ბარსელონა-ბაიერნი 0-1: პირველი ტაიმის შეფასებები

ბარსელონა-ბაიერნი 0-1: პირველი ტაიმის შეფასებები

"ბარსელონასა" და "ბაიერნის" მატჩის პირველი ნახევარი გერმანელთა გამარჯვებით, ანგარიშით 0-1, დასრულდა.

თომას მიულერის დარტყმის შემდეგ, ბურთი ერიკ გარსიას მოხვდა და "ბარსელონას" კარის ბადეში გაეხვა. ამ სიტუაციაში ტერ შტეგენი უძლური იყო. გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით.

  • ტერ შტეგენი - 6.1
  • რობერტო - 5.9
  • არაუხო - 6.2
  • პიკე - 6.8
  • გარსია - 6.0
  • ალბა - 6.0
  • ბუსკეტსი - 6.2 
  • პედრი - 6.2
  • ფ. დე იონგი - 6.1 
  • მემფისი - 6.5
  • ლ. დე იონგი - 6.1 

აქვე, აღსანიშნავია, რომ 2003/04 წლების სეზონის შემდეგ, პირველად (ამ სტატისტიკის წარმოება 2003 წელს დაიწყო), "ბარსელონამ" ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის საშინაო შეხვედრის პირველ ნახევარში კარში ზუსტის დარტყმის განხორციელება ვერ შეძლო. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 15 სექტემბერი 2021 14:37
    0
    რათ უნდა შეფასებების გამოქვეყნება, მთავარი შეფასება ტაბლოზე წერია.
    Culé [?]
    #22 15 სექტემბერი 2021 03:10
    0
    მწვრთნელის ბრალიაო
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #21 15 სექტემბერი 2021 01:08
    1
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: Xoshko
    6 წლია გუნდს ნორმალური მწვრთნელი არ ღირსებია, ფიზ მომზადება ნული :-@

    აუ მწვრთნელზეც არაა ძმაო. ეხლა მოდი გაჩუმდით რა ეს მწვრთნელის გამძახებელი სასტავი. რა დედის გლდანში გაუკეთოს ბუსკეცი და რობერტო ლევანდოვსკის??? ნუ იცით ეს მწვრთნელების უაზროდ ლანძღვა. საქართველოს ნაკრებს ვინ არ ჩამოიყვანეს მაგრამ ფეხბურთის არ მცოდნე ხალხი გაიძახით მწვრთნელის ბრალიაო. გეგონება კანკავა სუპერ ვარსკვლავი მყავდეს.

    საქმეც მაგაშია რომ ბარსელონა საქართველოს ნაკრებია არაა და როცა ბარსას მწვრთნელი ხარ ადეკვატური უნდა იყო....
    Culé [?]
    #20 15 სექტემბერი 2021 01:00
    1
    ციტატა: Xoshko
    6 წლია გუნდს ნორმალური მწვრთნელი არ ღირსებია, ფიზ მომზადება ნული :-@

    აუ მწვრთნელზეც არაა ძმაო. ეხლა მოდი გაჩუმდით რა ეს მწვრთნელის გამძახებელი სასტავი. რა დედის გლდანში გაუკეთოს ბუსკეცი და რობერტო ლევანდოვსკის??? ნუ იცით ეს მწვრთნელების უაზროდ ლანძღვა. საქართველოს ნაკრებს ვინ არ ჩამოიყვანეს მაგრამ ფეხბურთის არ მცოდნე ხალხი გაიძახით მწვრთნელის ბრალიაო. გეგონება კანკავა სუპერ ვარსკვლავი მყავდეს.
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #19 15 სექტემბერი 2021 00:58
    0
    დამთავრდა პორნოგრაფია? (((( საქართველოს ნაკრებზე მეტად შემაზიზღეს ფეხბურთის არსებობა
    Culé [?]
    #18 15 სექტემბერი 2021 00:57
    1
    ვწუხვარ სასტავ
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #17 15 სექტემბერი 2021 00:53
    2
    ასეა ბაბუ,როცა მესის არ ინარჩუნებ,გრიზმანს ყიდი,პიანიჩი ექსკურსიაზე მოგყავს მარტო სამაგიეროდ დემბელეს ინახავ კარგად,უმტიტის ემტერები კოუტინიოს თამაშს აყურებინებ და მოედანზე ცინგლიანები გაგყავს რომლებიც პასისას ძალასაც ვერ ატანენ ბურთს რომ ადრესატამდე მიაღწიოს.........გუნდი კიარა ფარჩაკია....ესენი ჯგუფშიც ჩარჩებიან და მომავალ წელს ევროპა ლიგაზე თუ მოხვდნენ კარგი შედეგი იქნება......ტიპები ბურთს ვერ იჭერენ,გამთამაშებელი არაა საერთოდ!!
    გულშემატკივარი [?]
    #16 15 სექტემბერი 2021 00:34
    1
    6 წლია გუნდს ნორმალური მწვრთნელი არ ღირსებია, ფიზ მომზადება ნული :-@
    წევრი [?]
    #15 15 სექტემბერი 2021 00:16
    1
    ეს რა არი ატლეტიკო არის ბლიად თუ ბარსა მთელი გუნდი ლეო ყოფილა. და გააჯვას ამ კუმანმა რა
    წევრი [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 00:13
    1
    ფუუ რა საზიღრობაა......სირცხვილია ასე თამაში
    Culé [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 00:13
    1
    ლუკ დე იონგზე ნელი ფეხბურთელი ამ წუთისთვის არ ამხსენდება
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 00:11
    1
    ეს ასე იქნება მუდამ, კუმანის ხელში!!!
    Culé [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 00:09
    0
    არაუხოს თამაში მომწონს მხოლოდ
    წევრი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 00:09
    0
    ასეთი ბარსელონას ყურება საცოდაობაა.......
    რა ჯანდაბა უქნეს და უშვებიან გუნდს
    Culé [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 00:01
    0
    არაა კარგი შეფასებები, მაგრამ უარესს ველოდი rage
    Culé [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 00:01
    1
    პირველ ტაიმში გოლთან ერთათ სუნიც გაუშვეს და იმედია მეორე ტაიმისთვის სუფთა საცვლები თან აქვთ. იმედია ისე სამარცხვინოთ მაინც არ წააგებენ წინა წელს რო ივაშკაცეს, თუ წაგებაა გაფარჩაკების გარეშე მაინც წააგონ...
    გულშემატკივარი [?]
    #7 14 სექტემბერი 2021 23:58
    3
    გაჭირვებულს ქვა აღმართში მიეწევაო , ეგრეა ჩვენი საქმე , ჯერ რა გუნდი გვყავს , ამ გუნდიდანაც ნახევარი ტრამვირებულია და თან კიდე რა სლე გოლი გაგვივიდა . მაგრად დაგვცინის ბედი
    Culé [?]