ჟოან ლაპორტა გუნდში რიკი პუჩის ადგილს ხედავს

ჟოან ლაპორტა გუნდში რიკი პუჩის ადგილს ხედავს

მიუხედავად იმისა, რომ უკვე მეორე სეზონია, რონალდ კუმანი რიკი პუჩს არ ენდობა, ეს უკანასკნელი გუნდის დატოვებას არ აპირებს და წარმატების მიღწევა მხოლოდ "ბარსელონაში" სურს.

SER-ის ინფორმაციით, ჟოან ლაპორტას 22 წლის ნახევარმცველი ძალიან მოსწონს - პრეზიდენტი ფიქრობს, რომ რიკი განსხვავებული ფეხბურთელია და გუნდში მის ადგილს ხედავს.

ზემოაღნიშნული წყაროს თანახმად, კატალონიურმა კლუბმა რონალდ კუმანს მოსთხოვა, პუჩს მეტი შანსი მისცეს და სათამაშო დრო გაუზარდოს - როგორც ცნობილია, ეს საკითხი ნიდერლანდელი სპეციალისტის კონტრაქტის გახანგრძლივების ერთ-ერთი პირობაა.

რიკი პუჩს "ბლაუგრანასთან" კონტრაქტი 2023 წლამდე აკავშირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 3 სექტემბერი 2021 00:04
    0
    ციტატა: David Vachnadze
    პედრის ეს მირჩევნია. კრეატივი მეტი აქვს. არც შეუხედავი და ასაკჩამოკლებულია

    რატომაა პედრი შეუხედავი, ეს შეურაცყოფაა ადამიანის მიმართ, რა შუაშია საერთოდ შეხედულება, მესის სურათებს გადახედეთ მაგ ასაკში.. ან იბრაგიმოვიჩზე რას იტყოდით, ან რიბერიზე, მბაპე ლამაზია ხო?
    ან ვინ მოიგონა რომ პედრი ასაკჩამოკლებულია, საიდან მოიტანეს, როგორ ფიქრობთ, რისთვის, რაში დასჭირდა???
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 2 სექტემბერი 2021 14:16
    0
    ჟოან ლაპორტა გუნდში რიკი პუჩის ადგილს ხედავს.
    ამას აუხილა თვალები ლაპორტამ? ეხლა 4-3-3 ეც გადავიდეს და ზამთრამდე კიდევ დატოვებს.
    წევრი [?]
    #9 2 სექტემბერი 2021 12:50
    1
    პედრის ეს მირჩევნია. კრეატივი მეტი აქვს. არც შეუხედავი და ასაკჩამოკლებულია
    Culé [?]
    #8 2 სექტემბერი 2021 08:37
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ძალიან მაინტერესებს, რატომ ხართ აქ ყველა პუჩზე გადარეულები?
    რას აკეთებს ისეთს, რასაც სხვა ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ აკეთებს? რითი გამოირჩევა???

    სხარტი არის ძვირფასო და აი ამიტომაა😃😃 ეგ დამღუპველია ცოტა ტვინიც უნდა დააყოლოს თამაშის დროს ბარსელონა მასე არ თამაშობს რომ მისნაირ დინამიკას აყვეს ბარსა კომბინაციური და გუნდური კლუბია ყოველთვის ამით მიაღწია წინსვლას და არა რიკი პუჩისნაირი ფეხბურთელების ფონზე მარტო ეგ არ კმარა დეიონგი იმიტომაც მოერგო და პედრი ბარსელონას ბარსას სტილის არიან უფრო მეტად ბურთის დამჭერები და ამომტანები წინ გადაადგილება ან ნახევრას მომატებული ტემპით ან როგორც ჩვევიათ ხოლმე მოედანზე ბურთიანად წინ სვლა სწრაფად

    საკმარისი სათამაშო დრო არა და არ მიეცა, დინამიური ფეხბურთელია, რომ ეთამაშა, უფრო უკეთ აუწყობდა ტემპს
    თამამია, პასი იცის და ტექნიკაც აქვს, არც უჭკუოა და დარტყმაც უვარგა, ამ დროს ძალიან მოძრავი და არასტანდარტულია, შესაძლოა იქ გაძვრეს, სადაც ზონები გადაკეტილ-გადარაზული აქვთ
    გვარდიოლა ამისგან დააყენებდა.... იმის დედა ვატირე, მაგრამ გვარდიოლა არაა, არის ზაქი კუმანი
    სულ არ მერიდება ამის დაწერა, ერთ დროს თამაშობდნენ ეგ და პეპი, თანაგუნდელები იყვნენ, ვუყურებდი იმ გუნდის თამაშებს, მაგრამ როგორც მწვრთნელი, ცა და დედამიწასავით განსხვავდებიან

    გეთანხმები სხარტია და ტექნიკური და ა.შ. და ზუსტად სავიოლას მახსენებს ზოგჯერ არ ვადარებ ერთმანეთს მაგრამ სავიოლაც (რომელსაც დიდ მომავალი ჰქონდა) ვერ მოერგო ვერც ბარსას და ვერც ვანგაალას - (ეგეც ჰოლანდიელია smiley ) და შეიზლება არც ამას აეწყოს კარგად საქმე აქ ტუნდაც სხვა მწრთვნელთან
    Culé [?]
    #7 2 სექტემბერი 2021 05:06
    0
    ლაპორტა თუ ხედავს კუმანი რატო ვერ ხედავს?
    --------------------
    THUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 2 სექტემბერი 2021 02:10
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ძალიან მაინტერესებს, რატომ ხართ აქ ყველა პუჩზე გადარეულები?
    რას აკეთებს ისეთს, რასაც სხვა ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ აკეთებს? რითი გამოირჩევა???

    სხარტი არის ძვირფასო და აი ამიტომაა😃😃 ეგ დამღუპველია ცოტა ტვინიც უნდა დააყოლოს თამაშის დროს ბარსელონა მასე არ თამაშობს რომ მისნაირ დინამიკას აყვეს ბარსა კომბინაციური და გუნდური კლუბია ყოველთვის ამით მიაღწია წინსვლას და არა რიკი პუჩისნაირი ფეხბურთელების ფონზე მარტო ეგ არ კმარა დეიონგი იმიტომაც მოერგო და პედრი ბარსელონას ბარსას სტილის არიან უფრო მეტად ბურთის დამჭერები და ამომტანები წინ გადაადგილება ან ნახევრას მომატებული ტემპით ან როგორც ჩვევიათ ხოლმე მოედანზე ბურთიანად წინ სვლა სწრაფად

    საკმარისი სათამაშო დრო არა და არ მიეცა, დინამიური ფეხბურთელია, რომ ეთამაშა, უფრო უკეთ აუწყობდა ტემპს
    თამამია, პასი იცის და ტექნიკაც აქვს, არც უჭკუოა და დარტყმაც უვარგა, ამ დროს ძალიან მოძრავი და არასტანდარტულია, შესაძლოა იქ გაძვრეს, სადაც ზონები გადაკეტილ-გადარაზული აქვთ
    გვარდიოლა ამისგან დააყენებდა.... იმის დედა ვატირე, მაგრამ გვარდიოლა არაა, არის ზაქი კუმანი
    სულ არ მერიდება ამის დაწერა, ერთ დროს თამაშობდნენ ეგ და პეპი, თანაგუნდელები იყვნენ, ვუყურებდი იმ გუნდის თამაშებს, მაგრამ როგორც მწვრთნელი, ცა და დედამიწასავით განსხვავდებიან
    Culé [?]
    #5 1 სექტემბერი 2021 23:35
    3
    ძალიან მაინტერესებს, რატომ ხართ აქ ყველა პუჩზე გადარეულები?
    რას აკეთებს ისეთს, რასაც სხვა ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ აკეთებს? რითი გამოირჩევა???
    Culé [?]
    #4 1 სექტემბერი 2021 23:23
    0
    ციტატა: La Pulga10
    აბოლებენ კუმანს,გაუხანგრძლივონ კი არა ზამთარშივე გაუწყვიტონ ჯობია.

    ჩვენდა სამწუხაროდ არამგონია გაუწყვიტონ.
    Culé [?]
    #3 1 სექტემბერი 2021 23:03
    1
    უკვე განთავისუფლდა ადგილი და იმედია კიდე არ დაალპობს სკამზე
    --------------------
    THUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 1 სექტემბერი 2021 22:44
    3
    F.C.Bayern Munich იქნება სასწრაფო დახმარება, ელექტროშოკი, რის შემდეგაც გალანძიელ გულდოგს მიაბრძანებენ
    დე იონგიო... აყლაყუდა, ჯაჯგურა 1 გოლიანი ფორვარდის მოყვანა რას ნიშნავს?!
    ჩააყენებს ბავარიასთან დაცვას, ამოიძუებს კუდს და ითამაშებს კონტრაზე, 3 გაშვებული არაფერი და საკმარისია 1 შეაგდოს
    აწვება იმას, რომ დიდი ანგარიშით არ წააგოს, რომ ფანობას ყელში არ ამოუვიდეს და პანჩურით მოსროლა არ მოითხოვონ
    Culé [?]
    #1 1 სექტემბერი 2021 22:37
    2
    აბოლებენ კუმანს,გაუხანგრძლივონ კი არა ზამთარშივე გაუწყვიტონ ჯობია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid