As: მატჩის შემდეგ სერჟი რობერტო გასახდელში ცრემლებს ვერ იკავებდა

As: მატჩის შემდეგ სერჟი რობერტო გასახდელში ცრემლებს ვერ იკავებდა

გუშინ, "ბაიერნთან" მატჩის მიმდინარეობისას, "კამპ ნოუზე" შეკრებილი პუბლიკა სერჟი რობერტოს უსტვენდა, რამაც, As-ის მტკიცებით, ფეხბურთელზეც ძალიან იმოქმედა.

მადრიდული გამოცემა წერს, რომ გასახდელში რობერტო ტიროდა, თანაგუნდელები, განსაკუთრებით კი ჟერარ პიკე და სერჟიო ბუსკეტსი, მას ამშვიდებდნენ. ამას ემატება ისიც, რომ ესპანელს გერმანულ კლუბთან ძალიან ცუდი თამაში ჰქონდა.

მატჩის შემდეგ, პიკემ იგი საჯაროდ დაიცვა და განაცხადა, რომ რობერტო ნახევარმცველია და მისთვის დაცვის მარჯვენა ფლანგზე თამაში არაბუნებრივია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 16:59
    2
    მესმის, რაც შეუძლია აკეთებს, მაგრამ მოსკოვს ცრემლების არ სჯერა. ხომ ხედავ მეტს ვერ ქაჩავ და ბარსას დონის არ ხარ. მოკიდე ხელი 6-7 ფეხბურთელს და წაით ბიძიკო სხვაგან. არ ხარ ძირითადის ფეხბურთელი და იმ ერთ გოლს ნუ გადაგვაყოლეთ. ბევრი შენზე უკეთესი წავიდა გუნდიდან, მაგრამ ქვეყანა არ დაქცეულა.
    წევრი [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 16:20
    5
    მჯერა გულით განიცადა და ვწუხვარ ძალიან, არ მომწონს გუკშემატკივრების ეს საქციელი. ცუდად რომ ითამაშა გასაგებია, მაგრამ საკუთარ მოედანზე საკუთარი გუნდის ფეხბურთელს, თან რო ხედავ ცდილობს და შრომობს ისეთს მაინც, არ უნდა უსტვინო.
    Culé [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 15:33
    2
    თითოეულს ორი აგური უნდა სჭეროდა ხელში, კუმანს კიდევ გვერდზე დამატებით ორი, სათადარიგოდაც რომ დარჩენოდა rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 15:20
    4
    ისე ამან ეხლა უნდა თქვას, იმან დამისტვინოს ვინც გუშინ ჩემზე კარგად ითამაშაო. და არა მგონია ასეთი გამოჩნდეს ვინმე. მთელი გუნდი ერთი დიდი ნაგვის მთა იყო.
    ფანი [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 15:07
    1
    განაჯვას და აღარ დაუსტვენენ.
    Culé [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 14:59
    3
    რობერტოს რომ იმ ფლანგს ჩააბარებ სადაც დევისი და სანე არიან, რა უნდა ქნას? პასს გაუკეთებდნენ და 2 კაცს უნდა გაცდენოდა რამე რომ ექნა, მარა 1-2 მომენტში დევისმა მაგრად დაჩაგრა როცა სივრცე ბლომად ჰქონდა.
    ფანი [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 14:51
    7
    პირველ რიგში უვიც კუმანს უსტვინონ
    წევრი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 14:41
    13
    რატო ქონდა ცუდი თამაში? მთელ გუნდს კარში არ დაურტყამს და გოლის გატანას თხოვდნენ? თან ბურთიც კარგად ამოჰქონდა, პრესინგის დროს შეცდომები არ დაუშვია და გუნდს ბურთის დაჭერაში ეხმარებოდა. შეიძლება საუკეთესო თამაში არ ქონდა მაგრამ სტვენაც არ დაუმსახურებია.
    ფანი [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 14:39
    10
    აი ამაშია საქმე.კაი თავი დავანებოთ იმას,რომ კუმანი ჩობანია და რობერტო დაცვაში დააყენა,ნაღდად არ იყო ამ კაცის ბრალი და სტვენას არ იმსახურებდა.მენტალიტეტი ვერ გამოასწორა,გასახდელში ვერ შექმნა კომფორტული გარემო.ფეხბურთელები,როცა დაძაბულები არიან მოედანზეც ასეთივე შედეგი იქნება.კუმანს ტაქტიკურ ცოდნასთან და ჭკუასთან ერთად აკლია ქარიზმა,რომელიც ჰქონდა გვარდიოლას,ენრიკეს და ჩავისაც აქვს.სწორედ ჩავისნაირი ახალგზარდა ენერგიული,ქარიზმატული და გავლენიანი ტიპი გვჭირდება.ახალი ერა უნდა დაიწყოს ჩავის მოსვლით. P.S. რობერტო არ მომწონს და მირჩევნია ახალგაზრდებმა ითამაშონ,მაგრამ სტვენას არ იმსახურებდა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 14:38
    6
    უმადურია ყველა ვინც რობერტოს ჰეითერია, დააყენონ დესტი ცენტრში და რა ფეხებს იზავს დავინახავთ, ჯერ თავის პოზიციაზე დირკაა და იქ რაუნდა ქნას, ყველაფერი გონებაჩლუნგი კუმანის და პერესის ჩმორ ლაპორტას კისერზეა, გუნდს წამყვანი ფეხბურთელები გაუყიდეს და ახლა რობერტოს თხოვენ დანიალვეშობას. გუნდი ბოლომდე გააფარჩაკეს, კუზე ნელი ლუკდეიონგი იყიდეს სამაგიეროდ მესი გრიზმანი გაუშვეს
    Culé [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 14:37
    6
    რობერტო არც მე მომწონს და აღფრთოვანებული არ ვარ მისი თამაშით მაგრამ ამ თამაშში მარცხი მარტო ამის ბრალი არ იყო ან ეს სტვენა რა უბედურებაა.
    ფანი [?]
    #2 15 სექტემბერი 2021 14:33
    3
    კუმანს უთხარით ეგ მერე თქვე გამოსიხბებულები . არა ვარ მცველი შენი დედა მოვხანო. იტირა აი რო იტირა იმიტო ვაგებთ, ბაეირნ ყავს კაცები, ზრდასრული კაცები, კვერცხებიანი ხლხი და არა ჩასვრილი, ჩაფურთხებული , ჩაობებული ფეხბურთელები.
    წევრი [?]
    #1 15 სექტემბერი 2021 14:33
    3
    ვაი თქვე ბეჩავებო