Sport: კაპიტნები ხელფასის შემცირებაზე უარს აცხადებენ

Sport: კაპიტნები ხელფასის შემცირებაზე უარს აცხადებენ

"ბარსელონასა" და გუნდის კაპიტნების აგენტებს შორის გამართული შეხვედრა, რომელიც ანაზღაურების შემცირებას ეხებოდა, უშედეგოდ დასრულდა, იტყობინება Sport.

კატალონიური გამოცემა წერს, რომ კლუბის სპორტული დირექტორი, მატეუ ალემანი, ჟოზეპ მარია ურუბიჩს (რობერტო, ბუსკეტსი), არტურო კანალესსა (პიკე) და ვისენტე ფორესს (ალბა) შეხვდა. თავდაპირველად, კლუბი მათგან ხელფასის პირდაპირ შემცირებას ითხოვდა. უარის შემდეგ, "ბარსამ" კაპიტნების ხელფასის შემცირების სანაცვლოდ, კონტრაქტის გახანგრძლივება შესთავაზა, რაც ნიშნავს იმას, რომ ფეხბურთელები ანაზღაურების იმავე ოდენობას მიიღებდნენ, თუმცა უფრო გრძელვადიან პერიოდში (იგივე, რაც მესის ახალი კონტრაქტის შემთხვევაში), თუმცა მათთვის ეს წინადადებაც არადამაკმაყოფილებელია. საუბარი, დაახლოებით, ხელფასის 40%-ით შემცირებაზეა.

დღეს, ჟოან ლაპორტა ისრაელიდან დაბრუნდება და მოლაპარაკებებს სწორედ იგი წარმართავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 21 ივლისი 2021 17:22
    1
    სირცხვილია!!! ჩემი აზრით.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 21 ივლისი 2021 16:49
    1
    ეხლა ამათ დაიწყეს კიდევ. თავიდან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 21 ივლისი 2021 15:45
    0
    პიკე და ბუსი ხომ დათანხმდნენ?! თუ ჭორი იყო?!
    Culé [?]
    #7 21 ივლისი 2021 13:52
    3
    რავიცი პიკემ შეიმცირა უკვეოდა?? რობერტო გასაშვებია ისედაც.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #6 21 ივლისი 2021 13:36
    10
    ეს თუ სიმართლეა და არა ჭორი მხოლოდ ერთს ვიტყვი

    ხავი ინი რო დომინირებდენ თქვენთან ერთად ეგ დრო რო იყოს კიდე გავიგებდი ახლა ასაკში ხართ უკვე ვეღარ ქაჩავთ და კარიერის მიწურულს გინდათ ბოლომდე გახრათ კლუბი ისედაც კრიზისში მყოფი ? ეს არაა კაცური საქციელი ესე კულე არ იქცევა


    ნუ მოიქცევით კრისებივით და ნუ წაშლით იმ ლამაზ დღეებს და ტკბილ მოგონებებს

    რაც შეეხება რობერტოს მას უნდა ჩამოერთვას კაპიტნობა და ტერშტეგენს გადაეცეს
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    წევრი [?]
    #5 21 ივლისი 2021 13:16
    0
    თვითონ ფეხბურთელებთს კითხონ რას იზამენ
    ფანი [?]
    #4 21 ივლისი 2021 13:12
    6
    ჭორი მგონია,სპორტი აჩმახებს.არმგონია ბუსი,პიკე და ალბა ეგეთი ჩათლახები იყვნენ,აი რობერტოს დედაც.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 21 ივლისი 2021 13:11
    1
    რა უკანალს ათამაშებენ ესენი წაუთაქოს ერთი მესიმ ამათ თავში აზრზე მოვიდნენ წოტა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]