ლაციოს ფილიპე კოუტინიოს გადაბირება სურს

ლაციოს ფილიპე კოუტინიოს გადაბირება სურს

რომის "ლაციოს" "ბარსელონას" ბრაზილიელი ფეხბურთელის, ფილიპე კოუტინიოს, გადაბირება სურს, იტყობინება La Gazzetta dello Sport.

იტალიური გამოცემის ცნობით, მაურიციო სარის საკუთარი გუნდში კოუტინიოს ხილვა სურს, თუმცა ტრანსფერს ორი ფაქტორი აყოვნებს. პირველ რიგში, პრობლემას, რა თქმა უნდა, კოუტინიოს ანაზღაურება (9 მილიონი ევრო წელიწადში) ქმნის. "ლაციოს", ისევე, როგორც "ბარსელონას", სახელფასო ბიუჯეტთან დაკავშირებით პრობლემები აქვს - კოუტინიოს შესაძენად იტალიელებს სხვა ფეხბურთელების გაყიდვა სჭირდებათ.

ასევე, კარიერის რომში გაგრძელების ვარიანტი არ ხიბლავს თავად ფეხბურთელს, რომელსაც ჩემპიონთა ლიგაზე ასპარეზობა სურს, "ლაციო" კი 2021/22 წლების სეზონში ევროპა ლიგაზე ითამაშებს.

მიუხედავად იმისა, რომ რონალდ კუმანის სურვილს კოუტინიოს დარჩენა წარმოადგენს, კლუბის ხელმძღვანელობა მის გაშვებაზე აქტიურად მუშაობს. "ბარსელონასთვის", სახელფასო ბიუჯეტის შემცირება კრიტიკულად მნიშვნელოვანია, რადგან კატალონიური კლუბი მემფის დეპაის, ერიკ გარსიასა და სერხიო აგუეროს დარეგისტრირებას ვერ ახერხებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 13 აგვისტო 2021 20:28
    3
    რაის ლაციო დააყენეთ სასტარტოში მიეცით ათი ნომერი როგორც ლივერპულში და გაჩვენებთ რა მხეციცაა არასწორად იყენებთ კოუს და იმიტომაა რომ იძახით არ ამართლებსო ათიანზე დააყენეთ ე დედააფეთქებული გრიზმანი და სხვა დაუყენეთ ტრიო შეიკრას
    გულშემატკივარი [?]
    #11 13 აგვისტო 2021 20:18
    1
    ლაპორტამ იმედები გამიცრუა ერთი გასაშვებიც არ გაუშვა
    ფანი [?]
    #10 13 აგვისტო 2021 18:43
    1
    ციტატა: nika 54
    ბიჭო ამ მუქთახორებს, როგორი მადა აქვთ და თავმოყვარეობა ნოლი. ოთხი წელია გუნდში არაფერს აკეთებს და არც ხელფასის დაკლება და არც უბრალო გუნდში გადასვლა არ უნდა, ეს ვინ ყოფილა.

    ფანებს ბევრის გაკეთება შეუძლიათ ამ მხრივ - მე რომ იქ ვცხოვრობდე ყოველდღე ისეთ ბანერებს მივუკრავდი სახლის გარშემო რომ კისრისტეხით გაიქცეოდნენ ვაბშე კატალონიიდან ეს ღორი ფრანგები, ოთხივე, და კიდევ კოუსაც და გენიოსა რობერტოს,..
    მაგრად არიან ბარსაში, გრიზმანის გარდა ყველა უმაქნისობაში ან ლაზარეთში კოტრიალით იღებენ მილიონებს,, გრიზმანი და ალბაც კარგად წაუღორებენ..
    ვაი საცოდაო ბარსა..
    ფანი [?]
    #9 13 აგვისტო 2021 18:01
    0
    La Pulga10,
    17 milioni aq savaraudod
    ფანი [?]
    #8 13 აგვისტო 2021 16:31
    0
    არადა სარი ამსიგან კაცს დააყენებდა გაწურავდაბოლომდე :( რა მადა გაქვთ ამ დედა.... ლატინოებს და მითუმეტეს ბრაზილიელებს :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 13 აგვისტო 2021 16:07
    0
    ბიჭო ამ მუქთახორებს, როგორი მადა აქვთ და თავმოყვარეობა ნოლი. ოთხი წელია გუნდში არაფერს აკეთებს და არც ხელფასის დაკლება და არც უბრალო გუნდში გადასვლა არ უნდა, ეს ვინ ყოფილა.
    წევრი [?]
    #6 13 აგვისტო 2021 15:27
    0
    თუ ხელფასს შეიმცირებს უნდა დარჩეს და ათამაშდეს მეტი დროც მიეცემა . არწაუვიდა ბარსას კარიერა
    Culé [?]
    #5 13 აგვისტო 2021 15:02
    0
    კლუბში ყველაზე მაღალანაზღაურებადი ფეხბურთელი გრიზმანია ხო?დაახლოებით 35 მლნ აქვს მეტი თუ არა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 13 აგვისტო 2021 15:02
    1
    ამას ფეხბურთის თამაში არ უნდა ფულის კეთება უნდა თორე ლაციოში მეფესავით იქნებოდა!!
    ფანი [?]
    #3 13 აგვისტო 2021 14:58
    2
    მიეცით თუნდაც უფასოდ ამ ღორს აქ ყველაზე დიდი ყელფასი ამას რაც ფული აქ ნაჭამი
    --------------------
    ჩავიესტა vs სუა მესი
    Culé [?]
    #2 13 აგვისტო 2021 14:47
    2
    ტიპი გუნდის ლიდერი უნდა ყოფილიყო და ისე ჩაისვარა ლაციო და ლესტერი ინტერესდება ამის ტრანსფერით. თავის დროზე უნდა გაესაღებინათ დემბელე და კოუტინიო სანამ ცოტა ფასი მაინც ჰქონდათ, აწი შეგვეტენენ კონტრაქტის ბოლომდე და სარგებელიც რა თქმა უნდა ნულოვანი ექნებათ. ასე წყალში გადაეყარა 250 მილიონი არ მახსენდება ვინმე სხვას.
    Culé [?]
    #1 13 აგვისტო 2021 14:03
    3
    სერია ა ლა ლიგაზე ბევრად სანახაობრივი ტურნირი იქნება. ერთი რონალდუს გამო, მერე რამდენი კარგი გუნდია ალეგრის იუვე, ინძაგის ინტერი, გასპერინის ატალანტა, პიოლის მილანი, მოურინიოს რომა, სარის ლაციო, რანიერიც აქაა მგონი. სკუდეტოზე ამათგან ნებისმიერი გაიწევს და დიდი ინტრიგაა ჩემპიონატში.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.