ბარსელონა-ბაიერნი 0-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ბარსელონა-ბაიერნი 0-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის პირველი ტურის მატჩში, "ბარსელონა" შინ, მიუნხენის "ბაიერნთან" სამბურთიანი სხვაობით დამარცხდა.

გოლების ავტორები რობერტ ლევანდოვსკი (2) და თომას მიულერი გახდნენ. ეს არის ზედიზედ მესამე საშინაო შეხვედრა ჩემპიონთა ლიგაზე, რომელიც "ბარსამ" დიდი ანგარიშით წააგო - 0-3 "იუვენტუსთან" და 1-4 "პარი სენ-ჟერმენთან".

გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • ტერ შტეგენი - 6.0
  • რობერტო - 6.0
  • არაუხო - 5.9
  • პიკე - 6.6
  • გარსია - 5.9
  • ალბა - 5.9
  • ბუსკეტსი - 6.2 
  • პედრი - 6.3
  • ფ. დე იონგი - 6.2 
  • მემფისი - 6.2
  • ლ. დე იონგი - 6.0 
  • დემირი - 6.2
  • კოუტინიო - 6.1
  • მინგესა - 6.0
  • გავი - 6.3
  • ბალდე - 6.1

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 84 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #84 15 სექტემბერი 2021 16:22
    0
    ბურთს ვერ აჩერებენ და ნორმანულად არ იხსნებიან და პასს ვერ აკეთებენ და რომელ მოგებაზეა ლაპარაკი. მოძრაობა ეზარებათ რომ სივრცეები გამოჩნდეს, რათა პრესინგს დააღწიონ თავი. ბოლოს პატარა ბიჭები რომ შემოიყვანეს, იმათმა უფრო გამოაცოცხლეს თამაში. მეტი დრო მაგათ მისცენ და ათამაშდნენ ის ჯობია. სხვათაშორის კაუტინიოც არ იყო ცუდი იმ ფონზე რაც პერიოდი გაუცდა. რა ლუკ დეიონგი ვერცერთი ბრძოლა ვერ მოიგო დაცვასთან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #83 15 სექტემბერი 2021 14:35
    1
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: azulgerana
    ხო სულ კუმანის ოცნებებია მესი გაეშვა და ბრაითვეიტი დაეტოვებინა. ან გრიზმანი გაეშვა და ლუკ დე იონგი მოეყვანა. სულ კუმანის ფიქრები ყოფილა

    კუმანის ოცნება იყო სუარესის გაშვება და ბრეითვეიტის დატოვება აბა ტებასმა გააგდებინა ? :)) მესი საერთოდ სხვა ფოკუსია და გრიზმანი რომ გვყოლოდა უფრო დიდი ანგარიშით წავაგებდით :)) ლუკ დეიონგი კუმანის პირდაპირი ახირება როა თავის პირით იძახის ყველა ინტერვიუში და თუგინდა დავაბრალოთ ეგეც ტებასს მაგით თუ რამე შეიცვლება

    ტებასი უკვე აჭიკჭიკდა და კიდევ ბევრს გავიგებთ მთავარი კი თქვა ბიძია,რომ მოენდომებინათ მესი დარჩებოდაო

    მერე ხო ახსნა როგორ დარჩებოდა, ბარსას ისევე რეალს უნდა გაეყიდა ტებასის მოთრეულ ბანკზე სატელევიზიო ეთერის უფლება 50 წლით! და მიიღებდა ბანკისგან 300 მილიონს. ლაპორტამ და პერესმაც არ მოინდომეს 50 წლით თავის ხაფანგში გაყოფა. ლაპორტას თუ არ უჯერებთ, პერესზე ხო დარწმუნებული ხართ რო რეალის საწინააღმდეგო გადაწყვეტილებას არ მიიღებდა. თუმცა წყნარად შეეძლო მოეწერა ხელი, აეღო 300 მილიონამდე და ბერნაბეუსაც დაამთავრებდა და ჰოლანდის ფულიც დარჩებოდა, მითუმეტეს 50 წლის სიცოცხლე რო არ დარჩენია თვითონაც მშვენივრად იცის და ფეხებსაც ვერავინ მოჭამდა. მაგრამ გუნდი არ გაწირა ვალებისთვის.
    Culé [?]
    #82 15 სექტემბერი 2021 03:09
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: azulgerana
    ხო სულ კუმანის ოცნებებია მესი გაეშვა და ბრაითვეიტი დაეტოვებინა. ან გრიზმანი გაეშვა და ლუკ დე იონგი მოეყვანა. სულ კუმანის ფიქრები ყოფილა

    კუმანის ოცნება იყო სუარესის გაშვება და ბრეითვეიტის დატოვება აბა ტებასმა გააგდებინა ? :)) მესი საერთოდ სხვა ფოკუსია და გრიზმანი რომ გვყოლოდა უფრო დიდი ანგარიშით წავაგებდით :)) ლუკ დეიონგი კუმანის პირდაპირი ახირება როა თავის პირით იძახის ყველა ინტერვიუში და თუგინდა დავაბრალოთ ეგეც ტებასს მაგით თუ რამე შეიცვლება

    ტებასი უკვე აჭიკჭიკდა და კიდევ ბევრს გავიგებთ მთავარი კი თქვა ბიძია,რომ მოენდომებინათ მესი დარჩებოდაო

    ოკ. მართალი ვარ
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #81 15 სექტემბერი 2021 02:18
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: azulgerana
    ხო სულ კუმანის ოცნებებია მესი გაეშვა და ბრაითვეიტი დაეტოვებინა. ან გრიზმანი გაეშვა და ლუკ დე იონგი მოეყვანა. სულ კუმანის ფიქრები ყოფილა

    კუმანის ოცნება იყო სუარესის გაშვება და ბრეითვეიტის დატოვება აბა ტებასმა გააგდებინა ? :)) მესი საერთოდ სხვა ფოკუსია და გრიზმანი რომ გვყოლოდა უფრო დიდი ანგარიშით წავაგებდით :)) ლუკ დეიონგი კუმანის პირდაპირი ახირება როა თავის პირით იძახის ყველა ინტერვიუში და თუგინდა დავაბრალოთ ეგეც ტებასს მაგით თუ რამე შეიცვლება

    ტებასი უკვე აჭიკჭიკდა და კიდევ ბევრს გავიგებთ მთავარი კი თქვა ბიძია,რომ მოენდომებინათ მესი დარჩებოდაო
    ფანი [?]
    #80 15 სექტემბერი 2021 01:46
    0
    ციტატა: azulgerana
    ხო სულ კუმანის ოცნებებია მესი გაეშვა და ბრაითვეიტი დაეტოვებინა. ან გრიზმანი გაეშვა და ლუკ დე იონგი მოეყვანა. სულ კუმანის ფიქრები ყოფილა

    კუმანის ოცნება იყო სუარესის გაშვება და ბრეითვეიტის დატოვება აბა ტებასმა გააგდებინა ? :)) მესი საერთოდ სხვა ფოკუსია და გრიზმანი რომ გვყოლოდა უფრო დიდი ანგარიშით წავაგებდით :)) ლუკ დეიონგი კუმანის პირდაპირი ახირება როა თავის პირით იძახის ყველა ინტერვიუში და თუგინდა დავაბრალოთ ეგეც ტებასს მაგით თუ რამე შეიცვლება
    წევრი [?]
    #79 15 სექტემბერი 2021 01:44
    0
    JasoN,
    გამოვა და იტყვის ყველაფერი სწორად გავაკეთეთ უბრალოდ არ გაგვიმართლაო. იმას ხომ არ იტყვის ჩემი ბრალიაო.
    ფანი [?]
    #78 15 სექტემბერი 2021 01:41
    3
    როცა სხვა გუნდები ხედავენ დევიესი გნაბრი კიმიხებს 10 - 20 მილიონებად და შენ ვერა მესმის, ეს ზოგადი მენეჯმენტის და სკაუტების უუნარობის პრობლემააა, რაშიც მწვრთნელს არანაირი ბრალი მიუძღვის, მარა აი ლუკ დე იონგებს და პიტერ კრაუჩებს რო ითხოვ მწვრთნელი ბრეითვეიტთან ერთად და ფლანგებზე შმორი ალბა და გვამი რობერტო გყავს, რა ტვინით აზროვნებ საერთოდ რა ტაქტიკით, რა სამწვრთნელო ლიცენზიით მოძრაობ ვაბშე საიდან ხარ
    Culé [?]
    #77 15 სექტემბერი 2021 01:40
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: azulgerana
    პედრით ბრაითვეიტით და სევილიას ჩაკარგული სათადარიგო ლუკ დეიონგით რა პასუხს თხოვთ კუმანს !!!

    მისი ამოჩემბული და დაკრიშული ფეხბურთელები ეგენია და აბა ვის უნდა მოეთხოვოს პასუხი, კლინსმანს?

    რაიკაარდის ბრალია 😂😂

    ხო სულ კუმანის ოცნებებია მესი გაეშვა და ბრაითვეიტი დაეტოვებინა. ან გრიზმანი გაეშვა და ლუკ დე იონგი მოეყვანა. სულ კუმანის ფიქრები ყოფილა
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #76 15 სექტემბერი 2021 01:39
    0
    ციტატა: Ronaldinho.R10
    JasoN,
    მართალი ხარ.. წინა სეზონია იმის მაგალითი როგორ უნდა ათამაშო სწორად ფეხბურთელები და როგორ გამოიყენო ის რესურსი რაც გაქვს..ჩელსის ვგულისხმობ..ნახევარ სეზონში მოსულმა ტუხელმა ლიგა დადო. მილანს ნახევარი გუნდო რო იჯარით ჰყავდა აყვანილი სერია ა მოიგო. არაა ეს კუმანი დიდი ტაკტიკოსი და ვაღიაროთ რა

    სად აგდია გამოეთრას ერთი თქვას რითი იმართლებს თავს.... ან ის შროიდერი გამოეთრას თამაშის წინ რო იცოდა სწორად როგორ უნდა ეთამაშად
    წევრი [?]
    #75 15 სექტემბერი 2021 01:38
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: azulgerana
    პედრით ბრაითვეიტით და სევილიას ჩაკარგული სათადარიგო ლუკ დეიონგით რა პასუხს თხოვთ კუმანს !!!

    მისი ამოჩემბული და დაკრიშული ფეხბურთელები ეგენია და აბა ვის უნდა მოეთხოვოს პასუხი, კლინსმანს?

    რაიკაარდის ბრალია 😂😂
    Culé [?]
    #74 15 სექტემბერი 2021 01:37
    0
    თავისუფალი აგენტების გასაფორმებელი ფულიც არ ქონდა გუნდს და ალბამ ბუსკეცმა და პიკემ დაიკლეს ხელფასები რომ ახალწვეული თავისუფალი აგენტები გაეფორმებინათ. ამას აბრალით კუმანს რომ გრიზმანი მესი და პიანიჩი გაუშვეს გუნდიდან ფინანსების გამო. კაი ძმაო გონება ჩართეთ ცოტა, არ ვამბობ რომ კაი მწვრთნელია მაგრამ ამ ეტაპზე ვერაფერს მოთხოვ
    --------------------
    ARTHUGS
    ახალბედა [?]
    #73 15 სექტემბერი 2021 01:37
    0
    ციტატა: barcaforever
    მაგას ვამბობ მეც თუნდაც გრიზმანის გაყიდვა არ შეიძლებოდა ამ სიტუაციაში არაფრით.

    გრიზმანი გასაყიდი იყო ყველა ვარიანტში, თორე ვეღარც გავყიდდით ისეთი მძორი არსებაა. მაგას ვინც ფეხბურთელობა დააბრალა კიდე ტიპმა ბურთის დამუშავებაც კი არ იცის და 120 მილიონი გადაიხადეს.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    წევრი [?]
    #72 15 სექტემბერი 2021 01:36
    0
    ციტატა: Ronaldinho.R10
    დღეს ყველა ნოლი იყო.. არაორგანიზებული და დაბნეულები. შორიდან დარტყმას სანამ კოუ არ შემოვიდა არავინ ბედავდა..არც ყოფილა მომენტი მარა საჯარიმოში ბურთის შეტანას და ისე გატანას ეცადათ მაინც ერთი იყო ბუსკეცი და მერე კოუ..ფლანგები ჩავარდა ცენტრი ჩავარდა..დაცვა ხო ჩავარდა და ჩავარდა..წერონ ქულები და ადგინობ სტატისტიკები მთავარია ქულის შესაბამისი შედეგი რომელიც დღეს ვერ ვნახეთ და თუ ესე გაგრძელდა რაც ძალიან გულდასაწყვეტი იქნება ამ სეზონში საერთოდ ვერ დავდებთ კარგ შედეგს.

    აი ეგ არის,ბურთის დაჭერა და გათამაშება ვისაც შეუიძლია ის სკამზე უზის სამაგიეროდ პედრი ყავს ძირითადში რომელიც ისე დაღლილია ფეხს ვეღარ ურტყამს ბურთს ვეღარ!!ძალა აღარ აქვს დეპაი კიდე მესი არაა ვერ ჩამოვა ის დაცვაში და ვერ წაიღბს კარში
    წევრი [?]
    #71 15 სექტემბერი 2021 01:36
    1
    JasoN,
    მართალი ხარ.. წინა სეზონია იმის მაგალითი როგორ უნდა ათამაშო სწორად ფეხბურთელები და როგორ გამოიყენო ის რესურსი რაც გაქვს..ჩელსის ვგულისხმობ..ნახევარ სეზონში მოსულმა ტუხელმა ლიგა დადო. მილანს ნახევარი გუნდო რო იჯარით ჰყავდა აყვანილი სერია ა მოიგო. არაა ეს კუმანი დიდი ტაკტიკოსი და ვაღიაროთ რა
    ახალბედა [?]
    #70 15 სექტემბერი 2021 01:35
    0
    ციტატა: barcaforever
    გვარდოლა ლუკ დე იონგებით და ვიღაც 19 წლის ღლაპებით ვერ გააკეთებდა იმას მოედანზე რასაც ბარსაში და ახლა სიტიში აკეთებს, ეს ჩემი მოსაზრებაა.

    გვარდიოლა ლუკ დე იონგს არც მოიყვანდა კლუბში აქედან დავიწყოთ ხო ჯერ... მერე კიდე გუნდიდან დეკუ და იაია ტურე გაყარა (ვარსვკლავები იყვნენ ორივე უმაღლესი დონის ფეხბურთელი იყო) და ბუსკეცი დააწინაურა და საუკეთესო გახადა საკუთარ პოზიციაზე. პიკე მოიყვანა ღლაპი კიდე და მესის ახალი პოზიცია შეუქმნა და პირველივე წელს შეუთამაშებელი გუნდით ლიგა დადო... და პედრო დააწინაურა კიდე ხო ეგ სულ დამავიწყდა.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #69 15 სექტემბერი 2021 01:34
    2
    ჯერ მარტო შეცვლებს რო დაუკვირდე , ტიპებმა გნაბრი , კომანი და საბიცერი გამოიყვანეს , ჩვენ კიდე 17-18 წლის ბავშვები , შეტევის გასაძლიერებლად დემირი გამოყავს ტიპს ბაიერნთან და სასტარტოში საერთოდ სევილიას მესამე ფორვარდი ლუკ დე იონგი თამაშობს , რა რესურსზეა ლაპარაკი საერთოდ , კუმანი კიარა გვარდიოლა ვერ ათამაშებს ამ გუნდს
    Culé [?]
    #68 15 სექტემბერი 2021 01:34
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: azulgerana
    კუმანის ბრალიც არ არის

    არა რა კუმანის.არაუხოს ბრალია გასაშვებია.

    🤣🤣👌

    ხო მარტო კუმანის ბრალია. და ფანები იგებენ თამაშს bowtie smile smile ბაბუაჩემის აზროვნება

    ვისთან რა ტაკტიკით უნდა ითამაშო უნდა ტვინავდე მწვრთნელი,კოუტინიო სკამზე დასვა და პედრი ათამაშო რომელიც უკვე ბურთს ფეხსაც ვეღარ ურტყამს წესიერად მწვრთნელი ამას უნდა ტვინდავდე და კიდევ ბევრს ჩამოვთვლიდი მარა მეზარება მეგობარო.......

    ხო და თუ გეზარება აშკარად არ ნიშნავს იმას რომ კუმანზე ჭკვიანი სტრატეგიული ხარ.
    რესურსი არ გააჩნია გუნდს.

    აი მე ვიყო ვალვერდე კუმანზე უკეთესად თუ არ გამეწყო გუნდი დღეს 🤣🤣🤣🤣გუნდს რა რესურსიც დაუტოვეს იმასაც ვერ იყენებს წესიერად

    გიხსნი მიზეზებს მაგრამ შენ თუ გულის მოფხანა გინდა კუმანზე იჯექი და იფხანე. bowtie და თუ რამე შეგიძლია ჯერ ფეოლა გაწვრთენი მერე საქართველოს ნაკრები და შემდეგ ინტერ მილანი. ბარსელონას შეევშვი ძმურად
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #67 15 სექტემბერი 2021 01:32
    0
    ციტატა: VanillaDream
    აი მაშინ ესე გეტყვი რაც არ უნდა გასაკვირად ჟღერდეს მე გვარდიოლა არ მევასება (ჩმორის მენტალიტეტი აქ მაგასაც და მესის გარეშე ვეღარასდროს მოიგებს ლიგას, ეგეთი უაზრობები ლიგის ფინალში როგორ გააკეთა ტაქტიქოსი არ ვარ მაგრამ კუმანიც არ იზამდა მაგას), მაგრამ ამ ბარსას გვარდიოლა ბევრად უკეთ ათამაშებდა ამაში 1000%-ით დარწმუნებული ვარ.

    კი შეიძლება ცოტათი უკეთ ან შეიძლება უარესადაც კი ვინიცის. გვარდოლა ლუკ დე იონგებით და ვიღაც 19 წლის ღლაპებით ვერ გააკეთებდა იმას მოედანზე რასაც ბარსაში და ახლა სიტიში აკეთებს, ეს ჩემი მოსაზრებაა.

    ციტატა: jacky iakovenko
    დონე აქვს უბრალოდ სკამზე არ უნდა გესვას და არ უნდა ყიდდე !!

    მაგას ვამბობ მეც თუნდაც გრიზმანის გაყიდვა არ შეიძლებოდა ამ სიტუაციაში არაფრით. ასევე პიანიჩიც ძაან გამოგვადგებოდა... ლალიგაშიც გაგვიჭირდება ამ გუნდის შემხედვარე
    ფანი [?]
    #66 15 სექტემბერი 2021 01:31
    3
    რესურსუ არ აქვს აღარ გავიგო.იანგ ბოიზს ხო აქვს რესურსი,მონდომებაზეც არაა მარტო,ტაქტიკურად სწორად იყო წარმართული თამაში და დამსახურებულად მოიგეს.გამოიჭირეს ყვერებით დებილი სულშერი და დასაჯეს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #65 15 სექტემბერი 2021 01:31
    3
    ციტატა: azulgerana
    პედრით ბრაითვეიტით და სევილიას ჩაკარგული სათადარიგო ლუკ დეიონგით რა პასუხს თხოვთ კუმანს !!!

    მისი ამოჩემბული და დაკრიშული ფეხბურთელები ეგენია და აბა ვის უნდა მოეთხოვოს პასუხი, კლინსმანს?