ჟორჟე მენდეში ბარსელონას რაფა მირს სთავაზობს

ჟორჟე მენდეში ბარსელონას რაფა მირს სთავაზობს

პორტუგალიელმა სუპერაგენტმა, ჟორჟე მენდეშმა, "ბარსელონას" ახალი წინადადებით მიმართა, წერს Sport. 

მენდეში კატალონიურ კლუბს 24 წლის ფორვარდის, რაფა მირის ტრანსფერს სთავაზობს, რომელიც ინგლისური "ვულვერჰემპტონის" წევრია. 

მირმა დიდი ყურადღება გუშინ, ტოკიოს ოლიმპიადაზე მიიპყრო, სადაც ესპანეთის ნაკრების მიერ კოტ-დ'ივუარის დრამატულ თამაშში დამარცხებასა და ნახევარფინალში გასვლაში გადამწყვეტი როლი შეასრულა. 

"ბარსამ" მსგავსი შეთავაზება რამდენიმე თვის წინაც მიიღო, თუმცა კლუბი რაფას დამატებით განსაკუთრებით არ დაინტერესებულა. ამჯერად, "ვულვზი" ფეხბურთელების გაცვლასაც განიხილავს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 1 აგვისტო 2021 22:29
    1
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: azulgerana
    ახალი ვარსკვლავი ჯერ არ დაბადებულა რომ დაითრიონ? ვინმემ ხო უნდა გაიმეოროს რონალდოს და მესის ისტორია ამის დედაც

    ეეხ ფატი..ძალიან დიდი იმედი მქონდა მისი!

    არაა ძაან სუსტია ვერ გაქაჩავს. მაგრამ ალბათ ველკოტის დონეზე იქნება
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #10 1 აგვისტო 2021 21:47
    1
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ეეხ ფატი..ძალიან დიდი იმედი მქონდა მისი

    იმედი მაქ ძველებურ ფორმას დაუბრუნდება.ეგ რო გვყოლოდა წინა სეზონში ლა ლიგასაც დავდებდით დიდი ალბათობით.🙃
    Culé [?]
    #9 1 აგვისტო 2021 19:09
    0
    ციტატა: azulgerana
    ახალი ვარსკვლავი ჯერ არ დაბადებულა რომ დაითრიონ? ვინმემ ხო უნდა გაიმეოროს რონალდოს და მესის ისტორია ამის დედაც

    ეეხ ფატი..ძალიან დიდი იმედი მქონდა მისი!
    Culé [?]
    #8 1 აგვისტო 2021 15:50
    1
    რაფა მირი არა კვახი.მენდეშმა ტრაკი დააყენოს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #7 1 აგვისტო 2021 15:19
    0
    ციტატა: Norman Bates
    3 გოლი რეი მანაიმაც გაიტანა და ვერ ვიტყვით რომ ვისაც გაუტანა კოტ დივუარის 23 წლამდელთა ნაკრებზე სუსტი გუნდია

    კოტ დივუარს 23 წლამდე ნაკრები ყავდა ალბათ ერთ-ერთი საუკეთესო ოლიმპიადაზე, კესი, გრადელი, ერიკ ბაიი და ახალგაზრდა ეპლის, სერია ა-ს ლიგა 1 და ლა ლიგის ხალხი, გერმანია ჩატოვეს ჯგუფში

    უბრალოდ, მირის შესახებ კამპ ნოუზე მშვენივრად იციან, აქ არ იყო?!
    ფანი [?]
    #6 1 აგვისტო 2021 15:04
    0
    Norman Bates,
    ამან პლიუს ლალიგაში უამრავი გოლი გაიტანა
    Culé [?]
    #5 1 აგვისტო 2021 14:38
    1
    ახალი ვარსკვლავი ჯერ არ დაბადებულა რომ დაითრიონ? ვინმემ ხო უნდა გაიმეოროს რონალდოს და მესის ისტორია ამის დედაც
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #4 1 აგვისტო 2021 14:30
    0
    რა რაფა მირი ხოარგაგიჯდნენ. რაღათ გვინდა თავდამსხმელი მითუმეტეს რაფა მირი.

    მესი გრიზმანი აგუერო დეპაი ფატი დემირი გვყავს (დემბელეც :( სამწუხაროდ ) თუ მოყვანაა მცველი მოიყვანონ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 1 აგვისტო 2021 14:26
    0
    ციტატა: nika 54
    გაცვლა კი ბატონო, ბრეითვეიტში გავუცვალოთ.

    ბრაიტვაიტი თვითონაც ზედმეტია გუნდში და ეს რაფა მირი რაღათ გვინდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 1 აგვისტო 2021 14:21
    2
    გაცვლა კი ბატონო, ბრეითვეიტში გავუცვალოთ.
    ფანი [?]
    #1 1 აგვისტო 2021 14:19
    3
    3 გოლი რეი მანაიმაც გაიტანა და ვერ ვიტყვით რომ ვისაც გაუტანა კოტ დივუარის 23 წლამდელთა ნაკრებზე სუსტი გუნდია