ბარსელონას ხელმძღვანელობას გუნდის სრული შემადგენლობით ნახვა სურს

ბარსელონას ხელმძღვანელობას გუნდის სრული შემადგენლობით ნახვა სურს

"ბაიერნთან" გუშინდელი მარცხის შემდეგ, ჟოან ლაპორტამ, რაფაელ იუსტემ და მატეუ ალემანიმ რონალდ კუმანთან შეხვედრა გამართეს.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, აღნიშნულ შეხვედრაზე, მწვრთნელისა და ახალგაზრდებისადმი ნდობა კიდევ ერთხელ გამოჩნდა.

კატალონიური გამოცემის ცნობით, კლუბის ხელმძღვანელობას სურს, გუნდი სრული შემადგენლობით იხილოს და "ბარსას" სიძლიერე ამის შემდეგ შეაფასოს.

ამჟამად ლაზარეთში ბევრი ფეხბურთელი იმყოფება - "ბლაუგრანას" სერხიო აგუერო, ანსუ ფატი, უსმან დემბელე და მარტინ ბრეითუეიტი ვერ ეხმარებიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 16 სექტემბერი 2021 16:04
    0
    ხოდა წაიყვანოს ჯანმრთელები ყველანი ერთად ლაზარეთში და დანარჩენებიც იქ დახვდებიან. ასე შეიკვრება მთელი გუნდი ვისი ნახვაც ხელმძღვანელობას სურს.
    ფანი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 17:36
    0
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Memphis Depay
    პეპის მერე ჩვენ არ გვყოლია მწვრთნელი. ენრიკეც დიდი ვერაფერი, პირველი სეზონის მერე ნაკლები ისლევა? 2017-ში მსნ-მ ერთი გოლი ვერ გაუტანა იუვეს. საშუალო დონე იყო. ვალვერდე ხო იმენა საშინელება, მესი გვათრევდა თუ რამეს ვახერხებდით მის და რამდენიმე იგროკის ხარჯზე, მაგის მშიშარა დედას რო შევე.ი თორე მინიმუმ ერთ ლიგას დავდებდით. იმედია ხავი იქნება გვარდიოლას მიმსგავსებული ვერსია და დაგვაბრუნებს მწვერვალზე.

    ენრიკეს ბრალი რამდენად იყო ეგ აღარ ვიცი რა გუნდი გადაიწვა ზამენა არ ყავდა. ყველას სახეს აძრობდნენ და მერე ერთი თამაში წააგეს აპრილში რეალთან თუ ვალენსიასთან და იქედან მოიშალა გუნდი. იმენა 11 კაცით სახეს აძრობდნენ მთელი სეზონი და მოკლედ ძალები ვერ გადაანაწილა :/ ვალვერდე ჩმორია ++++

    რაღაცეები ისლევა რა, თუ არ ვცდები იუვესთან მატიე დააყენა. როცა გუნდს უჭირდა თითქოს ვერაფერი შეცვალა. იმ პირველ სეზონში ბაზარი არაა, მარა შემადგენლობაც არნახული იყო. მესი-სუა-ნეიმარი აი მარტო ესენი რო გყავს წინ ყვწლასთან უპირატესობა გაქვს ლიჩნად.
    ფანი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 17:33
    0
    ასე პომიდორივით გაწითლებული სირცხვილისგან მაინც იყოს, მაგრამ არა ამის ბრალი არასოდეს არაა სათანადო გუნდი არ ყავს, ეს, ის... რა გამოლევს მიზეზებს
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 17:26
    0
    აუცილებლად გასაშვებია, უპირობოდ... rage
    Culé [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 17:26
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    პეპის მერე ჩვენ არ გვყოლია მწვრთნელი. ენრიკეც დიდი ვერაფერი, პირველი სეზონის მერე ნაკლები ისლევა? 2017-ში მსნ-მ ერთი გოლი ვერ გაუტანა იუვეს. საშუალო დონე იყო. ვალვერდე ხო იმენა საშინელება, მესი გვათრევდა თუ რამეს ვახერხებდით მის და რამდენიმე იგროკის ხარჯზე, მაგის მშიშარა დედას რო შევე.ი თორე მინიმუმ ერთ ლიგას დავდებდით. იმედია ხავი იქნება გვარდიოლას მიმსგავსებული ვერსია და დაგვაბრუნებს მწვერვალზე.

    ენრიკეს ბრალი რამდენად იყო ეგ აღარ ვიცი რა გუნდი გადაიწვა ზამენა არ ყავდა. ყველას სახეს აძრობდნენ და მერე ერთი თამაში წააგეს აპრილში რეალთან თუ ვალენსიასთან და იქედან მოიშალა გუნდი. იმენა 11 კაცით სახეს აძრობდნენ მთელი სეზონი და მოკლედ ძალები ვერ გადაანაწილა :/ ვალვერდე ჩმორია ++++
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 17:19
    1
    დაუწესე მოთხოვნა ისეთი, როგორიც ამ გუნდს ეკადრება, თუ არადა გაადეთ გუნდიდან, ამის გულის პრანჭვები ცალ ფეხზე მკიდია, მაშინ როცა მილიონობით კულეს გულის პრობლემები გაუჩინა ამ ხეპრე, ჭორფლიანმა მუთაქამ.
    ფანი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 16:56
    0
    ციტატა: Andria
    კუმანზე მოთხოვნა უნდა იყოს ჯგუფიდან გავიდეს უპრობლემოდ, რეალს ან ატლეტიკოს უნდა მოუგოს პირველ წრეში ერთერთს მაინც მაგრამ არცერთთან არუნდა წააგოს

    ჯგუფიდან გავიდეთ კაი, მარა მერე ისევ ვიღაც გვი.არს და აზრი? სასწრაფოდ თუ არ მოაშორეს ოთხეული სანატრელი გაგვიხდება.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 16:54
    0
    კუმანზე მოთხოვნა უნდა იყოს ჯგუფიდან გავიდეს უპრობლემოდ, რეალს ან ატლეტიკოს უნდა მოუგოს პირველ წრეში ერთერთს მაინც მაგრამ არცერთთან არუნდა წააგოს
    ფანი [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 16:48
    1
    პეპის მერე ჩვენ არ გვყოლია მწვრთნელი. ენრიკეც დიდი ვერაფერი, პირველი სეზონის მერე ნაკლები ისლევა? 2017-ში მსნ-მ ერთი გოლი ვერ გაუტანა იუვეს. საშუალო დონე იყო. ვალვერდე ხო იმენა საშინელება, მესი გვათრევდა თუ რამეს ვახერხებდით მის და რამდენიმე იგროკის ხარჯზე, მაგის მშიშარა დედას რო შევე.ი თორე მინიმუმ ერთ ლიგას დავდებდით. იმედია ხავი იქნება გვარდიოლას მიმსგავსებული ვერსია და დაგვაბრუნებს მწვერვალზე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 16:42
    2
    თუ გუნდის სრული შემადგენლობით ნახვა სურთ, მაშინ ეს შეხვედრა ლაზარეთში უნდა ჩაატარონ რო ყველა დაესწროს.
    ფანი [?]
    #2 15 სექტემბერი 2021 16:40
    2
    დემბელე ბრაითვაიტი აგუერო ერთი ღლეა სამივე, კუნს კლასი აქვს მაგრამ დაბერდა მოტყდა და არაფრის მომცემია, ერთადერთი იმედი ფატია რომელსაც უმძიმესი ოპერაციები ჩაუტარდა და სათუოა შეძლებს პროგრეს თუ არა
    ფანი [?]
    #1 15 სექტემბერი 2021 16:27
    0
    პედრიმ ტრავმა მიიღო?