El Chiringuito: კუმანისა და ლაპორტას შეხვედრამ დაძაბულ ატმოსფეროში ჩაიარა

El Chiringuito: კუმანისა და ლაპორტას შეხვედრამ დაძაბულ ატმოსფეროში ჩაიარა

"ბარსელონას" პრეზიდენტმა, ჟოან ლაპორტამ მიუნხენის "ბაიერნთან" მარცხი (0-3) გუნდის მთავარ მწვრთნელთან, რონალდ კუმანთან განიხილა.

როგორც El Chiringuito იტყობინება, პრეზიდენტის, მწვრთნელისა და კლუბის ხელმძღვანელების შეხვედრა პრაქტიკულად თამაშის შემდეგ მალევე შედგა. წყაროს ცნობით, შეხვედრამ დაძაბულ ატმოსფეროში ჩაიარა.

"ბარსელონა" "ბაიერნთან" ზედიზედ მესამედ დამარცხდა. გუშინდელ შეხვედრაში კი "ბლაუგრანამ" კარში ზუსტადაც ვერ დაარტყა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 23:39
    0
    ჯერ ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ ფიზიკა ნახე ლაპორტა ფიზიკა ! კიდევ
    ოთხ ტაიმს გადააბავდა ბაიერნი ! და ჩვენ ?! rage მაგ შიბლა ხისთავას თავის თავზე რომ ძალიან დიდი წარმოდგენა აქვს ერთი პანჩური როგორ ვერ უნდა ამოარტყა პრეზიდენტი ხარ თუ შვიშტოკი შეჩემა ხომ ნახე როგორ ამოისვა ტრაკში (ტაქტიკურად) ნაგელსმანმა ეგ (ნაგელსმანი) რომ დაგეთანხმებინა თავის დროზე ეხლა პატარები ყველანი ძირითადში იქნებოდნენ და რაც მთავარია მენტალურად ასეთი დაჩმორებული გუნდი არ გვეყოლებოდა
    Culé [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 17:21
    0
    ანუ მიზეზი უნდოდა, რომ გაეშვა, ხელმოსაჭიდი რამე (კი ბატონო ბევრია, მაგრამ რაღაც მკაფიო, შედეგის მსგავსი)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 16:53
    3
    რა ვქნა, ჯგუფში ჩარჩენა ვინატრო, რომ ეს მძორი გააგდონ?
    ერთი ნორმალური მწვრთნელი არ გვეღირსა ამ წლების განმავლობაში.
    ბართოს დიდი სიამოვნებით დავკიდებდი ფეხებით, სანამ არ ჩაძაღლდება.
    წევრი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 16:00
    1
    ციტატა: Norman Bates
    ჯგუფში ჩარჩენა საუკეთესო ვარიანტია ამ მდგომარეობაში. კუმანი მაინც წავა

    ჯგუფში ბოლოს ჩავრჩიტ აღარ მახსოვს მგონი 2002 წელი იყო.. ჯგუფში შევჩენკოიანი მილანი და ლიდსი გვყავდა აი მაშინ ჩაგვტოვა მილანმა რადგან ლიდს თამაში მიცა რომ ჩავეტოვებინეთ
    გულშემატკივარი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 15:37
    2
    პამიენტას როგორ არ მიცეს შანსი აქამდე ვერ ვიგებ...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 15:28
    3
    ციტატა: Nina
    იქნებ გვაღირსოს ამის გაშვება და ხავის მოყვანა მაგრამ ასეთი შემადგენლობით ბარსელონას მწრვთნელობა ხავი მეცოდება.

    ხავის მწვრთნელობა ეხლა ვერ გვიშველის. უფრო ნაგლი, თავხედი, კარგი გაგებით გვინდა პეპი, კლოპი, მოურინიო.
    ფანი [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 15:03
    4
    გთხოვთ გააგდეთ ლაპოდეგი გაგდეს შემოდგომაზე კლასიკოს მერე და ეს ხისთავა ვინ ჩემი ფეხებიაა
    გულშემატკივარი [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 14:49
    6
    ჯგუფში ჩარჩენა საუკეთესო ვარიანტია ამ მდგომარეობაში. კუმანი მაინც წავა
    ფანი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 14:35
    2
    მიდი მიდი კიდევ იბოდიალოს ლაპორტაზე ცუდად კუმანმა და უეჭველი გაუშვებენ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 14:32
    1
    იქნებ გვაღირსოს ამის გაშვება და ხავის მოყვანა მაგრამ ასეთი შემადგენლობით ბარსელონას მწრვთნელობა ხავი მეცოდება.
    ახალბედა [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 14:29
    4
    გაასხმევინეთ რა და ბარსა ბ-ს მწვრთვნელი დანიშნეთ ამაზე ცუდს მაინც ვერაფერს დააშავებს.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    წევრი [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 14:28
    3
    kuman out
    ფანი [?]
    #2 15 სექტემბერი 2021 14:27
    1
    ოოოო დაიძაბაა დნდნდდდდ. ჰა პადლეციც ხო არ ააარტყა.
    Culé [?]
    #1 15 სექტემბერი 2021 14:26
    4
    არაა ეს <<ცენზურის დარღვევა>> კუმანი ბარსას დონის ტრენერი ბლიად.