ილაიშ მორიბა "ბარსა ბ-ს" განაცხადში ვერ მოხვდა

ილაიშ მორიბა "ბარსა ბ-ს" განაცხადში ვერ მოხვდა

"ბარსელონას" სარეზერვო გუნდი დღეს სეზონის პირველ ამხანაგურ მატჩს გამართავს. ილაიშ მორიბა, რომელიც პრესეზონისთვის პირველი გუნდში არ გამოიძახეს, ვერც "ბარსა ბ-ს" განაცხადში მოხვდა. 

18 წლის ფეხბურთელი იქამდე არ ითამაშებს, სანამ მისი მომავალი საბოლოოდ არ გაირკვევა: პერსპექტიული ნახევარმცველი კლუბთან ახალი კონტრაქტის პირობებზე ვერ თანხმდება, "ბარსელონა" კი ფეხბურთელის შესანარჩუნებლად ფინანსურ დათმობებზე წასვლას არ აპირებს. დღეს გავრცელებული ინფორმაციით, გამორიცხული არაა, კატალონიელებმა მორიბას ტრანსფერი ამ ზაფხულშივე განახორციელონ. 

"ბარსა ბ" კატალონიურ "ლ'ესკალას" სტუმრად დაუპირისპირდება. მატჩი თბილისის დროით 22 საათზე დაიწყება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 24 ივლისი 2021 14:09
    0
    სულ რო მესი-2 იყოს, ჯერ ზრდილობა და მოქცევა ეკადრება. ლაწირაკია და მესის ხელფასი უნდა უკვე? ამ დროს ლეო ვერ გავიფორმეთ და ეს ტვინის ბურღი ითხოვს, ჯერ ხელფასი მომიმატეთ და მესიზე მერე იჩალიჩეთო? არ არის ცემით მოსაკლავი.
    წევრი [?]
    #23 24 ივლისი 2021 11:24
    0
    neo222,
    პედრიზე მეტად ეს მომწონდა. კარგად იხსნებოდა და მშვენიერი დარტყმაც აქვს. ერთი უეჭველი გაიტანა და ლამაზი გოლიც მაგრამ მგონი 2-3 აქვს გატანილი. ცოტა რომ დააყენოს უკანალი და ერთი კონტრაქტი გააფორმოს ჯობია მზგისთვის . განვიღარდება კიდევაც. მომინდომა უკეთესი პირობები იმის გამო რომ პერსპექტიულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 24 ივლისი 2021 10:25
    0
    M10 S9 D11,
    Pataraa jer mara monacemebi aqvs ai ragacnairad pogbas stilis motamashea tan esec zangia 😀
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 24 ივლისი 2021 10:16
    0
    მორიბას კარგი თამაში მე არ მინახია და არც მისი გოლი მახსენდება, კი გაიტანა მგონი მაგრამ , ვერ ვიხსენებ , ანუ არ იყო შთამბეჭდავი მომენტი სავარაუდოდ. მახსოვს რეალთან ძელს გაარტყა ეგაა და ეგ. რამ გააბლატავა ტიპი წარმოუდგენელია. წავიდეს მოშორდეს
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #20 24 ივლისი 2021 07:34
    3
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    როგორ მიტყდება, არადა საოცნებო ნახევარდაცვა გვყავს მომავლის პედრი-დე იონგი-მორიბა იმედია არც დაიშლება, ჯერ კიდევ მაქვს მორიბას დარჩენის მცირე იმედი

    2 თამაში წაიფაფხურა ტიპმა და მომავალი დეკადის გეგმები ააწყეს მორიბაზე:დ ქართველებს ეგ ხასიათი გვღუპავს, ორი გავარდნა თამაშის გამო მარადონას რო ვადარებთ "პერსპექტიულ" ქართველ ფეხბურთელებს
    გულშემატკივარი [?]
    #19 24 ივლისი 2021 07:22
    0
    <<ცენზურის დარღვევა>>
    Culé [?]
    #18 24 ივლისი 2021 05:23
    0
    ეს აფრიკელები ნახე რა ფულის შოვნაზე არიან გადასულები, ტვინი და აზროვნება გააუპატიურეს თქვენი. ბარსელონა ეს არაა მარტო ფული მორიბებო და აფრიკელო უმტიტებო, ჯერ კლუბს უნდა აფასებდე და მერე ფულს, დეპაის და აგუეროს ნაირები კიდე ბევრი არიან აგერ პესეჟე გაივსო შენნაირებით და ვის რას მოუღუნავენ თუ გული არ აძლევთ თამაშის უფლებას.

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    როგორ მიტყდება, არადა საოცნებო ნახევარდაცვა გვყავს მომავლის პედრი-დე იონგი-მორიბა იმედია არც დაიშლება, ჯერ კიდევ მაქვს მორიბას დარჩენის მცირე იმედი

    რატო დიდი აბია გგონია?
    --------------------
    ARTHUGS
    გულშემატკივარი [?]
    #17 24 ივლისი 2021 04:29
    0
    ბარსელონას დეკადის საუკეთესო გუნდი მალუმას ვერსიით :დდ

    ბრავო - მურილიო, მატიე, დუგლასი, ფირპო - სონგი, გომეში, რობერტო - რაფინია, დემბელე, ალკასერი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 24 ივლისი 2021 04:13
    0
    ციტატა: FAN OF BARCELONA
    დე ჟავიუ მაქვს ესე გაუშვეს ტიაგოც მარა მაშინ ხავი ინოესტა ბუსკეცი და ფაბრეგასი იყვნენ და ეხლლა ეს ისეთი ტალანტი ჩანს რო აუცილებლად უნდა შეინარჩუნონ

    რა დაინახე ერთი ამაში ისეთი ტალანტი რო ეს ნაგლური საქციელი შერჩეს?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #15 24 ივლისი 2021 01:57
    0
    როგორ მიტყდება, არადა საოცნებო ნახევარდაცვა გვყავს მომავლის პედრი-დე იონგი-მორიბა იმედია არც დაიშლება, ჯერ კიდევ მაქვს მორიბას დარჩენის მცირე იმედი
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    გულშემატკივარი [?]
    #14 24 ივლისი 2021 01:33
    0
    აუ არადა ძალიან მაგარი ბიჭია და მაგრა არმინდა რო წავიდეს რაა
    Culé [?]
    #13 24 ივლისი 2021 01:08
    1
    ციტატა: FAN OF BARCELONA
    დე ჟავიუ მაქვს ესე გაუშვეს ტიაგოც მარა მაშინ ხავი ინოესტა ბუსკეცი და ფაბრეგასი იყვნენ და ეხლლა ეს ისეთი ტალანტი ჩანს რო აუცილებლად უნდა შეინარჩუნონ

    ასე არ გაუშვიათ ტიაგო
    ტიაგო 22 წლისა იყო, ძირითადშიც ხვდებოდა ხოლმე და ალბათ 3 თუ 4 სეზონს აატრებდა...
    ეს ლაწირაკი კი ბარსა ც-დან დააწინაურა კუმანმა და ეგრევე მომინდომა ბიძინად გახდომა
    წევრი [?]
    #12 24 ივლისი 2021 00:36
    0
    ესე იცის როცა ერთ ადგილს ათამაშებ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 24 ივლისი 2021 00:21
    0
    დე ჟავიუ მაქვს ესე გაუშვეს ტიაგოც მარა მაშინ ხავი ინოესტა ბუსკეცი და ფაბრეგასი იყვნენ და ეხლლა ეს ისეთი ტალანტი ჩანს რო აუცილებლად უნდა შეინარჩუნონ
    ფანი [?]
    #10 24 ივლისი 2021 00:01
    0
    მემგონი ბალოტელი 2 მეორდებაა ფეხბურთის ისტორიაში .. იმენა ტიპი სერიოზული ტალანტის პატრონია და ვერ გაუგია რა უნდა.. სიხარბემ ბევრი დააბრმავა და დატოვა კიდეც ბრმა და მენანება მორიბა ასე გასაწირად.. დიდი მომავლის პატრონია თუკი გაიაზრებს..
    ფანი [?]
    #9 23 ივლისი 2021 22:14
    2
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ფეხბურთელი პარიზიდან აბარგებაზე გამოცდილი ესპანელის, სერხიო რამოსის დამატების შემდეგ დაფიქრდა. შექმნილი ვითარებით სარგებლობა სურს "ჩელსის", თუმცა 25 წლის უკანახაზელის ტრანსფერზე კონკრეტული შეთავაზება ჯერ არ გაუკეთებია.

    კიმპემბე ხელმძღვანელობასთან თავისი პერსპექტივების განხილვას აპირებს, რის შემდეგაც საბოლოო გადაწყვეტილებას მიიღებს.

    პრესნელი პარიზული გრანდის აკადემიის აღზრდილია. გასულ სეზონში მან საფრანგეთის ჩემპიონატში 28 მატჩი ჩაატარა, 6 ყვითელი ბარათი მიიღო და ერთხელ გააძევეს.
    ამაზე უჩალიჩონ,მემარცხენეა😁♥️

    MALUMA,
    რა თქვი?? ლაწირაკი დე-იონგი,პიანიჩო დატოვონ,მანაი 25 ისაა რომ იცოდე.ვაფშე რეებს ბაზრობ🤣მადრიდისტა ხარ?

    ეგ შემოგზავნილია უეჭველი😂😂😂 გაგიჟდება კაცი ვის ლანძღავენ და ვის აქებენ... ბარსელონას ძირითადი უნდა იყოს პინტო მეკარედ, დაცვაში ჟერემი მატეუ და ვერმაელენი, ნახ მცველი რაფინია და მისი ძმა + ანდრე გომეში წინ კიდე დემბელე ბრაიტვაიტი და პრინცი ბოატენგი😂😂😂😂 აი ასეთი უნდათ ძირითადი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 23 ივლისი 2021 21:56
    7
    ციტატა: MALUMA
    როგორც ვიცი მანაის უპირებენ გაშვებას არადა ტიპმა 3 გოლი გაიტანა და მოკლედ იდეალური მატჩი ჩაატარა აქამდეც ბ გუნდში კარგად გამოიყურებოდა... ეს მახინჯი თუ დატოვეს და მანაი გაყიდეს საგინებლები იქნება მთელი მენეჯმენტი. პიანიჩი იმედია არ წავა მაგრამ მისთვის ჯობია წავიდეს კუმანი სკამზე დაალპობს არადა რაც მოგვიტანა იმ ლაწირაკი დეიონგის თამაშმა გასულ სეზონში ყველამ ვნახეთ ცენტრი არცერთ ძლიერ გუნდთან არ გვყავდა!!! ატლეტიკომ რეალმა და პსჟ-მ გადაგვიარეს და ეს ყველაფერი არის იმის ბრალი რომ ნახევარდაცვა არის 0

    ჯერ შტეგენიო ახლა დე იონგს გადაწვდა ბიჭო ბალეტს უყურე ნუ იტანჯავ თავს ფეხბურის ყურებით მაინც ვერ ისწავლი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 23 ივლისი 2021 21:49
    4
    ალექსანდრე გეგეჭკორი,
    ყურადღება არ მიაქციო ამას პინტო შტეგენზე უკეთესი ჰგონია
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #6 23 ივლისი 2021 21:43
    2
    ფეხბურთელი პარიზიდან აბარგებაზე გამოცდილი ესპანელის, სერხიო რამოსის დამატების შემდეგ დაფიქრდა. შექმნილი ვითარებით სარგებლობა სურს "ჩელსის", თუმცა 25 წლის უკანახაზელის ტრანსფერზე კონკრეტული შეთავაზება ჯერ არ გაუკეთებია.

    კიმპემბე ხელმძღვანელობასთან თავისი პერსპექტივების განხილვას აპირებს, რის შემდეგაც საბოლოო გადაწყვეტილებას მიიღებს.

    პრესნელი პარიზული გრანდის აკადემიის აღზრდილია. გასულ სეზონში მან საფრანგეთის ჩემპიონატში 28 მატჩი ჩაატარა, 6 ყვითელი ბარათი მიიღო და ერთხელ გააძევეს.
    ამაზე უჩალიჩონ,მემარცხენეა😁♥️

    MALUMA,
    რა თქვი?? ლაწირაკი დე-იონგი,პიანიჩო დატოვონ,მანაი 25 ისაა რომ იცოდე.ვაფშე რეებს ბაზრობ🤣მადრიდისტა ხარ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 23 ივლისი 2021 21:06
    1
    ძალიანაც კარგი. სხვანაირად ამ მაიმუნებთან არ გამოდის საქმე.