რონალდ კუმანი: ბაიერნმა აჩვენა, რომ უკეთესი გუნდია

რონალდ კუმანი: ბაიერნმა აჩვენა, რომ უკეთესი გუნდია

"ბარსელონას" ნიდერლანდელი მთავარი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი, "ბაიერნთან" წაგებულ თამაშს (0-3) აფასებს.

სათამაშო სისტემა? ჩვენ მხოლოდ სამი თავდამსხმელი გვყავდა. რა თქმა უნდა, სასურველია უკეთ ვითამაშოთ, მაგრამ ეს არის, რაც გვაქვს, რაც არის შესაძლებელი.
"ბაიერნმა" აჩვენა, რომ უკეთესი გუნდია. შედეგის გასამართლებელ მიზეზებს არ ვეძებ, თუმცა მათ უკეთესი შემადგენლობა ჰყავდათ როგორც სასტარტო თერთმეტეულში, ასევე სათადარიგოთა სკამზე.
გუნდმა აჩვენა, რომ მომავალი აქვს, ასევე, დაგვიბრუნდებიან ანსუ, აგუერო, დემბელე და სხვები.
უმაღლესი დონის ფეხბურთელი არცისე ბევრი გვყავს. თამაში ოთხი-ხუთი ისეთი ფეხბურთელით დავასრულეთ, რომელიც 18 წლისაა. ისინი "ბაიერნის" ფეხბურთელებს ჩამორჩებიან, თუმცა, დროთა განმავლობაში, სხვაობა შემცირდება. 2-3 წელიწადში ძალიან კარგი ფეხბურთელები გახდებიან.
გულშემატკივარი არსებულ სიტუაციას გაგებით ეკიდება. რეალისტები უნდა ვიყოთ. გუშინ, ალბა ავად იყო, ლუკ დე იონგმა კი პირველი მატჩი ჩაატარა.
პუბლიკის მიერ სერჟი რობერტოსთვის სტვენა არ მომწონს, ყველა ბოლომდე დაიხარჯა.

- ამბობს კუმანი.

ასევე, მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა ჟერარ პიკემაც.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 62 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #62 15 სექტემბერი 2021 14:29
    1
    Barca1980,
    მაგას ვამბობდი არჩევნები რო იყო და ყველა გაიძახოდა ლაპორტა ლაპორტაო, ტიპმა ერთ ადგილზე გამოისვა გუნდი ლიჟბი მოეგო არჩევნები და ყველაფერი იკადრა იქ მესი აიფარა იქ ვითომ ჰალანდს მოიყვანდა ეგრევე და ათასი სისულელე წამოროშა ,მე ვიცი რო ეს მწვრთნელი არაფერს იზამს და ლაპორტა კიდე არავის მომყვანი არაა და შედეგებს კი ვხედავთ რაცაა..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #61 15 სექტემბერი 2021 14:17
    0
    რონალდ კუმანი: ბაიერნმა აჩვენა, რომ უკეთესი გუნდია
    ეგ ბაიერნმა გუშინ კი არა შარშან აჩვენა პორტუგალიაში(ანგარიშის დაწერისაც კი მრცხვენია)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #60 15 სექტემბერი 2021 13:58
    0
    ჯერ სად ხარ რონალდ, კიდე ბევრი გუნდი გაჩვენებს წელს , რომ უკეთესი გუნდია. laughing
    გულშემატკივარი [?]
    #59 15 სექტემბერი 2021 13:34
    1
    პუბლიკის მიერ სტვენა არც შეწყდება, სანამ შენ ხარ!
    პიკე, ალბა და ბუსი სასტარტოში არ უნდა გყოლოდა, უმჯობესი იქნებოდა სკამზე!
    ალბას პიკეს და ბუსის მოძრაობა მოედანზე ზეპირად იცის ყველამ, ამას ჩემი ეზოს ბავშვებიც კი ხვდება! აღარაა ის დრო, ესენი ახალს ვეღარ შექმნიან!!
    ჯიუტი რომ ხარ ხისთავა, ერთხელ დასვი ეს სასტავი და ნახავ მ აინ დიდი სხვაობას!!!

    ბალდე ძირითადში - ალბა სათადარიგო!
    დე იონგი ცენტრში - ბუსი სათადარიგო!
    მინგესა ძირითადში - პიკე სათადარიგო!
    --------------------------------------------------
    ამ ეტაპისთვის ყველაზე რეალური წყობა:
    ----მემფისი- --ლუკი----დემირი
    კოუტინიო -დე იონგი - პედრი -
    ბალდე-არაუხო-გარსია-მიგესა
    -----------------შტეგო---------------
    Culé [?]
    #58 15 სექტემბერი 2021 13:12
    0
    მწრთვნელმაც რომ შენზე ბევრად უკეთესი მწრთვნელია, ახალგაზრდა ასაკშიც კი.
    ახალბედა [?]
    #57 15 სექტემბერი 2021 12:32
    1
    Გუშინ მწვრთნელები რო გაგვეცვალა მინიმუმ არ წააგებდა ნაგელსმანი ამ ბარსელონათი და აქ როგორ წერენ მთლად კუმანის ბრალი არააო აბა ჩემი ბრალია ელემენტალური პრესინგი არ ათამაშა ამ ჩობანმა გუნდა.პედრის 3 ისეთი მომენტი დავუჭირე ეჭვი მაქ წინ წასვლა შეზღუდული ქონდა.ისედაც ნათელი იყო 3-4 ბურთით წაგებ რო არ უნდოდა და ნებისმიერ წაგებაზე თანახმა იყო ეს სიკო.ლპორტა კიდე ფიქრობს ჩინუ იოჰნს როგორი კონტრაქტი შესთავზოს თუ გადაიფიქრა.
    Ლუკ დე იონგი რო გაოფიციალურდა ადავწერე რო კუმანი რა პიტლოცაა ვიცი მარა ეს ლაპორტა რამ გამოალენგლევა ლუკის იდეა რო განიხილა საერთოდ მეთქი და სხვა გზა არ ქონდა ბოლო წამს გადაწყდა ლუკის ამბავიო დამიციტირა ერთ მომხმარებელმა და იმედია ეხლა არ ბრაზდება ლაპორტაზე.:))
    Ყიდვა არც მიგულისხმია იმ კომენრარში საერთოდ რო მოუსმინა კუმანს ლუკზე აი ეგ ვიგულისხმე.მესის წასვლამ ვაფშე აურია თავგზაო ისეთ შთაბეჭდილებას ტოვებს ლპორტა.ვინ მოვა წესიერ ამ გაფარჩაკებულ გუნდში.ყველას გაყრა რო დაჭირვებიდა მესის დასატოვებლად უნდა გაეყარა.ამ ბარსელონაში მომსვლელი თუ ვინმე იყო ისიც მესის გამო და ფინანსურად მოძლიერებაში სწორედ მესის სახელი ამოწევდა კლუბს.ეხლა გაგვირბის ყველა სპონსორი და ფეხბურთელი.ეხვეწე და ემუდარე ხავის მოვიდეს რათქმაუნდა მისი თავმოყვარეობა თუარ შეილახება.2 ჯერ მოგვიქნია მგონია ჩვენ ლეგენდამ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #56 15 სექტემბერი 2021 11:49
    5
    გუნდმა აჩვენა, რომ მომავალი აქვსო, ვაი შენს პატრონს.
    შოუს კულმინაცია იქნება 8 დეკემბერს, ალიანს არენაზე და მაგის მერეც თუ დატოვეს ეს ლეში, მე საერთოდ არ ვუყურებ ამ ბარსას. ბედნიერებაში მოიხმარე ლაპორტ ეს ბართოს მოთრეული მძორი, რომელიც ვალენსიამ პანჩურით გააგდო, შენ კი ელოლიავები ამ უთავმოყვარე არსებას, რომელიც ამ სამსახურის გამო უკანალს დაგიკოცნის.
    წევრი [?]
    #55 15 სექტემბერი 2021 11:27
    3
    გაააჯმეინეთ ამაას 🤦
    Culé [?]
    #54 15 სექტემბერი 2021 11:11
    1
    დეგენერატი.... rage
    ფანი [?]
    #53 15 სექტემბერი 2021 10:24
    3
    არ შეიძლება სულ იმაზე საუბარი , ამას იზავდა ვალვერედე იმას იზავდა , ვალვერდემ რაც ქნა , სწორედ მანდედან დაიწყო გუნდის ბოლბაოზაცია . ასაკი და გამოცდილება მნიშვნელოვანია , თუმცა , შეხედეთ გერმანელ მწვრთნელებს , ნაგელსმანი , ფინკე , კლოპი , ტუხელი , შეტევაზე ორენტირებული მწვრთნელია ყველა , ვინც საჭირო დროს კონტრშეტევაზეც თამაშობს , მეორე ნომრადაც თუ დასჭირდა , 34 წლის მწვრთნელი რომ შენზე განვითარებულია ტაქტიკურად ეგ არის უბედურება და რა ბაიერნში ვინმეს შეეშინდა ასაკის ? მთავარი ის არის , რა შეხედულება გაქვს ფეხბურთზე , რას უნდა მიაღწიო და მაგის შემდეგ იწყებ გუნდის შესწავლად , ნაგელსმანი ერთი წამითაც კი არ მისცემდა დროს რობერტოსა და მის ნაირებს , ეს კი მოხიბლულია დე იონგით . მაშინაც ვწერდი , როცა ჰოლანდი და ერიქსენი გაიყიდა 20+20=40 მილიონად ორივე , რომ არ უნდა გაგვეშვა არც ერთი , ამათ სწორედ იმ სატრანსფერო პერიოდში ბრაითვეტი იყიდეს , აი ესეთი ფაქტების გამოა დღეს გუნდი სადაც არის , ამას მიზანმიმართული განადგურენა ჰქვია გუნდის და პირველი დღიდან მაგას ვამბობდი , იმედია არ შეცდა ყველა და ფონტის არარჩევის გამო არ ვინანებთ .
    ფანი [?]
    #52 15 სექტემბერი 2021 09:23
    1
    შენ მაგარი უნამუსო ხარ ამ ყველაფრის მერე თავმოყვარეობა თუ გაქ გუშინ წაგებული თუ რადავარქვა უნდა წასულიყავი მაგრამ უნამუსო ღორიხარ სტვენა კიარა საერთოდ არავინ არუნდა მივიდეს თქვენს საყურებლად სანამ შენხარ და შენაირი Yლების გარემოცვაშია ბარსა
    Culé [?]
    #51 15 სექტემბერი 2021 08:53
    1
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: ana anukii
    სეტიენი და ეს ერთი დონის მწრთვნელები არიან ორივე უაზრო ტაქტიკა რომ არცგააჩნიათ... ზამთარშივე გასაგდებია და ლაპორტა რას ფიქრობს ძაან მაინტერესებს... კომენტარები სულ ასეთი შინაარსის აქვს წაგება სულ არსებული სიტუაციის ბრალია და ფეხბურთელების კიდევ ..: 😡😠

    ეს რო გავაგდოთ ვინ მოვიყვანოთ ჩვენთან ნორმალური ვინ მოვა

    იმის თავი თუ არ აქვთ ვინმე ნორმალური მწრთვნელი მოიყვანონ ვალვერდე დააბრუნონ .ლალიგა მაინც უპრობლემოთ გვექნება ყოველწელს :) და მეოთხედფინალამდე მაინც მიიყვანს გუნდს ჩემპიონთა ლიგაზე. კუმანის უაზრო ტაქტიკას კარში რომ ვერ დაურტყიათ ბურთი, მილიონჯერ მირჩევია ვალვერდეს პრაგმატული მარა მოგებული თამაშები
    ახალბედა [?]
    #50 15 სექტემბერი 2021 08:39
    1
    იმედია ხვდება ლაორტა საით მიდის კუმანის ხელშ გუნდი და ააცმევინებს ზამთარში.ყველა პრინციპულ მატჩში უკანლი მიცა.გუშნ ერთი რაც ემჩნეოდათ იყო ბევრი გოლის არ გაშვება.ვინ უნდა განვითარდეს ამის ხელში 24 წლის ბიჭებს პრესინგს რო არ ათამაშებ
    Ლიცნზია გაქ ჩამოსართმევი მარა შენ კონტეაქტს გიხანგრძლივებენ .ბარსელონას ქომაგები როგორ უჭერდით კუმანს მხარს დანიშვნის დღიდან დღემდე ვერ ამომიხსნია.ამსტერდამიდან გააგო სუარესი ამ სლემ რომელმაც პირადად მოიგო ლა ლიგა და დღეს ლუკ დე იონგითაა მოხიბლული ჩნვენი მწრთნელ.სასწრაფდ მოსაშორებელია.ოქტომბერში ატლეტიკო ვალენსია რეალი გვაქ მიყოლებით მეტი არაა ჩემი მტერი მანდ რომელიმე მოვიგოთ.

    Ხავი ლაპორტა ხავი მოიყვანე.
    ფანი [?]
    #49 15 სექტემბერი 2021 08:26
    1
    ციტატა: ana anukii
    სეტიენი და ეს ერთი დონის მწრთვნელები არიან ორივე უაზრო ტაქტიკა რომ არცგააჩნიათ... ზამთარშივე გასაგდებია და ლაპორტა რას ფიქრობს ძაან მაინტერესებს... კომენტარები სულ ასეთი შინაარსის აქვს წაგება სულ არსებული სიტუაციის ბრალია და ფეხბურთელების კიდევ ..: 😡😠

    ეს რო გავაგდოთ ვინ მოვიყვანოთ ჩვენთან ნორმალური ვინ მოვა
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #48 15 სექტემბერი 2021 07:59
    1
    კუმან მაგარი კუნძ_მანი ხარ
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Culé [?]
    #47 15 სექტემბერი 2021 07:28
    0
    სეტიენი და ეს ერთი დონის მწრთვნელები არიან ორივე უაზრო ტაქტიკა რომ არცგააჩნიათ... ზამთარშივე გასაგდებია და ლაპორტა რას ფიქრობს ძაან მაინტერესებს... კომენტარები სულ ასეთი შინაარსის აქვს წაგება სულ არსებული სიტუაციის ბრალია და ფეხბურთელების კიდევ ..: 😡😠
    გულშემატკივარი [?]
    #46 15 სექტემბერი 2021 04:06
    6
    M10 S9 D11,
    ჯერ სად ვართ?ეს სეტიენზე ნაკლები შლანგი კი არ არის?ამისგან უვარეს უნდა ველოდოთ.გასაგდებია გუნდიდან.ლაპორტა კი უგრძელებს კონტრაქტს.მესის გაშვება იქნებოდა?
    Culé [?]
    #45 15 სექტემბერი 2021 03:22
    3
    შენი უნამუსო წითური თავი გახმა..ხო შეგვიკალით ხელში.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #44 15 სექტემბერი 2021 03:06
    2
    [quote=Nina][quote=Memphis Depay]ეს რობორტო კიდევ იმ პსჟ-სთან გატანილი გოლის გამოა რო ამ გუნდის წევრია მგონი. 8-2 წავაგეთ შარშან და ლიჩნად იმის მერე გაძლიერების მაგიერ უფრო დავსუსტდით. მესის-სუარეს და გრიზმანს უშვებ და მოგყავს ლუკ დე იონგი? 🤔
    ზუსტად ლუკ დე იონგზე მითხრეს კარგი ვარიანტია რას ერჩი როცა თავდასხმაში ასეთი ჩავარდნა აქვს გუნდსო.[/quote]
    ლაპორტამ კაი ხასიათები აქვსო 🤣
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #43 15 სექტემბერი 2021 02:38
    14
    ბაიერნმა ის აჩვენა რო მსოფლიოში ყველაზე შლანგი ტრენერი ხარ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued