პირველად ჩემპიონთა ლიგაზე - 0 კარში დარტყმა

პირველად ჩემპიონთა ლიგაზე - 0 კარში დარტყმა

რამდენიმე წუთის წინ, "ბარსელონასა" და "ბაიერნის" მატჩი სტუმრების გამარჯვებით 3-0 დასრულდა.

მიუნხენელებმა შეხვედრა საკმაოდ იოლად მოიგეს. "ბარსელონა" მატჩის ფავორიტად არ ითვლებოდა, თუმცა ის, რომ კატალონიელები 90 წუთის განმავლობაში კარში ზუსტად დარტყმას ვერ მოახერხებდნენ, რთულად წარმოსადგენი იყო. 

ასეთი სტატისტიკა 2003 წლიდან ითვლება. როგორც მინიმუმ, გასული 18 წლის განმავლობაში, "ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგაზე თამაშში კარში ზუსტად დარტყმას ახერხებდა, თუმცა სხვა არაერთ წარმატებულ სერიასთან ერთად, "ბლაუგრანამ" ესეც შეწყვიტა.

ამის საპირისპიროდ, "ბაიერნმა" მეტოქის კარის მიმართულებით 17-ჯერ დაარტყა, საიდანაც კარის ჩარჩოში 7 წავიდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #19 15 სექტემბერი 2021 14:31
    0
    სასწაული ტაქტიკოსია ეს კუმანი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 15 სექტემბერი 2021 14:14
    0
    ციტატა: sandro89
    რამაგარი ფოტოა smile

    ეს ფოტო რობერტოს რო დევისი დაეჯახა და მოედნის მიღმა მოისროლა, მაშინ გადაუღიათ ეტყობა. ეს რო პროტესტს გამოთქვამდა დამეჯახა და წამაქციაო, როგორც რონალდუ გუშინ იანგ ბოიზთან თამაშში.
    გულშემატკივარი [?]
    #17 15 სექტემბერი 2021 13:19
    1
    კუმანის ხელში კარში დარტყმაზე არც იოცნებოთ!!!
    ფანი [?]
    #16 15 სექტემბერი 2021 09:29
    0
    რამაგარი ფოტოა smile
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 15 სექტემბერი 2021 07:57
    2
    მილიონებს რაში იღებენ ეს უსახურები. წარმოუდგენელია.
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    წევრი [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 04:53
    3
    ზაფხულში ბებრები უნდა წავიდნენ ვეღარ თამაშობენ პიკე და ბუსკეტსი წესიერად
    Culé [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 02:55
    2
    საშინელებაა მაგრამ არა მარტო კუმანის ბრალი
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 02:39
    3
    ლუკ დე იონგის ეფექტი 💪🏻💪🏻
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 02:18
    1
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: marco reus 11
    აი სერიოზულად რო დავფიქრდეთ გავიგე რო არ აქ ფული გუნდს და რამე მარა მწვრთნელი მაინც მოეყვანა კუმანი რო დაკლეებულია მე ვხვდები აქედან და მაგას რა გაუჭირდა :)

    ალბათ ამ სეზონზე ხელი აიღო და ტრანსფერებს ელოდება და იმ მწვრთვნელზე რომ არ გადატეხილიყო ჯოხი ვინც კუმანს შეცვლის დატოვა ბარემ კუმანი. სხვა გამრთლებას ვერ ვეძებ უბრალოდ. დანარჩენი ყველაფერი სწორად ქნა. გრიზმანიც გასაშვები იყო, პიანიჩიც, მესიც (და დარწმუნებული ვარ ორივეს აწყობდა ეს სიტუაცია რაც მოხდა, მაგრამ მესიმ არასწორი არჩევანი გააკეთა, პრემიერ ლიგაში უნდა წასულიყო ყველა ვარიანტში).

    ჰო და დროა მეც ავიღო ამ სეზონზე ხელი და აღარ ვუყურო თამაშებს თუარა ნერვები გვაქ ხალხსაც კაცო , არც ეგრეა რა ფეხბურთის თამაში შეიძლება ამ სასტავითაც. თუარა ჩავა ბაიერნი ლისაბონში და თუ ექნება ბენფიკას 0 კარში დარტყმა ვნახავთ . რაღაც უსისხლო მძორად ჩამოყალიბდა ეს გუნდი მთლიანად
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ახალბედა [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 02:12
    0
    ციტატა: marco reus 11
    აი სერიოზულად რო დავფიქრდეთ გავიგე რო არ აქ ფული გუნდს და რამე მარა მწვრთნელი მაინც მოეყვანა კუმანი რო დაკლეებულია მე ვხვდები აქედან და მაგას რა გაუჭირდა :)

    ალბათ ამ სეზონზე ხელი აიღო და ტრანსფერებს ელოდება და იმ მწვრთვნელზე რომ არ გადატეხილიყო ჯოხი ვინც კუმანს შეცვლის დატოვა ბარემ კუმანი. სხვა გამრთლებას ვერ ვეძებ უბრალოდ. დანარჩენი ყველაფერი სწორად ქნა. გრიზმანიც გასაშვები იყო, პიანიჩიც, მესიც (და დარწმუნებული ვარ ორივეს აწყობდა ეს სიტუაცია რაც მოხდა, მაგრამ მესიმ არასწორი არჩევანი გააკეთა, პრემიერ ლიგაში უნდა წასულიყო ყველა ვარიანტში).
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ახალბედა [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 02:10
    0
    Vai sacodavo barselona sait mieqanebii?!!
    Culé [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 02:08
    4
    ისე ერთი კია , ფინანსური პრობლემები ჩვენ არ გაგვიგია და მართლა არ ვიცით მაგ მხრივ რა გაუმჯობესდა რეალურად , მარა ლაპორტამ რა შეცვალა გუნდში? :D აი სერიოზულად რო დავფიქრდეთ გავიგე რო არ აქ ფული გუნდს და რამე მარა მწვრთნელი მაინც მოეყვანა კუმანი რო დაკლეებულია მე ვხვდები აქედან და მაგას რა გაუჭირდა :)

    და რობერტოს რაც შეეხება ერთი ჩემი ძველი მეგობარი როგორც იტყოდა მარჯვენა ფეხში როცა აქ ბურთი მარცხენა ხელით აჩუკენებს და მარცხენაში რო გადააქვს ბურთი ხელსაც ოსტატურად ანაცვლებს :Dდდდდდ
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გულშემატკივარი [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 02:05
    1
    არაუხო უპამეკანო დაცვაში რაიქნებოდაა ისეე რკინა ბეტონი :დდდ
    ახალბედა [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 02:04
    1
    ციტატა: frenkie dejong21
    ამ ყ@ის სურათებს ნუდებთ გული მერევა რო ვუყურებ

    რატო სიმპათიური ბიჭია, კუმანის სურათის დადებას არ ჯობია???
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 02:02
    2
    ამ ყ@ის სურათებს ნუდებთ გული მერევა რო ვუყურებ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 02:00
    2
    კუმან შენი დ....
    წადი წაშავდი, გაეთრიე აქედან.
    Culé [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 01:59
    2
    კუმანი იმენა ანტირეკორდების დასამყარბლედაა დაბადებული.
    ახალბედა [?]
    #2 15 სექტემბერი 2021 01:59
    0
    Sanam aset dgeshia gundi daushvit ra gineba dagvawyda nervebi 😡😡😡
    ახალბედა [?]
    #1 15 სექტემბერი 2021 01:58
    3
    ტრაწელონა ვიქნებით სანამ კუმანია გუნდში.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.