ეგვიპტესთან ფრე დიდი სირცხვილია - მინგესა

ეგვიპტესთან ფრე დიდი სირცხვილია - მინგესა

ესპანეთის ნაკრებმა, ტოკიოს ოლიმპიური თამაშების ეგიდით გამართულ პირველ შეხვედრაში, ეგვიპტეს ვერ მოუგო - მატჩი უგოლოდ დასრულდა.

აღნიშნულ შედეგს "ბარსელონასა" და "ფურია როხას" ცენტრალური მცველი, ოსკარ მინგესა Instagram-ის საშუალებით ეხმაურება:

ეგვიპტესთან ფრე დიდი სირცხვილია. დარწმუნებული ვარ, მომდევნო თამაშებში უკეთ გავირჯებით.
ყველას მადლობა ვუხდი, ვინც ჩემი მდგომარეობით დაინტერესდა. მალე დავბრუნდები და თანაგუნდელებს დავეხმარები.


ახალგაზრდა ფეხბურთელმა ზემოხსენებულ დაპირისპირებაში ტრავმა მიიღო, რის გამოც 22-ე წუთზე იძულებული გახდა, მოედანი დაეტოვებინა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 23 ივლისი 2021 12:48
    0
    მაინც არ ავცდით ამ ტრავმიანობას რა, უნდა დახოცონ ეს ბავშვები? იქნება პედრიც დაამტვრიონ, დაასვენეთ რა მაინც ვერ უგებთ ვერავის და პენალტებზე შემოიყვანეთ ხოლმე, თუმცა არც მაგას არ არტყმევინებენ.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 23 ივლისი 2021 10:15
    0
    ╚►D o p e ◄☼♛,
    Joakim Brodén,
    გეთანხმებით მეტოქის დაუფასებლობა სპორტში ძალიან არაეთიკური და უაზრო საქციელია, მაგრამ ჯერ ახალგაზრდაა მინგესა ისწავლის ყველაფერს.
    ფანი [?]
    #8 23 ივლისი 2021 00:51
    1
    ციტატა: ტიტი
    Joakim Brodén,
    შენ რა აზრი გამოიტანე საერთოდ არ მაინტერესებს, გეტყობა საერთოდ ვერ გამოიტანე აზრი.

    ხო ალბათ შენსავით გულშემატკივრობის 22 წლიანი სტაჟი რო არ მაქვს მაგის ბრალია. ალბათ როგორი მდიდარი ცხოვრებისეული გამოცდილება სჭირდება თქვენი ესოდენ ბუმბერაზი აზრების აღქმასა და გაცნობიერებას.

    ციტატა: ╚►D o p e ◄☼♛
    Joakim Brodén,
    მოკლედ და კარგად ახსენი. მეც მაგ შინაარსით ვწერ და რავი,დამღალეს უკვე smile
    აი სიტყვაზე,საქართველომ რომ მოუგო ესპანეთს სახლში და რომელიმე მინგესას მსაგვსი ერთუჯრედიანი რომ გამოსულიყო და ინტერვიუში ეთქვა,სირცხვილია ამათთან წაგებაო.ხომ გაგიტყდება რაღაცნაირად.გულშემატკივრის შეურწყოფაა ეგ,გუნდზე რომ აღარაფერივთქვათ. ფეხბურთის თამაშთან და ჟილკასთნ არაფერ კავშირშია ეგეთი გოიმი ბაზარი. აქ კიდე მე მიწერენ ულოგიკოდ წერო no_mouth

    ეგრეა, მართალი ხარ, მარა ტიპმა ისე იმსჯელა კომენტარებში, მიდი და უმტკიცე ახლა რო თვითონ წერს სისულელეს :დდ
    გულშემატკივარი [?]
    #7 23 ივლისი 2021 00:21
    0
    Joakim Brodén,
    შენ რა აზრი გამოიტანე საერთოდ არ მაინტერესებს, გეტყობა საერთოდ ვერ გამოიტანე აზრი.
    ფანი [?]
    #6 23 ივლისი 2021 00:07
    1
    ციტატა: ტიტი
    ╚►D o p e ◄☼♛,
    მოედანზე გუნდი გამარჯვებისთვის გადის და პირველ რიგში საკუთარი თავის დაფასებაა საჭირო და არა მოწინააღმდეგის მოსაფერბლად და ყაყა თამაშის საჩვენებლად. კუმანიც აგრესიული სტილის მცველი იყო და საკმაოდ უხეშეც, მაგრამ საბოლოოდ ლეგენდა და დიდად შედეგიანი და დაფასებული კარიერა კი გამოუვიდა და ასევე იქნება რამოსიც და რამოსია პიროვნული თვისებები სულ არ მაინტერესებს მთავარია გუნდს როგორ გამოადგება და რა მოტივაციით გადის მოედანზე. გამარჯვებისთვის და არა დამარცხებისთვის ან ვინმეს დასაფასებლად და მოსაფერებლად. გამარჯვებულის მენტალიტეტის ნაკლებობა აქვს ზუსტად დღეს თუნდაც ბარსას და თუნდაც ესპანეთის ნაკრებს და ამაშია საქმე.

    გამარჯვებულის მენტალიტეტი და მოწინააღმდეგის თავზე დაჯმა რო ერთი და იგივე გგონია ეგაა ტრაგედია. იმას, რასაც შენ მოფერებას ეძახი, სპორტში მაგას მეტოქის პატივისცემა და დაფასება ქვია და ფუნდამენტური ღირებულებაა, მაგის გარეშე სპორტი სპორტი არაა. ძაან დიდ სისულელეს წერ.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 22 ივლისი 2021 23:31
    0
    ╚►D o p e ◄☼♛,
    მოედანზე გუნდი გამარჯვებისთვის გადის და პირველ რიგში საკუთარი თავის დაფასებაა საჭირო და არა მოწინააღმდეგის მოსაფერბლად და ყაყა თამაშის საჩვენებლად. კუმანიც აგრესიული სტილის მცველი იყო და საკმაოდ უხეშეც, მაგრამ საბოლოოდ ლეგენდა და დიდად შედეგიანი და დაფასებული კარიერა კი გამოუვიდა და ასევე იქნება რამოსიც და რამოსია პიროვნული თვისებები სულ არ მაინტერესებს მთავარია გუნდს როგორ გამოადგება და რა მოტივაციით გადის მოედანზე. გამარჯვებისთვის და არა დამარცხებისთვის ან ვინმეს დასაფასებლად და მოსაფერებლად. გამარჯვებულის მენტალიტეტის ნაკლებობა აქვს ზუსტად დღეს თუნდაც ბარსას და თუნდაც ესპანეთის ნაკრებს და ამაშია საქმე.
    ფანი [?]
    #4 22 ივლისი 2021 23:20
    1
    ციტატა: ტიტი
    ╚►D o p e ◄☼♛,
    საერთოდ სხვაგან ხარ. 22 წელია ერთი კლუბის გულშემატკივარი ვარ და ესეთი უალოგიკო საუბარი ნამდვილად არ გამოგადგება. მეტოქის დაფასებას და თამაშის ხარისხს შორის ძალიან დიდი სხვაობაა და რამოსია თუ ცუდი ფეხბურთელი ან მცველია საღოლ მაშ. დაუფასებლობა კი გამოჩნდა შენს ნათქვამში. ან საერთოდ რა დავწერე და რა პასუხს წერ რავი

    მოიცა რამოსი ცუდი ფეხბურთელი იყოო სად დაწერა, პიროვნულ თვისებებს გაუსვა ხაზი.
    ესპანეთის თამაშით თუ უკმაყოფილო იყო, ეგ სხვა სიტყვებით უნდა ეთქვა და გამოეხატა. სპეციალურად ქნა თუ უნებლიედ, მაგარი ქაჯური კომენტარი გამოუვიდა
    გულშემატკივარი [?]
    #3 22 ივლისი 2021 22:51
    0
    ╚►D o p e ◄☼♛,
    საერთოდ სხვაგან ხარ. 22 წელია ერთი კლუბის გულშემატკივარი ვარ და ესეთი უალოგიკო საუბარი ნამდვილად არ გამოგადგება. მეტოქის დაფასებას და თამაშის ხარისხს შორის ძალიან დიდი სხვაობაა და რამოსია თუ ცუდი ფეხბურთელი ან მცველია საღოლ მაშ. დაუფასებლობა კი გამოჩნდა შენს ნათქვამში. ან საერთოდ რა დავწერე და რა პასუხს წერ რავი
    გულშემატკივარი [?]
    #2 22 ივლისი 2021 21:22
    0
    ╚►D o p e ◄☼♛,
    და რატოა დებილი?! ან კლუბი რა შუაშია და ან სპორტული მენტალობა?! მგონია პირიქითაა და უფრო ამბიციური და მომთხოვნი ტიპია და არა ჩმორიკა ტიპი. პატარა რამოსია ტიპი მენტალობით აგრესიული სტილი აქვს და დიდი ამბიციები რაც კარგია და სამომავლოდ კარგი მცველი დადგება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 22 ივლისი 2021 20:02
    1
    რატოა სირცხვილი???!!! სპორტია და ყველაფერი ხდება. საქართველომ რო შიგ მადრიდში მოგიგოთ მაშინ მაგას რაღა ჰქვია??
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.