რონალდ არაუხო: ბრძოლა წავაგეთ, მაგრამ ომი გრძელდება

რონალდ არაუხო: ბრძოლა წავაგეთ, მაგრამ ომი გრძელდება

"ბარსელონას" ურუგვაელი ცენტრალური მცველი, რონალდ არაუხო, "ბაიერნთან" წაგებულ თამაშს სოციალური ქსელის მეშვეობით ეხმაურება.

22 წლის ფეხბურთელი კატალონიელთა მხრიდან ერთ-ერთი ყველაზე გამორჩეული იყო და არაერთი ორთაბრძოლა მოიგო. 

Visca Barca, სამუდამოდ. მადლობა ყველას მხარდაჭერისთვის. ბრძოლა წავაგეთ, მაგრამ ომი გრძელდება. უფრო ძლიერები დავბრუნდებით.

- წერს არაუხო.

შეგახსენებთ, რომ ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის გახსნითი მატჩი "ბარსამ" შინ მიუნხენის "ბაიერნთან" 0-3 დათმო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 16:41
    0
    ძალიან მაინტერესებს აგუერო როგორ შეეწყობა გუნდს და როგორ ითამაშებს, ასევე ფატისგან რა დარჩა და თუ ამათმაც ჩაისვარეს, მაშინ ეს გუნდი კუმანის თაოსნობით შეფუთეთ და გადაყარეთ ზღვაში.
    ბულდოგა ბევრ "სიხარულს" გვაჩუქებს კიდევ, დაველოდოთ ელ კლასიკოს და ბავარიასთან განმეორებით თამაშს. ისეთ გუნდებთან შევრცხვებით გაგიკვირდებათ, თუმცა ჩვენი მამა მარჩენალის სიტყვებს მოვიშველიებ, გაგებით მოეკიდეთ. მომავალი წელი ცოტა უკეთესი იქნება, ხოლო 10 წელიწადში ფეხზეც წამოვდგებით ყავარჯნების გარეშე. იმედია არ წავიქცევით.
    წევრი [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 16:21
    0
    კარგი ბიჭი ხარ შენ, ასე გააგრძელე!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 15:36
    2
    ციტატა: rivaldo80
    მშვენიერი ახალგაზრდები გყვავს ამას კაი ტრენერი გამოცდილებთან ერთად ისე დაბალანსებდა შეკრავდა მაგარ გუნდს...მოკლედ სანამ კაი ტრენერი არ მოვა ტრასფერებსაც აზრი არაქვს...

    აქამდე მეც ვფიქრობდი მაგრები გვყავს არიან და შეთამაშება უნდათ თქო, მაგრამ გუშინ გამოჩნდა რო ამათ ყველაფერთან ერთად სიმაღლე და წონა აკლიათ, ყველა შეჯახებაზე რო ბარსელონელი იქცევა გასაგებია უკვე ყველაფერი.
    წევრი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 14:42
    1
    მაგრები ხართ დემბელეს დრაკში..
    Culé [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 14:39
    2
    ყველა მარცხის მერე ბრძოლა წავაგეთ მაგრამ ომი გრძელდება...
    ფანი [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 14:16
    4
    მშვენიერი ახალგაზრდები გყვავს ამას კაი ტრენერი გამოცდილებთან ერთად ისე დაბალანსებდა შეკრავდა მაგარ გუნდს...მოკლედ სანამ კაი ტრენერი არ მოვა ტრასფერებსაც აზრი არაქვს...
    ფანი [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 14:03
    8
    შენ კი ხარ ცხოველივით.ეგრე გააგრძელე ლომო გეღირსება იმედია ღირსეული მეწყვილე.მირჩევნია მინგესა იყოს ამის მეწყვილე ვიდრე ლენგლე,გარსია,უმტიტი.ნუ პიკე ვერ გაძლებს უტრამვოდ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 13:59
    14
    ერთადერთი გუშინ ვინც სანე ლევანდოვსკი მიულერი და დევისი არ გაახარა ეს არაუხო იყო.ლიდერი იქნება
    ფანი [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 13:58
    7
    ეეჰ ამის გვერდით უპამეკანო რომ იდგეს დაასკდეს ბარეორი ცენტრალურ დაცვას ნუ მინგესა მარჯვინ + ია ესეც და აქეთ ბალდე მაგრამ სადაა უპამეკანო გააქრო გუშინ შემტევები აქეთ ამან გააქრო:დ:დ
    წევრი [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 13:56
    3
    ციტატა: VanillaDream
    შტეგენის (გუშინდელ მატჩში ვერ დავადანაშაულებ, მაგრამ აშკარაა ბოლო 2 სეზონია მოკლებული აქვს), არაუხოს (უმაგრესი ბიჭია და სჭირდება კარგი პარტნიორი და ბეტონი იქნება უკანა ცენტრალური ხაზი), დე იონგის და მემფისის გარდა გუნდში ნორმალური ფეხბურთელი არ გვყავს.

    კოუტინიოს არ ეძლევა დრო თორე ის ამოქაჩავს ბარსას და მემფისი იფრენს აგუეროსთან ერთად,კოუტინიო და ფრენკი თამაშს გააკეთებენ,ორივე უმაღლესი კლასის არიან მაგრამ რად გვინდა კაცო კოუტინიო როცა პედრი გვყავს რომელიც ერთ დღესაც მოედანზე უბრალოდ დაეცემა....ამხელა შემადგენლობაში ნორმალური ბალდე ჩანს,ფრენკია კოუტინიო და დეპაი არიან და ოთხივე უნდა იყოს ძირითადში რომ რამე გამოვიდეს
    Culé [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 13:43
    4
    გუშინ შენ ტერკედელი და დე იონგი რომ არა სხვა ანგარიში იქნებოდა. ალბას დიდი არაფერი მარა სააღოლ ბოლომდე დაიწვა ტიპი. იმენა მოკვდა...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ახალბედა [?]
    #2 15 სექტემბერი 2021 13:38
    4
    შტეგენის (გუშინდელ მატჩში ვერ დავადანაშაულებ, მაგრამ აშკარაა ბოლო 2 სეზონია მოკლებული აქვს), არაუხოს (უმაგრესი ბიჭია და სჭირდება კარგი პარტნიორი და ბეტონი იქნება უკანა ცენტრალური ხაზი), დე იონგის და მემფისის გარდა გუნდში ნორმალური ფეხბურთელი არ გვყავს.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 15 სექტემბერი 2021 13:37
    5
    ბრძოლა არა, უფრო უსიტყვო კაპიტულაცია იყო