ბარსელონას კიდევ 2-3 ტრანსფერის განხორციელება სურს

ბარსელონას კიდევ 2-3 ტრანსფერის განხორციელება სურს

Esport3-ის ცნობით, "ბარსელონას" მიმიდნარე თვეში კიდევ 2-3 ტრანსფერის განხორციელება სურს.

მიუხედავად ამისა, მანამდე კლუბს მოუწევს, ლეო მესის კონტრაქტი გაუხანგრძლივოს, რამდენიმე ფეხბურთელი გაუშვას და ხელფასების შემცირებით ფინანსური ფეარ პლეის წესები დაიცვას.

ჯერჯერობით, "ბარსამ" 4 ტრანსფერი გაჩარხა - პირველ გუნდს სერხიო აგუერო, მემფის დეპაი, ერიკ გარსია და ემერსონ როიალი გააძლიერებენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #16 4 აგვისტო 2021 16:43
    1
    ციტატა: პენდრაგონი
    ნახევარდაცვაში გვინდა ერთი კაცი: ვან დე ბეეკი, რენატო, საული - აქედან რომელიმე

    მცველი გვინდა ერთი - რომერო, ლაპორტი, სენესიდან რომელიმე

    და შემტევი - ისაკი

    ლაპორტი ძაან კლასნია და მაგრად წაგვადგებოდა
    --------------------
    ლორდ რონალდო ნაზარიო გოუთვეითი VS გოლ იონგი/ბასტენ იონგი
    :დდ
    ფანი [?]
    #15 4 აგვისტო 2021 12:48
    1
    ციტატა: nika 54
    გუნდი გადატვირთულიაო და და კიდევ იმატებენ? მე მგონი პირველ გუნდში 23 ფეხბურთელი უნდა იყოს და დანარჩენებს სად გააფორმებენ ბარსა-ბ-ში?


    ასე მგონია ეს მწერლები თვითონ იგონებენ ამეებს გუნდში ახლა ზუსტად 34 ფეხბურტელი იყრის ტავს, ბარსა ბ ში თვითონ ისენი არ ჩერდებიან ვინც იქ ტამაშობს და ამრტლა სად მამაჩემის მამის მამასთან მიყავს ამას ხალხი ის ვერ გავიგე, მოკლედ დაიწყება კვლავ უაზრობები და მოკლედ არაფერი გამოვა ისევ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 4 აგვისტო 2021 12:03
    1
    გუნდი გადატვირთულიაო და და კიდევ იმატებენ? მე მგონი პირველ გუნდში 23 ფეხბურთელი უნდა იყოს და დანარჩენებს სად გააფორმებენ ბარსა-ბ-ში?
    ფანი [?]
    #13 4 აგვისტო 2021 06:11
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: პენდრაგონი
    ნახევარდაცვაში გვინდა ერთი კაცი: ვან დე ბეეკი, რენატო, საული - აქედან რომელიმე

    მცველი გვინდა ერთი - რომერო, ლაპორტი, სენესიდან რომელიმე

    და შემტევი - ისაკი

    რომერო გადავიდა თითქმის ტოტენჰემში. და თავდამსხმელი რაღათ გვინდა?

    არაფერში, პროსტა ისაკი მევასება და ჩავაკვეხე :დ
    Culé [?]
    #12 4 აგვისტო 2021 04:26
    1
    ციტატა: ROUCH
    მა კოუტინიო ვერ მოგიშორებია დაადე 1ცენტი ხელფასი აქ იმხელა მოგებაში ხარ ბლიად

    რამხელა მოგებაში?
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 4 აგვისტო 2021 02:40
    1
    მა კოუტინიო ვერ მოგიშორებია დაადე 1ცენტი ხელფასი აქ იმხელა მოგებაში ხარ ბლიად
    Culé [?]
    #10 4 აგვისტო 2021 02:25
    2
    ცაცია ცენტრალური მცველი, გამოცდილი ნახ. მცველი და მარცხენა მცველი გვინდა(ჩემი აზრით აქ ბალდეც გაქაჩავს, მაგრამ კუმანმა ადრეაო)
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #9 3 აგვისტო 2021 22:34
    1
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    Lasho,
    პაულინიო გადავიდა უკვე სხვაგან ვახ

    ეგ კიდევ კაი მოგვშორდა იოლად.
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #8 3 აგვისტო 2021 22:20
    2
    Lasho,
    პაულინიო გადავიდა უკვე სხვაგან ვახ
    Culé [?]
    #7 3 აგვისტო 2021 22:13
    2
    ვის ფიქრობენ ნეტა. იმედია ჭ კლასის ფეხბურთელებს აღარ ჩამოიყვანენ ბრაზილიიდან
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #6 3 აგვისტო 2021 21:46
    2
    joy smile და იმედია იმათაც უფასოდ დაითრევს სადმე ყირგიზეთში. :დ
    Culé [?]
    #5 3 აგვისტო 2021 21:43
    0
    ციტატა: პენდრაგონი
    ნახევარდაცვაში გვინდა ერთი კაცი: ვან დე ბეეკი, რენატო, საული - აქედან რომელიმე

    მცველი გვინდა ერთი - რომერო, ლაპორტი, სენესიდან რომელიმე

    და შემტევი - ისაკი

    რომერო გადავიდა თითქმის ტოტენჰემში. და თავდამსხმელი რაღათ გვინდა?
    ფანი [?]
    #4 3 აგვისტო 2021 21:41
    1
    ნახევარდაცვაში გვინდა ერთი კაცი: ვან დე ბეეკი, რენატო, საული - აქედან რომელიმე

    მცველი გვინდა ერთი - რომერო, ლაპორტი, სენესიდან რომელიმე

    და შემტევი - ისაკი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 3 აგვისტო 2021 21:40
    1
    მცველი და ნახევარმცველი გვინდა ლაპორტ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #2 3 აგვისტო 2021 21:37
    0
    ნახევარმცველს ითხოვს კუმანი და ახლანდელი მდგომარეობიდან პაულინიო მოსაყვანია.. ერთი მცველი და მესამე სავარაუდოდ მეკარე იქნება
    Culé [?]