კლემან ლანგლეს ბარსელონას დატოვება არ სურს

კლემან ლანგლეს ბარსელონას დატოვება არ სურს

"ბარსელონას" ცენტრალური მცველის, კლემან ლანგლეს კატალონიური მომავალი, ჯერჯერობით, ბუნდოვანია.

იტალიელი ჟურნალისტის, ჯანლუიჯი ლონგარის ინფორმაციით, ფრანგი მოთამაშის შეძენა "რომას" სურს, რომელიც სწორედ მსგავსი ტიპის ფეხბურთელს ეძებს.

საპირისპირო ცნობას ავრცელებს ლონგარის თანამემამულე, ფაბრიციო რომანო - მისი მტკიცებით, "ჯალოროსი" 26 წლის უკანახაზელის ყიდვაზე არ ფიქრობს და "ბარსას" დატოვება არც თავად ლანგლეს გეგმებშია.

კლემანი, რომელსაც "ბლაუგრანასთან" კონტრაქტი 2026 წლამდე აკავშირებს, "სოსიედადთან" გამართული შეხვედრის ძირითად შემადგენლობაში ვერ მოხვდა - ბასკებთან მატჩში ჟერარ პიკეს მეწყვილე დებიუტანტი ერიკ გარსია იყო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 21 აგვისტო 2021 06:14
    0

    და ჩვენ გვსურს
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 17 აგვისტო 2021 12:55
    0
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    მოუცილებელი კიბოები..
    ვინმემ ამიხსენით რა ხდება კონტრაქტის ცალმხრივად გაწყვეტის შემთხვევაში?!

    ციტატა: C.PC5
    გინებას გადავეჩვიე და წყევლაზე გადავედი ამის გამო🤬 შენ ამოწყდი!!!!

    joy joy joy ამოწყვეტილი არ არის? ადამიანის მაგიერ ხე გვიდგას დაცვაში :დ:დ:დ

    კონტრაქტის ცალმხრივად ვერ გაწყვეტ. თუ გაუწყვეტ დარჩენილი ხელფასი უნდა გადაუხადო. არის გამონაკლისები როცა კონტრაქტს ურთიერთშეთანხმებით წყვეტენ, მაგრამ ცალმხრივად შანსი არ არის, ამისთვის არის სასამართლო და მაინც სავალდებულო გადახდა+სასამართლოს ხარჯები.
    Culé [?]
    #11 17 აგვისტო 2021 12:30
    1
    მე მსურს
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #10 17 აგვისტო 2021 11:26
    0
    მოუცილებელი კიბოები..
    ვინმემ ამიხსენით რა ხდება კონტრაქტის ცალმხრივად გაწყვეტის შემთხვევაში?!

    ციტატა: C.PC5
    გინებას გადავეჩვიე და წყევლაზე გადავედი ამის გამო🤬 შენ ამოწყდი!!!!

    joy joy joy ამოწყვეტილი არ არის? ადამიანის მაგიერ ხე გვიდგას დაცვაში :დ:დ:დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 17 აგვისტო 2021 08:55
    3
    ამ სამ ფრანგს როდის მოვიშორებთ, 3 გვამი, მე პირადად არც მეოთხეზე ვგიჟდები.
    Culé [?]
    #8 17 აგვისტო 2021 06:11
    2
    ვის სურს ბარსელონას დატოვება რო? ბარსელონა გახდა ამისნაირების თავშესაფარი, ყველა თამაშში გოლის გაშვება ნორმალურია? ამ დირკა დაცვის ფონზე კიდე შემტევებს დასდევენ🙂
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #7 17 აგვისტო 2021 03:08
    1
    ანუ 2018 წელს რომ მოიყვანეს, 8 წლიანი გაუფორმეს თუ რა იყო?! scream
    Culé [?]
    #6 17 აგვისტო 2021 01:06
    0
    გინებას გადავეჩვიე და წყევლაზე გადავედი ამის გამო🤬 შენ ამოწყდი!!!!
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #5 17 აგვისტო 2021 00:35
    0
    ციტატა: azulgerana
    ამის წასვლა არაა აუცილებელი. არ ააქვს პრობლემა ზამენაზე ჯდომის და ხელფასის შემცირების, მთავარია უმტიტი გაიყვანონ

    უმტიტი პრობლემაა 🙄 12 მილიონიანი დელფასით ( თუ არ ვცდები)
    გულშემატკივარი [?]
    #4 17 აგვისტო 2021 00:34
    1
    es skamze maincaa sachiro, umtitia mosashorebeli ra...
    Culé [?]
    #3 17 აგვისტო 2021 00:29
    1
    ამის წასვლა არაა აუცილებელი. არ ააქვს პრობლემა ზამენაზე ჯდომის და ხელფასის შემცირების, მთავარია უმტიტი გაიყვანონ
    --------------------
    ARTHUGS
    გულშემატკივარი [?]
    #2 17 აგვისტო 2021 00:20
    0
    ასეთი გაღორებული ნაგლი რატო უნდა იყო ადამიანი
    Culé [?]