მემფის დეპაის კომენტარი ჟირონასთან მატჩის შემდეგ

მემფის დეპაის კომენტარი ჟირონასთან მატჩის შემდეგ

"ბარსელონას" თავდამსხმელმა მემფის დეპაიმ, რომელმაც "ჟირონასთან" მის სადებიუტო თამაშში სადებიუტო გოლის გატანა მოახერხა, მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

აქ თამაშით ძალიან ბედნიერი ვარ. თავიდან გამიჭირდა, მაგრამ დღეს ნამდვილად ძალიან ბედნიერი ვარ.

საოცარი გულშემატკივრები გვყავს. ისინი თავდაჯერებულობას გვმატებენ.

გრიზმანი შესანიშნავი ფეხბურთელია. მან თერთმეტმეტრიანამდე ბრწინვალედ იმოქმედა. იგი მომდევნო სეზონისთვის უფრო თავდაჯერებულს მხდის.

ვცდილობ, თავისუფალი სივრცეები ავითვისო. უამრავი სახიფათო მომენტის, გოლების გატანა და ასისტების გაკეთება შემიძლია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 26 ივლისი 2021 10:50
    0
    მიდი ძმაო, ოღონდ მე მგონი წონის პრობლემა აქვს ამას. სუარესის ფიგურაა სუფთა.
    წევრი [?]
    #7 25 ივლისი 2021 10:22
    1
    გრიზმანმა უნდა ითამაშოს შემტევ ნახევარმცველის პოზიციაზე არაა ეგ კაცი ფორვარდი და დააყენეთ იქ სადაც საუკეთესო იყო
    ფანი [?]
    #6 25 ივლისი 2021 04:54
    3
    გრიზმანი იყო ამ თამაშში ყველაზე შესამჩნევი... ასევე ბალდეც კარგი იყო .. დალშე პუჩი არ მომეწონა თორე ყველამ ითამაშე კარგი ფეხბურთი ჟირონა არც გადამრიე გუნდია მაგრამ არც უსუსურია ..
    ფანი [?]
    #5 25 ივლისი 2021 00:30
    0
    azulgerana,
    გრიზმანი კოლიადოზე ბევრად,ბევრად მაღალი კლასის ფეხბურთელია გრიზმანა არც ვადარებ.კონკრეტული მატჩი მომყავს,სადაც კოლიადო უკეთესად გამოიყურებოდა.დეპაი გრიზმანს შეაქებდა,როცა ამხელა დონის და კლასის ფეხბურთელი გყავს და ცნობისთვის პენალტი დაუთმო და ამიტომ ახსენა,მაგრად გიყურებია თამაშისთვის.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 24 ივლისი 2021 23:54
    0
    ციტატა: La Pulga10
    azulgerana,
    თამაშს უყურე?კრეატიულია,ტექნიკური,ძალიან კარგად ამწვავებს და დარტყმასაც არ ერიდება,იგივე გრიზმანზე მეტად აქტიურობდა და დრო თუ მისცა კუმანმა სათამდოდაც გამოიყენებს.ტრინკაოს ბევრად ჯობია ჯერ-ჯერობით,მე ვამბობ ამ ორი თამაშიდან გამომდინარე,თორემ ბარსა ბ-ს კაპიტანი და ლიდერია.

    და თუ ეგეთი მაგარია ეგ შენი კოლიადო გრიზმანი რატომ შეაფასა დეპაიმ და არა ეგ თავ ყეე ჰაა?
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #3 24 ივლისი 2021 23:46
    0
    azulgerana,
    თამაშს უყურე?კრეატიულია,ტექნიკური,ძალიან კარგად ამწვავებს და დარტყმასაც არ ერიდება,იგივე გრიზმანზე მეტად აქტიურობდა და დრო თუ მისცა კუმანმა სათამდოდაც გამოიყენებს.ტრინკაოს ბევრად ჯობია ჯერ-ჯერობით,მე ვამბობ ამ ორი თამაშიდან გამომდინარე,თორემ ბარსა ბ-ს კაპიტანი და ლიდერია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 24 ივლისი 2021 23:36
    1
    ციტატა: La Pulga10
    მიდი ლომო ათამაშდი და გოლებსაც შეყრი და ასისტებსაც დაარიგებ.კოლიადო რა მაგარი ბიჭიააა,უეჭველი დაწინაურდება.ბალდეზწ აღარაფერს ვამბობ,დემირის დაწინაურებაც შეიძლება და ცოტახანი ბარსა ბ ში დატოვებაც,გავი 16 წლისაა და უკვე ძაან გიჟია 1-2 წელში დააწინაურონ,ნიკო გონსალესს ეტყობა,რომ შეუძლია მარა კიდევ უნდა აჩვენოს ხისთავას,რომ ნიჭიერია.

    რაში მოგეწონა კოლიადო აბა?
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #1 24 ივლისი 2021 23:22
    4
    მიდი ლომო ათამაშდი და გოლებსაც შეყრი და ასისტებსაც დაარიგებ.კოლიადო რა მაგარი ბიჭიააა,უეჭველი დაწინაურდება.ბალდეზწ აღარაფერს ვამბობ,დემირის დაწინაურებაც შეიძლება და ცოტახანი ბარსა ბ ში დატოვებაც,გავი 16 წლისაა და უკვე ძაან გიჟია 1-2 წელში დააწინაურონ,ნიკო გონსალესს ეტყობა,რომ შეუძლია მარა კიდევ უნდა აჩვენოს ხისთავას,რომ ნიჭიერია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid