RAC1: შესაძლოა აგუერომ ნოემბრამდე ვერ ითამაშოს

RAC1: შესაძლოა აგუერომ ნოემბრამდე ვერ ითამაშოს

"ბარსელონას" არგენტინელი ახალწვეულის, სერხიო აგუეროს, ტრავმა, სერიოზული აღმოჩნდა, იტყობინება RAC1.

გამოცემის თქმით, არაა გამორიცხული, აგუერომ თამაში ნოემბრამდე ვერ შეძლოს - გუშინ, მას სიარულიც კი უჭირდა. დღეს, დილას, ჩატარებულმა გამოკვლევებმა აჩვენეს, რომ მას მარჯვენა ფეხის კოჭის არეში მყესის დაზიანება აღენიშნება და რეაბილიტაციის სავარაუდო ხანგრძლივობად 10 კვირა განისაზღვრა. ტრავმის გამო, მან გუშინ "იუვენტუსთან" შეხვედრაზე დასწრებაც კი ვერ მოახერხა.

ამ მომენტითვის, "ბარსელონას" ლაზარეთში შემდეგი ფეხბურთელები არიან: მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი, ანსუ ფატი, ფრენკი დე იონგი, კლემან ლანგლე, უსმან დემბელე და სერხიო აგუერო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 10 აგვისტო 2021 18:54
    0
    ციტატა: me da barca
    დაჯექით თავიდან და გაწყვიტეთ კონტრაქტი ორივე მხარემ.
    ძილში იღებს ტიპი ტრავმას მგონი

    აბაა მეც ეგ არ მწყინს?
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 10 აგვისტო 2021 12:52
    0
    დაჯექით თავიდან და გაწყვიტეთ კონტრაქტი ორივე მხარემ.
    ძილში იღებს ტიპი ტრავმას მგონი
    Culé [?]
    #12 10 აგვისტო 2021 02:59
    0
    მერე იტყვიან მაღალი ხელფასი აქვსო. ამის მომთრევს მოუა დედის ...
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 9 აგვისტო 2021 18:03
    0
    და ლეო რო ხელაიფს დაელაპარაკოს არ უყიდიან ამას გადასვლის ბონუსად?
    ფანი [?]
    #10 9 აგვისტო 2021 14:41
    0
    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: LM10RG10
    ვინმეს იმის იმედი ჰქონდა,რომ აგუერო ისევ ხოდზე იქნებოდა?!🤨საღოლ ლაპორტა ძმაო,მაგრად დაიწყე ახალი ერა გუნდში

    დღევანდელი გადმოსახედიდან ფონტი ჯობდა. ჩავის მაინც მოიყვანდა. ლაპორტამ ჩავი მზად არ არისო. ხისთავა ჰო არის მზად ტრიპლეტების დასადებად

    ეს მოიყვანდა , იყიდდა, იშოვიდა მაგარი იცით ... აბა ჩავის კითხეთ უნდა თუ არა ძველ საძმაკაცოსთან მუშაობა ? მაშინ ლაპორტამ მესი რო გაუშვა , ფონტს ალბა, პიკე და ბუსკეციც უნდა მიეყლოებინა და ეგ ჯობდა ?
    გულშემატკივარი [?]
    #9 9 აგვისტო 2021 14:08
    0
    ესეც ტრამვა მოიუვანეს და რა გამოდის? ბრეითვეითი რჩება ტრინკაო კი გაუსვეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 9 აგვისტო 2021 14:06
    0
    დაიწყო უკვე 😂😂😂😂
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 9 აგვისტო 2021 13:32
    1
    ციტატა: LM10RG10
    ვინმეს იმის იმედი ჰქონდა,რომ აგუერო ისევ ხოდზე იქნებოდა?!🤨საღოლ ლაპორტა ძმაო,მაგრად დაიწყე ახალი ერა გუნდში

    დღევანდელი გადმოსახედიდან ფონტი ჯობდა. ჩავის მაინც მოიყვანდა. ლაპორტამ ჩავი მზად არ არისო. ხისთავა ჰო არის მზად ტრიპლეტების დასადებად
    ფანი [?]
    #6 9 აგვისტო 2021 13:31
    3
    ვაიმეე, მოვკვდი სიცილიიით..
    joy joy joy joy joy joy joy joy joy joy
    მიდი კუნ, მალე დაჯავშნე ლაზარეთში კოიკა, თორემ "შავი მალდინი" და "ფაფხურა დემბუზიკა" დიდი ხნით აგწაპნიან..:D:D:D:D:D მერე მოგიწევს ძველ პრუჟინებიან საწოლზე კოტრიალი!!! :D:D:D
    გულშემატკივარი [?]
    #5 9 აგვისტო 2021 13:03
    2
    ვინმეს იმის იმედი ჰქონდა,რომ აგუერო ისევ ხოდზე იქნებოდა?!🤨საღოლ ლაპორტა ძმაო,მაგრად დაიწყე ახალი ერა გუნდში
    გულშემატკივარი [?]
    #4 9 აგვისტო 2021 12:53
    8
    აქ კომენტარი ზედმეტია, უბრალოდ უნდა იცინო. სასაცილო დღეში ჩავარდნილი გუნდი ვართ. საფეხბურთო კლუბი კი არა მეტალო-პლასტმასის ცეხია უკვე
    ფანი [?]
    #3 9 აგვისტო 2021 12:47
    5
    დემბელეზე შუშააა
    გულშემატკივარი [?]
    #2 9 აგვისტო 2021 12:44
    3
    😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #1 9 აგვისტო 2021 12:40
    4
    :დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ