არც არასდროს მოიაზრებოდა პირველ გუნდში დააწინაურეს იმიტომ რომ კარგი ზამენაა უნივერსალია და ისე თუ ასე ყველგან იყენებდა ენრიკე მაგას ბოლოს დაცვაში დაწია იმიტომ რომ დანი ალვეში რო წავიდა დღემდე ნორმალური არავინ გვყავს მაგ კრაიზე ვითომ დესტი ფაფხურობს რაღაცას მაგრამ მგონი მაგასაც ამოარტყავენ მალე პანღურს.
    ფანი [?]
    #20 15 სექტემბერი 2021 17:39
    0
    რობერტოს მარჯვეა მცველობა საიდან მოთხარა ვაფშედა ლუჩომ? ეგ კაცი ნახვარმცველი ამპულით, მარა ბოლოს ისე მოხდა რო ვერსად ვერ დადო მაქსიმუმი. რეგულარულად ცენტრში რო ეთამაშა თავიდსნვე სულ სხვა შედეგს დადებდა. აწი კი ჩვეულებრივი ზამენის იგროკი თუ იქნება, მეტი ვეღარაფერი გამოვა მისგან.
    Culé [?]
    #19 15 სექტემბერი 2021 17:37
    3
    ჩემი სუბიექტური აზრით გავის უფრო მეტი პერსპექტივა აქვს ვიდრე პედრის. გავის ბ გუნდში ორი წლით სტაბილური სათამაშო დრო და 19 წლისას უკვე მონსტრად ჩამოყალიბდება :)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 15 სექტემბერი 2021 17:35
    2
    პედრი 18 წლის ბავშვია და უმჯობესია ისეთი სათამაშო დრო დაეთმოს, როდესაც მაქსიმუმს დადებს მოედანზე
    მაგრამ კუმანის ხელში გამორიცხულია
    ალბათ ვინმე კლოპისნაირი შერეკილი უნდა მოვიდეს, თავზეხელაღებული შეტევა რომ არ დაეზარება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 15 სექტემბერი 2021 17:30
    3
    პედრი არის ძალიან კარგი პერსპექტიული ფეხბურტელი მაგრამ არა ძირითადის ფეხბურთელი მითუმეტეს ბარსასთვის, (ეს ჩემი აზრია) ან სისწრაფე ქონდეს ან რაღაცა საგოლეპასებს არიგებდეს ფლანგებზე ან კაცის მოტყუება შეძლოს ორის ერთად მაინც, რავიცი კი სულ ძირითადში ყავთ მაგრამ ამის სასწაული თამაში მე არმინახავს რომ იძახიან ინიესტაა ძმაოო რა ი ნიესტა ბიჭო ინიესტა რო ბურთს მიიღებდა მცველებს მუხლები უკანკალებდათ რომ უკვე სახიფათო შეტევა იწყებოდა და ეს რა ინიესტა კიარა დანი ოლმო მირჩევნია ფიზიკურად მაინც არის ჯანზე
    ფანი [?]
    #16 15 სექტემბერი 2021 17:30
    1
    კოუ ფრენკი რობერტო ნახევარდაცვაში იქნებოდა მშვენიერი, მაგრამ ხო ვიცი რო მკვდარ ბუსკეცს შეტენის მანდ და კოუტინიოს შეტევაში მარცხენა ფლანგზე ამოუღებს სულს
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #15 15 სექტემბერი 2021 17:29
    3
    კაროჩე ესეც ვერაა რა ხოდზე, ჯერ ადრეა ამის ჩავი ინიესტობა და გაბრწყინება
    Culé [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 17:23
    1
    კაია დაისვენოს პედრიმაც. ისედაც გვამი დადიოდა უკვე მინდორზე . ალბას მაგივრად ლაპორტა დადგეს კიდე და ასე
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    Culé [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 17:20
    0
    ციტატა: JOHN-DILLINGER
    ციტატა: Davita
    კარგია ორი გვამი მოგვშორდა ცოტახნით, პედრისთან ბოდიში მაგრამ ეგეც გვამია კუმანის წყალობით რა თქმა უნდა

    Ვერანაირად განვითარდება 18 წლის ბავშვი კუმანის ხელშ და რატოა ამხელა კრიტიკა პედრის მიმართ ამოუცნობია.მოკლებული კუილას წყალობით აქ ამ ბავშვს.სასწრაფოდ მოსაშორებელია კუილა თორე მილნი მონაგონი იქება.არანაირი ტაქტიკა გუნდს არ გააჩნია და რისი იმედი აქვთ.კუმნი საკუთარ შვილს იხმას და არ გადადგება.ან მაგარი ჯიუტია ან იმაზე შტერია ვიდრე ჩანს.

    უფრო შტერია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 17:19
    0
    საინტერსოა ვის ენდობა ცენტრში, კოუტინიოს დააყენებს ალბათ
    ბალდე, ძალიან სწრაფი და ტექნიკური ბიჭია, ნორმალური მწვრთნელის ხელში ძალიან მოუმატებს, მაგრამ კუმანი.... rage
    ახალბედა [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 17:15
    0
    ციტატა: Davita
    კარგია ორი გვამი მოგვშორდა ცოტახნით, პედრისთან ბოდიში მაგრამ ეგეც გვამია კუმანის წყალობით რა თქმა უნდა

    Ვერანაირად განვითარდება 18 წლის ბავშვი კუმანის ხელშ და რატოა ამხელა კრიტიკა პედრის მიმართ ამოუცნობია.მოკლებული კუილას წყალობით აქ ამ ბავშვს.სასწრაფოდ მოსაშორებელია კუილა თორე მილნი მონაგონი იქება.არანაირი ტაქტიკა გუნდს არ გააჩნია და რისი იმედი აქვთ.კუმნი საკუთარ შვილს იხმას და არ გადადგება.ან მაგარი ჯიუტია ან იმაზე შტერია ვიდრე ჩანს.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 17:14
    2
    პედრი ისედაც აღარ მომწონდა ბოლო თამაშები არაფერი სასარგებლო არ მოაქვს მის თამაშს წინ პასებს თითქმის ვერ აკეთებს Key პასი არ იცის საერთოდ არც დრიბლინგი არც მოტყუება აი მუსიალამ რეები ჩაატარა გუშინ )
    ფანი [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 17:14
    2
    ციტატა: Zura Gviniashvili
    პუჩის მაინც არ დააყენებს :)))). დააგდებს ისევ ბებერ რობერტოს ან გაბის შემოიყვანს :))

    რობერტო ცენტრში რომ დასვას მაგას არაუშავს კიდე მშვენიერი შედეგები აქვს წელს ცენტში, შენ ისათქვი დესტი არ გადაწიოს მარცხნივ და რობერტო მარჯვნივ, ამ შემთხვევაში მართლა დაგვერხა
    გულშემატკივარი [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 17:11
    0
    პუჩის მაინც არ დააყენებს :)))). დააგდებს ისევ ბებერ რობერტოს ან გაბის შემოიყვანს :))
    ფანი [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 17:10
    1
    კარგია ორი გვამი მოგვშორდა ცოტახნით, პედრისთან ბოდიში მაგრამ ეგეც გვამია კუმანის წყალობით რა თქმა უნდა
    გულშემატკივარი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 17:10
    1
    ციტატა: RiquiPuig
    პედრი დიდი დანაკლისია და ალბას რაც შეეხება,ბალდეს რა თქმა უნდა შეცდომები ექნება,17 წლისაა და გამოუცდელი,მაგრამ მგონია რომ მაღალი დონის ფეხბურთელი დადგება ამისგან,ახლა უნდა დაამტკიცოს ყველაფერი

    დიდი დანაკლისი არა ის კიდე.....ერთი თამაში გამოუვიდა წინა სეზონში იუვესთან და უცებ მომავალ მესით შერაცხეს,ერთი ჩვეულებრივი ფეხბურთელია კარგი ტალანტით და არაფერი მეტით
    Culé [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 17:09
    2
    ბალდე , ნიკო და კოუ ათამაშე კუილმან თორე 3-4 თამაშში მოგისვრიან სანაგვეზე :)