უსმან დემბელე კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან ახლოსაა

უსმან დემბელე კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან ახლოსაა

Sport-ის ინფორმაციით, "ბარსელონას" შემტევი, უსმან დემბელე კატალონიურ კლუბთან ახალი კონტრაქტის გაფორმებასთან ახლოსაა.

წყაროს ცნობით, თავდაპირველად, ფრანგი ფეხბურთელი შეთავაზებული პირობებით კმაყოფილი არ იყო, თუმცა, ახლა იგი თანახმაა, შემცირებული ხელფასი მიიღოს და ხელშეკრულება 1 ან 2 წლით გაახანგრძლივოს.

ახალგაზრდა მოთამაშის ამჟამინდელი კონტრაქტი 2022 წლამდეა გათვლილი.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 4 აგვისტო 2021 12:20
    0
    როგორც კი გაახანგრძლივებს ეგრევე დააყენონ ტრანსფერზე, სანამ მორჩება(ჩამოწერილ საქონელში) დადონ და თუ მორჩა ხო საერთოდ რასაც მოგვცემენ ულაპარაკოდ გავატანოთ.
    Culé [?]
    #9 4 აგვისტო 2021 04:29
    0
    ციტატა: El pistolero 9
    ლაპორტამ ესეც ტრაკზე მოსვა. მორიბასაც მალე ააცმევინებს გუნდიდან.

    იმედია
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #8 4 აგვისტო 2021 02:19
    0
    ლაპორტამ ესეც ტრაკზე მოსვა. მორიბასაც მალე ააცმევინებს გუნდიდან.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #7 4 აგვისტო 2021 02:03
    0
    barca-4 წელს მაგარი უცნაური და ყველასთვის ახალი ცვლილებებია გუნდში. რა ხდება ვერ გაიგებ. მაგარი გველი კაცია ლაპორტა

    მჯერა რომ ცუდს არ დაემართება კლუბს და პირიქით გააძლიერებს
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 3 აგვისტო 2021 22:14
    0
    2024-მდე და შეაგდო ტრანსფერზე
    ზაფხულისაზე თუ არა, ზამთრის ფანჯარაზე 20-25 მილიონი და ნახვამდის
    Culé [?]
    #5 3 აგვისტო 2021 21:27
    0
    ეხლა ვფიქრობ, როგორც იქნა ტვინი გაეხსნა, თუ უგზოუკვლოდ დაკარგული ნამუსი დაუბრუნდა დისლოკაციის ადგილს!
    laughing bowtie laughing
    Culé [?]
    #4 3 აგვისტო 2021 20:25
    0
    ციტატა: Barca_MNS
    იმედია გააფრომებს თორე ამდენი ზარალის მერე ეს უფასოდ რო გავუშვათ მთლად ჩაისვრის კლუბის ბიუჯეტი

    ამაზე რაც დახარჯულია ფული ერთი აუტობანი გაკეთდებოდა საქართველოში
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #3 3 აგვისტო 2021 20:20
    0
    იმედია გააფრომებს თორე ამდენი ზარალის მერე ეს უფასოდ რო გავუშვათ მთლად ჩაისვრის კლუბის ბიუჯეტი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 3 აგვისტო 2021 20:19
    0
    ხელფასის დაკლებას დათანხმდაო მემგონი კაია ცოტა აზროვნებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]