ბარსელონას სასტარტო თერთმეტეული ბაიერნის წინააღმდეგ

ბარსელონას სასტარტო თერთმეტეული ბაიერნის წინააღმდეგ

ჩემპიონთა ლიგაზე, დაახლოებით 1 საათში, კატალონიის "ბარსელონა" მიუნხენის "ბაიერნს" დაუპირისპირდება.

აღნიშნული მატჩისთვის, "ბარსას" თავკაცი, რონალდ კუმანი კატალონიელთა ძირითად შემადგენლობას ასახელებს, რომელიც შემდეგნაირად გამოიყურება (3-5-2):

ტერ შტეგენი; პიკე, არაუხო, გარსია; ს. რობერტო, ფ. დე იონგი, ბუსკეტსი, პედრი, ალბა; ლ. დე იონგი, მემფისი.

გერმანელთა წინააღმდეგ "ბარსას" სერხიო აგუერო, ანსუ ფატი, უსმან დემბელე და მარტინ ბრეითუეიტი ვერ დაეხმარებიან, თუმცა, აღსანიშნავია, რომ ჟერარ პიკემ, ჟორდი ალბამ და სერჟინიო დესტმა თამაშის ნებართვა მიიღეს.

შეხვედრის პირდაპირ რეპორტაჟს სილქ უნივერსალი და Silksport.ge წარმოგიდგენთ.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 15 სექტემბერი 2021 14:44
    0
    [quote=Andria][quote=JustBarcaLover][quote=Andria]ხალხო როგორ დაეყენებინა ან კოუტინიო ან უმტიტი 9 წელია არუთამაშიათ და რამეს რო მიქარავდნენ მერე მაგაზე დააჯვამდით კუმანს 100%[/quote]
    შენ კუმანის შემოგხავნილი ბოტი ხომ არ ხარ? დდ 😂😂😂

    კუმანის დედაც მოვ**ან მე რეალობა ესაა რაც ვთქვი პროსტა ;))[/quote]
    ორივეს კომენტარი სუპერია, მაგრად ვიცინე. bowtie bowtie bowtie რესპექტი.
    Culé [?]
    #22 15 სექტემბერი 2021 03:11
    0
    როგორ მოახერხეს
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #21 15 სექტემბერი 2021 00:05
    1
    კუმანი და ლაპორტა უნდა გადააბა ერთმანეთს და უმტიტის მძღნერში ჩაახჩო . რას დაამგვანეს გუნდი, პედრი გასაყვანია
    გულშემატკივარი [?]
    #20 14 სექტემბერი 2021 23:43
    2
    სანამ კუმანი იქნება, ბარსელონა უბრალოდ ვერ იბრძოლებს ჩემპიონობისთვის, ვერც ლიგაზე და ვერც ჩემპიონატში. უბრალოდ კუმანს არ შესწევს ძალა რო შეცვალოს თამაში რომელიც გუნდს ვერ მისდის. ლუკ დეიონგის შეძენაც მაგიტო უნდოდა, პრაგმატულად ჩაწოდება იქნება ბარსას ტაქტიკა(უფანტაზიო, უმწვრთნელო თამაში)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 14 სექტემბერი 2021 22:55
    0
    რობერტოს და გარსიას მაგივრად დესტი და მინგესა უნდა ყოფილიყვნენ ნუ მინგესა მაინც
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #18 14 სექტემბერი 2021 22:38
    0
    დაგვერხა :დ:დ:დ
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    Culé [?]
    #17 14 სექტემბერი 2021 22:37
    0
    ციტატა: Maradona
    აუ დევისი და სანე რას იზავენ წარმოიდგინეთ

    სანეა სასტავში?! მე უფრო გნაბრისა მეშინოდა
    ახალბედა [?]
    #16 14 სექტემბერი 2021 22:28
    2
    ციტატა: Maradona
    აუ დევისი და სანე რას იზავენ წარმოიდგინეთ

    Იმედია ცუდი დღე ექნებათ:))
    გულშემატკივარი [?]
    #15 14 სექტემბერი 2021 22:24
    0
    [quote=JustBarcaLover][quote=Andria]ხალხო როგორ დაეყენებინა ან კოუტინიო ან უმტიტი 9 წელია არუთამაშიათ და რამეს რო მიქარავდნენ მერე მაგაზე დააჯვამდით კუმანს 100%[/quote]
    შენ კუმანის შემოგხავნილი ბოტი ხომ არ ხარ? დდ 😂😂😂

    კუმანის დედაც მოვ**ან მე რეალობა ესაა რაც ვთქვი პროსტა ;))
    ფანი [?]
    #14 14 სექტემბერი 2021 22:17
    2
    ციტატა: Andria
    ხალხო როგორ დაეყენებინა ან კოუტინიო ან უმტიტი 9 წელია არუთამაშიათ და რამეს რო მიქარავდნენ მერე მაგაზე დააჯვამდით კუმანს 100%

    შენ კუმანის შემოგხავნილი ბოტი ხომ არ ხარ? დდ 😂😂😂

    ციტატა: Diana
    ვინმემ მითხარით რატომ არ არის ფატი ?

    ტრავმა აქვს
    --------------------
    #ხავიჰამოდირა
    ფანი [?]
    #13 14 სექტემბერი 2021 22:16
    0
    აუ დევისი და სანე რას იზავენ წარმოიდგინეთ
    წევრი [?]
    #12 14 სექტემბერი 2021 22:14
    1
    4-2-3-1
    შტეგო
    მინგესა პიკე უმტიტი ალბა
    ბუსი დეიონგი
    რობერტო კოუტინიო დეპაი
    ლუკ დეიონგი
    ასე დავაყენებდი მე
    ფანი [?]
    #11 14 სექტემბერი 2021 22:13
    3
    კარგია 4-3-3 მაინც ვერ გამოვა ამ ფორმაცით სანამ ფატი დემბელე არ დაბრუნდება...მთავარია დღეს შეაკლან თავიი დაგვანახონ რომ ჯერ კიდევ ბარსა ვართ!!! წარმატებები ბიჭებს
    ახალბედა [?]
    #10 14 სექტემბერი 2021 22:10
    1
    Ლუკის იმედი მაქ barca-6
    ფანი [?]
    #9 14 სექტემბერი 2021 22:08
    1
    რობერტოოო ბიჭო 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂 გამოძლეობას გისურვებთ კულეებო 🙂
    ფანი [?]
    #8 14 სექტემბერი 2021 22:08
    4
    შე დედამიცენზურებულო გუშინ მოირჩინა რობერტომ ტრამვა,თანაც იმ ფლანგზე აყენებ,სადაც დევისია.ნელ,ზანტ რობერტოს აყენებ იქ,სადაც ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფი ფეხბურთელია,დირკა რობერტოოს!!!!მინგესამ,რომ ეს ნახა ალბათ სიცილი წასკდა გინებასთან ერთად.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #7 14 სექტემბერი 2021 22:04
    2
    ხალხო როგორ დაეყენებინა ან კოუტინიო ან უმტიტი 9 წელია არუთამაშიათ და რამეს რო მიქარავდნენ მერე მაგაზე დააჯვამდით კუმანს 100%
    გულშემატკივარი [?]
    #6 14 სექტემბერი 2021 22:03
    2
    რაღაცას მახინაციობს კუმანი. ალბა ვითომ დაიტრავმა და ეხლა ძირითადშია, დააბნია მეტოქე)) მეტს ვერ ქაჩავს მაგის ტვინი და სტრატეგიები)
    წევრი [?]
    #5 14 სექტემბერი 2021 22:02
    1
    კოუტინიო სადარიიიიიიიიიიიიიიიიიი
    ფანი [?]
    #4 14 სექტემბერი 2021 21:57
    0
    ვინმემ მითხარით რატომ არ არის ფატი ?