ედინსონ კავანის ბარსელონაში გადმოსვლა გამოირიცხა

ედინსონ კავანის ბარსელონაში გადმოსვლა გამოირიცხა

ცოტა ხნის წინ "მანჩესტერ იუნაიტედის" თავდამსხმელის, ედინსონ კავანის "ბარსელონაში" შესაძლო გადმოსვლასთან დაკავშირებით ინფორმაცია გავრცელდა, თუმცა, ახლახან გავრცელებული ცნობებით, ურუგვაელი შემტევის კატალონიურ კლუბში ტრანსფერი არ შედგება.

Esport3-ის ცნობით, მიუხედავად კავანის მომსახურების შეთავაზებისა, "ბარსელონამ" 34 წლის ფეხბურთელის ტრანსფერი გამორიცხა. ამის მიზეზი ედინსონის მაღალი ხელფასია.

იტალიელი სპორტული ჟურნალისტი ფაბრიციო რომანო ასევე იტყობინება, რომ კავანი "მანჩესტერის" დატოვებას ამ ზაფხულში არ განიხილავს.

გავრცელებული ინფორმაციით, "ბლაუგრანა" სატრანსფერო ფანჯრის დახურვამდე თავდამსხმელის შეძენას მაინც შეეცდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 31 აგვისტო 2021 15:23
    3
    ციტატა: cezo45
    თუ ისევ 35 წლის თავდამსხმელები უნდა მოეყვანათ მაშინ სუარესს რატო ამოკრეს პანღური ?

    აი ეგ საკითხი მართლა გასარკვევია, ბართოც და კუმანიც როდისმე უპასუხებენ ალბათ. ფაქტი ერთია, სუარესს რო შარშან ბარსაში ეთამაშა ატლეტიკო კი არა ბარსელონა გაჩემპიონდებოდა. აი ესეთი მინიმუმი გათვლები რო არ ეხერხებათ ან კუმანს რა უნდა ბარსას მწვრთნელად ან ბართომეუ როგორ იყო ამ გუნდის პრეზიდენტი, ასეთი ორი დებილი ერთად?
    Culé [?]
    #11 31 აგვისტო 2021 14:05
    1
    ჩემი აზრით ახლა მარჯვენა ვინგერი უფრო გვჭირდრბა ვიდრე ცენტრფორვარდი
    გულშემატკივარი [?]
    #10 31 აგვისტო 2021 13:52
    1
    ციტატა: cezo45
    თუ ისევ 35 წლის თავდამსხმელები უნდა მოეყვანათ მაშინ სუარესს რატო ამოკრეს პანღური ?

    ბარსას ბიზნესი 😀
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 31 აგვისტო 2021 13:51
    2
    თუ ისევ 35 წლის თავდამსხმელები უნდა მოეყვანათ მაშინ სუარესს რატო ამოკრეს პანღური ?
    Culé [?]
    #8 31 აგვისტო 2021 13:51
    3
    პრემიერ ლიგის გუნდები ვიღაც ღლეებში სახელიც რომ არ გამიგია 25-30 მილიონს ისე იხდიან ვითომც არაფერი, ესენი კიდე პიანიჩს და ლენგლეს ვერ ყიდიან 20-ად. მაგარი უნიათოები არიან ლაპორტა და მაგის სტაფი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 31 აგვისტო 2021 13:47
    2
    ეეჰ არადა დაგვხატავდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 31 აგვისტო 2021 13:41
    2
    ეს დაგვხატავდა ამ დროში
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #5 31 აგვისტო 2021 13:41
    1
    ციტატა: Nikabedinadze
    ციტატა: Barca_MNS
    როგორ ფიქრობთ ფატი - ცენტრ ფორვადად არ გამოდგება? - ინსტიქტები აქვს, სისწრაფე აქვს კარისკენ მიისწრაფვის სულ. (ძველი ფატის დაბრუნების შემთხვევას განვიხილავ)

    ჩემი აზრით ცენტრში დეპაი უფრო პროდუქტიული იქნება,ფატი ფლანგზე ძაან კაია

    შეიძლება ეგ ვარიანტიც, იქით მიმყავს საუბარი, რომ მარჯკვენა ვინგერი უფრო გვიჭირს ვიდრე ფორვარდი, გრიზმანს, დეპაის, ფატის - აგუეროს რაღაც ნაწილი მაინც ფორვარდობა შეუძლაი (მანაია + ბრაიტვეიტიც ხოა რაღაც % ) მარჯვნივ? არივინ მახსენდბეა ვაბშე. ფლანგიდანშ ევიდეს სწრაფად და კარში გაუშვას ცაციათი - ეს ტრინკაო რო ტირკაოა ეგ მაინც გვყავდეს, დასატესტად. დემებელს რა ვუთხარი როდის ეგ დაბრუდნება :@

    ციტატა: Barca_MNS
    ციტატა: Nikabedinadze
    ციტატა: Barca_MNS
    როგორ ფიქრობთ ფატი - ცენტრ ფორვადად არ გამოდგება? - ინსტიქტები აქვს, სისწრაფე აქვს კარისკენ მიისწრაფვის სულ. (ძველი ფატის დაბრუნების შემთხვევას განვიხილავ)

    ჩემი აზრით ცენტრში დეპაი უფრო პროდუქტიული იქნება,ფატი ფლანგზე ძაან კაია

    შეიძლება ეგ ვარიანტიც, იქით მიმყავს საუბარი, რომ მარჯკვენა ვინგერი უფრო გვიჭირს ვიდრე ფორვარდი, გრიზმანს, დეპაის, ფატის - აგუეროს რაღაც ნაწილი მაინც ფორვარდობა შეუძლაი (მანაია + ბრაიტვეიტიც ხოა რაღაც % ) მარჯვნივ? არივინ მახსენდბეა ვაბშე. ფლანგიდანშ ევიდეს სწრაფად და კარში გაუშვას ცაციათი - ეს ტრინკაო რო ტირკაოა ეგ მაინც გვყავდეს, დასატესტად. დემებელს რა ვუთხარი როდის ეგ დაბრუდნება :@

    არიქნება ურიგო კოლადოს დაწინაურება :(
    გულშემატკივარი [?]
    #4 31 აგვისტო 2021 13:34
    0
    ციტატა: Barca_MNS
    როგორ ფიქრობთ ფატი - ცენტრ ფორვადად არ გამოდგება? - ინსტიქტები აქვს, სისწრაფე აქვს კარისკენ მიისწრაფვის სულ. (ძველი ფატის დაბრუნების შემთხვევას განვიხილავ)

    ჩემი აზრით ცენტრში დეპაი უფრო პროდუქტიული იქნება,ფატი ფლანგზე ძაან კაია
    Culé [?]
    #3 31 აგვისტო 2021 13:32
    0
    როგორ ფიქრობთ ფატი - ცენტრ ფორვადად არ გამოდგება? - ინსტიქტები აქვს, სისწრაფე აქვს კარისკენ მიისწრაფვის სულ. (ძველი ფატის დაბრუნების შემთხვევას განვიხილავ)
    გულშემატკივარი [?]
    #2 31 აგვისტო 2021 13:30
    1
    მოკლედ ამ სატრანსფერო ფანჯარაზე იმდენი ჭორ მართალი ითქვა რომ არცერთ სეზონზე არ მახსენდება ასეთი..ლაპორტა რომ რამოდენიმე საათში ვინმეს კიდევ მოიყვანს არარეალური მეჩვენება
    ფანი [?]