ანტუან გრიზმანი-საულ ნიგესის ბარტერი გარდაუვალია | COPE

ანტუან გრიზმანი-საულ ნიგესის ბარტერი გარდაუვალია | COPE

ბოლო პერიოდში კატალონიის "ბარსელონადან" ანტუან გრიზმანის წასვლისა და მადრიდის "ატლეტიკოში" შესაძლო დაბრუნების შესახებ ბევრი დაიწერა.

ახლა კი, COPE-ს ინფორმაციით, "ბლაუგრანა" და "როხიბლანკო" მოლაპარაკებებს აგრძელებენ და გრიზმანი-საულ ნიგესის ბარტერს მალე განახორციელებენ - აღნიშნული გაცვლა გარდაუვალია.

ასევე, ზემოხსენებული წყარო დასძენს, რომ ეს გარიგება, შესაძლოა, მხოლოდ პრეზიდენტ ლაპორტას მიერ ბოლო მომენტში მიღებულმა გადაწყვეტილებამ ჩაშალოს. რაც შეეხება მეორე მხარეს, დიეგო სიმეონე თავისი ყოფილი შეგირდის კვლავ შეძენას მიესალმება.

როგორც ცნობილია, ფრანგს "კამპ ნოუდან" აბარგება არ სურს, თუმცა "ჩოლოს" გუნდში დაბრუნების წინააღმდეგი არ იქნება. თავის მხრივ, საული, მიუხედავად იმისა, რომ მადრიდულ კლუბთან კონტრაქტი კიდევ 5 წლით აკავშირებს, ახალი გამოწვევისთვის მზადაა.

ანტუანს, რომელიც "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში 2019 წლიდან ასპარეზობს, ამჟამინდელი ხელშეკრულება 2024 წლამდე აქვს გაფორმებული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 15 ივლისი 2021 10:19
    0
    დაგვადგეს საშველი აღარ შეიძლება?
    გულშემატკივარი [?]
    #15 15 ივლისი 2021 01:00
    0
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: პენდრაგონი
    ტერ შტეგენი - არაუხო, გარსია, დესტი, ალბა - დე იონგი, პედრი, საული - მესი, დეპაი, ფატი.

    უკვე არაუშავს სასტავს😀

    ..და ფორმის პიკში მყოფი ბუსკე უკვე ამოაგდეთ ძირითადიდან?

    რაღადროს ბუსის ფორმის პიკია?😀 როტაციაში იქნება მაგ სამეულთან, მაგრამ ნელნელა ბუსკეტსის გარეშე თამაში უნდა ისწავლოს გუნდმა. აბა რა ვქნათ? ფორმის პიკში მყოფი პედრი და ფორმის პიკში მყოფი დე იონგი დავსვათ სკამზე იმისთვის რომ ბებერმა ბუსკეტსმა ითამაშოს შეუცვლელად?:დ
    ფანი [?]
    #14 15 ივლისი 2021 00:00
    0
    ციტატა: პენდრაგონი
    ტერ შტეგენი - არაუხო, გარსია, დესტი, ალბა - დე იონგი, პედრი, საული - მესი, დეპაი, ფატი.

    უკვე არაუშავს სასტავს😀

    ..და ფორმის პიკში მყოფი ბუსკე უკვე ამოაგდეთ ძირითადიდან?
    ფანი [?]
    #13 14 ივლისი 2021 21:53
    1
    დემბელეში რომ გაუცვალონ და ლენგლე უმტიტი მისცენ კიდე 3 ნაგავი 1 ის ფასად კარგი ბარტერი იქნებოდა😂😂😂😂
    Culé [?]
    #12 14 ივლისი 2021 20:19
    1
    კაი რააა გრიზმანი? რაღა გრიზმანი🤦🏻‍♀️ ეგ რომ არა უტიტულოდ დავრჩებოდით საერთოდ კაი რაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 14 ივლისი 2021 19:27
    2
    რაღა გრიზმანი რაღა გრიზმანიიი სხვა არავინ იყო?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #10 14 ივლისი 2021 19:27
    1
    რა გამოდის რო საულში გადაიხადეს ამხელა თანხა?
    ფანი [?]
    #9 14 ივლისი 2021 18:48
    0
    კარგი გაცვლა გამოვა, გვჭირდება კარგი ნახევარმცველი, მიუხედავად გრიზმანის ნიჭისა ფაქტი ვერ გაამართლა ბარსაში,თან ზედმეტად ბევრი აქ ხელფასი
    Culé [?]
    #8 14 ივლისი 2021 18:27
    1
    თანაც თუ ხელფასის დაკლებაზე და ასეთებზეა საუბარი და სხვა გზა არაა, მაშინ ისევ სჯობს, რომ მაღალი დონის მოვიდეს გუნდში
    საული არის მაღალი დონის
    გულშემატკივარი [?]
    #7 14 ივლისი 2021 18:27
    1
    საული+სუარესი მოგვცენ და წაიღონ გრიზმანი, ლაპორტ ჭკუა იხმარე 9 ნომრად ნორმალური არავინ გვყავს
    ფანი [?]
    #6 14 ივლისი 2021 18:02
    6
    Ამ გაცვლიᲗ ატლე უფრო იხეირებს ვიდრე Ჩვენ Ძაან გავაᲫლიერებᲗ კონკურენტ გუნდს
    Მე რო ლაპორტას ადგილას ვიყო გრიზმანს სხვა ᲩემპიონატᲨი გავუᲨვებდი იმ ფულიᲗ კიდე აუარს ვიყიდიდი საულზე მეტად ეგ ბიᲭი გამოადგება ბარსას
    Ნუ ისე მე გრიზმანის გაყიდვა არ მინდა მარა ამაᲗმა Ძაან Შეუკიკინეს და როგორც Ჩანს მაინც გაუᲨვებენ
    Culé [?]
    #5 14 ივლისი 2021 18:01
    0
    სამართლიანი გაცვლაა, 26 წლისაა საული და უმაღლეს დონეზე თამაშობს დიდი ხანია barca-6
    გულშემატკივარი [?]
    #4 14 ივლისი 2021 17:44
    5
    რა ფეხებათ გვინდა საული

    გრიზმანი უნდა დარჩეს
    გულშემატკივარი [?]
    #3 14 ივლისი 2021 17:42
    1
    ტერ შტეგენი - არაუხო, გარსია, დესტი, ალბა - დე იონგი, პედრი, საული - მესი, დეპაი, ფატი.

    უკვე არაუშავს სასტავს😀
    ფანი [?]
    #2 14 ივლისი 2021 17:42
    0
    ეუ პიზდეც.ჟოაო მაინც მოგვცენ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #1 14 ივლისი 2021 17:38
    13
    დაუმატონ საულს 20 მილიონი და გაცვალონ. 1-1-ში გაცვლა არასამარრთლიანი იქნება