კლემან ლანგლემ 5 კლუბი უარით გაისტუმრა

კლემან ლანგლემ 5 კლუბი უარით გაისტუმრა

"ბარსელონა" ამ ზაფხულში გუნდის ცენტრალური მცველის, კლემან ლანგლეს გასხვისებას გეგმავს, თუმცა, როგორც ჩანს, თავად ფრანგი ფეხბურთელი კატალონიური კლუბიდან წასვლის წინააღმდეგია.

Mundo Deportivo-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსას" ლანგლესთან განშორებმა გადაწყვეტილი კი აქვს, მაგრამ ფეხბურთელი "ბლაუგრანაში" დარჩენას აპირებს.

წყაროს ცნობით, 26 წლის უკანახაზელმა 5 კლუბის, კერძოდ, "რომას", "ევერტონის", "ტოტენჰემის", "ვესტ ჰემისა" და "არსენალის" შემოთავაზებებზე უარი თქვა.

ლანგლე გასულ სეზონში ძალიან ცუდად გამოიყურებოდა, რაც თავად მოთამაშემაც აღიარა. იგი "ბარსელონას" 2018 წლის ზაფხულში შეუერთდა. მის აქტივში "ბლაუგრანას" მაისურით 133 მატჩი, 7 გოლი და 4 ასისტია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 25 ივლისი 2021 02:49
    1
    133 მატჩი, 7 გოლი და 4 ასისტი
    ამის გარდა კიდევ რა მაინტერესებს: სხვა სტატისტიკა რამდენი აქვს?!
    5 წითელი ბარათი გასაგებია (ყველანი ლენგლეურად მიღებული)
    უაზრო ავტოგოლები და აკიდებული პენალტები?! პოზიციური შეცდომები და საჯარიმოში ჩამოძინებები?!?!?!?!?!?!
    scream scream scream
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 24 ივლისი 2021 23:06
    0
    მოკლედ ამის მოსაწონი გუნდი ევროპაში არ არის, არადა მაინცდამაინც ევროპის საუკეთესო კლუბში უნდა დარჩენა.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 24 ივლისი 2021 21:26
    0
    არმესმის რაა რატო აძლევენ ამის საშვალებას უბრალოდ გაწყვიტონ კონტრაქტი ან ამჩემისამ რით ვერ გაიგო რომ არ ჭირდება ბარსელონას და რატო იბქნძებს ისედაც გაბანძებულ თავს
    Culé [?]
    #9 24 ივლისი 2021 20:54
    0
    გააგდეთ!!!! ეს რა ტრიპერები არიან.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    გულშემატკივარი [?]
    #8 24 ივლისი 2021 20:50
    0
    ამ ფრანგების გადამკიდე ნერვები გაგვიფუჭდება ჩვენ
    Culé [?]
    #7 24 ივლისი 2021 20:26
    0
    უი დედა, მართლა აქვს ლენგლიკოს 7 გოლი გატანილი?
    smiley აბა ვიკიპედიაში რომ მხოლოდ 3 უწერია? - 1 წელს და 2 შარშანდელ სეზონში..
    მე ეგ სამიც "ბუნდოვნად" მახსოვს და დანარჩენი 4 "по блату" ჩააწერინა ვიკიპედიაში???
    laughing laughing მე მგონი ლაპორტამაც დაგუგლა და კი ჩალიჩობს რომ გაყიდოს, მაგრამ ვაი თუ სხვებმაც დაგუგლეს??? დდ:)))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 24 ივლისი 2021 19:12
    0
    შენ კი გაისტუმრე უარით,მარა ლაპორტას არამგონია უაერი ეთქვა,სატრანსფერი ფანჯარა კიდევ კაი ხანი ღია იქნება,დაველოდოთ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 24 ივლისი 2021 18:57
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    5 მსურველი თან რა გუნდებია. ნეტა რა ნახეს სუფთა ხეა ტიპი. წადი რა გინებით მაინც აღარ გაგინებთ და 30 მილიონი რომ ავიღოთ ამაში რამხელა შვება იქნება კლუბისათვის

    10 ლიმონად რომ მოაშორონ აქაურობას, უარს იტყვი?!
    მე არა, არანაირად...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 24 ივლისი 2021 18:51
    0
    5 მსურველი თან რა გუნდებია. ნეტა რა ნახეს სუფთა ხეა ტიპი. წადი რა გინებით მაინც აღარ გაგინებთ და 30 მილიონი რომ ავიღოთ ამაში რამხელა შვება იქნება კლუბისათვის
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 24 ივლისი 2021 18:33
    0
    ხომ ვამბობდი, მგონია რომ ხელფასი რაც აქვს, 2 მაგდელს პერესი უხდის ქეშად, რომ ბარსა დააქციოს, შემოგზავნილია ეს დდ*******0
    ფანი [?]