ლუკ დე იონგის მოყვანა რონალდ კუმანის იდეა იყო

ლუკ დე იონგის მოყვანა რონალდ კუმანის იდეა იყო

სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო დღეს "ბარსელონამ" "სევილიადან" ლუკ დე იონგი იჯარით აიყვანა.

SER-ის ინფორმაციით, ნიდერლანდელი თავდამსხმელის მოყვანა რონალდ კუმანის იდეა იყო - კლუბს ესმის, რომ ის განსხვავებული ტიპის ფეხბურთელია და გუნდისთვის სარგებლის მოტანა შეუძლია.

"ბარსა" 31 წლის შემტევის ხელფასის ნაწილს გადაიხდის, სეზონის ბოლო კი, სურვილის შემთხვევაში, კატალონიურ გრანდს მისი გამოსყიდვის უფლება ექნება.

რაც შეეხება ანტუან გრიზმანს, ამავე წყაროს ცნობით, "ბლაუგრანას" მისი გასხვისება ეკონომიკური მდგომარეობიდან გამომდინარე სჭირდებოდა, შესაბამისად, კატალონიელები მზად იყვნენ, ნებისმიერი მსურველის შეთავაზება მიეღოთ, რომელიც ფრანგის ანაზღაურებას სრულად დაფარავდა. გუნდში მიიჩნევენ, რომ მისი გაშვება კარგი გარიგებაა.

წყარო დასძენს, რომ "ბარსელონას" მისი ჟოაუ ფელიშში გაცვლა სურდა, თუმცა, "ატლეტიკოს" აღმასრულებელმა დირექტორმა, ხილ მარინმა ეს წინადადება უარით გაისტუმრა. საბოლოოდ, გრიზმანი მადრიდულ კლუბში ერთწლიანი იჯარით (რომლის ღირებულებაც 10 მილიონს შეადგენს) დაბრუნდა, სეზონის ბოლოს კი "როხიბლანკოს" მისი 40 მილიონ ევროდ გამოსყიდვის ვალდებულება აქვს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 37 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #37 2 სექტემბერი 2021 14:25
    0
    ციტატა: Jorji
    ციტატა: gio-rakitich
    ვინმეს თუ გონია გრიზმანის ყოფნა ჯობდა ამის მოყვანას გუნდში ძაან ცდება.გაბერილ ხელფასს ეს არმოითხოვს,120 მილიონი ამაში არაა გადაყრილი და 3 ტურში ერთხელ ესეც კი გაიტანს გოლებს.
    და ერქვას ლუკ დეიონგი :დდდ

    ჰაჰაჰა ბაზარიარაა მართალიხარ უბრალოდ გრიზმანი ბერვ შაც საქმესაც ასრულებდა და ძალიან ეხმარებოდა დაცვას ერთადერთი ეგ ტეხავს

    იქნება და ამანაც ივარგოს, ყოველშემთხვევაში სიმაღლე აქვს და სტანდარტებზე გამოდგება ალბათ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #36 2 სექტემბერი 2021 11:32
    0
    აბა ახლა ამას ნორმალური ტრენერი კი არ მოიყვანდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #35 2 სექტემბერი 2021 10:52
    0
    ციტატა: gio-rakitich
    ვინმეს თუ გონია გრიზმანის ყოფნა ჯობდა ამის მოყვანას გუნდში ძაან ცდება.გაბერილ ხელფასს ეს არმოითხოვს,120 მილიონი ამაში არაა გადაყრილი და 3 ტურში ერთხელ ესეც კი გაიტანს გოლებს.
    და ერქვას ლუკ დეიონგი :დდდ

    ჰაჰაჰა ბაზარიარაა მართალიხარ უბრალოდ გრიზმანი ბერვ შაც საქმესაც ასრულებდა და ძალიან ეხმარებოდა დაცვას ერთადერთი ეგ ტეხავს
    წევრი [?]
    #34 2 სექტემბერი 2021 10:31
    0
    კიდევ კაი ვალდებულება მაინც.იმ თანხას არაფერი აღარ ეშველება აჩკარიკამ რაც ქნა.მე გამიხარდა ამის წასვლა ორმაგად ერთი თანხების დაზოგვა მეორე ამის უშედეგობა👏👏👏
    Culé [?]
    #33 2 სექტემბერი 2021 05:09
    0
    ციტატა: Prometheus
    აბა შენ იცი , პაულინიოს წყალი გადაგსხმოდეს , იმასაც ყველა დაცინოდა , მარა კი შეყარა გოლები საკაიფოდ და წავიდა 1 სეზონში .

    აბაა რა გოლებს ყრიდა ტიპი
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #32 2 სექტემბერი 2021 04:04
    1
    ვინმეს თუ გონია გრიზმანის ყოფნა ჯობდა ამის მოყვანას გუნდში ძაან ცდება.გაბერილ ხელფასს ეს არმოითხოვს,120 მილიონი ამაში არაა გადაყრილი და 3 ტურში ერთხელ ესეც კი გაიტანს გოლებს.
    და ერქვას ლუკ დეიონგი :დდდ
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გულშემატკივარი [?]
    #31 2 სექტემბერი 2021 02:37
    1
    რა თქმა უნდა ესეთი &@ლეობა სხვას ვის მოუვიდოდა აზრად
    გულშემატკივარი [?]
    #30 2 სექტემბერი 2021 01:14
    0
    აბა შენ იცი , პაულინიოს წყალი გადაგსხმოდეს , იმასაც ყველა დაცინოდა , მარა კი შეყარა გოლები საკაიფოდ და წავიდა 1 სეზონში .
    ფანი [?]
    #29 2 სექტემბერი 2021 00:58
    0
    ბართოლონეუს დაწყებულ საქმეს ამთავრებს ეს დედა მ.... რა დე იონგი ბიჯოოო. ბარსელონა ხარ დუ ხიხონის სპორტინგი, გუნდში ვარსკვლავი აღარ დარჩა, ამ ბარსას ხო ყველა ჩახდის, სად ნახეს ამათმა ფულის დაზოგვით გუნდი შენდებოდა? ვინ მოვა წესიერი აქ სალობიე გახადეს.
    Culé [?]
    #28 2 სექტემბერი 2021 00:46
    0
    ციტატა: jo va ni
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: jo va ni
    დე იონგი ძირითადისთვის არავის მოუყვანია... ფატი, დეპაი და დემბელე იქნება სავარაუდოდ სასტარტო... ან აგუერო, დე იონგი ცჰაკეტილ გუნდტან გამოდგება როცა პადაცჰები მიდის და ფიზიკური სიძლიერეა საჯარიმოში საჩირო.... სწორედ ეგრე იყენებდა ნაკრებშიც კუმანი.. ბოლო 15-20 წუტი, მოკლე პასი რომ არ ჭრიდა ჩაწოდებებზე გადადიოდა...სავარაუდოდ ესე იქნება აქაც

    დემბელე?მართლა გგონია,რომ მთელი სეზონი ითამაშებს?ანდაც ფატი,რატომ უნდა გარისკო ფატის 90 წუთი ვერ არბენინებ და ყველა თამაშში ვერ ათამაშებ.

    მეგობარო რატომ უნდა მიიღოს ფატიმ ტრავმა ისევ? რახან ეხლა მიიღო? ეგრე მემფისმაც გაიწყვიტა შარშან მყესები და 7-8 თვე ვერ თამაშობდა მარა კია ხარივით ეხლა.. დე იონგს თუ ათამაშებ მარცხნივ შეტევაში ვი გვყვავს? დემირი და დემბელე მხოლოდ.. ანუ ფატი ან დეპაი სკამზე რჩებიან.... როცა ორივე ცენტრში ან მარცხნიდან თამაშობენ, არის ცოუტინიო რომელსაც შეუძლია შეტევაში თამაში, ან 4 4 2 ანაც 3 5 2 ტაკტიკა, რასაც შარშანაც იყენებდა კუმანი... წინ მესი და დემბელე რომ იყო მხოლოდ...

    ისე ფატი ტრამვისმენ მიდრეკილ ფეხბურთელად რატო მიაჩნაი ბევრს ვერ ვხდები, ეგრე მყესი ნებისმეკრმა შეილზება გაიწყვიტოს და ფეხი მოსტყდეს ან რაღაც ეგეთი, მითუმეტეს ეგ ტრამვა ისეთი არაა გაურთულდეს და თა ი ახსენოს მენისკი ქონდა მგონი და მაგას პლიუს გვახსოვს რა დატვირთვითაც თამაშობდა
    Culé [?]
    #27 2 სექტემბერი 2021 00:36
    0
    კუმან ტორე ანდრე ფლო შეიძლება კიდევ ეგეც კაი მოხეული ჯორია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 1 სექტემბერი 2021 23:04
    1
    ანუ 50 მილიონს მივიღებთ 1 წელიწადში და ხელფასსაც დავზოგავთ.
    ცუდი არ არის ამ კრიზისის ფონზე.
    გულშემატკივარი [?]
    #25 1 სექტემბერი 2021 22:24
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: jo va ni
    დე იონგი ძირითადისთვის არავის მოუყვანია... ფატი, დეპაი და დემბელე იქნება სავარაუდოდ სასტარტო... ან აგუერო, დე იონგი ცჰაკეტილ გუნდტან გამოდგება როცა პადაცჰები მიდის და ფიზიკური სიძლიერეა საჯარიმოში საჩირო.... სწორედ ეგრე იყენებდა ნაკრებშიც კუმანი.. ბოლო 15-20 წუტი, მოკლე პასი რომ არ ჭრიდა ჩაწოდებებზე გადადიოდა...სავარაუდოდ ესე იქნება აქაც

    დემბელე?მართლა გგონია,რომ მთელი სეზონი ითამაშებს?ანდაც ფატი,რატომ უნდა გარისკო ფატის 90 წუთი ვერ არბენინებ და ყველა თამაშში ვერ ათამაშებ.

    მეგობარო რატომ უნდა მიიღოს ფატიმ ტრავმა ისევ? რახან ეხლა მიიღო? ეგრე მემფისმაც გაიწყვიტა შარშან მყესები და 7-8 თვე ვერ თამაშობდა მარა კია ხარივით ეხლა.. დე იონგს თუ ათამაშებ მარცხნივ შეტევაში ვი გვყვავს? დემირი და დემბელე მხოლოდ.. ანუ ფატი ან დეპაი სკამზე რჩებიან.... როცა ორივე ცენტრში ან მარცხნიდან თამაშობენ, არის ცოუტინიო რომელსაც შეუძლია შეტევაში თამაში, ან 4 4 2 ანაც 3 5 2 ტაკტიკა, რასაც შარშანაც იყენებდა კუმანი... წინ მესი და დემბელე რომ იყო მხოლოდ...
    Culé [?]
    #24 1 სექტემბერი 2021 22:16
    0
    ციტატა: jo va ni
    დე იონგი ძირითადისთვის არავის მოუყვანია... ფატი, დეპაი და დემბელე იქნება სავარაუდოდ სასტარტო... ან აგუერო, დე იონგი ცჰაკეტილ გუნდტან გამოდგება როცა პადაცჰები მიდის და ფიზიკური სიძლიერეა საჯარიმოში საჩირო.... სწორედ ეგრე იყენებდა ნაკრებშიც კუმანი.. ბოლო 15-20 წუტი, მოკლე პასი რომ არ ჭრიდა ჩაწოდებებზე გადადიოდა...სავარაუდოდ ესე იქნება აქაც

    დემბელე?მართლა გგონია,რომ მთელი სეზონი ითამაშებს?ანდაც ფატი,რატომ უნდა გარისკო ფატის 90 წუთი ვერ არბენინებ და ყველა თამაშში ვერ ათამაშებ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #23 1 სექტემბერი 2021 22:13
    0
    დე იონგი ძირითადისთვის არავის მოუყვანია... ფატი, დეპაი და დემბელე იქნება სავარაუდოდ სასტარტო... ან აგუერო, დე იონგი ცჰაკეტილ გუნდტან გამოდგება როცა პადაცჰები მიდის და ფიზიკური სიძლიერეა საჯარიმოში საჩირო.... სწორედ ეგრე იყენებდა ნაკრებშიც კუმანი.. ბოლო 15-20 წუტი, მოკლე პასი რომ არ ჭრიდა ჩაწოდებებზე გადადიოდა...სავარაუდოდ ესე იქნება აქაც
    Culé [?]
    #22 1 სექტემბერი 2021 22:09
    0
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: Nina
    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    ციტატა: Nina
    ამ საიტზე რომ ვაკვირდები ჩასაფრებულები არიან რაზე შემოგედავონ რამე შეცდომა ან წუნი გიპოვონ მოკლედ და რაც არ მოსწონთ არ შეგარჩინონ.

    ყველაზე უარესი კი ისაა, რომ ეგ მაგარი საქმე ჰგონიათ. ჩვენ არაფერი გვაკლდება მაგით...

    ჰოდა არ უნდა იყოს ეგრე მაგალითად მე ყოველთვის პირდაპირ ვამბობ რასაც ვფიქრობ და არავისი მერიდება მაგრამ მაინც სულ იმის მოლოდინში ვარ ვინ როდის გამოხტება,ცოტა რთულია გაატარო.

    ბოდიში არ მინდოდა ესე აგრესიულად.
    უბრალოდ გთხოვთ რომ ზედმეტ სახელებს ნუ იყენებთ სტატიებში, ერთ მაგალითს გეტყვით, მკითხველს უნდა სხაპასხუპით წაიკითხოს. არ არ არის საჭირო ფორმალობა. უბრალოდ მარტივად დაწერე სახელი ქვეყანა ასაკი. შეგიძლია მიუთითო ვიკიპედიის ლინკი და ნახავენ თუ აინტერესებთ ზედმეტი სახელები და სხვა ინფორმაციები. როგორ აგიხსნა. აი მაგალითად YouTubeზე როცა შედიხარ უცებ გინდა მოკლე ვიდეოს უყურო ჩაკეცო და თამაში შევარდე და ამ დროს გეჩითება 30 წამიანი რეკლამა ორჯერ. დაახლოებით ეგეთი ვარიანტია ეს სტატია, თორე მადლობელი ვარ თქვენი შრომით, პირიქით მიყვარხართ და გენაცვალეთ თქვენს კეთილ საქმეში.

    შენიშვნა გასაგებია მაგრამ ხომ შეიძლება შეუმჩნეველი დარჩეს რაღაც მაინც და ყველაფერზე შემოდავებას არ ქონდეს ადგილი.
    Culé [?]
    #21 1 სექტემბერი 2021 22:08
    0
    სულ დავკარგე ამ კაცისადმი პატივისცემა რა.მეთქი გაჭირვებაში მოვიდა,ნაკრები მიატოვა კლუბის სიყვარულის გამოთქო და რეებს შვება.ხისთავაა რა,ზამთარშივე უნდა მოისროლონ ერთი,თუ უნდა მელოტას ჩაუტარებია დანარჩენი თამაშები ოღონდ კუმანი წავიდეს.კონტრაქტის გახანგრძლივება არა იხვი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #20 1 სექტემბერი 2021 22:00
    0
    ციტატა: LEOGOAT
    azulgerana,

    მეგობარო ე.წ ტაფტოლოგია საკითხავ მასალაში უფრო ამაზრზენია

    არ შეიძლება უნდა იყოს ერთხელ ხსენებული. ეს იგივე ტავტოლოგიაა სხვა ფორმით უბრალოდ ერთი და იგივე პიროვნებას ან საგანს იხსენებს სხვა და სხვა სახელით. ანუუ?
    ასფალტი ტრასა შავი საფარი
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #19 1 სექტემბერი 2021 21:57
    0
    ციტატა: frenkie dejong21
    სხვას ვის მოაფიქრთებოდა აბა ასეთი ყ@ეობა
    ზამთრის სატრანფერო ფანჯარაზე ალბათ ბაბელს მოითხოვს :დდდ

    არა უფრო ვან ჰოიდონკი, ამათზე მაღალია :D
    Culé [?]