ოფიციალურად: ჟორდი ალბა ტრავმირებულია

ოფიციალურად: ჟორდი ალბა ტრავმირებულია

"ბარსელონას" ესპანელმა მარცხენა მცველმა, ჟორდი ალბამ, "ბაიერნთან" შეხვედრა ტრავმით დაასრულა.

კლუბის მიერ გავრცელებული ცნობის თანახმად, მას მარჯვენა ფეხის ბარძაყის არეში დაზიანება აღენიშნება. რეაბილიტაციის ხანგრძლივობის დადგენის მიზნით, ხვალ, ფეხბურთელს გამოკვლევები ჩაუტარდება.

მატჩის შემდეგ, რონალდ კუმანმა განაცხადა, რომ გუშინ, ღამით, ალბა თავს შეუძლოდ გრძნობდა. ესპანელი ჟურნალისტის, ელენა კონდისის, ინფორმაციით, ალბას 38.5 სიცხე და ღებინება აწუხებდა, შედეგად, მან დღევანდელ სავარჯიშო სესია გამოტოვა. ალბამ "ბაიერნთან" თამაში შეძლო, თუმცა, სამწუხაროდ, მოედანი ტრავმირებულმა დატოვა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 16:23
    0
    სიცხიანი როგორ ათამაშა? ან ექიმებმა მითუმეტეს ამ პანდემიის პირობებში როგორ მისცეს ამის უფლება?! ამიტომაც ჰქონდა ისეთი სახე 🥺
    Culé [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 15:59
    0
    ციტატა: me da barca
    კუმან, ნუ მაიძულებ ცუდი გისურვო, წადი შენი ნებით. მოიმიზეზე ჯანმრთელობა და გაწყვიტე კონტრაქტი, მაგრამ შენ ამის გამკეთებელი არ ხარ. ამ პოსტის გამო თავსაც დაიმცირებ, არ გამიკვირდება მუხლებზე, რომ დადგე ლაპორტას წინაშე. უთავმოყვარე ლეში ხარ, ამას სეტიენიც არ იკადრებდა.

    სინდის ნამუსი რომ ყოფნიდეს ასეც იზამდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 14:08
    0
    აჰა ძმაო, ვიძახდი სირისტიანები გვყავს მეთქი და არაო, ექიმების ბრალიაო. ალბას შეხვდა უპამეკანო და ერთი დაჯახებით სიცხეც მისცა და აღებინებინა კიდეც. თითო თამაშის შემდეგ თითო ტრავმა ეს სავალდებულო გახდა? ეს ტრავმირებული ნემცები რო სამივე ერთ კვირაში დადგნენ ფეხზე ჩვენ 6-6 თვე რატომ გვჭირდება აღდგენაზე.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 13:54
    0
    Alba busqetsi pique da roberto agad manaxot dziritadshi
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 12:00
    2
    კუმან, ნუ მაიძულებ ცუდი გისურვო, წადი შენი ნებით. მოიმიზეზე ჯანმრთელობა და გაწყვიტე კონტრაქტი, მაგრამ შენ ამის გამკეთებელი არ ხარ. ამ პოსტის გამო თავსაც დაიმცირებ, არ გამიკვირდება მუხლებზე, რომ დადგე ლაპორტას წინაშე. უთავმოყვარე ლეში ხარ, ამას სეტიენიც არ იკადრებდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 10:59
    3
    ეს საერთოდ გასაშვებია, ამოწურა თავისი თავი ბარსელონაში, ჯობია ახალგაზრდებს დაუთმოს ადგილი...
    --------------------
    "ბარსელონა" ეს ხომ ფეხბურთის ზეიმია❤💙
    წევრი [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 10:08
    2
    კუმანი არის იმენა შუაზე გასაგლეჯი
    Culé [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 03:15
    6
    წეღაანც დავწერე და ისევ ვფიქრობ, ლუკ დე იონგზე ნელი ფეხბურთელი გახსენდებათ? დაჟე გრიგალავაც კი დაფრიანვს ამასთან შედარებით :@
    Culé [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 02:53
    6
    ბიჭებო არ დაგწყდეთ გული ეხლა გვიჭირს თორე. ჩვენი სახელი რომ მოიპოვოს ნებისმიერმა კლუბმა მინიმუმ ერთი საუკუნე სჭირდება
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 02:40
    12
    ბალდე ათამაშეთ გამოაცოცხლა დღეს მარცხენა ფლანგი რო შემოვიდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 02:27
    7
    ბალდე მაგარი ვინმეა იმისდა მიუხედავად რომ ჯერ ბავშვია ალბას უკვე მირჩევნია ..ხოდა ამას ჭირდება სათამაშო პრაქტიკა და ამისგან მაგარი მცველი დადგება
    Culé [?]
    #2 15 სექტემბერი 2021 02:14
    6
    ალბა კიარა მთელი გულშემატკივრები ტრავმირებულები ვართ უკვე თქვენი ყურებით . მილიონობით ადამიანი . არ გავკარი ალბას?
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ახალბედა [?]
    #1 15 სექტემბერი 2021 02:13
    9
    კოვიდიანს ათამაშებდა ეს უპატრონო ოღონდ ბალდე არ დაეყენებინა.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.