ბარსელონა-იუვენტუსი 3-0

ბარსელონა-იუვენტუსი 3-0

  ბარსელონა (4-2-3-1) იუვენტუსი (4-4-2)
ნეტუ, დესტი, პიკე, არაუხო, ალბა, რობერტო, ბუსკეტსი, დემირი, გრიზმანი, მემფისი, ბრეითუეიტი შესნი, დე შილიო, დე ლიხტი, რუგანი, სანდრო, კუადრადო, ბენტანკური, რემზი, ბერნარდერსკი, მორატა, რონალდუ
პენია, პუჩი, პიანიჩი, კოუტინიო, ემერსონი, უმტიტი, ნიკო, მანაი, ბალდე, კოლიადო პინსოლიო, პერინი, დანილო, კიელინი, ბონუჩი, პელეგრინი, კულუსევსკი, რანოკია, დე ვინტერი, მაკკენი, მენდესი, კიეზა
რონალდ კუმანი მასიმილიანო ალეგრი
1-0 მემფისი 3, 2-0 ბრეითუეიტი 57, 3-0 პუჩი 90+2

არაუხო - უმტიტი 62

დესტი - ემერსონი 62

დემირი - ნიკო 62

რობერტო - პუჩი 71

ალბა - ბალდე 71

ბრეითუეიტი - მანაი 78

გრიზმანი - კოლიადო 86

შესნი - პერინი 46

სანდრო - პელეგრინი 46

რემზი - მაკკენი 46

ბენტანკური - დანილო 46

კუადრადო - კიეზა 46

რონალდუ - კულუსევსკი 46

რუგანი - ბონუჩი 61

დე ლიხტი - კიელინი 61

ბერნარდერსკი - რანოკია 61

მორატა - მენდესი 61

დე შილიო - დე ვინტერი 79

ბრეითუეიტი 35, ემერსონი 82 მაკკენი 56
იოჰან კრუიფი
სეზარ სოტო გრადო
აგუერო, დე იონგი, ლანგლე
Barca TV+


სტატისტიკა
68.4% ბურთის ფლობა 31.6%
13 დარტყმა 13
6 ზუსტი დარტყმა 6
770 პასი 350
92.1% პასის სიზუსტე 85.4%
2 გაფრთხილება 1
3 თამაშგარე 3
3 კუთხური 6
39 მოგებული ორთაბრძოლა 44

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 85 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #85 10 აგვისტო 2021 03:15
    1
    მთავარია მოიგეს და არ ააქვს მნიშვნელობა ჩაწყობილი იყო თუ რაც იყო. ცოტა იმედი ცოტა ხალხს ისევ გამოუკეთეს
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #84 9 აგვისტო 2021 10:44
    1
    სიმართლე გითხრათ არ მეგონა ასეთი სუსტ თამაშს თუ აჩვენებდა იუვე. უხეშობის მეტი არაფერი. და კიდევ იმ შამპუნას იდაყვი ჩვენ მცველს სახეში.
    Culé [?]
    #83 9 აგვისტო 2021 05:13
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    ციტატა: Kaka
    ციტატა: frenkie dejong21
    კაი ᲗამაᲨი იყო
    პლიუს ორი გოლი აგვახია ნაგლმა მსაჯმა

    გრიზის გოლი არიყო აფსაიდი და 1 თუ სწორად მახსოვს ვინ გაიტანა დემირმა მგონი იყო თამაშგარე....

    დეპაის მომენტი იყო და იქ ერთ ფეხბურთელს ხელზე მოხვდა ბურთი. შეიძლებოდა პენალტის დანიშვნა. მერე დეპაიმ მაინც დაარტყა

    როცა დამაჯერებლად გამოიყურება ბარსელონა ყოველთვის ესე ექცევიან მსაჯები
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #82 9 აგვისტო 2021 04:12
    0
    ციტატა: Kaka
    ციტატა: frenkie dejong21
    კაი ᲗამაᲨი იყო
    პლიუს ორი გოლი აგვახია ნაგლმა მსაჯმა

    გრიზის გოლი არიყო აფსაიდი და 1 თუ სწორად მახსოვს ვინ გაიტანა დემირმა მგონი იყო თამაშგარე....

    დეპაის მომენტი იყო და იქ ერთ ფეხბურთელს ხელზე მოხვდა ბურთი. შეიძლებოდა პენალტის დანიშვნა. მერე დეპაიმ მაინც დაარტყა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #81 9 აგვისტო 2021 02:11
    6
    ჩემი აზრი მინდა გამოვხატო მომხდართან დაკავშირებით დავიწყებ იმით რომ რონალდინიომ შემაყვარა ფეხბურთი და მესიმ უფრო გაამტკიცა ეს სიყვარული მაგრამ მანამდეც ყავდა ბარსას ვარსკვლავები და არა ერთი რომელი გავიხსენო რივალდო თუ კლიუვერტი იყო ეტოო. რონალდინიოზე მეტად არავისზე არ დამწყვეტია გული დღემდე მაგრამ მის მერე გამოჩნდა მესი ჰავი ინიესტა იცვლება თაობები იცვლება ფეხბურთი და ბარსა რჩება ისევ დიახად და დარჩება კიდდეც ბევრ წარმატებას მაღწევს ამაზე რთული პერიოდებიც ქონია ბარსას მაგრამ გადაულახავს მე მჯერა რომ კიდევ ბევრჯერ იზეიმებს ეს გუნდი გამარჯვებას ასე რომ გულს ნუ გაიტეხთ ვინც ჭეშმარიტად ბარსას ქომაგები ხართ არ ააქვს მნიშვნელობა ვინ ითამაშებს გუნდში მთავარია გჯეროდეს და ისინი კვლავ გვაზეიმებენ ადრე თუ გვიან მესი წავიდოდა და კიდევ მოესწრება მისი გამომშვიდობება არსებობს სუბიექტური და ობიექტური მიზეზები რის გამოც სათანადოდ ვერ მივაგეთ პატივი ჩვენს ლეგენდას მაგრამ მოვა დრო როცა გრანდიოზულად დაემშვიდობება საფეხბურთო სამუაროს მესი ეს ბარსაში მოხდება და ის სხვა სახით დაბრუნდება მან ამის პირობა დადო. რაც შეეხება ახლგაზრდებს ლა მასიას არ ძინავს კიდევ არა ერთ ვარსკვლავს გაზრდის და იქიდან ღირსეულები იყამაშებენ ბარსაში ამიტომ მჯერა მომავლის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #80 9 აგვისტო 2021 01:59
    3
    გითხარით იუვენტუსის გუნდობა არ გაიშვასთქო?! პირველ ტაიმს ვუყურე და იმენა შევჭამეთ კაი ტემპი გვიჭირავს და იმედია არ დავაგდებთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #79 9 აგვისტო 2021 01:56
    2
    ციტატა: frenkie dejong21
    კაი ᲗამაᲨი იყო
    პლიუს ორი გოლი აგვახია ნაგლმა მსაჯმა

    გრიზის გოლი არიყო აფსაიდი და 1 თუ სწორად მახსოვს ვინ გაიტანა დემირმა მგონი იყო თამაშგარე....
    ფანი [?]
    #78 9 აგვისტო 2021 01:50
    3
    კაი ᲗამაᲨი იყო
    პლიუს ორი გოლი აგვახია ნაგლმა მსაჯმა
    გულშემატკივარი [?]
    #77 9 აგვისტო 2021 01:35
    6
    ციტატა: nikusha
    დემირი გადასარევი ბიჭია და უნდა გამოისყიდონ და დაწინაურდეს! ნეტუ წავიდესო ამბობდნენ და მატჩის საუკეთესოდ დასახეკდა

    შეკლასა ნეტუმ ვერდაუკარგავ
    Culé [?]
    #76 9 აგვისტო 2021 01:34
    2
    ციტატა: nikusha
    დემირი გადასარევი ბიჭია და უნდა გამოისყიდონ და დაწინაურდეს! ნეტუ წავიდესო ამბობდნენ და მატჩის საუკეთესოდ დასახეკდა

    წავიდეს და პენია დავაყენოთ არ ჯობს? laughing როცა ტერ შტეგენს ტრავმა ექნება.
    ფანი [?]
    #75 9 აგვისტო 2021 01:33
    7
    პუჩიმ რა გოლი გაიტანა და ამ კუმანს მაინც და მაინც ეგ არ უნახავს
    --------------------
    ჩავიესტა vs სუა მესი
    ფანი [?]
    #74 9 აგვისტო 2021 01:33
    4
    ბრეითში გაიღვიძა მკვლელის ინსტიქტმა, გრიზმანმა აითვისა სრული სივრცე და დეპაი ცდილობს გააკეთოს ყოველთვის ყველაფერი მაქსიმალურად ესთეტიურად რაც ფეხბურთს ასე ალამაზებს.. აქ მესის ბრალი ყოფილა ყველაფერი :))) თუმცა ალბაზე რასაც ვფიქრობდით ზუსტად ისე დარჩა - ჩოილარი
    Culé [?]
    #73 9 აგვისტო 2021 01:32
    3
    იუვენტუსი ის ღლეობა დარჩა რაც იყო, მთლად ეკიდათო ვერ იტყვი, ვერ თამაშობდნენ უფრო. დე იონგი, პედრო, შტეგენი,აგუერო, ფატი და გარსია თუ დაგვემატებიან მთლად დაღუპულებიც არ ვართ, მარა ეს თამაში ბევრ არაფერს ნიშნავს, ოფიციალურ შეხვედრებშიც თუ ასე ითამაშებენ რამდენიმე შეხვედრას მაინც მაშინ უკვე შეგვიძლია ვთქვათ რომ რამე წესიერი შეიძლება გამოვიდეს ამათგან.
    ფანი [?]
    #72 9 აგვისტო 2021 01:31
    3
    დემირი გადასარევი ბიჭია და უნდა გამოისყიდონ და დაწინაურდეს! ნეტუ წავიდესო ამბობდნენ და მატჩის საუკეთესოდ დასახეკდა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #71 9 აგვისტო 2021 01:28
    4
    რამოდენიმე რამის აღნიშვნა მინდა

    1. ნეტუ მშვენიერი მეკარეა და მართლა მეცოდება ეს კაცი მეორე მეკარედ.
    2.არაუხო ძაან კლასნია და უკვე არის ფიქრი საჭირო რო ვინმე მოუძებნონ და დუეტი შეუქმნან.
    3. ემერსონი დესტზე უარესია ნუ მხოლოდ ამ მატჩით ვაფასებ ძაან ცუდად შემოვიდა და ძალიან ბევრი წუნი ჰქონდა
    4. დემირი მშვენიერი ბიჭია მაგრამ იმედია კუმანი ძაან არჩაიციკლება მაგაზე.
    5.დეპაი მშვენიერი შენაძენია ვუყურებ და მგონია რო კაი ხანი თამაშობს აქ ძალიან კარგად კომბინირებს თანაგუნდელებთან.
    6.გრიზმანი ძალიან მაგარი ვინმეა ტიპი ყველგან იყო და არვიცი ამ ბიჭის გაშვება ბევრს რატო უნდოდა შეიძლება ბევრი გოლი არგააქვს მაგრამ უდიდესი ფუფუნებაა მისი გუნდში ყოფნა.
    7.ნუუუ გოეთვაიტზე რაუნდავთქვათ კაათ კი გამოფრინდა და შეაგდო გოლი.
    8. ახალგაზრდებს დრო უნდა მიეცეთ!
    ფანი [?]
    #70 9 აგვისტო 2021 01:27
    1
    ციტატა: barcamen
    კრ7 ს რა დაემართა რო აღარ თამაშობს?

    გაიყვანეს მეორე ტაიმის მერე მაინც პირველი თამაში იყო მაგის ამ სეზონის თან არ წაუვიდა იგრა და თან ახალი დაბრუნებულია და წინ სერია ა-ც იწყება და არ აწყობთ მისი დატრამვა იქ სანაკრებო უწევს ეგრევე მერე ლიგაც
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #69 9 აგვისტო 2021 01:26
    1
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Pirat❤️💙
    კოლოადოს რატომ არ ათამაშებს ეს *₾ე

    რომ აწვალა კლუბი მივდივარო დასაჯა ალბათ

    ციტატა: Nina
    ნეტა პენია ვერ დააყენა რად უნდოდა ნეტუ?

    ნეტუ რომ არა ვერ დავთვლი რამდენ გოლს გაუშვებდნენ მარტო 1-2 რონალდოსგან

    მეც ასე ვთვლი მაგრამ აქ სულ ცოტა ხნის წინ ვიღაცეები ყიდნენ წავიდესო.
    ფანი [?]
    #68 9 აგვისტო 2021 01:26
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ემერსონი დესტზე უარესია მგონი.მოკლედ ეს თამაში არის ამხანაგური,რას გავს იუვე რა არის,ბარსა კარგად თამაშობს,მაგრამ შეცდომებიც ძაან ბევრია,ნათელი წერტიკების დანახვა შეიძლება,მაგრამ მაინც მგონია,რომ იუვეა ბრალია,ისტამბულ ბაშაქშეხირივით თამაშობს.

    სადებიუტო მატჩია და ნორმალურად ჩაატარა მეტს რას ითხოვთ იმენა ალვეშის დონეს პირველივე მატჩში ვერ დადებს

    ციტატა: Alien messi
    რა ხდება თამაშობენ რამეს ამ ამბების მერე მართლა არ მაქ ამათი ყურების თავი

    სხვათაშორის მოლიდინზე უკეთესად თამაშობენ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #67 9 აგვისტო 2021 01:24
    4
    ამ თამაშზე არაა, არი რესურსი რომელსაც სწორად გამოყენება სჭირდება. არაა უპოტენციალო ეს გუნდი.
    ფანი [?]
    #66 9 აგვისტო 2021 01:24
    0
    ციტატა: Pirat❤️💙
    კოლოადოს რატომ არ ათამაშებს ეს *₾ე

    რომ აწვალა კლუბი მივდივარო დასაჯა ალბათ

    ციტატა: Nina
    ნეტა პენია ვერ დააყენა რად უნდოდა ნეტუ?

    ნეტუ რომ არა ვერ დავთვლი რამდენ გოლს გაუშვებდნენ მარტო 1-2 რონალდოსგან
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა