ჟოზეპ მინგელა: ჩვენ 5 წლის წინანდელ მილანს ვგავართ

ჟოზეპ მინგელა: ჩვენ 5 წლის წინანდელ მილანს ვგავართ

"ბარსელონას" ყოფილმა პრეზიდენტობის კანდიდატმა, მწვრთნელის ასისტენტმა და ასევე საფეხბურთო აგენტმა, ჟოზეპ მარია მინგელამ "ბაიერნთან" მარცხის (0-3) შემდეგ კატალონიური კლუბის მდგომარეობა შეაფასა.

საუკეთესო რამ, რაც მოხდა ისაა, რომ დავმარცხდით. ჩვენ 5 წლის წინანდელ "მილანს" ვგავართ. მოთამაშეები "ბარსას" დონეზე არ არიან. ისინი კუმანს გაანთავისუფლებენ და მოვა სხვა მწვრთნელი, რომელიც იგივე იქნება.

 - ციტირებს მინგელას სიტყვებს El Partidazo de COPE.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 15 სექტემბერი 2021 17:16
    0
    ხედავ, რომ ფიზიკურად გჩაგრავენ, ტემპით და აგრესიულობით... რაღაც ხომ უნდა გააკეთო, რაღაც ხომ უნდა დაუპირისპირო?!?!?!?!
    პეპს ეგ არ დაემართებოდა, ყოველთვის რიცხობრივი უპირატესობა მისი იყო, რა თქმა უნდა ბურთთან ერთად
    ტექნიკით ხომ ნერვებზე წეწდა და სახეს აკარგვინებდა, ტემპით კი სიქას აძრობდა ნებისმიერს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 15 სექტემბერი 2021 17:09
    1
    კუმანს უნდა გააყოლო ყველა ვისაც ან არ შეუძლია სირბილი ან ეზარება. თუ კარგ ფასს იხდის ვინმე პედრიც გასაშვებია. მე ვერ ვნახე ისეთი თამაში, სადაც ამ ბავშმა იფრინა. ზედმეტად გააპიარეს, ან მე ვერ ვხედავ იმას, რასაც სხვები ხედავენ. არ არის ეს ძირითადის ფეხბურთელი ჩემის აზრით.
    შრომა და შრომა, ვისაც ეს არ უნდა, ან არ შეუძლია კარი მარჯვნივ.
    Culé [?]
    #16 15 სექტემბერი 2021 15:55
    2
    უზუსტესი შეფასება, ვერც ვერაფერს დაამატებ და ვერც გამოაკლებ, ერთია მხოლოდ „მილანის“ მაგივრად წნორის „მილანი“ უნდა ეწეროს!
    გულშემატკივარი [?]
    #15 15 სექტემბერი 2021 15:44
    0
    4-3-3
    შტეგენი
    დესტი-არაუხო-მინგესა-ბალდე
    ფრენკი-ბუსი-კოუ
    დემბო-დეპაი-ფატი

    ამ შემადგენლობას დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი

    4-2-3-1

    შტეგო
    დესტი-არაუხო-მინგესა-ბალდე
    ბუსი-ფრენკი
    დემბო-კოუ-ანსუ
    დეპაი
    ცუდი არარის
    Culé [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 15:44
    6
    ზუსტადაც. ანუ ის კი არ არის მარტო რო ახლა ვთამაშობთ ცუდად და აი იმედიანად ვართ. მე პირადად იმედიც არ მაქ. აღარც პედრის ინიესტობა მჯერა აღაც ფატის ტიერი ანრობა და კუმანის მწვრთნელობა თავშივე არ მჯეროდა. დანარჩენზე არაფერს ვამბობ ამ გამოქლიავებულებმა კიდე კამპნოუზე რობერტოს უსტვინეს. თქვე დებილებო 3 მარჯვენა მცველი რო იყიდეს და 100 მილიონი მარტო მაგ პოზიციაზე დაიხარჯა, ისევ რობერტო რო ჯობია იმათ მაგას რატო არ უყურებთ. უუნარობაა და სირთაოზობა ხო ესეიგი და რობერტომ რა ქნას :დ არ შეუძლია მეტი
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    Culé [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 15:35
    1
    და კუმანი არის ბარსას დონეზე?! მწვრთნელმა იცის როგორ მოხოდოს მოტამაშეები, 18-22 წლის ხალხის აღზრდა უნდა შეძლოს, მარტო +100 ლიმონიანი ვარსკვლავები ვერ უშველის საქმეს
    ან სადაა მაგათი საყიდელი ფული
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 15:24
    0
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: კულე
    ტელეფონიᲗ ვარ Შემოსული და მაინტერესებს ანუ ადრე მახსოვს აᲩვენებდა მომავალ Და წინა ᲗამაᲨს და ახლა არ აᲩვენებს ᲩემᲗან და რატომ?

    ეხლაც წერია:
    მომდევნო მატჩი
    წინა მატჩი
    ბარსელონაგრანადა-ბარსელონა-გრანადა 20.09.21, 23:00 კამპ ნოუ-
    დარჩა: 5 დღე, 7 საათი, 50 წუთი
    ისე გეტყობა რო ტელეფონით ხარ შემოსული და ტყუილად ნუ წვალობ, რო ანან ანდა დაწერო, კუბიკებს წერს და უფრო ჭირს გაგება რისი თქმა გინდა.

    ანუ იმისთქმა მინდა რო კლავიშის: Shift-ის გამოყენებას აზრი არა აქვს, არ იკითხება.
    ფანი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 15:21
    1
    წადი ბაბუ დაიძინეე რაა .
    ფანი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 15:15
    2
    ბრაიტა რო მოგენატრება კაცს მაგან სირბილი მაინც იცის
    ბუსიზე ნელი ფეხბურთელი ვინმე თუ იყო მართლა არ მეგონა
    მწვრთნელი ხო ყ@ეა ლუკ დეიონგის მოყვანა რო უნდოდა მარ პრეზიდენტი უარესი რო მოუყვანა
    ტიპი ვერ დარბის,ფეხით თამაში არ იცის ერთი რაც იცის თავით თამაშია და მაგასაც ვერ აკეთებს და ჩვენი გენიოსი კუპატა გაოცებული ეგეთი დონის ფეხბურთელი როგორ არ გვყავდაო
    მოგიტ@ანთ ჰოლანდია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 15:15
    0
    ციტატა: კულე
    ტელეფონიᲗ ვარ Შემოსული და მაინტერესებს ანუ ადრე მახსოვს აᲩვენებდა მომავალ Და წინა ᲗამაᲨს და ახლა არ აᲩვენებს ᲩემᲗან და რატომ?

    ეხლაც წერია:
    მომდევნო მატჩი
    წინა მატჩი
    ბარსელონაგრანადა-ბარსელონა-გრანადა 20.09.21, 23:00 კამპ ნოუ-
    დარჩა: 5 დღე, 7 საათი, 50 წუთი
    ისე გეტყობა რო ტელეფონით ხარ შემოსული და ტყუილად ნუ წვალობ, რო ანან ანდა დაწერო, კუბიკებს წერს და უფრო ჭირს გაგება რისი თქმა გინდა.
    Culé [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 15:09
    3
    იმედია ფულის დაზოგვას შეძლებენ და ვინემ წესიერ მწვრთლენს მოიყვანენ რამდენიმე მაღალი დონის ფეხბურთელთან ერთად თორე უკვე გარდაუვალი გახდება მილანის ბედის გაზიარება. იმ ოთხთვალა კლოპს ევასება დაქცეული გუნდების ფეხზე დაყენება და რაღას ელოდება მოეთრიოს. წესით არანაირი ზეწოლა არ უნდა იგრძნოს, ასეთი გუნდით ტიტულების მოგებას არავინ მოსთხოვს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 15:07
    0
    მართალია, მწვრთნელი ახლა ყველაზე ნაკლებად არის დამნაშავე
    ფანი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 15:06
    0
    ციტატა: კულე
    ტელეფონიᲗ ვარ Შემოსული და მაინტერესებს ანუ ადრე მახსოვს აᲩვენებდა მომავალ Და წინა ᲗამაᲨს და ახლა არ აᲩვენებს ᲩემᲗან და რატომ?

    მომდევნო და წინა მატჩიარ წერია წითლად მთავრ გვერდზე?
    ფანი [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 15:05
    0
    ვეთანხმები 100%. სანამ ფულს არ დახარჯავს გუნდი ტრანსფერებში, მანამდე ასე ვიქნებით ,ნებისმიერი მწვრთნელის პირობებში.
    წევრი [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 15:03
    0
    ტელეფონიᲗ ვარ Შემოსული და მაინტერესებს ანუ ადრე მახსოვს აᲩვენებდა მომავალ Და წინა ᲗამაᲨს და ახლა არ აᲩვენებს ᲩემᲗან და რატომ?
    წევრი [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 14:51
    5
    ჯერ ერთი ლაპორტას არჩევა პრეზიდენტად იყო უდიდესი შეცდომა, ჩაატარა აბსურდული ტყუილზე აგებული კამპანია , ხალხს დაპირდა მესის დატოვებას და ჰოლანდის მოყვანას,მაგრამ რა გააკეთა გაუშვა მესი პიანიჩი გრიზმანი, მოიყვანა ტრავმიანი მკვდარი აგუერო, მკვდარზე უფრო მკვდარი ლუკდეიონგი პლუს უკვე ღიად საუბრობენ რომ პერესის გავლენის ქვეშაა, ფაქტობრივად გაწირეს კლუბი, რაც ბართომეუს დარჩა იმ ფულს კუმანი ჩაიჯიბავს.. ამიტო იყო საჭირო ფონტის მოსვლა ახალი იდეებით და გეგმით, ფონტს ქონდა პროგრამაც და პროექტიც, ლაპორტას მსგავსი არაფერი აქვს, დატოვა კუმანი თავისი .ირული ტაქტიკით და პლუს ლიდერებიც გაუშვა. მესი პიანიჩი ფრიზმანი გაუშვა 10 მლ. მოვხალ ასეთი პრეზიდენტი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 15 სექტემბერი 2021 14:48
    4
    მართალია ზუსტად იგივე ხდება ახლა ბარსაში რაც წლების წინ იყო მილანში როცა დასრულდა იმ დიდი ფეხბურთელების ეპოქა ახლა ბარსას ეწყება იგივე, გუნდმა ვერ მოასწრო იმ დიდი ფეხბურტელების წასვლის შემდეგ ახლით ჩანაცვლება იგივეა ბარსაშიც წავიდა ნეიმარი და მოიყვანეს კოჭლი დემბელე წავიდა სუარესი მოიყვანეს ხისტავა ბრეიტვეიტი და კუნძი ლუკდეიონგი,წავიდა ინიესტა ხავი დაგვრჩა ვითომ პედრი რომელსაც ამსგავსებენ ინის მარა მაგის ინესტობა არ გაიშვას არსად, წავიდა პუიოლი და დაგვრჩა ლენგლე ახლა მესიც აღარ გვყავს თუმცა გვყავს დემირი რომელმაც ჯერ ისიც არიცის თურქია თუ ავსტრიელი
    ფანი [?]
    #1 15 სექტემბერი 2021 14:43
    0
    რას ჰქვია იგივე იქნება?კუმანისავით გონებასუსტი?ჩავი რომ მოვიდეს ეგრე იტყვი?ესენიც ჩამოცხებენ ხოლმე რა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid