ფეხბურთის ფედერაცია CVC-ისთან გარიგებას უკანონოდ მიიჩნევს

ფეხბურთის ფედერაცია CVC-ისთან გარიგებას უკანონოდ მიიჩნევს

რამდენიმე წუთის წინ, ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციამ განცხადება გამოაქვეყნა, რომელშიც ლა ლიგასა და CVC-ის შორის დადებულ გარიგებაზეა საუბარი.

როგორც მოგეხსენებათ, ლა ლიგა ტურნირის სატელევიზიო უფლებების 50 წლით გასხვისებას აპირებს. გარიგების წინააღმდეგ უკვე წავიდნენ "ბარსელონა" და "რეალი". აღნიშნული გარიგების ძალაში შესვლა ხვალ გასამართ ლა ლიგის ასამბლეაზე გადაწყდება.

ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაცია, ლა ლიგასა და CVC-ს შორის დადებულ შეთანხმებებს მხარს არ უჭერს. ერთი მხრივ, სამართლებრივი თვალსაზრისით, ეს შეთანხმება მომავალში აუცილებლად წარმოქმნის არაერთ სამართლებრივ დავას. ეკონომიკური კუთხით, ეს გარიგება კლუბების სატელევიზიო უფლებებიდან შემოსავალზე იმოქმედებს უარყოფითად, სანაცვლოდ კი კლუბები დაბალ საფასურს მიიღებენ.

ყველაზე მნიშვნელოვანი არის ის, რომ ამ შეთანხმების ამოქმედება შექმნის უთანასწორო პირობებს და ესპანური პროფესიონალური ფეხბურთის კეთილგონიერ განვითარებას გახდის შეუძლებელს.

ამ საკითხზე, "რეალმა" ლა ლიგის პრეზიდენტის, ხავიერ ტებასის, წინააღმდეგ, სამართლებრივი დავა დაიწყო.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 11 აგვისტო 2021 17:58
    0
    ციტატა: C.PC5
    ციტატა: GRIEZMAN✓™
    ციტატა: C.PC5
    გამოდით ახლა ლაპორტას მლანძღველი გენიოსები და კიდე დააბრალეთ მაგის გამო წავიდა მესიო. პროსტა რატო გვახასიათებს ქართველებს ყველაფერში პროფესიონალიზმი და სხვისი გაკრიტიკების უფლება რატო გვაქ ყოველთვის ვერ ამოვხსენი. ნუ გეშინიათ მეც ბევრჯერ გამიკეთებია ეგრე, მაგრამ ახლა არა😂😂😂😂

    cvc-თან კონტრაქტის არ დადებაზე ლაპორტა არავის გაუკრიტიკებია, უბრალოდ შეიძლებოდა სხვა გზების გამონახვაც რომ მესი შეენარჩუნებინადა ყველაფერი არ გააკეთა სამაგისოდ

    ყველა მაგას რომ გაიძახით ვინმეს გაქვთ პასუხი რა იყო ის სხვა გზა? თქვენ მოიფიქრებდით და ლაპორტამ თავი არ შეიწუხა მაგ გზების ძიებით ხო?😂😂😂🤣🤣🤣

    შედი ბარსამანიას ფბ გვერდზე და იქ მიწერია მიზეზი რომელიც დატოვებდა მესის
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #9 11 აგვისტო 2021 17:41
    0
    ციტატა: GRIEZMAN✓™
    ციტატა: C.PC5
    გამოდით ახლა ლაპორტას მლანძღველი გენიოსები და კიდე დააბრალეთ მაგის გამო წავიდა მესიო. პროსტა რატო გვახასიათებს ქართველებს ყველაფერში პროფესიონალიზმი და სხვისი გაკრიტიკების უფლება რატო გვაქ ყოველთვის ვერ ამოვხსენი. ნუ გეშინიათ მეც ბევრჯერ გამიკეთებია ეგრე, მაგრამ ახლა არა😂😂😂😂

    cvc-თან კონტრაქტის არ დადებაზე ლაპორტა არავის გაუკრიტიკებია, უბრალოდ შეიძლებოდა სხვა გზების გამონახვაც რომ მესი შეენარჩუნებინადა ყველაფერი არ გააკეთა სამაგისოდ

    ყველა მაგას რომ გაიძახით ვინმეს გაქვთ პასუხი რა იყო ის სხვა გზა? თქვენ მოიფიქრებდით და ლაპორტამ თავი არ შეიწუხა მაგ გზების ძიებით ხო?😂😂😂🤣🤣🤣
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #8 11 აგვისტო 2021 16:10
    0
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: GRIEZMAN✓™
    ციტატა: C.PC5
    გამოდით ახლა ლაპორტას მლანძღველი გენიოსები და კიდე დააბრალეთ მაგის გამო წავიდა მესიო. პროსტა რატო გვახასიათებს ქართველებს ყველაფერში პროფესიონალიზმი და სხვისი გაკრიტიკების უფლება რატო გვაქ ყოველთვის ვერ ამოვხსენი. ნუ გეშინიათ მეც ბევრჯერ გამიკეთებია ეგრე, მაგრამ ახლა არა😂😂😂😂

    cvc-თან კონტრაქტის არ დადებაზე ლაპორტა არავის გაუკრიტიკებია, უბრალოდ შეიძლებოდა სხვა გზების გამონახვაც რომ მესი შეენარჩუნებინადა ყველაფერი არ გააკეთა სამაგისოდ

    ფრანგებისთვის კისერი უნდა მოეგრიხა ხელფასი რომ არ დაიკლეს,,,
    ...დასვას აბა ეხლა ეს ღორები სკამებზე გრიზმანის თამადობით, და მიაყოლოს ალბა-ბუსკეცი! პრესკონფერენციაზე ალბა როგორ ისკვინტლებოდა ბოჩოლას თვალებით, ნამეტანი შესტკიოდა გული მესი რომ მიდიოდა.
    ერთადერთი კაცი აღმოჩნდა გუნდში - პიკე, დანარჩენები ......

    რაღაც კუთხით მართალი ხარ მაგრამ პრეზიდენტი რო გამოდიხარ იძახი ხელფასები უნდა შევამციროთ ბიუჯეტში ვერ ვეტევითო და ამ დროს სამი ფეხბურთელი ნაყიდი გყავს და კიდე სამი მოყვანა რო გინდა ასტრონომიულ თანხებად რაღაც ერთიანობაში არ მოდის, ჯერ ეუბნები ფული არბმაქვს და თან სამი ფეხბურთელის ყიდვას აპირებ. არაა რაღაც რიგზე ფაქტია, ამიტომ გეუბნებით რომ ლაპორტას მესის გაშვება უნდოდა
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 11 აგვისტო 2021 14:58
    0
    ციტატა: Giorga
    შეილება ამ დოდომ ფული გადოუხადა ლალიგას რო მესიზა კონტრაქტი არ დაედოთ ვინ იცის ამისგან რას მოელი

    ნამდვილად ასე ძამა.
    Culé [?]
    #6 11 აგვისტო 2021 14:53
    1
    ციტატა: GRIEZMAN✓™
    ციტატა: C.PC5
    გამოდით ახლა ლაპორტას მლანძღველი გენიოსები და კიდე დააბრალეთ მაგის გამო წავიდა მესიო. პროსტა რატო გვახასიათებს ქართველებს ყველაფერში პროფესიონალიზმი და სხვისი გაკრიტიკების უფლება რატო გვაქ ყოველთვის ვერ ამოვხსენი. ნუ გეშინიათ მეც ბევრჯერ გამიკეთებია ეგრე, მაგრამ ახლა არა😂😂😂😂

    cvc-თან კონტრაქტის არ დადებაზე ლაპორტა არავის გაუკრიტიკებია, უბრალოდ შეიძლებოდა სხვა გზების გამონახვაც რომ მესი შეენარჩუნებინადა ყველაფერი არ გააკეთა სამაგისოდ

    ფრანგებისთვის კისერი უნდა მოეგრიხა ხელფასი რომ არ დაიკლეს,,,
    ...დასვას აბა ეხლა ეს ღორები სკამებზე გრიზმანის თამადობით, და მიაყოლოს ალბა-ბუსკეცი! პრესკონფერენციაზე ალბა როგორ ისკვინტლებოდა ბოჩოლას თვალებით, ნამეტანი შესტკიოდა გული მესი რომ მიდიოდა.
    ერთადერთი კაცი აღმოჩნდა გუნდში - პიკე, დანარჩენები ......
    Culé [?]
    #5 11 აგვისტო 2021 14:06
    0
    გაედო ბუდას...აი ეგრე
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #4 11 აგვისტო 2021 14:03
    0
    შეილება ამ დოდომ ფული გადოუხადა ლალიგას რო მესიზა კონტრაქტი არ დაედოთ ვინ იცის ამისგან რას მოელი
    Culé [?]
    #3 11 აგვისტო 2021 13:59
    1
    ციტატა: C.PC5
    გამოდით ახლა ლაპორტას მლანძღველი გენიოსები და კიდე დააბრალეთ მაგის გამო წავიდა მესიო. პროსტა რატო გვახასიათებს ქართველებს ყველაფერში პროფესიონალიზმი და სხვისი გაკრიტიკების უფლება რატო გვაქ ყოველთვის ვერ ამოვხსენი. ნუ გეშინიათ მეც ბევრჯერ გამიკეთებია ეგრე, მაგრამ ახლა არა😂😂😂😂

    cvc-თან კონტრაქტის არ დადებაზე ლაპორტა არავის გაუკრიტიკებია, უბრალოდ შეიძლებოდა სხვა გზების გამონახვაც რომ მესი შეენარჩუნებინადა ყველაფერი არ გააკეთა სამაგისოდ
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #2 11 აგვისტო 2021 13:28
    1
    გამოდით ახლა ლაპორტას მლანძღველი გენიოსები და კიდე დააბრალეთ მაგის გამო წავიდა მესიო. პროსტა რატო გვახასიათებს ქართველებს ყველაფერში პროფესიონალიზმი და სხვისი გაკრიტიკების უფლება რატო გვაქ ყოველთვის ვერ ამოვხსენი. ნუ გეშინიათ მეც ბევრჯერ გამიკეთებია ეგრე, მაგრამ ახლა არა😂😂😂😂
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #1 11 აგვისტო 2021 13:24
    0
    მიდიᲗ მოუტ@@ანიᲗ დედა მაგ დამპალ ტებას