ბარსელონას ოფისთან გულშემატკივრები იკრიბებიან

ბარსელონას ოფისთან გულშემატკივრები იკრიბებიან

"ბარსამ" დაახლოებით 1 საათის წინ ოფიციალურად დაადასტურა, რომ ლეო მესისთან ახალ კონტრაქტს ვერ გააფორმებს და ის კლუბს ტოვებს.

ამ განცხადებიდან რამდენიმე წუთში კატალონიური კლუბის ოფისთან გულშემატკივრებამ შეკრება დაიწყეს. ისინი ლეო მესის დარჩენის ბოლო იმედს მაინც იტოვებენ.

ოფიციალურმა გვერდმა ლეო მესის გამოსამშვიდობებელი ვიდეო-რგოლიც მიუძღვნა.

ზოგიერთი გულშემატკივარი ლეოს ამბავს ძალიან ემოციურად შეხვდა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #27 6 აგვისტო 2021 00:56
    1
    რა ხდება ვერ ვხდები
    [?]
    #26 6 აგვისტო 2021 00:21
    2
    ციტატა: ╚►D o p e ◄☼♛
    ის რაც დღეს ბარსას თავს ხდება,თავიდან ბოლომდე ამ თესლის ხროვა კატალონიელი ფანების ბრალია. ინგლისში ცოცხლად დაწვავდნენ ბართომეუს და თავის შეგირდებს თავიდანვე,სანამ კლუბს გათელავდნენ. გული მერევა რომ ვხედავ ამ ქათმებს. მთელი ბარსა ფეხზე უნდა დადგეს ესეთ დროს და აქ კიდე “5 კაცი” მიჩმორებული და დაჩოქილი აგდია კლუბის ოფისთთან.

    პანდემიის მძვინვარების და უბედურების დროს ვალენსიას 10 ჯერ მეტი ფანი გამოუჩნდა და ხელმძღვანელობის გადაწყვეტილებების საამებლად გუნდის დაკრძალვის ცერემონია მოაწყვეს, კუბოში ჩააწყვეს უფროსების კარიკატურები, ლოგო ფორმები და ა.შ. ესენი კიდე სად არიან? თავისუფლების მოთხოვნით ქუჩები ივსება მარა ბარსა კიდიათ? არ არიან ეგენი ღირსები ამ გუნდის
    Culé [?]
    #25 6 აგვისტო 2021 00:20
    1
    ციტატა: basa7
    ვერ ხვდებით ხალხნო რა ხდება?, სუპერ ლიგას კი არა მბაპეს რეალში გადასვლას ეწირება ტიპი, პერესმა და ტებასმა გაუჩალიჩეს დიდი ალბათობით, თუ მესი გადავიდა პსჟ ში ჩათვალეთ რომ ეგაა, მბაპე გადავა რეალში, ანუ ლა ლიგაც არ დარჩება ვარსკვლავის გარეშე და უფრო ხანგრძლივი დროით ეყოლება ვარსკვლავი და თან რეალში რითაც ტებასიც კმაყოფილი იქნება და პერესი ხომ თავის თავად, თან ბარსაც რამოდენიმე წლით ჩაიძირება

    არადა თავისფლად შეუძლია სისხლი არწყევინოს ორივეს კი არადა სამივეს ! ლაორტა/პერესი/ტებასი როგორ ? ძალიან მშვიდად რა პესეჟე და რის სიტი joy joy joy ატლეტიკო ! სუარესი ჩოლო joy joy joy
    წევრი [?]
    #24 6 აგვისტო 2021 00:15
    1
    კატალონიიდან ყველა გასასვლელი ჩახერგეთ 😄
    Culé [?]
    #23 6 აგვისტო 2021 00:11
    3
    ის რაც დღეს ბარსას თავს ხდება,თავიდან ბოლომდე ამ თესლის ხროვა კატალონიელი ფანების ბრალია. ინგლისში ცოცხლად დაწვავდნენ ბართომეუს და თავის შეგირდებს თავიდანვე,სანამ კლუბს გათელავდნენ. გული მერევა რომ ვხედავ ამ ქათმებს. მთელი ბარსა ფეხზე უნდა დადგეს ესეთ დროს და აქ კიდე “5 კაცი” მიჩმორებული და დაჩოქილი აგდია კლუბის ოფისთთან.
    Culé [?]
    #22 5 აგვისტო 2021 23:59
    2
    ძაან მოულოდნელი და ჯერ კიდევ დაუჯერებელი არის რომ მესი კონტრაქტს ვერ აფორმებს და მიდის. თითქოს კიდევ არსებობს იმედი რომ ასე იოლად არ მოხდებოდა ყველაფერი და სხვა რამეშია საქმე, თუმცა უკანასკნელ წლებს თუ გავიხსენებთ მსგავსი კალიბრის ვარსკვლავების გაშვება ზუსტად ასე მოულოდნელად ხდება, ნეიმარიც ეგრე მოულოდნელად გაქრა, რეალიდან რონალდუც ასევე მოულოდნელად წავიდა. სამწუხაროა😭
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 5 აგვისტო 2021 23:57
    2
    ურტყით ეხლა თავი რკინას.
    როცა საჭირო იყო ფანების გამოსვლა, მაშინ იფხანდით ერთ ადგილს.
    Culé [?]
    #20 5 აგვისტო 2021 23:53
    5
    ვერ ხვდებით ხალხნო რა ხდება?, სუპერ ლიგას კი არა მბაპეს რეალში გადასვლას ეწირება ტიპი, პერესმა და ტებასმა გაუჩალიჩეს დიდი ალბათობით, თუ მესი გადავიდა პსჟ ში ჩათვალეთ რომ ეგაა, მბაპე გადავა რეალში, ანუ ლა ლიგაც არ დარჩება ვარსკვლავის გარეშე და უფრო ხანგრძლივი დროით ეყოლება ვარსკვლავი და თან რეალში რითაც ტებასიც კმაყოფილი იქნება და პერესი ხომ თავის თავად, თან ბარსაც რამოდენიმე წლით ჩაიძირება
    ფანი [?]
    #19 5 აგვისტო 2021 23:52
    0
    წინა სეზონშიც ძალით დატოვეს, აშკარად აღარ თამაშობდა გულით ხო ფაქტია. მგონია რო მისი გადაწყვეტილებაა ეს, ლაპორტა ძალით დააბავს?
    ფანი [?]
    #18 5 აგვისტო 2021 23:52
    3
    კუმანის დემბელეს უმტიტის ლენგლეს და ბებერი აგუეროს იმდეზე დარჩენილი ბარსა ნუ ალბათ საგზურისთვის იბრძოლებს მარტო
    ფანი [?]
    #17 5 აგვისტო 2021 23:50
    2
    ყველა დროის საიკეთესო ამას იმსახურებდა?გაეშვათ,როცა უნდოდა წასვკა.კამპ ნოუ უნდა გაავსონ და ისე გააცილონ,ლეგენდებიც უნდა იყვნენ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #16 5 აგვისტო 2021 23:47
    4
    ძალიან უცნაურო ვითარებაა ჯერ დავიწყოთ იმით რომ დღევანდელ დღემდა არაფერი არსად დაწერილა მესის წასვლის შესახებ რაც იმას ნიშმავს რომ ყველა დარწმუმებული ოყოკონტრაქტის გახანგრძლივებაშო. დღეს ჩამოდის მამამისი ყველა საკითხი მოგვარებულია ზეპირსიტყვიერად და შეხვედრაზე აღმოაჩინეს რომ რეგულაციებში ვერ ეტევიან. ამ დროსსამი ფეხბურთელიბყავთ დასარეგისტრირებელი და ლაპორტა გაიძახის 2 ტრანსფერი.კიდევ უნდა გავაკეთოო. ის ფეხბურთელები როგორ უნდა დაარეგოსტრიროს აბა? თუ რეგულაციებში ასე გადაჭრთ იცოდნენ რომ ვერ ჯდებოდნენ მაშინ რატომ არის დღეს კიდევ გუნდში უმტიტი ლენგლე პიანიჩი და სზვები რომლბიც მეისს ხელფასს დაფარავდნენ წასვლის შემთხვევაში. გაეწყვიტათ უბრალოდ უმტიტისთვის კონტრაქტი ასე მარტივად. იმიტო რო სკამის ფეხბურთელი რომელსახ ჯდომაში 8 მილიონის აღებას არ თაკილობს წელიწადში უნდა გააგდო. გასაყრელების ჩამოთვლას არ გავაგრძელებბყველამ ვიცით. სიურეალისტური დღეა
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    ფანი [?]
    #15 5 აგვისტო 2021 23:46
    1
    სვაᲗაᲨორის ლაპორტამ წინა პრეზიდენტობის დროს Თქვენ გგონიაᲗ ნაკლები ვალი დატოვა ?
    ეგ რაცხა ᲩაᲗლახი და მაფიოზი ვინიცის
    Culé [?]
    #14 5 აგვისტო 2021 23:45
    2
    როდის იყო რო ვიძახოდი ხარახურა ფეხბურთელი ან ვინმეს აჩუქონ ან კონტრაქტი გაუწყვიტონთქო??? ხარახურა ხალხის გამო მესის ვკარგავთ ხალხო რა ხდება გამაგებიეთ??? დავიჯერო ლაპორტა ამას ვერ ხვდება?? გაწყვიტე კონტრაქტი ანდა უფასო კონტრაქტი გააგორმონ და ხუთი ელის მერე მიცონ ერთიანად ფული მანამდე წამოიკეთებს გუნდი არ მოშივდება და არ შეცივდება. მაინც რო ფული წყვიტავს ყველაფერს რააა რა უბედურებაა. მე რაღაც სხვა ხრიკი მგონია ამ ამბავში. აბა ასე ერთ საათში როგორ გასკდა ამბავი როცა კონტრაქტის გასაფორმებკად ჩავიდა კაცი, რაა მანამდე არ იცოდა თუ ვერ აფორმებდა??? სხვა რაღაც ბაზარი მგონია
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    ფანი [?]
    #13 5 აგვისტო 2021 23:41
    5
    ეს ლაპორტა ვინ ყოფილა ეგ ბებერი მაფიოზი
    რედაქტორი [?]
    #12 5 აგვისტო 2021 23:41
    9
    მესის ჰეთ-თრიკი კამპ ნოუზე მომდევნო სეზონში ექუალიზერით კუმანის, დემბელეს და ამ ხროვის მომხრეების სულში !
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    Culé [?]
    #11 5 აგვისტო 2021 23:41
    4
    ვის ხელშიც მოვიდა მის ხელში წავიდა მესი ..😟😟😟☹☹
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #10 5 აგვისტო 2021 23:39
    4
    ვამბობდი მე ადრე ფონტი ჯობია თქო მარა ვინ მოგისმინა...
    ფანი [?]
    #9 5 აგვისტო 2021 23:37
    1
    ჯერემი რენერი,
    მსოფლიო ფეხბურთისთვის,რომ დაასრულებს კარიერას მაშინ იქნება,ბარსასთვის ნამდვილად დასასრულია.ლამასია+ხავი ეს თუ ააღორძიენბს ბარსას,მაგრამ უკვე ყველაფერში ეჭვი მეპარება.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #8 5 აგვისტო 2021 23:36
    3
    გააგდონ საერთოდ უფასოდ კოუტნიო დემბელე უმტიტი და მაგათი ხელფასით კი გაუფორმებენ მესის ხელშეკრულებას. ვაფშე უფასოდ გაუშვან ნებისმიერი გუნდი წაიყვანს მაგათ უფასოდ. არ მჯერა რო მესი აღარ იქნება ჩვენთან თან რა სისულელე მიზეზის გამო. ამათ ხო არ ჩამოკრეს. მესი თუ პსჟში გადავიდა მართლა მისცენ პირდაპირ ლიგა მაგათ. ან სიტიში თუ წავიდა