ლა ლიგის კლუბები "ბარსელონას" დაეხმარებიან

ლა ლიგის კლუბები "ბარსელონას" დაეხმარებიან

ლა ლიგის მაღალი ეშელონის კლუბების ხელმძღვანელები "ბარსელონას" დახმარებას აპირებენ. ინფორმაციას El Transistor-ის ეთერში ჟურნალისტი რობერტო გომესი ავრცელებს. 

რამდენიმე ესპანური კლუბის პრეზიდენტი გეგმავს, კატალონიურ კლუბს ფინანსური დახმარება გაუწიოს იმისთვის, რომ "ბლაუგრანამ" ლიონელ მესისთვის ახალი კონტრაქტის გაფორმება მარტივად შეძლოს. 

ისინი მიიჩნევენ, რომ ლიონელ მესის ლა ლიგაში ყოფნა ტურნირისა და ზოგადად ესპანური ფეხბურთის კეთილდღეობისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. პრიმერა დივიზიონი ბოლო დროს სუპერვარსკვლავების სიმცირეს ისედაც განიცდის, მესის გარეშე დარჩენა კი ლიგის იმიჯს საგრძნობლად დააზიანებს. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 10 ივლისი 2021 17:16
    1
    ციტატა: Nikabedinadze
    რა დრო დაუდგა ბარსას😐...კაის იზამენ თუ დაეხმარებიან კლუბს

    აბა მართლა რა დრო დაგვიდგა, 3 წლის წინ ასეთი რაღაც რომ ეთქვათ ბარსათვის სიცილით მოვკვდებოდით პირიქოთ იქით მივცემდით ფულს
    --------------------
    #ხავიჰამოდირა
    ფანი [?]
    #8 10 ივლისი 2021 16:55
    0
    ციტატა: frenkie dejong21
    Მერე ბარსა ამ გუნდებს ᲗამაᲨს მიცემს და ეგაა რა

    laughing არ მისცენ თამაში, "გადააგდონ"!.. დ:)))
    მერე ინანონ რატომ დავეხმარეთო და უკვე გვიანი იქნება!!!
    laughing bowtie laughing
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 10 ივლისი 2021 16:51
    2
    რა დონის დამპალაი იგროკები გვყავს უმტიტის და დემბელეს სახით კიდე კარგად გამოჩნდება აი რა უნამუსოები არიან ტიპები არც მიდიან და ხელფასსაც არ იკლებენ მესიმ გაინახევრა ხელფასი და ესენი ვინ ჩემი ბაღლინჯოები არიან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 10 ივლისი 2021 16:23
    2
    რაში გამოიხატება დახმარება ვერ მივხვდი. ლეოს ხელშეკრულებას ფული ხომ არ ჭირდება?! პეირ ფლეის პონტში რაღაცას თუ იჩალიჩებენ ეგ არ ვიცი, თუ ამას აპირებენ ესეც საკითხავია როგორ?! მოკლედ ბევრი კითხვა გაჩნდა.
    ფანი [?]
    #5 10 ივლისი 2021 15:43
    1
    Მერე ბარსა ამ გუნდებს ᲗამაᲨს მიცემს და ეგაა რა
    ფანი [?]
    #4 10 ივლისი 2021 15:16
    1
    რომელი კლუბები არიან?
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #3 10 ივლისი 2021 15:08
    1
    😂😂😂
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #2 10 ივლისი 2021 14:42
    3
    რა დრო დაუდგა ბარსას😐...კაის იზამენ თუ დაეხმარებიან კლუბს
    ფანი [?]
    #1 10 ივლისი 2021 14:27
    4
    აი ყოჩაღ, როგორ მაინტერესებს რა გზით დაეხმარებიან..
    შეიძლება რომ გუნდს თანხა აჩუქონ?
    თუ ასესხებენ???