ოფიციალურად: გამპერის თასზე ბარსელონას მეტოქე ცნობილია

ოფიციალურად: გამპერის თასზე ბარსელონას მეტოქე ცნობილია

რამდენიმე წუთის წინ "ბარსელონამ" 2021 წლის გამპერის თასზე მოწვეული მეტოქის ვინაობა ოფიციალურად დაადასტურა. როგორც მოსალოდნელი იყო, ეს კლუბი ტურინის "იუვენტუსია". 

ერთმატჩიან ამხანაგური გათამაშებაში, რომელიც ტრადიციულად ოფიციალური სეზონის დაწყების წინ იმართება, წელს სიახლეა: მამაკაცთა გუნდების გარდა ერთმანეთს ქალთა გუნდებიც დაუპირისპირდებიან. 

ორივე შეხვედრა 8 აგვისტოს, "კამპ ნოუზე" გაიმართება. "ბარსას" საშინაო არენაზე ხანგრძლივი პაუზის შემდეგ გულშემატკივრების შეკრება დაშვებული იქნება, თუმცა მხოლოდ შეზღუდული რაოდენობით - ტრიბუნებიდან თამაშისთვის თვალის მიდევნება მაქსიმუმ 19 869 ადამიანს შეეძლება. 

"იუვენტუსი" გამპერის თასზე მონაწილეობას მეორედ იღებს. პირველად, 2005 წელს, მატჩი იტალიელებმა პენალტების სერიაში მოიგეს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 24 ივლისი 2021 14:12
    0
    ანუ სულ ტევადობის 20%? აკი 50% იქნებაო?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 24 ივლისი 2021 01:04
    0
    131 ადამიანი, რომ დაემატებინათ და დაემრგვალებინათ რა მოხდებოდა ნეტა?!

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ====== კლუბმა ფრანგ ფეხბურთელს შესთავაზა ხელფასის შემცირება, თუმცა მან ეს შემოთავაზება უარყო და განაცხადა, რომ "ბარსელონას" არც ერთ ევროს არ აპატიებს.
    ასევე გაირკვა, რომ "ბარსას" გრიზმანის გაყიდვა პრემიერ ლიგაში გაყიდვა სურს, თუმცა ანტუანი "ატლეტიკოში" დაბრუნებას აპირებს.


    ≠====================
    აბა როგორ მოგწონთ?
    ნაგავიი... angry
    გაუშვან ფრანგები და მათი დუხი აღარ იყოს ბარსაში...რა დამპალი სულის პატრონები ყოფილან..საფრანგეთის ხსენებაზე უკვე ალერგია მაქვს, ვინ ყოფილან ესენი, რა ჯიშის..ტფუუუ!!!
    გრიზმანი ხელშეკრულების ამოწურვამდე მხოლოდ სკამზე!!! თუნდა ათი წელი გავიდეს!!! rage rage rage

    ბართო შენ ვერ გაიღვიძე დილით ამის მოთრევისთვის.
    გინებით არაფერი გამოვიდა და წყევლაზე გადავედი.
    ფანი [?]
    #10 23 ივლისი 2021 23:43
    0
    RONALDINHO,
    რონალდო კი მესის რა გითხრა,ჯერ კონტრაქტს მოაწეროს ხელი,აბა ისე არ გამოვა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ახალბედა [?]
    #9 23 ივლისი 2021 23:30
    0
    რონალდოს და მესის დუელს ველოდები
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 23 ივლისი 2021 21:04
    0
    კარგია, კაცები თუ წააგებენ, ქალები აიღებენ რევანშს.

    ციტატა: Albicelecte
    ანუ მესის გარეშე გამოვა ეგ ამბავი?!

    მესი შვებულებაშია, თან გუნდში არ ირიცხება 30 ივნისიდან. ითამაშებს?
    ფანი [?]
    #7 23 ივლისი 2021 20:45
    0
    MARI=BARCA-fan,
    უკვე ზღაპრებს თხზავენ,ყველაფერს თითხნიან მართლა მარტო ფაბრიციო რასაც დაწერს მაგას უნდა ენდო,თორემ გაგიჟდები კაცი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #6 23 ივლისი 2021 20:00
    2
    ====== კლუბმა ფრანგ ფეხბურთელს შესთავაზა ხელფასის შემცირება, თუმცა მან ეს შემოთავაზება უარყო და განაცხადა, რომ "ბარსელონას" არც ერთ ევროს არ აპატიებს.
    ასევე გაირკვა, რომ "ბარსას" გრიზმანის გაყიდვა პრემიერ ლიგაში სურს, თუმცა ანტუანი "ატლეტიკოში" დაბრუნებას აპირებს.


    ≠====================
    აბა როგორ მოგწონთ?
    ნაგავიი... angry
    გაუშვან ფრანგები და მათი დუხი აღარ იყოს ბარსაში...რა დამპალი სულის პატრონები ყოფილან..საფრანგეთის ხსენებაზე უკვე ალერგია მაქვს, ვინ ყოფილან ესენი, რა ჯიშის..ტფუუუ!!!
    გრიზმანი ხელშეკრულების ამოწურვამდე მხოლოდ სკამზე!!! თუნდა ათი წელი გავიდეს!!! rage rage rage
    ფანი [?]
    #5 23 ივლისი 2021 19:58
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმედია მესი ითამაშებს

    ეგ ვინაა, ჩვენი ფეხბურთელია??
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 23 ივლისი 2021 18:56
    1
    იმედია მესი ითამაშებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #3 23 ივლისი 2021 18:50
    1
    მესი არ იქნება?!..
    Culé [?]
    #2 23 ივლისი 2021 18:30
    0
    ანუ მესის გარეშე გამოვა ეგ ამბავი?!
    ფანი [?]
    #1 23 ივლისი 2021 18:25
    0
    ვაახ, ანუ წელს გამპერის თასსაც ვეღარ მოვიგებთ :დდ