რონალდ კუმანი: ჩემი წყალობით, ამ კლუბს მომავალი აქვს

რონალდ კუმანი: ჩემი წყალობით, ამ კლუბს მომავალი აქვს

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი, NOS-თან ინტერვიუში ჟოან ლაპორტასა და კლუბთან კონტრაქტის გახანგრძლივების შესახებ საუბრობს.

კუმანმა უკმაყოფილება გამოხატა იმასთან დაკავშირებით, რომ რამდენიმე დღის წინ, "ბარსელონას" პრეზიდენტმა გუნდის სპორტულ საკითხებზე საჯაროდ ისაუბრა.

ლაპორტასთან ჩემი ურთიერთობა გაუმჯობესდა, თუმცა ის, რაც წინა კვირაში მოხდა, სწორი არ იყო. მან ბევრი ილაპარაკა. მომწონს, როდესაც პრეზიდენტი საქმეში ჩართულია და კითხვებს სვამს, თუმცა ეს უნდა მოხდეს პირად საუბარში და არა პრესასთან. პრობლემა სწორედ ეს იყო.

ნიდერლანდელის თქმით, ახალი სეზონის სტარტზე მას კლუბის მხარდაჭერა აქვს.

პრეზიდენტისგან დაწყებული, ვგრძნობ, რომ ყველა გვერდით მიდგას - ფეხბურთელები, სამწვრთნელო შტაბი და ბორდის სხვა წევრები.
დარჩენა მსურს, აქ ყოფნა სასიამოვნოა. ჩემი წყალობით, ამ კლუბს მომავალი აქვს.

კუმანი ამბობს, რომ "ბარსელონას" ფინანსური სტაბილურობის დასაბრუნებლად დრო სჭირდება.

"ბარსელონა" ისეთი გუნდებისთვის, როგორიც "ჩელსი" და "მანჩესტერ სიტია", ფინანსური კონკურენციის გაწევას ორ წელიწადში შეძლებს. ახლა, ახალგაზრდების დროა, მათზე უნდა ვფოკუსირდეთ და შანსი მივცეთ.
სპორტული თვალსაზრისით, "ბარსელონა" ყოველთვის კარგი გუნდი იქნება. მთავარია, შევძლებთ თუ არა ვიყოთ ესპანეთში საუკეთესო კლუბი რამდენიმე წლის განმავლობაში და ვიბრძოლოთ ჩემპიონთა ლიგისთვის.

- თქვა კუმანმა.

ხვალ, კუმანის გაწვრთნილი "ბლაუგრანა" "კამპ ნოუზე" მიუნხენის "ბაიერნს" დაუპირისპირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #22 13 სექტემბერი 2021 20:42
    0
    თან რა ნაგლია ტო ! ეს დედა ღორივით გასიებული rage rage rage rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 13 სექტემბერი 2021 18:27
    1
    დარჩენა მსურს, აქ ყოფნა სასიამოვნოა. ჩემი წყალობით, ამ კლუბს მომავალი აქვს.
    აი ნუ გაგეცინება რა ამ სიტყვებზე.
    Culé [?]
    #20 13 სექტემბერი 2021 16:08
    1
    როგორ ვინატრო წაგებების სერია იმისთვის რომ ეს გაუშვან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 13 სექტემბერი 2021 16:08
    3
    ვისი წყალობითო? მომეჩვენა რაც ეხლა წავიკითხე?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #18 13 სექტემბერი 2021 15:28
    1
    როგორც არუნდა წავაგოთ მაინც ამ სეზონში არ დატოვებს გუნდს ეს კაცი ისედაც დედა აღარ ყავს გუნდს 🤣. არც ეს ბაიერნია წინა ბაიერნის დონის 🤣
    Culé [?]
    #17 13 სექტემბერი 2021 13:58
    0
    მაგარი კაცია
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #16 13 სექტემბერი 2021 13:55
    1
    ციტატა: RiquiPuig
    რატო აქვს ამხელა წარმოდგენა თავის თავზე,რატოოო😂შარშან პესეჟემ რაც გაუკეთა მაგის მერე საერთოდ როგორ იღებს ხმას,4-1 წააგო კამპ ნოუზე და დაკრეჭილი ელაპარაკებოდა პოჩეტინოს.მე არ მახსენდება მწვრთელი,4-1 წაეგო ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალში და გაღიმებული გასულიყო მოედნიდან.იმას არ ვამბობ რომ გუნდი არ უყვარს ან რამე მსგავსი,უბრალოდ საერთოდ სხვაგანაა,არაა ბარსელონას დონის და დაჟე მგონია,რომ არცერთი გუნდის დონის არ არის და მწვრთნელი არ უნდა იყოს,სულ რომ ხვალ ბაიერნს გადაუაროს და ყველაფერი მოიგოს წელს,მაინც ეს წარმოდგენა მექნება.ტაქტიკურად ჭამენ,ფაქბრივად სხვები,შარშან არავინ თქვას რეალს უკეთესი შემადგენლობა ყავდა ჩვენზეო,ზიდანმა დედა უტირა ტიპს ტაქტიკურად.
    ხვალ ბაიერნთან შეგვარცხვენს და მერე ნაგელსმანს დაკრეჭილი გადაეხვევა და ისე გავა მოედნიდან.
    ლაპორტა რატო ითმენ ამ კაცს გუნდში კაცურად თქვი რა.

    ლაპოს ამის გაგდება უნდოდადა ჩვენმა სპორტულმა მენეჯერმა გადააფიქრებინა მაგ დეგენერატმა და ეხლა ლაპო ელოდება თU როგორ გავნადგურდებით ბაიერნთან რომ სერიოზული მიზეზი ქონდეს რომ გააგდოს ეს ბულდოგი
    --------------------
    #ხავიჰამოდირა
    გულშემატკივარი [?]
    #15 13 სექტემბერი 2021 13:30
    9
    ა კიდო შემაქანა!
    ამდენად არაადეკვატური მწვრთნელი მეორე არ დადის დედამიწაზე.
    ისე ბარსელონა ვართ თუ ქუთაისის ტორპედო გაიგე ახლა: მწვრთნელი კუმანი გვყავს, ფორვარდები: ბრეიტა და დე იონგი, დაცვაში მკვდარზე ვენოკი პიკე და ბუსკეციც იქვეა, რობერტო კაპიტანია, ლაზარეთში ნახევარი მილიარდი გავისროლეთ, პიანიჩი, გრიზმანი და მესი გავუშვით რაშიც მხოლოდ 10 მილიონი ავიღეთ და კიდევ რამდენი დეტალია...
    ნუ მსგავსი რაღაცები მხოლოდ ჩვენს პრეზიდენტს შეუძლია დაატრიალოს და მეორე დღეს იმ მწვრთნელსაც გაუფორმოს ახალი კონტრაქტი რომელმაც პირადად ჩაიჯვა ყველა ცენტრალურ მატჩში, ხოლო ახლა კი ეს *ლე გამოდის და აქეთ იქებს თავის თავს, გუნდს ჩემს ხელში მომავალი აქვსო! აჰაჰაჰ მინგესასთვის ვერ გისწავლებია ელემენტარული პოზიციის შერჩევა კუმან და ლენგლესთვის დაცვაში თამაში. რასაც ეხები ყველაფერი ჩერდება და კვდება, მაგიტომაც გაგდებდნენ იმ საშუალო დონის კლუბებიდან მარა ჩვენ ხომ უკვე ტორპედოს დონისა ვართ და მაგდენსაც ვერ ვხვდებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 13 სექტემბერი 2021 13:03
    3
    როგორი თავმდაბალია laughing
    წევრი [?]
    #13 13 სექტემბერი 2021 12:52
    6
    რატო აქვს ამხელა წარმოდგენა თავის თავზე,რატოოო😂შარშან პესეჟემ რაც გაუკეთა მაგის მერე საერთოდ როგორ იღებს ხმას,4-1 წააგო კამპ ნოუზე და დაკრეჭილი ელაპარაკებოდა პოჩეტინოს.მე არ მახსენდება მწვრთელი,4-1 წაეგო ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალში და გაღიმებული გასულიყო მოედნიდან.იმას არ ვამბობ რომ გუნდი არ უყვარს ან რამე მსგავსი,უბრალოდ საერთოდ სხვაგანაა,არაა ბარსელონას დონის და დაჟე მგონია,რომ არცერთი გუნდის დონის არ არის და მწვრთნელი არ უნდა იყოს,სულ რომ ხვალ ბაიერნს გადაუაროს და ყველაფერი მოიგოს წელს,მაინც ეს წარმოდგენა მექნება.ტაქტიკურად ჭამენ,ფაქბრივად სხვები,შარშან არავინ თქვას რეალს უკეთესი შემადგენლობა ყავდა ჩვენზეო,ზიდანმა დედა უტირა ტიპს ტაქტიკურად.
    ხვალ ბაიერნთან შეგვარცხვენს და მერე ნაგელსმანს დაკრეჭილი გადაეხვევა და ისე გავა მოედნიდან.
    ლაპორტა რატო ითმენ ამ კაცს გუნდში კაცურად თქვი რა.
    Culé [?]
    #12 13 სექტემბერი 2021 12:50
    6
    ძაან უთავმოყვარეოა ეს.
    ფანი [?]
    #11 13 სექტემბერი 2021 12:46
    4
    მგონი კიდევ ერთი მიწასთან გასწორება და სამარცხვინო მატჩი კარგი იქნება მერე იმედია გამოფხიზლდება ლაპორტა
    ფანი [?]
    #10 13 სექტემბერი 2021 12:46
    5
    ტებასმა საინტერესო განცხადებები გააკეთა მესის წასვლაზე და ლაპორტას მარიონეტულ ქმედებებზეც, თან არც ისე უარგუმენტოდ. კარგი იქნება თუ დადებთ უფრო ვრცელ და ამომწურავ სტატიებს ვიდრე გოლ ჯიზე დევვს.. ის რა დედაზე ადრე გაგდებულიცაა ყველამ ვიცით, მარა არც ლაპო სვამს წმინდა წყალს არჩევის დღინდან ფაქტია..
    Culé [?]
    #9 13 სექტემბერი 2021 12:45
    3
    შენი წყალობით ლიგა დაიდო 1992 წელს;
    ეხლა 2021-2022 სეზონია, დრო აგერია როლანდ
    ფანი [?]
    #8 13 სექტემბერი 2021 12:45
    2
    ბრაახ და ლიგა რო დადოს 🤣
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 13 სექტემბერი 2021 12:41
    2
    ასეთი განცხადებები მარტო ჟოზეს სტილია და მას უხდება ნუ ცდილობთ მიბაძოთ მოურინიოს laughing
    ფანი [?]
    #6 13 სექტემბერი 2021 12:32
    0
    ლაპორტა აღშფოთებულია კუმანის განცხადებებითო 😃 ეხლა წავიკითხე
    მგონი ჩვენ კუპატას პრეზიდენტი ისევ ბართოუმე გონია
    კუმანი მგონი სეზონის ბოლომდეც ვერ გაქაჩავს ზამთარშივე აახვევინებენ
    ფანი [?]
    #5 13 სექტემბერი 2021 12:20
    1
    გულშემატკივარი [?]
    #4 13 სექტემბერი 2021 12:11
    4
    ვქომაგობთ ბაიერნს, ამის გასაჯმეინებლად
    ფანი [?]
    #3 13 სექტემბერი 2021 12:10
    6
    ეს ისე ლაპარაკობს ამოსცხებს ტაკოზე ლაპორტა.როჟას ჰგონია ამ სეზონის მერე ისევ დარჩება.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid