ბარსელონას სასტარტო თერთმეტეული ბილბაოს წინააღმდეგ

ბარსელონას სასტარტო თერთმეტეული ბილბაოს წინააღმდეგ

"სოსიედადთან" 4-2 მოგების შემდეგ, "ბარსელონა" ლა ლიგის მეორე ტურში კვლავ ბასკურ კლუბს, ამჯერად "ბილბაოს" დაუპირისპირდება.

"სან მამესზე", დაახლოებით, 1 საათში გასამართი მატჩისთვის, "ბარსას" თავკაცი, რონალდ კუმანი კატალონიელთა სასტარტო თერთმეტეულს ასახელებს, რომელიც შემდეგნაირად გამოიყურება (4-3-3):

ნეტუ; დესტი, პიკე, გარსია, ალბა; დე იონგი, ბუსკეტსი, პედრი; გრიზმანი, მემფისი, ბრეითუეიტი.

ტრავმის გამო "ბლაუგრანას" ტერ შტეგენი, აგუერო, დემბელე, ფატი და მინგესა ვერ დაეხმარებიან, მწვრთნელის გადაწყვეტილებით კი განაცხადს მიღმა კოუტინიო (რითმის ნაკლებობა), პიანიჩი და უმტიტი დარჩნენ.

შეხვედრის პირდაპირ ტრანსლაციას სილქ უნივერსალი და Silksport.ge წარმოგიდგენთ.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 22 აგვისტო 2021 14:06
    0
    მაგრად გადავრჩით, კარგია რო არ გვტყდეთ შემდეგისთვის. თუმცა ვერ გავიგე სოსიედადთან სულ ჩვენ ვაპრესინგებდით და აქ რატომ მიუშვეს ასე ხელაღებით. აუტს ვეღარ ვაწვდიდით ეგრევე მიქონდათ.
    Culé [?]
    #13 22 აგვისტო 2021 02:00
    0
    სახე გააძრეს ბიჭებს
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #12 22 აგვისტო 2021 00:50
    0
    გარსია ტორალმა სასწრაფოდ ლენგლე უნდა შემოაგდოს მოედანზე, თორებ ბილბაო გატანას ვერ ახერხებს smiley smiley
    ფანი [?]
    #11 22 აგვისტო 2021 00:46
    0
    სუუიდიიია Შენიიიი დედა Შევე@@ი
    ამ გოლის გაუქმება დანაᲨაულია
    Culé [?]
    #10 21 აგვისტო 2021 23:57
    0
    ძალიან საინტერესოა
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #9 21 აგვისტო 2021 23:54
    0
    გამარჯვებულ შემადგენლობას რომ არ შეცვლიდა ეგ ისედაც ყველამ ვიცოდით პედრი მოედანზე რომ უნდა მოკლას ეგეც ყველამ იცის უკვე მაგრამ შეცვლები რომ მახსენდება აი მანდ confused ......
    გულშემატკივარი [?]
    #8 21 აგვისტო 2021 23:51
    0
    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    მეც ზუსტად გამოვიცანი. ერთადერთი, საეჭვო ის იყო, რომ შეიძლებოდა, დესტის ნაცვლად - ემერსონი, გარსიას ნაცვლად კი არაუხო დაეყენებინა დღეს.

    პირადად მე 100% დარწმუნებული ვიყავი ამ სასტარტოს რო დააყენებდა🙃
    ჰიტმენი გაიტანს
    ფანი [?]
    #7 21 აგვისტო 2021 23:37
    0
    Albicelecte,
    არაუხო და გარსია ძირითადის კაცები იქნებიან ცოტახანში,ჯერ-ჯერობით პიკემ უნდა ითამაშოს ჩლ,რომ დაიწყევა და სერიოზული გუნდები წამოვლენ არაუხო უნდა იდგეს,ტიპს ვერავინ გასცდა წინა სეზონში,ერთი ეგაა საშიშია ტრამვა არ მიიღოს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #6 21 აგვისტო 2021 23:18
    1
    გარსია ძირითადის კაცი გახდა
    იმედია პუჩის ატამაშებს შეცვლიდან
    პედრი ალბათ ბოლს აუშვებს, ცოდოა ეგ ბავშვი
    ბრაითა ძირითადში, საინტერესოა
    მწერალი [?]
    #5 21 აგვისტო 2021 22:58
    1
    ციტატა: DE PE FA
    საიტის 99% ამ სასტარტოს ფიქრობდა 🙃

    მეც ზუსტად გამოვიცანი. ერთადერთი, საეჭვო ის იყო, რომ შეიძლებოდა, დესტის ნაცვლად - ემერსონი, გარსიას ნაცვლად კი არაუხო დაეყენებინა დღეს.
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    ფანი [?]
    #4 21 აგვისტო 2021 22:58
    1
    ესიგი პედრის ისევ 90 წუᲗს აᲗამაᲨებს
    მერე ბრაიტას გაიყვანს ლენგლეს Შემოიყვანს
    გარსიას და დესტს Შეცვლის და Შემოიყვანს ემერსონს და არაუხოს
    კიდე რობერტოს აᲗამაᲨებს უეᲭველი
    და ᲨეიᲫლება ნიკოც აᲗამაᲨოს

    ნახავᲗ ასე Თუ არ იქნება
    მეტი ფანტაზია ხისᲗავას არააქ და😆
    გულშემატკივარი [?]
    #3 21 აგვისტო 2021 22:55
    4
    საიტის 99% ამ სასტარტოს ფიქრობდა 🙃
    გულშემატკივარი [?]
    #2 21 აგვისტო 2021 22:48
    1
    ციტატა: frenkie dejong21
    რაᲦაც არაუხოს მიᲩაგრავენ

    გარსიამ თუ ასე გააგრძელა შეიძლება ნდობა,მეორე ტაიმში გამოიყვანს ალბათ არაუხოს გარსიას ნაცვლად
    ფანი [?]