მესი ბარსასთან კონტრაქტის ვერგაფორმების გამო უკმაყოფილოა

მესი ბარსასთან კონტრაქტის ვერგაფორმების გამო უკმაყოფილოა

RAC1-ის ინფორმაციით, ლეო მესი "ბარსელონასთან" ახალი კონტრაქტის ვერგაფორმების გამო უკმაყოფილოა.

მესის მამამ, ხორხე მესიმ და თავად ლეომ წინასწარ არ იცოდნენ თუ ყველაფერი ასე განვითარდებოდა, ისინი კატალონიურ კლუბთან ახალი ხელშეკრულების გასაფორმებლად მზად იყვნენ, თუმცა ყველაფერი კარდინალურად შეიცვალა.

მესის სხვა კლუბთან კონტაქტი საერთოდ არ ჰქონია. მისთვის გარემოებების ამგვარი განვითარება ძალიან მოულოდნელი იყო. 

"ბარსელონას" მიერ გამოქვეყნებული ოფიციალური განცხადების მიუხედავად, არსებობს, მოსაზრება, რომ ეს ყოველივე ხავიერ ტებასზე წნეხის გასაზრდელად ხდება. 2017 წლიდან ლა ლიგა ისეთმა სახელოვანმა ფეხბურთელებმა დატოვეს, როგორებიც რონალდუ, ნეიმარი და სერხიო რამოსი არიან. მესის წასვლით კი ესპანეთის ჩემპიონატი კიდევ ერთ გამოუსწორებელ ზიანს მიიღებს, რაც ტებასისთვის ლოგიკურია, რომ მძიმე გადასატანი იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 6 აგვისტო 2021 09:23
    0
    ხო ვერ გადაიტანს ტებასი, მოკვდება დარდით. ამდენი ხანია ბარსას წინააღმდეგ იბრძვის და თუ გამოუვა და მესის გარეშე დატოვებს გუნდს, მოიკლავს თავს. ეგ კი არა მაღარიჩსაც მიიღებს პერესისგან.
    Culé [?]
    #13 6 აგვისტო 2021 04:16
    0
    ციტატა: Albicelecte
    სახლში რო, ბრუნდები შორს წასული მივლინებიდან და კარის საკეტი რომ დაგხვდება გამოცვლილი და ვირაც სხვა ცხოვროსბ შოგნით, შენ აღარ გეკუთვნისო, რომ გეუბნება
    scream rage rage

    ეს წინასწარ იცოდნენ. ოფიციალური განცხადება გააქვს წაკითხული?
    --------------------
    ARTHUGS
    [?]
    #12 5 აგვისტო 2021 23:15
    2
    ციტატა: Diana
    ვინმეს შეუძლია ამიხსნას რატომ რჩება ჯერ კიდევ ბარსელონა სუპერ ლიგაში ?! რა ჯანდაბა უნდათ

    როგორც ოსასუნას ბოლონიას ფრაიბურგის და კრისტალ პალასის ადგილი არაა მანდ ისე არაა მესის გარეშე ბარსასი. დეპაი გრიზმანის ნალიდერების
    Culé [?]
    #11 5 აგვისტო 2021 23:14
    0
    ახლა ეგ ნაბოზრები თავიანთი წესის მიხედვით 10 ნორმიანს ვიღაცას ჩააცმევენ :@ მთლად დაშტერდები კაცი :@
    ფანი [?]
    #10 5 აგვისტო 2021 23:05
    3
    ტებას მოგიკითხე ყველაფერი,როგორ ასრულებ ამხელა ისტორიას შე არაკაცო.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #9 5 აგვისტო 2021 23:03
    2
    სახლში რო, ბრუნდები შორს წასული მივლინებიდან და კარის საკეტი რომ დაგხვდება გამოცვლილი და ვირაც სხვა ცხოვროსბ შოგნით, შენ აღარ გეკუთვნისო, რომ გეუბნება
    scream rage rage
    ფანი [?]
    #8 5 აგვისტო 2021 23:01
    2
    ანუ მესი თუ წავიდა, ლალიგაში სახელფასო ფონდი ისე განთავისუფლდება, მეორე ბარსელონაც შეგიძლია დაარეგისტრირო ხო?
    ფანი [?]
    #7 5 აგვისტო 2021 23:01
    5
    ხავიერ ტებას ნაგავი ხარ.გამოუსწორებელი ყ ლე ხარ. შენი დედასაც შევეცცცი ტეპას.ვითომ არ შეგეძლო რამენაირად თავი აგერიდებინა კორონას გამო ამხელა დარტყმა მიიღო მსოფლიომ და შენ მაინც ბოზობ.ხოდა ჩაგიჯვიიიი აზარებში უმტიტებში და ლენგლეებში. ახლა უყურეთ ელკლასიკოში ბეილი აზარი ბენზემა დედისტრაკააა სასტავების წიოკს და იქეთ უმტიი ლენგლეების თამაშს.შეგეც ით წესდებაში და უმტიტებს პიკეებს ბუსკეცებს და ალბებს და მათნაირ ყ ლეებს მოგი ტყანთ ის გამზრდელი დედები ვითომ ვიღაცა სირ ი მიდიოდეს კლუბიდან ისე იქცევიან ეს ჩემისები.მესი დაკარგეთ მესიიიიი!!!!! ფუ მოგი ტყანთ დედა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 5 აგვისტო 2021 22:56
    4
    აი ვინც ხელფასი არ დაიკლო კატოკით უნდა გადაუარო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 5 აგვისტო 2021 22:56
    2
    ვინმეს შეუძლია ამიხსნას რატომ რჩება ჯერ კიდევ ბარსელონა სუპერ ლიგაში ?! რა ჯანდაბა უნდათ
    Culé [?]
    #4 5 აგვისტო 2021 22:55
    2
    ციტატა: RiquiPuig
    ლაპორტას დედას შევე.ი თუ ეს ეს მართლა გააკეთა და ლალიგისგან ის 270მილიონი არ აიღო სუპერლიგის გამო.თუ ტყუილია და მართლა წნეხისთვის აკეთებენ მაინც მაგის დედის დედას შევე.ი ჩემი ნერვიულობისთვის

    ნერვიულობით რამე შეიცვლება და ნერვების შლით?
    ფანი [?]
    #3 5 აგვისტო 2021 22:54
    0
    ხო რა, ტებასი გადავიდეს პესეჟეში ჯობია :))
    წევრი [?]
    #2 5 აგვისტო 2021 22:53
    1
    ლაპორტას დედას შევე.ი თუ ეს ეს მართლა გააკეთა და ლალიგისგან ის 270მილიონი არ აიღო სუპერლიგის გამო.თუ ტყუილია და მართლა წნეხისთვის აკეთებენ მაინც მაგის დედის დედას შევე.ი ჩემი ნერვიულობისთვის
    გულშემატკივარი [?]
    #1 5 აგვისტო 2021 22:49
    4
    რა რეგულაციები აუტყდა ამ კუტუს. პსჟ-მ და სიტიმ მთელი მსოფლიო იყიდეს და აქ 2 მილიონზე გედავებიან