ბარსელონა 4-0 ჟიმნასტიკი

ბარსელონა 4-0 ჟიმნასტიკი

  ბარსელონა (4-3-3) ჟიმნასტიკი (4-3-3)
ნეტუ, დესტი, პიკე, დემირი, პიანიჩი, ესკობარი, რიკი პუჩი, ბალდე, სერხი რობერტო, პოლო, უმტიტი. მანუ გარსია, პოლი, ტრილესი, რიბელესი, დელ კამპო, ფულანა, ქუინტანილა, ედგარი, პრატსი, ხუან ორიოლი, კარიმ ლ'კოუჩა.
კომასი, რამოს მინგო, ჰიროკო, გავი, პერეირა, ნ'დიაიე, მორტიმერი, მანაი, იგორ გომესი, კოლიადო, პენა, არნაუ ტენასი. ალვარო გონსალესი, ბონილა, პენა, ავილესი, ფერნანდესი, ოსკარი, სარაბია, პედრო მარტინი, ბალესტეროსი. 
რონალდ კუმანი ტონი სელიგრატი
1-0 მანაი (60'), 2-0 კოლიადო (85'), 3-0 მანაი (86'), 4-0 მანაი (90').

კომასი - პიკე, აბე - დემირი, ფერეირა - სერხი რობერტო, გომესი - დესტი, მორტიმერი - პექუე, რამოსი - უმტიტი, გავი - რიკი პუჩი, მანაი - ესკობარი, ნ'დიაიე - ბალდე, კოლადო - პიანიჩი, პენა - ნეტუ.

ედგარი - ფერნანდესი, რიბელესი - სანსი, დელ კამპო - კარბია, პრატსი - დე ლა პენა, ფულანა - ბონილა, გარსია - გონსალეს კრესპო, დომინგო - ლოპესი, 
რიბელესი (19'), გაძევება - ქუინტანილა (38'), ტრილესი (59').
იოჰან კრუიფი
ალეხანდრო რუისი
საყურებელი ლინკები


სტატისტიკა
75.9% ბურთის ფლობა
24.1%
19 დარტყმა 4
10 ზუსტი დარტყმა 3
596
პასი
190
90.9%
პასის სიზუსტე
65.3%
0 გაფრთხილება 2
2 თამაშგარე 0
7 კუთხური 2
40 მოგებული ორთაბრძოლა 31

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #28 21 ივლისი 2021 23:02
    1
    ფორმის გამო არ ვუყურე თამაშს, თვალები მომძვრა ლამის ჯამბაზებს გვავნან :(((
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    Culé [?]
    #27 21 ივლისი 2021 22:54
    0
    ციტატა: Albicelecte
    მატეუს ფერნანდესს კონტრაქტი შეუწყვიტეს და გაუშვესო?!?!?!?!?!

    ეგრე იყო და რაა მერე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #26 21 ივლისი 2021 22:54
    1
    El pistolero 9,
    ციტატა: El pistolero 9
    გავი რა სხარტი ბიჭია

    მაგას ვიძახი რაც შემოვიდა
    გულშემატკივარი [?]
    #25 21 ივლისი 2021 22:49
    1
    ციტატა: Sergio5
    სერიოზულად ვფიქრობდი სადღაც 10 წამი რომლები ვიყავით ჩვენ, რანაირი ფორმებია როდის ამას მივეჩვევი

    ტელეფონში ჩვრთე და 2 წუთი შავები მეგონა ბარსელონა😁ყველაზე ცუდი ფორმა შეარჩიეს ვარიანტებიდან.რას გავს რაარი
    Culé [?]
    #24 21 ივლისი 2021 22:41
    0
    მატეუს ფერნანდესს კონტრაქტი შეუწყვიტეს და გაუშვესო?!?!?!?!?!
    Culé [?]
    #23 21 ივლისი 2021 22:29
    3
    გავი რა სხარტი ბიჭია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #22 21 ივლისი 2021 22:27
    2
    ისევ უფანტაზიო ფეხბურთი რა თქმა უნდა...
    გულშემატკივარი [?]
    #21 21 ივლისი 2021 22:12
    1
    ციტატა: CHEPE
    დემირი ბალდე და პუჩი არიან ხოდზე რასაც ჰქვია... პიკე უმტიტი ფორმაშია😂😂😂 აი სხვებზე რა ვთქვა უბრალოდ რავიი

    ისე მეორე ტაიმი უკეთესი გამოვა:დ:დ 10 კაცითაა მეტი შეტევები იქნება თან კოლადოც გამოვა

    უმტიტი მართლა კაია? ვერ ვუყურებ თამაშს
    გულშემატკივარი [?]
    #20 21 ივლისი 2021 22:02
    8
    ვინც მომავალ სეზონში რიკი არ ათამაშოოს...რაში გვჭირდება მილიონების ყრა იმათში ვინც მხოლოდ რამდენჯერმე გაიფართხალა, გვყავს დე იონგი ბუსი პედრი და რიკი, პლუს დემირმა თუ ასე გააგრძელე 5 კაცი იკვრება და ესენი თუ შეთამაშდნენ ხო ვაბშე ყველას ათრევენ მოედანზე.
    რობერტო არ დამანახოთ! პიანიჩიც out! მარტო ამ ორის გაშვებით სახელფასო ფონდი 40 მილიონით იკლებს, ან გააიჯარონ ან გაყიდონ.
    ფანი [?]
    #19 21 ივლისი 2021 21:55
    2
    დემირი ბალდე და პუჩი არიან ხოდზე რასაც ჰქვია... პიკე უმტიტი ფორმაშია😂😂😂 აი სხვებზე რა ვთქვა უბრალოდ რავიი

    ისე მეორე ტაიმი უკეთესი გამოვა:დ:დ 10 კაცითაა მეტი შეტევები იქნება თან კოლადოც გამოვა
    Culé [?]
    #18 21 ივლისი 2021 21:50
    5
    ხისთავა ! ამ სეზონშიც როტაციას თუ არ გააკეთებ ნახევარდაცვაში (დემირი/პუჩი) ვინმეს ვთხოვთ მანდ აგური ჩაგარტყას მაგ გასიებულ თავში rage
    ფანი [?]
    #17 21 ივლისი 2021 21:50
    2
    ამ რობერტომ აქ მაინც დაგვასვენოს და არ მოგვიᲨალოს ნერვები
    მაგაზე უნიᲭო ფეხბურᲗელი არ არსებობს
    ფანი [?]
    #16 21 ივლისი 2021 21:42
    3
    ეს დესტი რომ არაფერში წერია ბალდე უფრო კარგია თან ბევრად
    წევრი [?]
    #15 21 ივლისი 2021 21:38
    3
    დემირი და ბალდე ძაან მომწონს, თქვენ არა?
    ფანი [?]
    #14 21 ივლისი 2021 21:37
    9
    რიკის რო კაცი არ აᲗამაᲨებ და მᲗელი სეზონი სკამზე დაალპობ მწვრᲗნელი კიარა ყ@ე ხარ
    Culé [?]
    #13 21 ივლისი 2021 21:29
    3
    რობერტოს პესეჟესთან ეგონა თავი მემგონი😂😂😂
    ფანი [?]
    #12 21 ივლისი 2021 21:28
    3
    რიკიმ რა პასი დაუხატაა
    Culé [?]
    #11 21 ივლისი 2021 21:22
    0
    ჯერჯერობით დემირი მომეწონა, თუმცა ჯერჯერობით. დანარჩენები მკვდარზე ვენოკია ყველა ჯერჯერობით, ახალგაზრდებს ვგულისხმობ.
    Culé [?]
    #10 21 ივლისი 2021 21:18
    3
    სერიოზულად ვფიქრობდი სადღაც 10 წამი რომლები ვიყავით ჩვენ, რანაირი ფორმებია როდის ამას მივეჩვევი
    ფანი [?]