სერჟინიო დესტი სევილიასთან ითამაშებს

სერჟინიო დესტი სევილიასთან ითამაშებს

“ბარსელონას” ამერიკელი მარჯვენა მცველის, სერჟინიო დესტის კანადასთან მატჩში მიღებული ტრავმა სერიოზული არ აღმოჩნდა.

AS-ის ჟურნალისტის, ხავიერ მიგელის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, დესტს კოჭის მცირე დაზიანება აქვს. იგი ოთხშაბათს ჰონდურასთან გასამართ შეხვედრაში მონაწილეობას ვერ მიიღებს, მაგრამ კატალონიური კლუბის დახმარებას შეძლებს.

წყაროს ცნობით, 20 წლის ფეხბურთელი 11 სექტემბერს “სევილიასთან” დაპირისპირებისთვის მზად უნდა იყოს, თუ მატჩი ჩანიშნულ დროს ჩატარდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 8 სექტემბერი 2021 19:54
    0
    ტრამვა აქვს და როგორ ითამაშებს
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 8 სექტემბერი 2021 18:36
    0
    მაინც ვერ გავიგე, გადაიდო თუ არა სევილიასთან თამაში?
    Culé [?]
    #7 7 სექტემბერი 2021 05:01
    0
    აბა სხვა ვინ უნდა ათამაშოს? ტრამვა ხო არ ააქვს და
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #6 7 სექტემბერი 2021 00:04
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: nikusha
    ტერ შტეგენი
    არაუხო-პიკე-გარსია
    რობერტო-დე იონგი-ბუსკეტსი-პედრი-ალბა
    ბრაითვაიტი-დეპაი


    ბრაითვაიტი-ლ.დე იონგი
    გარსია-მინგესა
    ბუსკეტსი-დესტი
    პედრი-კოუტინიო
    ალბა-დემირი

    ბაიერნთან ასე უნდა იყოს

    რას ლაპარაკობ 3-5-2 საშინელებაა,ჯერ 4-3-3 ით რას თამაშობენ.ყველამ დაუმუღამა წინა სეზონში ეგ სქემა.პიკეს და გარსია უპრობლემოდ გადაუვლიან,გარსია ერთი-ერთზე ძალიან სუსტია პიკე კიდე ბებერი,მაგას ჯობია ისევ უმტიტი ნახოს რას იზამს,სევილიასთანაც უმტიტი უნდა მოსინჯოს იქნევა მართლა ფორმაშია.მარცხენა ფლანგზე დევისი თუ იდგა რობერტოს წინიდან და უკნიდან იხმარს ვერავინ უშველის,მოკლედ მანდ ფეხბურთელების შემართება უფრო მნიშველოვანია,რადგან ტაქტიკურად ნაგელსმანი კუმანს გადახსნის დაა იქნებ ვინმემ ივაჟკაცოს,მაგალითად ფრენკიმ,დეპაიმ,არაუხომ ან შტეგენმა.


    4-3-3 ით მგონია რომ 8:2 მონაგონი იქნება სადაც პსჟ-მ 1:4 მოგვიგო პოჩეტინოს ხელში და მაინცდამაინც შემტევი სანახაობრივი მწვრთნელი რომ არაა მაურისიო ყველა ვხედავთ. 3-5-2 ით კი რამის ბურთი დავახიეთ თავზე მართალია 1:1 მორჩა მატჩი მაგრამ ფირპომ მბაპე არ გაახარა. და იქ მესის პენალტი რომ გაეტანა და მბაპეს ნაჩუქარი პენალტი რომ არა კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა, ასე რომ 3-5-2 ოპტიმალური შემადგენლობაა. ვინგერები არ გვყავს თორე 3-4-3 იქნებოდა კაი. კოუ ახალი ტრამვამოშუშებული რომ არ იყოს 4-3-1-2 გამოყენებაც არ იქნებოდა ცუდი.

    დესტს რა არ ათრევენ რობერტოზე რომ აბობ? პსჟ-მ და რეალმა ათრიეს და ბაიერნი ვერ იზამს იგივეს?

    მთავარია 4-4-2 არ დააყენოს კუმანმა თორე დავიღუპებით

    ეგ 3-5-2 ახალი მოგინებული ჰქონდა.მხოლოდ სევილიასთან 1 მატჩში ჰქონდა ნაცადი,თანაც პსჟ ფაქტოფრივად გასული იყო და ლაითდ თამაშობდა მაგის მერე რამდენჯერ ითამაშეს ეგ მხოლოდ სევილიასთან გაამართლა სხვა მატჩებში ჩაიკუკა.


    4-2-3-1 მომწონს ყველაზე მეტად ტაქტიკებიდან მაგრამ... 3-4-1-2 კაი იქნებოდა ან 3-3-1-3 მარა როგორ?
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #5 6 სექტემბერი 2021 21:46
    0
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: nikusha
    ტერ შტეგენი
    არაუხო-პიკე-გარსია
    რობერტო-დე იონგი-ბუსკეტსი-პედრი-ალბა
    ბრაითვაიტი-დეპაი


    ბრაითვაიტი-ლ.დე იონგი
    გარსია-მინგესა
    ბუსკეტსი-დესტი
    პედრი-კოუტინიო
    ალბა-დემირი

    ბაიერნთან ასე უნდა იყოს

    რას ლაპარაკობ 3-5-2 საშინელებაა,ჯერ 4-3-3 ით რას თამაშობენ.ყველამ დაუმუღამა წინა სეზონში ეგ სქემა.პიკეს და გარსია უპრობლემოდ გადაუვლიან,გარსია ერთი-ერთზე ძალიან სუსტია პიკე კიდე ბებერი,მაგას ჯობია ისევ უმტიტი ნახოს რას იზამს,სევილიასთანაც უმტიტი უნდა მოსინჯოს იქნევა მართლა ფორმაშია.მარცხენა ფლანგზე დევისი თუ იდგა რობერტოს წინიდან და უკნიდან იხმარს ვერავინ უშველის,მოკლედ მანდ ფეხბურთელების შემართება უფრო მნიშველოვანია,რადგან ტაქტიკურად ნაგელსმანი კუმანს გადახსნის დაა იქნებ ვინმემ ივაჟკაცოს,მაგალითად ფრენკიმ,დეპაიმ,არაუხომ ან შტეგენმა.


    4-3-3 ით მგონია რომ 8:2 მონაგონი იქნება სადაც პსჟ-მ 1:4 მოგვიგო პოჩეტინოს ხელში და მაინცდამაინც შემტევი სანახაობრივი მწვრთნელი რომ არაა მაურისიო ყველა ვხედავთ. 3-5-2 ით კი რამის ბურთი დავახიეთ თავზე მართალია 1:1 მორჩა მატჩი მაგრამ ფირპომ მბაპე არ გაახარა. და იქ მესის პენალტი რომ გაეტანა და მბაპეს ნაჩუქარი პენალტი რომ არა კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა, ასე რომ 3-5-2 ოპტიმალური შემადგენლობაა. ვინგერები არ გვყავს თორე 3-4-3 იქნებოდა კაი. კოუ ახალი ტრამვამოშუშებული რომ არ იყოს 4-3-1-2 გამოყენებაც არ იქნებოდა ცუდი.

    დესტს რა არ ათრევენ რობერტოზე რომ აბობ? პსჟ-მ და რეალმა ათრიეს და ბაიერნი ვერ იზამს იგივეს?

    მთავარია 4-4-2 არ დააყენოს კუმანმა თორე დავიღუპებით

    ეგ 3-5-2 ახალი მოგინებული ჰქონდა.მხოლოდ სევილიასთან 1 მატჩში ჰქონდა ნაცადი,თანაც პსჟ ფაქტოფრივად გასული იყო და ლაითდ თამაშობდა მაგის მერე რამდენჯერ ითამაშეს ეგ მხოლოდ სევილიასთან გაამართლა სხვა მატჩებში ჩაიკუკა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 6 სექტემბერი 2021 21:31
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: nikusha
    ტერ შტეგენი
    არაუხო-პიკე-გარსია
    რობერტო-დე იონგი-ბუსკეტსი-პედრი-ალბა
    ბრაითვაიტი-დეპაი


    ბრაითვაიტი-ლ.დე იონგი
    გარსია-მინგესა
    ბუსკეტსი-დესტი
    პედრი-კოუტინიო
    ალბა-დემირი

    ბაიერნთან ასე უნდა იყოს

    რას ლაპარაკობ 3-5-2 საშინელებაა,ჯერ 4-3-3 ით რას თამაშობენ.ყველამ დაუმუღამა წინა სეზონში ეგ სქემა.პიკეს და გარსია უპრობლემოდ გადაუვლიან,გარსია ერთი-ერთზე ძალიან სუსტია პიკე კიდე ბებერი,მაგას ჯობია ისევ უმტიტი ნახოს რას იზამს,სევილიასთანაც უმტიტი უნდა მოსინჯოს იქნევა მართლა ფორმაშია.მარცხენა ფლანგზე დევისი თუ იდგა რობერტოს წინიდან და უკნიდან იხმარს ვერავინ უშველის,მოკლედ მანდ ფეხბურთელების შემართება უფრო მნიშველოვანია,რადგან ტაქტიკურად ნაგელსმანი კუმანს გადახსნის დაა იქნებ ვინმემ ივაჟკაცოს,მაგალითად ფრენკიმ,დეპაიმ,არაუხომ ან შტეგენმა.


    4-3-3 ით მგონია რომ 8:2 მონაგონი იქნება სადაც პსჟ-მ 1:4 მოგვიგო პოჩეტინოს ხელში და მაინცდამაინც შემტევი სანახაობრივი მწვრთნელი რომ არაა მაურისიო ყველა ვხედავთ. 3-5-2 ით კი რამის ბურთი დავახიეთ თავზე მართალია 1:1 მორჩა მატჩი მაგრამ ფირპომ მბაპე არ გაახარა. და იქ მესის პენალტი რომ გაეტანა და მბაპეს ნაჩუქარი პენალტი რომ არა კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა, ასე რომ 3-5-2 ოპტიმალური შემადგენლობაა. ვინგერები არ გვყავს თორე 3-4-3 იქნებოდა კაი. კოუ ახალი ტრამვამოშუშებული რომ არ იყოს 4-3-1-2 გამოყენებაც არ იქნებოდა ცუდი.

    დესტს რა არ ათრევენ რობერტოზე რომ აბობ? პსჟ-მ და რეალმა ათრიეს და ბაიერნი ვერ იზამს იგივეს?

    მთავარია 4-4-2 არ დააყენოს კუმანმა თორე დავიღუპებით
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #3 6 სექტემბერი 2021 21:19
    0
    ანუ ტეხნიკურად დაუტყდა ნაკრებს?! კაია, რომ არ დაიმტვრა
    ფანი [?]
    #2 6 სექტემბერი 2021 20:52
    0
    ციტატა: nikusha
    ტერ შტეგენი
    არაუხო-პიკე-გარსია
    რობერტო-დე იონგი-ბუსკეტსი-პედრი-ალბა
    ბრაითვაიტი-დეპაი


    ბრაითვაიტი-ლ.დე იონგი
    გარსია-მინგესა
    ბუსკეტსი-დესტი
    პედრი-კოუტინიო
    ალბა-დემირი

    ბაიერნთან ასე უნდა იყოს

    რას ლაპარაკობ 3-5-2 საშინელებაა,ჯერ 4-3-3 ით რას თამაშობენ.ყველამ დაუმუღამა წინა სეზონში ეგ სქემა.პიკეს და გარსია უპრობლემოდ გადაუვლიან,გარსია ერთი-ერთზე ძალიან სუსტია პიკე კიდე ბებერი,მაგას ჯობია ისევ უმტიტი ნახოს რას იზამს,სევილიასთანაც უმტიტი უნდა მოსინჯოს იქნევა მართლა ფორმაშია.მარცხენა ფლანგზე დევისი თუ იდგა რობერტოს წინიდან და უკნიდან იხმარს ვერავინ უშველის,მოკლედ მანდ ფეხბურთელების შემართება უფრო მნიშველოვანია,რადგან ტაქტიკურად ნაგელსმანი კუმანს გადახსნის დაა იქნებ ვინმემ ივაჟკაცოს,მაგალითად ფრენკიმ,დეპაიმ,არაუხომ ან შტეგენმა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #1 6 სექტემბერი 2021 20:19
    2
    ტერ შტეგენი
    არაუხო-პიკე-გარსია
    რობერტო-დე იონგი-ბუსკეტსი-პედრი-ალბა
    ბრაითვაიტი-დეპაი


    ბრაითვაიტი-ლ.დე იონგი
    გარსია-მინგესა
    ბუსკეტსი-დესტი
    პედრი-კოუტინიო
    ალბა-დემირი

    ბაიერნთან ასე უნდა იყოს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა