ალფრედ შროიდერის კომენტარი ბაიერნთან მატჩის წინ

ალფრედ შროიდერის კომენტარი ბაიერნთან მატჩის წინ

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელის ასისტენტი, ალფრედ შროიდერი, მიუნხენის "ბაიერნთან" მატჩამდე მცირე კომენტარს აკეთებს.

წინ დიდებული მატჩი გველის. "ბაიერნთან" თამაშში ზურგს გულშემატკივარი გაგვიმაგრებს. მეტოქე ძალიან ძლიერია, თუმცა ვიცით, თუ როგორ გვსურს თამაში. 
- ამბობს ნიდერლანდელი.
უკვე ცნობილია ის თერთმეტეული, რომლითაც "ბარსელონა", დაახლოებით, ნახევარ საათში მოედანზე გავა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 14:40
    0
    .... მეტოქე ძალიან ძლიერია, თუმცა ვიცით, თუ როგორ გვსურს თამაში.
    აი ამაზეც კი აღარ მეცინება, ისეთ დიდ გაუგებრობაში ვართ მოხვედრილები.
    ფანი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 10:30
    0
    ბარსელონას იცით რა აკლია ? არის ძალიან მაგარი ფილმი , რომელიც თუ ზოგადად სპორტი გიყვარს , გამორიცხულია არ მოგეწონოს - ჩახვეული ბურთი , გენიალური კლინტ ისტვუდის ერთ-ერთი შედევრი . იქ არის ერთი გამ....ული , სელექციონერი , რომელიც კომპიუტერის საშუალებით , სტატისტიკით არჩევს ბეისბოლისტებს . ხოლო ის რასაც ისტვუდის გმირი აქცევს ყურადღებას , დაახლოვებით იგივეა , რასაც კრუიფი გრძნობდა და იძახდა , სწორედ ეს აკლია დღეს ბარსელონას და არა ეს დებილების ხროვა , რომლებიც თვითონ არ იციან , რა უნდათ .
    Culé [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 01:03
    1
    წინ დიდებული მატჩი გველის. "ბაიერნთან" თამაშში ზურგს გულშემატკივარი გაგვიმაგრებს. მეტოქე ძალიან ძლიერია, თუმცა ვიცით, თუ როგორ გვსურს თამაში
    8 გოლი არ უნდა გაგეშვათ ხო?
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 00:58
    0
    გცოდნიათ :))
    გულშემატკივარი [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 00:11
    0
    კოუ ათამაშეეეეთ თქვე რეგვენებოოოოოოო!!!
    ფანი [?]
    #7 14 სექტემბერი 2021 22:58
    0
    რამხელები არიან ეს ჩემაალები
    Culé [?]