წავა თუ არა კუმანი ბაიერნთან მარცხის შემთხვევაში - ლაპორტას პასუხი

წავა თუ არა კუმანი ბაიერნთან მარცხის შემთხვევაში - ლაპორტას პასუხი

დღეს, თბილისის დროით 23:00 საათზე კატალონიის "ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგის ეგიდით "ბაიერნს" უმასპინძლებს.

აღნიშნული მატჩის ირგვლივ მედიაში უამრავი მითქმა-მოთქმა გაჩნდა. გავრცელდა ჭორები, რომ თუ "ბლაუგრანა" გერმანელებთან კვლავ დამარცხდება, მთავარი მწვრთნელი პოსტს ვეღარ შეინარჩუნებს.

აღნიშნულ საკითხს ჟოან ლაპორტა ეხმაურება და ჭორებს უარყოფს:

არა, რონალდ კუმანს არ გავათავისუფლებთ. ნიდერლანდელ სპეციალისტს ვენდობი და მას ჩემი მხარდაჭერა აქვს",

- ციტირებს ჟოანის სიტყვებს ფაბრიციო რომანო.

მოსალოდნელია, რომ 58 წლის თავკაცს კლუბი  ახალ კონტრაქტს მალე შესთავაზებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 15:02
    0
    მოსალოდნელია, რომ 58 წლის თავკაცს კლუბი ახალ კონტრაქტს მალე შესთავაზებს.
    აი ეხლა კი მართლა დაერხა ბარსას.
    Culé [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 03:13
    1
    გადააჯვით ერთმანეთს
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #10 14 სექტემბერი 2021 23:20
    0
    არ არის ეს ამის გამშვები სულ რომ ათით ნული წააგოს ბარსელონამ.
    ფანი [?]
    #9 14 სექტემბერი 2021 19:45
    1
    19 wlamdelebi 2:0 s ugeben bavarias
    Culé [?]
    #8 14 სექტემბერი 2021 19:42
    0
    წაგებას გააჩნია. ახლა ბაიერნი ნებისმიერ გუნდთან ფავორიტია სანამ ფორმაში არიან. თუ 0-1 მორჩა ან რამე ეგეთი კუმანს ვერ დაადანშაულებ, მარა თუ ისევ იგივენაირად ჩაისვარეს, ესე იგი არაფრით გაუმჯობესებულან და კუმანიც გასაშვებია.
    ფანი [?]
    #7 14 სექტემბერი 2021 19:26
    0
    კუმანი არ მევასება მაგრამ ესე გუნდის გაფარჩაკება და პესიმიზმი ჩემთვის გაუგებარია ისეთ კომენტარებს წერს ხალხი თითქოს ჰერტა ვიყოთ მესი წავიდა გარდამავალი პერიოდია გუნდმა უნდა ისწავლოს სხვა ფეხბურთი...უნდა გჯეროდეს შენი გუნდის და სულ უნდა გქონდეს იმედი რომ მოიგებს!!! წინასწარ მიწასთან გასწორება საკუთარი გუნდის ძალიან ცუდი თვისებაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 სექტემბერი 2021 19:05
    1
    სანამ არ დააქცევს გუნდს ბოლომდე, მანამ არ გაუშვა.
    Culé [?]
    #5 14 სექტემბერი 2021 19:05
    0
    წაგებას გააჩნია... 1:5, 1:6, 0:4 თუ წააგო, მაშინ კიდევ დატოვებს?!
    მაგჰრამ ორბურთიანი სხვაობით მარცხი გაპრავებადია
    ამიტომ დააყენა 5 მცველი და ამიტომ ყავს 2 საყრდენი
    და წინ ჩაგდებულ ბურთებზე და სტანდარტებზე აყლაყუდა დე იონგი
    1:3 აწყობს სავარაუდოდ rage scream
    ფანი [?]
    #4 14 სექტემბერი 2021 18:57
    3
    რა უტვინო ჟურნალისტები არიან.კი აი გეტყვის უმნიშვნელოვანესი მატჩის წინ გავაჯმეინებთ აუცილებლადო.რომ ჰქონდეს დაგეგმილი ამის გაგდება ზამთრამდე არ იტყვის,ვერავის ეხლა ვერ მოიყვანს და აზრი არ აქვს.აი ზამთარში რა იქნება ვნახოთ ნუ ზაფხულში,რომ უეჭველად წავა ორი აზრი არაა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #3 14 სექტემბერი 2021 18:55
    1
    აბა ასეთი თამაშის წინ ხოარ იტყვის გავაგდებ კუმანსო
    ფანი [?]