ედინსონ კავანი ბარსელონას შესთავაზეს - MD

ედინსონ კავანი ბარსელონას შესთავაზეს - MD

Mundo Deportivo-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "მანჩესტერ იუნაიტედის" თავდამსხმელი ედინსონ კავანი "ბარსელონას" შესთავაზეს.

MD-ის ცნობით, კატალონიურ კლუბში მიიჩნევენ, რომ ურუგვაელი შემტევის ტრანსფერის განხორციელება მისი მაღალი ხელფასის გამო რთულია, მაგრამ გამორიცხული არაფერია.

ივარაუდება, რომ 34 წლის ფეხბურთელი მზადაა, "მანჩესტერი" დატოვოს მას შემდეგ, რაც "წითელ ეშმაკებს" კრიშტიანუ რონალდუ შეუერთდა.

გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონა" თავდამსხმელის შეძენას სატრანსფერო ფანჯრის დახურვამდე ეცდება, ეს კი იმას ნიშნავს, რომ კავანის გადმოსვლის შანსები არსებობს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 1 სექტემბერი 2021 01:16
    0
    მაგრამ უარი ვთქვით
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 31 აგვისტო 2021 15:35
    0
    საინტერესოა ვინ შესთავაზა, მანჩესტერი არ აპირებს ამის გაშვებას, და საერთოდ ისიც საკითხავია რამდენად ჯობია ამას რონალდუ.
    Culé [?]
    #11 31 აგვისტო 2021 13:47
    0
    არ გადმოვა მაღალი ხელფასის გამო
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #10 31 აგვისტო 2021 13:19
    3
    ჭორი მგონია ეს მარა კავანის ვარიანტი ცუდი არაა თანაც კავანი აშკარა 9ა გრიზმანისგან და დეპაისგან გასხვავებით
    თანაც კაი სათამაშო სტილი აქ
    Culé [?]
    #9 31 აგვისტო 2021 13:11
    2
    კავანი კლასნია, თუ მოაგდეს გაასწორებს, გრიზმანს ნამდვილად აჯობებს
    გულშემატკივარი [?]
    #8 31 აგვისტო 2021 12:42
    0
    სატრასფერო როდის დასრულდება, თორე ამდენი ზღაპრებით დავიღალე რაა
    Culé [?]
    #7 31 აგვისტო 2021 12:30
    0
    ესენი კავანის მყიდველები არ არიან და მოუწევს რონალდოს მგომი სხვა ნომროთ თამაში

    ციტატა: RoNi_10
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Nikabedinadze
    ციტატა: totti10
    საიდან მოაქვთ ასეთი... სად კავანი და სად რონალდო :დ რონალდო არის ფლანგზე ეს არის ცენტრში :დ პირიქით გაუსწორდა რონალდო ორმ მივიდა:დ მოკლედ მარტლა ასა ვლა დასავალია, რეალი კავანიგაში 31 იხდის :დ ძალიან მაგარი ბიჭია და ტან სწორ დროს მივიდა რადგან უმარტივესად დადგება ნელნელა ძირიტადში ოდეგორისნაირი... არაა :))))

    წლებია უკვე რაც რონალდუ აღარაა ფლანგზე


    იუვეში სად იდგა მაგრად მკიდია მე გეუბნები მანჩეში სად დააყენებენ და სადი დგა რეალში სოლსკიაიერმაი იცს სად არის რონალდო სასწაული დ აპირლომ ვაფშე არა :)

    მანჩესტერშიც ცენტრფორვარდად იდგება დაიწყებს და გამოჩნდება. ფლანგზე ვეგარ თამაშობს 25 წლის ხოაღარაა

    კაკრას სულშერმა თქვა ცემტრში ვხედავ რონალდოსო, ფლანგებზე რაშფორდი და სანჩო გაუბაბანებენ ეტყობა
    გულშემატკივარი [?]
    #6 31 აგვისტო 2021 12:24
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Nikabedinadze
    ციტატა: totti10
    საიდან მოაქვთ ასეთი... სად კავანი და სად რონალდო :დ რონალდო არის ფლანგზე ეს არის ცენტრში :დ პირიქით გაუსწორდა რონალდო ორმ მივიდა:დ მოკლედ მარტლა ასა ვლა დასავალია, რეალი კავანიგაში 31 იხდის :დ ძალიან მაგარი ბიჭია და ტან სწორ დროს მივიდა რადგან უმარტივესად დადგება ნელნელა ძირიტადში ოდეგორისნაირი... არაა :))))

    წლებია უკვე რაც რონალდუ აღარაა ფლანგზე


    იუვეში სად იდგა მაგრად მკიდია მე გეუბნები მანჩეში სად დააყენებენ და სადი დგა რეალში სოლსკიაიერმაი იცს სად არის რონალდო სასწაული დ აპირლომ ვაფშე არა :)

    მანჩესტერშიც ცენტრფორვარდად იდგება დაიწყებს და გამოჩნდება. ფლანგზე ვეგარ თამაშობს 25 წლის ხოაღარაა
    გულშემატკივარი [?]
    #5 31 აგვისტო 2021 12:22
    0
    totti10,
    რა ფლანგი მეგობარო,მოურინიოს დროს კი ბაზარი არაა ფლანგზე იყო მარა რაც ანჩელოტი მივიდე რონალდო საჯარიმოდან არ გამოდიოდა ბოლო 7/8 წელი ტიპი მკვლელი ბომბარდირი იყო ბენზემა იყო ფლანგზე ხშირად,ყველა თამაში მაქვს ნანახი რეალში გატარებულის და შენ სად ნახე ფლანგზე :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #4 31 აგვისტო 2021 12:19
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: RoNi_10
    ციტატა: totti10
    საიდან მოაქვთ ასეთი... სად კავანი და სად რონალდო :დ რონალდო არის ფლანგზე ეს არის ცენტრში :დ პირიქით გაუსწორდა რონალდო ორმ მივიდა:დ მოკლედ მარტლა ასა ვლა დასავალია, რეალი კავანიგაში 31 იხდის :დ ძალიან მაგარი ბიჭია და ტან სწორ დროს მივიდა რადგან უმარტივესად დადგება ნელნელა ძირიტადში ოდეგორისნაირი... არაა :))))

    რონალდო ფლანგზე ? ეტყობა 2008 წლის რონალდოს გულისხმობ სად ნახე ბოლოს ფლანგზე ?


    რელაში ფანგზე იდგა მთელი 10 წელი :დ აი ნახავ სად დადგება ივენტუსში გამო... პირლო ცენტრში ათამაშებდა და მიტომაც იკო კაი ამბები უვეში :დ

    ეტყობა სხვადასხვა გეხბურთელზე ვლაპრაკობთ მთელი 10 წელი ფლანგზე იდგა? თავიდან კიდე ხო მაგრამ ბოლო წლები საჯარიმოდან არ გამოდიოდა რა ფლანგზე. აი კავანი რო მოიუვანონ ნამდვილად გამოგვადგება
    გულშემატკივარი [?]
    #3 31 აგვისტო 2021 12:17
    0
    ციტატა: totti10
    საიდან მოაქვთ ასეთი... სად კავანი და სად რონალდო :დ რონალდო არის ფლანგზე ეს არის ცენტრში :დ პირიქით გაუსწორდა რონალდო ორმ მივიდა:დ მოკლედ მარტლა ასა ვლა დასავალია, რეალი კავანიგაში 31 იხდის :დ ძალიან მაგარი ბიჭია და ტან სწორ დროს მივიდა რადგან უმარტივესად დადგება ნელნელა ძირიტადში ოდეგორისნაირი... არაა :))))

    წლებია უკვე რაც რონალდუ აღარაა ფლანგზე
    გულშემატკივარი [?]
    #2 31 აგვისტო 2021 12:16
    2
    ციტატა: totti10
    საიდან მოაქვთ ასეთი... სად კავანი და სად რონალდო :დ რონალდო არის ფლანგზე ეს არის ცენტრში :დ პირიქით გაუსწორდა რონალდო ორმ მივიდა:დ მოკლედ მარტლა ასა ვლა დასავალია, რეალი კავანიგაში 31 იხდის :დ ძალიან მაგარი ბიჭია და ტან სწორ დროს მივიდა რადგან უმარტივესად დადგება ნელნელა ძირიტადში ოდეგორისნაირი... არაა :))))

    რონალდო ფლანგზე ? ეტყობა 2008 წლის რონალდოს გულისხმობ სად ნახე ბოლოს ფლანგზე ?
    ფანი [?]
    #1 31 აგვისტო 2021 12:05
    1
    ემერსონში და მორიბაში 45 ლიმონი ავიღეთ ვიღაცა მცველის ყიდვა მაინც მოვასწროთ მაგალითად ბოტმანი😃რეალმა კამავინგა იყიდა 31მილიონად ჩვენ რო დაგვეთრია 70 მილიონს დაგვიფასებდნენ