რიკი პუჩის განაცხადში ყოფნა თავად ფეხბურთელისა და ხელმძღვანელობის დამსახურებაა

რიკი პუჩის განაცხადში ყოფნა თავად ფეხბურთელისა და ხელმძღვანელობის დამსახურებაა

"ბარსელონას" ახალგაზრდა ნახევარმცველი, რიკი პუჩი ლა ლიგის გასული ორი ტურიდან, რონალდ კუმანმა არცერთში არ ათამაშა - მან "სოსიედადთან" და "ბილბაოსთან" მთელი მატჩი სათადარიგოთა სკამზე გაატარა.

ჟურნალისტ ლუის როხოს ინფორმაციით, ნიდერლანდელი სპეციალისტი 22 წლის ფეხბურთელს არასდროს ენდობოდა და ის, რომ რიკი განაცხადში ჯერ კიდევ ხვდება, მხოლოდ თავად მოთამაშის სურვილისა და კლუბის ხელმძღვანელობის მხარდაჭერის დამსახურებაა.

ადრე გავრცელებული ცნობებით, ყველაფრის მიუხედავად, მას "ბარსაში" დარჩენასა და წარმატების კატალონიურ გრანდში მიღწევაზე აზრი არ შეუცვლია.

პუჩმა პრესეზონზე თავი კარგად წარმოაჩინა - კატალონიელმა შუახაზელმა გერმანული "შტუტგარტისა" და იტალიური "იუვენტუსის" კარი აიღო.

ფეხბურთელის კონტრაქტი 2023 წლამდეა გათვლილი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 29 აგვისტო 2021 17:02
    0
    ცოდოა ეს ბავშვი ან გაუშვან სანამ დროა ან ათამაშოს მაინც 10-15 წუთი მოგებულ თამაშებში.
    Culé [?]
    #16 28 აგვისტო 2021 21:58
    2
    რავი, ბოდიბილდერი კი იყო გუნდში, ადამა ტრაორე, მაგრამ ვინ დაუფასა smiley smiley smiley
    Culé [?]
    #15 28 აგვისტო 2021 20:45
    0
    ციტატა: Maradona
    ამას ფეხის ვარჯიშები არასდროს უკეთებია? ეს რაა უბედურებაა სარივითაა

    რა გითხრა ძმაო კი დარბის ბზიკივით და 😂
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #14 28 აგვისტო 2021 17:48
    0
    ამას ფეხის ვარჯიშები არასდროს უკეთებია? ეს რაა უბედურებაა სარივითაა
    Culé [?]
    #13 28 აგვისტო 2021 17:39
    0
    ციტატა: კულე
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: კულე
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: კულე
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?

    ფული არ შედიოდა ვინც უყურებდა მანდ ცოტას იღებდნენ და გადააკეთეს

    ეჰჰ არადა ყურება მინდოდა სიტი არსენალის. მადლობა 🙂

    https://adjarasport.tv/LiveTv?id=1&date=2021-08-28 აგერ ძმა შეგიძლია უყურო ჩვეულებივად , რაის ფასიანი :დ

    ამ თამაშის მერე გააგდებენ არტეტას :დ

    მადლობა დიდი ყურადᲦებისᲗვის 😉😊

    ციტატა: კულე
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: კულე
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: კულე
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?

    ფული არ შედიოდა ვინც უყურებდა მანდ ცოტას იღებდნენ და გადააკეთეს

    ეჰჰ არადა ყურება მინდოდა სიტი არსენალის. მადლობა 🙂

    https://adjarasport.tv/LiveTv?id=1&date=2021-08-28 აგერ ძმა შეგიძლია უყურო ჩვეულებივად , რაის ფასიანი :დ

    ამ თამაშის მერე გააგდებენ არტეტას :დ

    მადლობა დიდი ყურადᲦებისᲗვის 😉😊

    რომ Შევდივარ გაწევრიანებას მᲗხოვს და 2 კვირა იქნება უფასო მერე Თანხას ᲩამომაᲭრის

    რავი მე ჩვეულებრივად ვუყურებ როგორც ადრე :დდ
    წევრი [?]
    #12 28 აგვისტო 2021 17:15
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: კულე
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: კულე
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?

    ფული არ შედიოდა ვინც უყურებდა მანდ ცოტას იღებდნენ და გადააკეთეს

    ეჰჰ არადა ყურება მინდოდა სიტი არსენალის. მადლობა 🙂

    https://adjarasport.tv/LiveTv?id=1&date=2021-08-28 აგერ ძმა შეგიძლია უყურო ჩვეულებივად , რაის ფასიანი :დ

    ამ თამაშის მერე გააგდებენ არტეტას :დ

    მადლობა დიდი ყურადᲦებისᲗვის 😉😊

    ციტატა: კულე
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: კულე
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: კულე
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?

    ფული არ შედიოდა ვინც უყურებდა მანდ ცოტას იღებდნენ და გადააკეთეს

    ეჰჰ არადა ყურება მინდოდა სიტი არსენალის. მადლობა 🙂

    https://adjarasport.tv/LiveTv?id=1&date=2021-08-28 აგერ ძმა შეგიძლია უყურო ჩვეულებივად , რაის ფასიანი :დ

    ამ თამაშის მერე გააგდებენ არტეტას :დ

    მადლობა დიდი ყურადᲦებისᲗვის 😉😊

    რომ Შევდივარ გაწევრიანებას მᲗხოვს და 2 კვირა იქნება უფასო მერე Თანხას ᲩამომაᲭრის
    Culé [?]
    #11 28 აგვისტო 2021 16:38
    0
    ციტატა: xavi73
    არაა ეს ჯერ მზად ძირითადში სათამაშოდ და ყველაზე კარგი იქნებოდა ,რომ გაენათხოვრებინათ პრაქტიკა მაინც ექნებოდა სათანაშო ასე უფრო ვერ განვითარდება, პედრის ეს ვერ ამოაგდებს და სავარაუდოდ კოუც ნახ დაცვაში მოიაზრება დაბრუნების მერე..

    დემირი ხომ არის მზად?!
    კუმანის კარგი მწვრთნელობისა და ტაქტიკოსობის შედეგი ისაა, რომ ვერ ახერხებს ფეხბურთელების გამოყენებას, კიდევ ამოჩემება-დაბოღმვა ვისაც ჩვევია, უბრალოდ ვერ დაიმსახურებს პატივისცემას
    Culé [?]
    #10 28 აგვისტო 2021 16:31
    3
    ამ 22 წლის ტალანტს რატო გადაეკიდეთ? ჩვეულებრივი გაპიარებული ღლაპია რომელიც ვერ ვითარდება ვერც ფიზიკურად და ვერც ფეხბურთელად. ამაზე სათამაშო დროის მიცემას ჯობია გავის მისცენ დრო.
    Culé [?]
    #9 28 აგვისტო 2021 16:27
    0
    ციტატა: xavi73
    არაა ეს ჯერ მზად ძირითადში სათამაშოდ და ყველაზე კარგი იქნებოდა ,რომ გაენათხოვრებინათ პრაქტიკა მაინც ექნებოდა სათანაშო ასე უფრო ვერ განვითარდება, პედრის ეს ვერ ამოაგდებს და სავარაუდოდ კოუც ნახ დაცვაში მოიაზრება დაბრუნების მერე..

    კოუს დაბრუნების იმედი მე არ მაქვს, სეზონში ადამიანი 8 თამაშს თამაშობს.
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #8 28 აგვისტო 2021 16:22
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: კულე
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: კულე
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?

    ფული არ შედიოდა ვინც უყურებდა მანდ ცოტას იღებდნენ და გადააკეთეს

    ეჰჰ არადა ყურება მინდოდა სიტი არსენალის. მადლობა 🙂

    https://adjarasport.tv/LiveTv?id=1&date=2021-08-28 აგერ ძმა შეგიძლია უყურო ჩვეულებივად , რაის ფასიანი :დ

    ამ თამაშის მერე გააგდებენ არტეტას :დ

    გახსოვთ ჭორები,რომ ვრცელდებოდა ლაპორტას არტეტა უნდაო?

    კიდე კაი ჭორად დარჩა :დ
    Culé [?]
    #7 28 აგვისტო 2021 16:15
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: კულე
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: კულე
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?

    ფული არ შედიოდა ვინც უყურებდა მანდ ცოტას იღებდნენ და გადააკეთეს

    ეჰჰ არადა ყურება მინდოდა სიტი არსენალის. მადლობა 🙂

    https://adjarasport.tv/LiveTv?id=1&date=2021-08-28 აგერ ძმა შეგიძლია უყურო ჩვეულებივად , რაის ფასიანი :დ

    ამ თამაშის მერე გააგდებენ არტეტას :დ

    გახსოვთ ჭორები,რომ ვრცელდებოდა ლაპორტას არტეტა უნდაო?
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #6 28 აგვისტო 2021 16:13
    1
    ციტატა: კულე
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: კულე
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?

    ფული არ შედიოდა ვინც უყურებდა მანდ ცოტას იღებდნენ და გადააკეთეს

    ეჰჰ არადა ყურება მინდოდა სიტი არსენალის. მადლობა 🙂

    https://adjarasport.tv/LiveTv?id=1&date=2021-08-28 აგერ ძმა შეგიძლია უყურო ჩვეულებივად , რაის ფასიანი :დ

    ამ თამაშის მერე გააგდებენ არტეტას :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 28 აგვისტო 2021 16:03
    2
    გასაგებია რომ ძირითადისთვის მზად არარის თუმცა ხომ შეიძლება შეცვლებზე გამოიყენო მაინც? ასეთი კარგი ნახევარმცველი.. ამ პედრის და დეიონგს რომ 90 წუთი არბენინებს ზევით ქვევით შეუცვლელად.. პიანიჩს ბევრად ჯობია ეს ბიჭი უფრო სწრაფიცარის და კარგი პასი აქვს
    წევრი [?]
    #4 28 აგვისტო 2021 16:00
    1
    არაა ეს ჯერ მზად ძირითადში სათამაშოდ და ყველაზე კარგი იქნებოდა ,რომ გაენათხოვრებინათ პრაქტიკა მაინც ექნებოდა სათანაშო ასე უფრო ვერ განვითარდება, პედრის ეს ვერ ამოაგდებს და სავარაუდოდ კოუც ნახ დაცვაში მოიაზრება დაბრუნების მერე..
    წევრი [?]
    #3 28 აგვისტო 2021 15:56
    0
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: კულე
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?

    ფული არ შედიოდა ვინც უყურებდა მანდ ცოტას იღებდნენ და გადააკეთეს

    ეჰჰ არადა ყურება მინდოდა სიტი არსენალის. მადლობა 🙂
    ფანი [?]
    #2 28 აგვისტო 2021 15:53
    1
    ციტატა: კულე
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?

    ფული არ შედიოდა ვინც უყურებდა მანდ ცოტას იღებდნენ და გადააკეთეს
    --------------------
    ლორდ რონალდო ნაზარიო გოუთვეითი VS გოლ იონგი/ბასტენ იონგი
    :დდ
    წევრი [?]
    #1 28 აგვისტო 2021 15:51
    0
    აᲭარასპორტის საიტი ფასიანი რატომ გახდა?