ესპანეთისა და საქართველოს ნაკრებების შემადგენლობები ცნობილია

ესპანეთისა და საქართველოს ნაკრებების შემადგენლობები ცნობილია

დაახლოებით ერთ საათში მსოფლიო ჩემპიონატის შესარჩევი ეტაპის მე-5 ტურის მატჩში ერთმანეთს ესპანეთისა და ჩვენი ქვეყნის ნაკრებები დაუპირისპირდებიან.

ახლახან ლუის ენრიკემ და ვილი სანიოლიმ გუნდების შემადგენლობები დაასახელეს.

"ფურია როხას" სასტარტოში იმყოფება ერიკ გარსია. რაც შეეხებათ სერჟიო ბუსკეტსა და ჟორდი ალბას, ისინი სათადარიგოები არიან.

ესპანეთის შემადგენლობა: სიმონი, ასპილიკუეტა, გარსია, ლაპორტი, გაია, როდრი, ლიორენტე, სოლერი, ფ. ტორესი, რუისი, სარაბია.

საქართველოს შემადგენლობა: ლორია, ჩაბრაძე, კაშია, გიორბელიძე, აზაროვი, აბურჯანია, კანკავა, ზარია, ლოჩოშვილი, მამუჩაშვილი, დავითაშვილი.

თამაში თბილისის დროით 22 საათსა და 45 წუთზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #17 8 სექტემბერი 2021 20:03
    0
    ცნობილი ადამიანები ზოგადად მესიმდე არ არის დაწერეთ
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 8 სექტემბერი 2021 18:54
    0
    ციტატა: JustBarcaLover
    საქართველოში ოფიციალურად ფეხბურთი უნდა აკრძალონ... 🙏🙏🙏🙏🙏

    ან რეგბისტებს ვთხოვოთ მოედანზე გამოსვლა, იმედია ასე არ შევრცხვებით.
    ფანი [?]
    #15 6 სექტემბერი 2021 00:47
    6
    საქართველოში ოფიციალურად ფეხბურთი უნდა აკრძალონ... 🙏🙏🙏🙏🙏
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    Culé [?]
    #14 6 სექტემბერი 2021 00:46
    4
    არა უშავს ძმებო, დიდი ქოცობის მე-4 წელს ქუთაისის ტორპედო ჩემპიოთა ლიგას იგებს და იბერია გაბრწყინდება smiley barca-6
    Culé [?]
    #13 6 სექტემბერი 2021 00:29
    1
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: rivaldo80
    ბრაზილია არგენტინაზე რა მოხდა ვინმემ იცის ?

    ბრაზილიის მთავრობამ შუა თამაშში მოითხოვა რომ პრემიერ ლიგაში მოასპარეზე არგენტილენელები ქვეყნიდან გააძევონ :D არ მეგონა საქართველოზე უფრო <<ცენზურის დარღვევა>> მთავრობა ვინმეს თუ ჰყავდა მარა აჰა ცოცხალი მაგალითი

    მართლა რა საშინელი მთავრობები გყვავს

    რაო? ხუმრობ ხო?
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #12 6 სექტემბერი 2021 00:15
    2
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: rivaldo80
    ბრაზილია არგენტინაზე რა მოხდა ვინმემ იცის ?

    ბრაზილიის მთავრობამ შუა თამაშში მოითხოვა რომ პრემიერ ლიგაში მოასპარეზე არგენტილენელები ქვეყნიდან გააძევონ :D არ მეგონა საქართველოზე უფრო <<ცენზურის დარღვევა>> მთავრობა ვინმეს თუ ჰყავდა მარა აჰა ცოცხალი მაგალითი

    მართლა რა საშინელი მთავრობები გყვავს
    Culé [?]
    #11 5 სექტემბერი 2021 23:45
    3
    ციტატა: frenkie dejong21
    რა სირცხვილია ბიჯო რა არის ეს ყველამ ისწავლა ფეხბურთის თამაში ჩვენს გარდა
    მეორე ტაიმში ჯობია არ გამოვიდნენ

    კოსოვო უკვე გვჯობნის, მალე გიბრალტარი და მალტაც მოგვიგებს. სანამ ეს კორუფცია და ნეპოტიზმი იქნება ქართულ ფეხბურთს არაფერი ეშველება. ფულის გათეთრების ერთ-ერთი საუკეთესო გზაა ფეხბურთი და კიდე კაი ხანი იქნება. ეროვნულ ლიგას კრისტალბეთი რომ ჰქვია მაგაზე უარესი რაღა უნდა მოხდეს.
    ფანი [?]
    #10 5 სექტემბერი 2021 23:39
    4
    რა სირცხვილია ბიჯო რა არის ეს ყველამ ისწავლა ფეხბურთის თამაში ჩვენს გარდა
    მეორე ტაიმში ჯობია არ გამოვიდნენ
    Culé [?]
    #9 5 სექტემბერი 2021 23:24
    6
    ციტატა: rivaldo80
    ბრაზილია არგენტინაზე რა მოხდა ვინმემ იცის ?

    ბრაზილიის მთავრობამ შუა თამაშში მოითხოვა რომ პრემიერ ლიგაში მოასპარეზე არგენტილენელები ქვეყნიდან გააძევონ :D არ მეგონა საქართველოზე უფრო <<ცენზურის დარღვევა>> მთავრობა ვინმეს თუ ჰყავდა მარა აჰა ცოცხალი მაგალითი
    ფანი [?]
    #8 5 სექტემბერი 2021 23:22
    1
    ბრაზილია არგენტინაზე რა მოხდა ვინმემ იცის ?
    ფანი [?]
    #7 5 სექტემბერი 2021 23:16
    4
    აი ესე. ხო გავაწანით სილა ესპანცებს, 14 წუთი გოლო არ გავატანიეთ, არა ბიჯოს
    ფანი [?]
    #6 5 სექტემბერი 2021 23:14
    3
    იმედია გაიას ვიყიდით ხელიდან არ უნდა გაუშვათ მზადა ბარსასთვის
    Culé [?]
    #5 5 სექტემბერი 2021 22:53
    1
    აუ ვინმემ იცის ფეხბურთი რომელ არხზე გადის საქართველო ესპანეთს ვგულისხმობ.
    ფანი [?]
    #4 5 სექტემბერი 2021 22:25
    2
    სანიოლის ბაქიბუქისაგან აღარაფერი დარჩა , გადმოაქართველეს , ბათუმის დინამოს პირადად არაფერს ვერჩი , თუმცა 8 ფეხბურთელი ნაკრებში მარტო ბათუმიდან , ბარსელონაა თუ მიუნხენის ბაიერნი ? თუმცა ალბათ იმხელა ფულია ჩადებული ბათუმში , უნდა გაიყიდოს ხალხი სარფიანად და აბა ნაკრების გარეშე როგორ გაყიდიან ? ამ ქვეყანაში არასოდეს არაფერი შეიცვლება !
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 5 სექტემბერი 2021 22:05
    1
    ისევ ჩაბრაძე და ლორია შეტენა ძირითადში ან რა ძარია ვაახ ბიჭოოო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #2 5 სექტემბერი 2021 22:03
    1
    ეს პახოდუ სინჯავს სასტავს აბა გადაგვახევენ ბურთს თავზე.მიქაუტაძემ რა დაუშავა?
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #1 5 სექტემბერი 2021 22:00
    1
    რანაირი ᲫირიᲗადია რა არის ეს. მოგება გვᲭირდება და არა ფრე.