რონალდ კუმანმა 2 ტრანსფერი დაბლოკა

რონალდ კუმანმა 2 ტრანსფერი დაბლოკა

ცნობილი ჟურნალისტის, ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონამ" 2 შემოთავაზებული ფეხბურთელის ტრანსფერი დაბლოკა.

აღნიშნული წყაროს თანახმად, "ბარსას" მთავარმა მწვრთნელმა, რონალდ კუმანმა თავის გუნდში რენატუ სანშეშისა და კრისტიან რომეროს მოყვანაზე უარი განაცხადა.

პორტუგალიელი ნახევარმცველი, რომელიც 23 წლისაა, ამჟამად "ლილის" წევრი გახლავთ, კლუბთან კონტრაქტი კი 2023 წლამდე აკავშირებს.

რაც შეეხება რომეროს, ახალგაზრდა ცენტრალური მცველი იჯარით "ატალანტაში" ასპარეზობს, თუმცა "იუვენტუსის" საკუთრებაა. არგენტინელის ხელშეკრულება 2022 წლამდეა ძალაში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 28 ივლისი 2021 10:32
    1
    ალბათ გონია დე ლიხტს მოუყვანენ ან ვან დეიკს....
    გულშემატკივარი [?]
    #14 28 ივლისი 2021 01:03
    0
    ოროვე ძალიან კარგი ფეხბურთელია და ორივე ძალიან მაგრად გვჭირდება. თუ ამ სირიკომ ეს მართლა გააკეთა წკეპლით უნდა ცემო ეს სირიკო
    Culé [?]
    #13 27 ივლისი 2021 20:24
    2
    თუ კარგად გაანალიზებთ მიხვდებით რომ მორიგი ზღაპარი ანუ ჭორია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 27 ივლისი 2021 20:05
    1
    კაი სანჩესი კიდე გასაგებია მარა რომერო რატო დაბლოკა ამ ტუგადუნმა ვინ ყავს მაგაზე უკეთესი დაცვაში თუ თვითონ აპირებს თამაშს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #11 27 ივლისი 2021 19:06
    1
    იმედია ტყუილია. ისე რომერო მაგრად გაასწორებდა. კუილა(კუმანი) გასაგდებია თავის დესტი-დეპაიანად.
    Culé [?]
    #10 27 ივლისი 2021 18:51
    4
    ბარსელონაში პრობლემა ფეხბურთელები კი არ არის, ხისთავაა მთავარი პრობლემა ! დაცვა პრახადნოი დვორი იყო შარშან და ამ ხისთავას რომერო არ უნდა smile smile smile .....რა ცოდვა გვაქვს ამისთანა ჯერ " ბილბაო " მერე მეძროხე და ეხლა ხისთავა ! confused
    ფანი [?]
    #9 27 ივლისი 2021 18:42
    3
    ეს მარᲗლა ყ@ეა ვიᲗომ რომეროზე უკეᲗესი მცველი ყავდეს
    მგონი მარტო ფანები ვხედავᲗ დაცვაᲨი პრობლემები რომ არის
    [?]
    #8 27 ივლისი 2021 17:46
    2
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: El pistolero 9
    სანჩესი კიდე მესმის მაგრამ რომერო?????!!!!!

    ნახევარდაცვაში იმდენ ხალხი გვყავს რაღა სანჩესი? თან ერთ დროს რაც იმედები მყარდებოდა მაგ კაცზე სულ ჩაკვდა, ვეღარ პროგრესირებს ფაქტია. მცველი გვჭირდება ცენტრში მაღალი დონის.

    ჯერ კიდევ 23 წლისაა, ლილში გაიბრწყინა, ჩემპიონი გახდა საფრანგეთის მარა ბარსას სტილის და დონის არაა, ანდრე გომეში 2 ია, ართმევა სირბილი მარა არანაირი კრეატივი და კარგი პასი. ისეთი თაობა გვყავს, გავი ნიკო მორიბა ატილი, ყველა აჯობებს 23 წლის ასაკში მაგას. მარა რომერო ნაღდად იდიოტობა მოსვლია, თან იჯარით თუ მოგვცემდნენ... მარა რომეროს როგორ მოგვცემდნენ არ ვიცი, იუვე ამზადებს დე ლიხტის მეწყვილედ და თან ტოტეს შემოთავაზებული 50 მლნ დაბლოკეს და მგონი ტყუილია ეგ. თორე ლენგლეს გადამკიდე კრისტიან რომერო კი არა მანჩესტერის მეკარე რომეროს დავაყენებდი დაცვის ცენტრში ოღონთ ეს იდიოტი ფფრანგები აღარ ვნახო.
    ფანი [?]
    #7 27 ივლისი 2021 17:36
    2
    ციტატა: La Pulga10
    სანჩესზე არაფერი,მაგრამ რომერო?????ხო არ ჩამოცხო ამან?პიკეს,ლენგლეს,უმტიტის თუ მინგესას იმედზეა?არაუხოს გვერძე უნდა ძლიერი და მონდომებული მეწყვილე ნესტა-მალდინივით წყვილი გვჭირდება და ამან დაბლოკა,ეს თუ ჭორი არაა ზამთარშივე ააცმევინეთ,აბა ვისი მოყვანის იმედი აქვს?პაუ ტორესი,კუნდე?

    ამ ზაფხულსვე იყო გასაგდები, უბრალოდ ტოპ ტრენერი ვერ დაიყოლია ლაპორტამ
    Culé [?]
    #6 27 ივლისი 2021 17:15
    2
    სანჩესზე არაფერი,მაგრამ რომერო?????ხო არ ჩამოცხო ამან?პიკეს,ლენგლეს,უმტიტის თუ მინგესას იმედზეა?არაუხოს გვერძე უნდა ძლიერი და მონდომებული მეწყვილე ნესტა-მალდინივით წყვილი გვჭირდება და ამან დაბლოკა,ეს თუ ჭორი არაა ზამთარშივე ააცმევინეთ,აბა ვისი მოყვანის იმედი აქვს?პაუ ტორესი,კუნდე?
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #5 27 ივლისი 2021 17:14
    0
    ციტატა: El pistolero 9
    სანჩესი კიდე მესმის მაგრამ რომერო?????!!!!!

    ნახევარდაცვაში იმდენ ხალხი გვყავს რაღა სანჩესი? თან ერთ დროს რაც იმედები მყარდებოდა მაგ კაცზე სულ ჩაკვდა, ვეღარ პროგრესირებს ფაქტია. მცველი გვჭირდება ცენტრში მაღალი დონის.
    Culé [?]
    #4 27 ივლისი 2021 17:12
    2
    სანჩესი კიდე მესმის მაგრამ რომერო?????!!!!!
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #3 27 ივლისი 2021 17:09
    0
    კუნდეს რატო უთმობენ ჩელსის ეს პიტალოები?
    ფანი [?]
    #2 27 ივლისი 2021 17:04
    2
    დებილი ხოარაა ეს
    ფანი [?]