ჟერარ პიკეს კომენტარი ბაიერნთან მატჩის შემდეგ

ჟერარ პიკეს კომენტარი ბაიერნთან მატჩის შემდეგ

"ბარსელონას" ესპანელი მცველი, ჟერარ პიკე, "ბაიერნთან" მატჩის შემდეგ, კომენტარს აკეთებს.

კატალონიელებმა მატჩი 0-3 დათმეს. 34 წლის ფეხბურთელმა შეხვედრა სრულად ჩაატარა.

შედეგი ცუდია. პირველ ნახევარში უკეთ გამოვიყურებოდით. პირველი გოლის ეპიზოდში არ გაგვიმართლა, მეორე ბურთმა კი შოკში ჩაგვაგდო. რაც არის, არის, ახლა, ვართ ის, ვინც ვართ. ეჭვი არ მეპარება, რომ კონკრენტუნარიანი გუნდის შექმნას შევძლებთ. ფეხბურთი ძალიან სწრაფად იცვლება. ჩვენ გვყავს ისეთი ფეხბურთელები, როგორებიც ანსუ, კუნი, დემბელე და სხვები არიან.

შესაძლოა, ფავორიტები არ ვიყოთ, მაგრამ, არაუშავს, გაიხსენეთ გასული სეზონის "ჩელსი".

მატჩის 59-ე წუთზე, რონალდ კუმანმა მოედანზე, სერჟი რობერტოს ნაცვლად, იუსუფ დემირი გამოიყვანა. "კამპ ნოუზე" შეკრებილმა პუბლიკამ ესპანელი სტვენით გააცილა.

მინდა, ხალხს შევახსენო, რომ რობერტო განაპირა მცველი არ არის, მაგრამ მზადაა, გუნდის დასახმარებლად ითამაშოს. მას "ბარსელონა" წარმოუდგენლად უყვარს. ადამიანებს აზრის გამოხატვის თავისუფლება აქვთ, მაგრამ იმ ფეხბურთელის კრიტიკა, რომელიც კლუბისთვის ყველაფერს აკეთებს, ცუდია.

- თქვა პიკემ.

ამავე ჯგუფის მეორე შეხვედრაში კიევის "დინამოსა" და "ბენფიკას" დაპირისპირება უგოლოდ დასრულდა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 15 სექტემბერი 2021 14:24
    0
    ამავე ჯგუფის მეორე შეხვედრაში კიევის "დინამოსა" და "ბენფიკას" დაპირისპირება უგოლოდ დასრულდა.
    ამ სიტყვებზე გამახსენდა, ბაიერნი იქით იყოს და ვითომ ამათ მოვუგებთ? ჩვენ ევროპა ლიგაც არ გავიხდეს სანატრელი კუმანის ხელში.
    Culé [?]
    #29 15 სექტემბერი 2021 13:43
    0
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: Nina
    ეს კარიერის დასრულებამდე სკამზე რომ გადაჯდეს რობერტოს იმედი უნდა ქონდეს ადამიანს თუ ემილიან ლენგლესი.

    აბა რავი ვის მოაფიქრდა ამის სკამზე დასმა რომელია ეგ ჭკვიანი smile

    წერია აქ და მოძებნე 🙂
    Culé [?]
    #28 15 სექტემბერი 2021 10:34
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: VanillaDream
    ძველი ექაუნთით ვამბობდი მე ვალვერდე მოგვენატრება თქო... როგორც მინიმუმ ტაქტიკა ესმოდა მაგ კაცს და რომ არა ბარსას ფეხბურთელების უუნარობა მინიმუმ ერთ ლიგას დადებდა ეგ კაცი. აი ხო საშინელ ფეხბურთს თამაშობდა ბარსა, მაგრამ სეზონში 3-4 მატჩზე მეტს არ აგებდა, და რომ არა ჩასვრილი მესი და ალბა და მათი საძმაკაცო ერთ ლიგას იმსახურებდა ეგ კაცი. ტაქტიკა მაინც ესმოდა. (და რეალმა ერთხელაც ვერ მოუგო მათი სანაქებო ზიდანით. რეალმა კი არა 1-ზე მეტჯერ მგონი ვერავინ ვერ მოუგო ვალვერდეს)

    აუ შენ თუ ვალვერდე გენატრება ბიძია რაზე უნდა გელაპარაკო smile blush smiley ვაიმე გავჩუმდი

    ვალვერდესა და კუმანს შორის სხვაობას თუ ვერ ხედავ კი ყოფილხარ კუმანის ღირსი. ტაქტიკურად ვალვერდე ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი მწვრთვნელია მსოფლიოში, ბარსას ფილოსოფიის არაა და არც მე ვიყავი მისი გუნდის სანახოაბრივი ხარისხით მოხიბლული, მაგრამ ფეხბურთი ესმოდა მაინც და კუმანზე ცუდ ფეხბურთს ნამდვილად არ ათამაშებდა გუნდს.

    Vaniladream
    საღოლ ძმა კრისტალს თუარ ბაზრობდე იმისდედავატირე,შეილება სანახაობას ვერ დგავდა ვალვერდე მარა რაღაცა მონახაზი მაინც ქონდა და ტიპი კლასიკოს არ აგებდა, ლა ლიგა მაინც არ გვენატრებოდა მაშინ ,უბრალოდ თვითონ ფეხბურთელები გამოდიოდნენ ლიგის მატჩებზე ისეთი განწყობით უკვე ლუჩოს დროიდან თითქოს შავკატას გადაერბინა და დაშინებულები დათარსული განწყობით დარბოდნენ სტადიონზე და მერე ყველაფერი იმ კაცს ბრალდებოდა.
    ქეცბაიასი არ იყოს წლების წინ მთელი საქართველო რო ფეხბურთს უხსნიდა ცხვარზე და ოციანზე მოთამაშე სასტავით ევროპა ლიგას რო თხოვდნენ, თურმე ეხლა მართალი ყოფილა ქეცბაია 😃😃😃
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გულშემატკივარი [?]
    #27 15 სექტემბერი 2021 10:24
    2
    კამანდა პიკეს ლანძღავს😐ბარსელონას მხრიდან ყველაზე მაღალი შეფასება აიღო დს ეს,რო არ გვყოლოდა ის 8-2 მონაგონი იქნებოდა😏მთლიანად გუნდია ჩამოშლილიიიი გუნდიიი,ფორმის პიკში პუიოლი-პიკეს დუეტი,რომხ ყოფილიყო მაინც ვერ გააჩერბდნენ ამ ბაიერნს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 15 სექტემბერი 2021 07:56
    1
    პიკე სუფთა ყლიკე ხარ რა
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Culé [?]
    #25 15 სექტემბერი 2021 03:08
    1
    ციტატა: Nina
    ეს კარიერის დასრულებამდე სკამზე რომ გადაჯდეს რობერტოს იმედი უნდა ქონდეს ადამიანს თუ ემილიან ლენგლესი.

    აბა რავი ვის მოაფიქრდა ამის სკამზე დასმა რომელია ეგ ჭკვიანი smile
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 15 სექტემბერი 2021 02:37
    2
    გადაჯექი სკამზე ან წადი დაბერდი მიხვდი როგორმე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #23 15 სექტემბერი 2021 02:06
    2
    ეს კარიერის დასრულებამდე სკამზე რომ გადაჯდეს რობერტოს იმედი უნდა ქონდეს ადამიანს თუ ემილიან ლენგლესი.
    ახალბედა [?]
    #22 15 სექტემბერი 2021 01:54
    4
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: VanillaDream
    ძველი ექაუნთით ვამბობდი მე ვალვერდე მოგვენატრება თქო... როგორც მინიმუმ ტაქტიკა ესმოდა მაგ კაცს და რომ არა ბარსას ფეხბურთელების უუნარობა მინიმუმ ერთ ლიგას დადებდა ეგ კაცი. აი ხო საშინელ ფეხბურთს თამაშობდა ბარსა, მაგრამ სეზონში 3-4 მატჩზე მეტს არ აგებდა, და რომ არა ჩასვრილი მესი და ალბა და მათი საძმაკაცო ერთ ლიგას იმსახურებდა ეგ კაცი. ტაქტიკა მაინც ესმოდა. (და რეალმა ერთხელაც ვერ მოუგო მათი სანაქებო ზიდანით. რეალმა კი არა 1-ზე მეტჯერ მგონი ვერავინ ვერ მოუგო ვალვერდეს)

    აუ შენ თუ ვალვერდე გენატრება ბიძია რაზე უნდა გელაპარაკო smile blush smiley ვაიმე გავჩუმდი

    ვალვერდესა და კუმანს შორის სხვაობას თუ ვერ ხედავ კი ყოფილხარ კუმანის ღირსი. ტაქტიკურად ვალვერდე ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი მწვრთვნელია მსოფლიოში, ბარსას ფილოსოფიის არაა და არც მე ვიყავი მისი გუნდის სანახოაბრივი ხარისხით მოხიბლული, მაგრამ ფეხბურთი ესმოდა მაინც და კუმანზე ცუდ ფეხბურთს ნამდვილად არ ათამაშებდა გუნდს.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    Culé [?]
    #21 15 სექტემბერი 2021 01:45
    2
    ციტატა: VanillaDream
    ძველი ექაუნთით ვამბობდი მე ვალვერდე მოგვენატრება თქო... როგორც მინიმუმ ტაქტიკა ესმოდა მაგ კაცს და რომ არა ბარსას ფეხბურთელების უუნარობა მინიმუმ ერთ ლიგას დადებდა ეგ კაცი. აი ხო საშინელ ფეხბურთს თამაშობდა ბარსა, მაგრამ სეზონში 3-4 მატჩზე მეტს არ აგებდა, და რომ არა ჩასვრილი მესი და ალბა და მათი საძმაკაცო ერთ ლიგას იმსახურებდა ეგ კაცი. ტაქტიკა მაინც ესმოდა. (და რეალმა ერთხელაც ვერ მოუგო მათი სანაქებო ზიდანით. რეალმა კი არა 1-ზე მეტჯერ მგონი ვერავინ ვერ მოუგო ვალვერდეს)

    აუ შენ თუ ვალვერდე გენატრება ბიძია რაზე უნდა გელაპარაკო smile blush smiley ვაიმე გავჩუმდი
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 15 სექტემბერი 2021 01:44
    9
    გაიხსენეთო გასული სეზონის ჩელსი.
    გავიხსენე და ვნახე, რომ ჩელსის დედა არ ყავდა, გამოცვალეს მწვრთნელი და ლიგა მოიგო.
    სანამ ეს ჭორფლიანი ლეში იქნება მწვრთნელი, ბარსას საშველი არ იქნება.
    თუ ლაპორტა ამას კიდევ გაუხანგრძლივებს, მე ამ ბარსას თამაშებს არც ვუყურებ.
    ეს ჟურნალია, უარესი წინ გველოდება.
    ფანი [?]
    #19 15 სექტემბერი 2021 01:35
    10
    გთხოვთ კუმანი აღარ დაიცვათ და არ გაამართლოთ გთხოოვთ.

    ჰე დადეთ იმ *ლისთავას ინტერვიუ დაძინება მინდა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #18 15 სექტემბერი 2021 01:34
    2
    კუმანს მთელი მსოფლიო კენწლის
    ახალბედა [?]
    #17 15 სექტემბერი 2021 01:30
    6
    ძველი ექაუნთით ვამბობდი მე ვალვერდე მოგვენატრება თქო... როგორც მინიმუმ ტაქტიკა ესმოდა მაგ კაცს და რომ არა ბარსას ფეხბურთელების უუნარობა მინიმუმ ერთ ლიგას დადებდა ეგ კაცი. აი ხო საშინელ ფეხბურთს თამაშობდა ბარსა, მაგრამ სეზონში 3-4 მატჩზე მეტს არ აგებდა, და რომ არა ჩასვრილი მესი და ალბა და მათი საძმაკაცო ერთ ლიგას იმსახურებდა ეგ კაცი. ტაქტიკა მაინც ესმოდა. (და რეალმა ერთხელაც ვერ მოუგო მათი სანაქებო ზიდანით. რეალმა კი არა 1-ზე მეტჯერ მგონი ვერავინ ვერ მოუგო ვალვერდეს)
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #16 15 სექტემბერი 2021 01:30
    1
    ციტატა: Fc Barca Batumi
    კულეებო, ეს სეზონი კარგად, თუ ცუდათ როგორმე უნდა დავასრულოთ! აი მომდევნო სეზონიდან ბევრი სიახლეები გვექნება, როგორც სატრანსფერო, ასევე მწვრთნელის და შტაბში ცვლილებაც! ასე რომ ამ სეზონზე მოთმინება გვმართებს. კულეებო გამძლეობას გისურვებთ!!!

    მართალი ხარ ბევრი სიახლე იქნება და იმედია ეს სიახლეები ფრენკის ანსუს და მსგავსების ბარსელონადან წასვლა არ იქნება! უკვე მერამდენე სეზონია დაწყებულია არაა სეზონი და ახალ სეზონს ველოდებით? 😂😂 ან გაგვიმართლებს და ეს “ახალგაზრდობა” გაამართლებს ან არადა მილანი ყველამ ვიცით!
    ფანი [?]
    #15 15 სექტემბერი 2021 01:30
    1
    არაუხო პიკე ლენგლე მინგესა გარსია უმტიტი. ამდენი ცენტრალური მცველი გვყავს და მარტო არაუხოს და მინგესას თუ ენდობი, ისიც მინგესა მარჯვენა ფლანგზეც გვჭირდება და ცენტრშიც :დდდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    ახალბედა [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 01:29
    5
    Is mtavari pitalo ras ityvis da mere davidzineb magis ojaxshi shevarda baloteli titveli
    წევრი [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 01:29
    7
    რაღაც კუმანის ინტევიუ არ ჩანს და ხო არ გააგდეს :)
    Culé [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 01:26
    6
    რა საშინელებაა თამაში ისე წავაგეთ კარშიც ვერ დავარტყით და ამ ფაქტს არანაირი გამართლება არ აქ..
    წევრი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 01:25
    3
    კაი კაცია პიკე,ბოლომდე იბრძოლეს დღეს ამან და არაუხომ,მაგრამ თავს ზემოთ ძალა არ არის.
    დაცვა საკრიტიკებელი ნამდვილად არ იყო დღეს,ნახევარ დაცვაც ნორმალურად გამოიყურებოდა პირველ წუთებში,პედრის რამდენიმე ლამაზი მოძრაობა და შეტევის გაგრძელების პერსპექტივა,მაგრამ არ ყავს გუნდს ტიპური 10იანი,თუმცა ყავს მაგრამ კუმანია მწვრთნელი და დეიონგი დააყენა კოუტინიოს ნაცვლად.არ ყავდა გუნდს ფლანგები,არც ალბაა ის დონე რაც იყო და რობერტო საერთოდ დონე კიარა ფეხბურთელიც არაა.
    წარმოიდგინეთ დემბელე რომ ყოფილიყო მარჯვნივ,მარცხნივ ფატი,სკამზე აგუერო მეორე ტაიმში,დეპაი ცენტრში და 10იანზე კოუ.დარწმუნებული ვარ არ წავაგებდით ასე,მაგრამ მაინც წავაგებდით,იმიტომ რომ კუმანია მწვრთნელი,ჩამოსხმული ყ.ეა ეს კაცი