ახალწვეულების დარეგისტრირება საფრთხის ქვეშაა | MD

ახალწვეულების დარეგისტრირება საფრთხის ქვეშაა | MD

ლიონელ მესის წასვლის შესახებ გამართულ პრესკონფერენციაზე, ჟოან ლაპორტამ განაცხადა, რომ გუნდში მყოფი ფეხბურთელების ჯამური ხელფასი კლუბის შემოსავლების თითქმის ასი პროცენტია, რის გამოც ახალწვეულების დარეგისტრირება ჯერ ვერ ხერხდება.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, თუ "ბლაუგრანა" ისეთ მოთამაშეებს, როგორიცაა სამუელ უმტიტი, ფილიპე კოუტინიო და მირალემ პიანიჩი, არ გაუშვებს ან ხელფასს არ შეუმცირებს, ახალწვეულების ჩარიცხვას ვერ შეძლებს.

სერხიო აგუერო ტრავმირებულია და ნოემბრამდე არ იქნება ხელმისაწვდომი, თუმცა მემფის დეპაი და ემერსონი უკვე გუნდთან ერთად ვარჯიშობენ, მათ ამ კვირაში ერიკ გარსიაც შეუერთდება. განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ნიდერლანდელის დარეგისტრირებაა, რადგან ის ძირითადი შემაგენლობის წევრად მოიაზრება. ლეო მესის წასვლის შემდეგ, მაღალი დონის თავდამსხმელის ყოლა აუცილებელია.

MD-ს ინფორმაციით, "ბარსელონა" ფეხბურთელების გაშვებაზე ან მათთვის ანაზღაურების შემცირებაზე მუშაობას აგრძელებს.

ცნობისთვის, "ბარსა" ლა ლიგის პირველ შეხვედრას 15 აგვისტოს "რეალ სოსიედადის" წინააღმდეგ გამართავს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 11 აგვისტო 2021 14:27
    0
    ციტატა: basa7
    ოპაააააააა.... ნუ ეს სიტუაცია ნათლად გვიჩვენებს რომ ლაპორტა მთლად მტყუანი არაა და ბევრი რამე აშკარად მასზე და მის სურვილებზე არ იყო დამოკიდებული. ჯერ კიდევ ბართომეუს წყევლის ქვეშაა ბარსა

    ციტატა: totti10
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: totti10
    პერესს გვიშველე პერესს :დ დაგვარეგისტრირებინე ხალხი , კარგი აგუერო ჯანდაბას ნოემბრის ბოლომდე ვერ ითამაშებსო მაგრამ დანარჩენი? ემერსონი მაინც დაარეგისტრიროს დაანარჩენს გავკარიიიი, შეტევა ასე თუ ისე გვყავს და აი დაცვა არის იმენაააა აეეე :(

    მარჯვნივ დესტიცაა და ამაზრზენი რობერტოც, მართალია დაცვაში ორივე 0 ია მარა მაინც დეპაია მთავარი, შეტევაში ფატი არაა, მესი აღარაა, აგუერო არაა, დემბელე არაა, გრიზმანია და დემირი. კოუც რავიცი რისი მაქნისია. შეტევაში გვჭირდება დეპაი. ამიტო პიანიჩი სასწრაფოდ გასაშვებია. ლაპორტამ კიდე შვებულება აიღო, ალბათ მესის გაშვებით რო ბონუსი მიიღო იმით უნდა იგრიალოს


    კოუტინიო ახლა მაინც დააყენონ იქ სადაც დაფრინავდა ლივერში აი ზუსტად იქ სადაც მესი ისგა გრიზმანი უკან და წინ რამე იქნებაა, სჯობს 60-65 გოლი გავიტანოთ და იყოს კარგი სტაბილურობა ვიდრე 86 გოლი და გავუშვათ 68 :დ დაცვა გვჭრდება ამ ეტაპზე ძმაო დაცვა პიკეს და ლენგლეს იმედზე რავიცი :დ

    კოუტინიოს ფრენამდე შენ არაფერი გეტკინოს:)))))))


    მე არ მითქვამს იფრენსთქო უბრალდო სადაც იდგა რავიცი ლივერპულში ნაკრებში დედას შვებოდა და მერე კი ჩალპა :(
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 11 აგვისტო 2021 13:22
    0
    MD-ს ინფორმაციით, "ბარსელონა" ფეხბურთელების გაშვებაზე ან მათთვის ანაზღაურების შემცირებაზე მუშაობას აგრძელებს.
    იმედია ლაპორტა ისე არ გააგრძელებს როგორც ლეოს გაუგრძელა. ახლა იბიცაზე ისვენებს ხო როგორც წავიკითხე, ეკუთვნის გადაიღალა კაცი.
    ფანი [?]
    #9 11 აგვისტო 2021 13:19
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: totti10
    პერესს გვიშველე პერესს :დ დაგვარეგისტრირებინე ხალხი , კარგი აგუერო ჯანდაბას ნოემბრის ბოლომდე ვერ ითამაშებსო მაგრამ დანარჩენი? ემერსონი მაინც დაარეგისტრიროს დაანარჩენს გავკარიიიი, შეტევა ასე თუ ისე გვყავს და აი დაცვა არის იმენაააა აეეე :(

    მარჯვნივ დესტიცაა და ამაზრზენი რობერტოც, მართალია დაცვაში ორივე 0 ია მარა მაინც დეპაია მთავარი, შეტევაში ფატი არაა, მესი აღარაა, აგუერო არაა, დემბელე არაა, გრიზმანია და დემირი. კოუც რავიცი რისი მაქნისია. შეტევაში გვჭირდება დეპაი. ამიტო პიანიჩი სასწრაფოდ გასაშვებია. ლაპორტამ კიდე შვებულება აიღო, ალბათ მესის გაშვებით რო ბონუსი მიიღო იმით უნდა იგრიალოს

    პიანიჩი რო გასაშვებია ეგ ლაპომაც იცის, იუვეს ვითომ უნდა პიანიჩი და არაფერს ესენი არაკეთებენ და მივცეთ იმ გუნდებს ვინც დაინტერესებულია ჩავიჯიბავთ რამოდენიმე ლიმონს
    --------------------
    ჩავიესტა vs სუა მესი
    Culé [?]
    #8 11 აგვისტო 2021 13:18
    1
    ოპაააააააა.... ნუ ეს სიტუაცია ნათლად გვიჩვენებს რომ ლაპორტა მთლად მტყუანი არაა და ბევრი რამე აშკარად მასზე და მის სურვილებზე არ იყო დამოკიდებული. ჯერ კიდევ ბართომეუს წყევლის ქვეშაა ბარსა

    ციტატა: totti10
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: totti10
    პერესს გვიშველე პერესს :დ დაგვარეგისტრირებინე ხალხი , კარგი აგუერო ჯანდაბას ნოემბრის ბოლომდე ვერ ითამაშებსო მაგრამ დანარჩენი? ემერსონი მაინც დაარეგისტრიროს დაანარჩენს გავკარიიიი, შეტევა ასე თუ ისე გვყავს და აი დაცვა არის იმენაააა აეეე :(

    მარჯვნივ დესტიცაა და ამაზრზენი რობერტოც, მართალია დაცვაში ორივე 0 ია მარა მაინც დეპაია მთავარი, შეტევაში ფატი არაა, მესი აღარაა, აგუერო არაა, დემბელე არაა, გრიზმანია და დემირი. კოუც რავიცი რისი მაქნისია. შეტევაში გვჭირდება დეპაი. ამიტო პიანიჩი სასწრაფოდ გასაშვებია. ლაპორტამ კიდე შვებულება აიღო, ალბათ მესის გაშვებით რო ბონუსი მიიღო იმით უნდა იგრიალოს


    კოუტინიო ახლა მაინც დააყენონ იქ სადაც დაფრინავდა ლივერში აი ზუსტად იქ სადაც მესი ისგა გრიზმანი უკან და წინ რამე იქნებაა, სჯობს 60-65 გოლი გავიტანოთ და იყოს კარგი სტაბილურობა ვიდრე 86 გოლი და გავუშვათ 68 :დ დაცვა გვჭრდება ამ ეტაპზე ძმაო დაცვა პიკეს და ლენგლეს იმედზე რავიცი :დ

    კოუტინიოს ფრენამდე შენ არაფერი გეტკინოს:)))))))
    წევრი [?]
    #7 11 აგვისტო 2021 13:06
    1
    FC Barcelona changed name to Torpedo Kutaisi
    ფანი [?]
    #6 11 აგვისტო 2021 12:45
    0
    angry ემერსონი 22 წლის არის, დაარეგისტრიროს ესეც ბარსა "ბ"-დან როგორც დემირი..
    და დაგვრჩება დეპაი, რომელიც ეხლა ყველაზე ძალიან გვჭირდება!
    ფანი [?]
    #5 11 აგვისტო 2021 11:50
    5
    ესენი რაღაცას უბერავენ,თან მაგრად ,ბარსას ბიუჯეტი,ლიბიდოს შემდეგ დაახლოებით 700 მილიონია, როგორ შეიძლება ასი პროცენტი იყოს? მითუმეტეს მესი წავიდა სახელფასო ფონდს დაახლოებით 100 მილიონი მოაკლდა? რას ჩალიჩობენ ვეღარ ვხდები? თუ გუნდის დაშლა უნდათ,ყველა ფეხბურთელი გაუშვა და,მორჩა!
    ფანი [?]
    #4 11 აგვისტო 2021 11:38
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: totti10
    პერესს გვიშველე პერესს :დ დაგვარეგისტრირებინე ხალხი , კარგი აგუერო ჯანდაბას ნოემბრის ბოლომდე ვერ ითამაშებსო მაგრამ დანარჩენი? ემერსონი მაინც დაარეგისტრიროს დაანარჩენს გავკარიიიი, შეტევა ასე თუ ისე გვყავს და აი დაცვა არის იმენაააა აეეე :(

    მარჯვნივ დესტიცაა და ამაზრზენი რობერტოც, მართალია დაცვაში ორივე 0 ია მარა მაინც დეპაია მთავარი, შეტევაში ფატი არაა, მესი აღარაა, აგუერო არაა, დემბელე არაა, გრიზმანია და დემირი. კოუც რავიცი რისი მაქნისია. შეტევაში გვჭირდება დეპაი. ამიტო პიანიჩი სასწრაფოდ გასაშვებია. ლაპორტამ კიდე შვებულება აიღო, ალბათ მესის გაშვებით რო ბონუსი მიიღო იმით უნდა იგრიალოს


    კოუტინიო ახლა მაინც დააყენონ იქ სადაც დაფრინავდა ლივერში აი ზუსტად იქ სადაც მესი ისგა გრიზმანი უკან და წინ რამე იქნებაა, სჯობს 60-65 გოლი გავიტანოთ და იყოს კარგი სტაბილურობა ვიდრე 86 გოლი და გავუშვათ 68 :დ დაცვა გვჭრდება ამ ეტაპზე ძმაო დაცვა პიკეს და ლენგლეს იმედზე რავიცი :დ
    [?]
    #3 11 აგვისტო 2021 11:28
    0
    ციტატა: totti10
    პერესს გვიშველე პერესს :დ დაგვარეგისტრირებინე ხალხი , კარგი აგუერო ჯანდაბას ნოემბრის ბოლომდე ვერ ითამაშებსო მაგრამ დანარჩენი? ემერსონი მაინც დაარეგისტრიროს დაანარჩენს გავკარიიიი, შეტევა ასე თუ ისე გვყავს და აი დაცვა არის იმენაააა აეეე :(

    მარჯვნივ დესტიცაა და ამაზრზენი რობერტოც, მართალია დაცვაში ორივე 0 ია მარა მაინც დეპაია მთავარი, შეტევაში ფატი არაა, მესი აღარაა, აგუერო არაა, დემბელე არაა, გრიზმანია და დემირი. კოუც რავიცი რისი მაქნისია. შეტევაში გვჭირდება დეპაი. ამიტო პიანიჩი სასწრაფოდ გასაშვებია. ლაპორტამ კიდე შვებულება აიღო, ალბათ მესის გაშვებით რო ბონუსი მიიღო იმით უნდა იგრიალოს
    ფანი [?]
    #2 11 აგვისტო 2021 10:50
    0
    პერესს გვიშველე პერესს :დ დაგვარეგისტრირებინე ხალხი , კარგი აგუერო ჯანდაბას ნოემბრის ბოლომდე ვერ ითამაშებსო მაგრამ დანარჩენი? ემერსონი მაინც დაარეგისტრიროს დაანარჩენს გავკარიიიი, შეტევა ასე თუ ისე გვყავს და აი დაცვა არის იმენაააა აეეე :(
    ფანი [?]
    #1 11 აგვისტო 2021 10:23
    2
    ამ კლუბს ისევ ბართომეუს მოყვანილი ხალხი გააკოტრებს, გაააჯ*ით ბიჭო გუნდიდან.