ცვლილებები ოქროს ბურთის რეიტინგში | მესი დაწინაურდა

ცვლილებები ოქროს ბურთის რეიტინგში | მესი დაწინაურდა

ევრო 2020-სა და კოპა მერიკა 2021-ზე მიმდინარე მოვლენების შემდეგ ოქროს ბურთის რეიტინგშიც რამდენიმე მნიშვნელოვანი ცვლილებაა.

ბუქმეიქერების შედგენილი კოეფიციენტების მიხედვით, ლეო მესის ოქროს ბურთის მოპოვების ყველაზე დიდი შანსი აქვს. მესის კევინ დე ბრუინი მოსდევს, რომელიც ევროპის ჩემპიონატზე ჯერ ისევ შემორჩა. სამეულს კი ნგოლო კანტე ასრულებს, რომელმაც ჩემპიონთა ლიგაზე გენიალურად იასპარეზა, მაგრამ ევრო 2020 მანაც და საფრანგეთმაც უსახელოდ დატოვა.

კრიშტიანუ რონალდუს, კილიან მბაპესა და რობერტ ლევანდოვსკის ერთნაირი შანსები აქვთ, თუმცა ეს შანსი ნელ-ნელა მცირდება.

წლის საუკეთესო ფეხბურთელისათვის განკუთვნილი ჯილდოს მაძიებელი ტოპ 10 მოთამაშის კოეფიციენტები შემდეგნაირად გამოიყურება.

1. ლეო მესი (ბარსელონა, არგენტინა) - 3.25

2. კევინ დე ბრუინი (მანჩესტერ სიტი, ბელგია) - 6.5

3. ნ'გოლო კანტე (ჩელსი, საფრანგეთი) - 7

4. რობერტ ლევანდოვსკი (მიუნხენის ბაიერნი, პოლონეთი) - 7

5. კილიან მბაპე (პსჟ, საფრანგეთი) - 7

6. კრიშტიანუ რონალდუ (იუვენტუსი, პორტუგალია) - 7

7. რომელუ ლუკაკუ (ინტერი, ბელგია) - 10

8. ჰარი კეინი (ტოტენჰემი, ინგლისი) - 11

9. რაჰიმ სტერლინგი (მანჩესტერ სიტი, ინგლისი) - 13

10. ნეიმარი (პსჟ, ბრაზილია) - 15

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #19 1 ივლისი 2021 10:11
    1
    ლევანდოვსკის არ აღებინებენ მაგრად ტეხავს
    წევრი [?]
    #18 1 ივლისი 2021 09:37
    2
    ♛BaRcElOnA♛,
    ოქროს ბურთისთვის ბრძოლა 2021 წლიდან იწყება ამ წლიდან კი მესიმ მეტიც გაიტანა და მეტი ასისტიც აქვს თან კოპას მეთხედფინალშია ჯგუფური ეტაპის საუკეთესო ფეხბურთელად დასახელდა და პოლონეთი ჩარჩა და მაგიტოა ასე უკან
    ფანი [?]
    #17 1 ივლისი 2021 02:11
    1
    პირადად ჩემი დიდი სურვილია მესიმ აიღოს ისევ,მაგრამ იქნებ ამიხსნათ ლევანდოვსკი ასე ძაან რატო დაიჩაგრა როცა ყველაზე მეტი გოლი გაიტანა ბუნდესლიგა მოიგო კიდე რაღაც გერმანიის თასები და სუპერთასი ანუ კი ევროს ჯგუფში ჩარჩა ვერაფერი ქნა,მაგრამ ესე რატო უნდა უგდებდეს რეიტინგს?
    ფანი [?]
    #16 1 ივლისი 2021 00:45
    3
    ციტატა: Griezzy7
    მესიმ კოპა აუცილებლად უნდა დადოს და დებრუინმა ვერ უნდა მოიგოს ევროპა და აიღებს ლეო

    მესის თუ კოპა ეყოფა ოქროს ბურთზე მიხედოს კოპას ბელგიას ლუჩო მიხედავს მაფიოზებს თუ გაექცნენ საკითხავი ჯერ ეგაა🙃ბებერი ხარი წევს ევროპას(ბუსი)
    Culé [?]
    #15 1 ივლისი 2021 00:34
    1
    ბელგიამ თუ მოიგო ევროპა. დე ბრუინი აიღებს, პრემიერ ლიგა მოიგო, ჩემიონთა ლიგის ფინალი ითამაშა და თუ ევროპასაც მოიგებს მისცემენ.

    მესიმ კოპა აუცილებლად უნდა დადოს და დებრუინმა ვერ უნდა მოიგოს ევროპა და აიღებს ლეო
    Culé [?]
    #14 1 ივლისი 2021 00:25
    4
    მბამეს მანდ რა უნდ გაუგებარია ან კკანტე რანაირად უნდა აიღოოს ოქროს ბურთი ერთერთი ცუდი იყო ევროზეე...ესეიგი საკმარისია გადაბა 3,4 თამაში და ვსიო ოქროსი ხარ და იღადავეთ მესი მთელი ცხოვრება ეგრეაა...)))) და ესპანეთმა თუ მოიგო მაშინ ბუსიკას ეკუთვნის ??? )))))))))))))))))))))))))
    გულშემატკივარი [?]
    #13 1 ივლისი 2021 00:23
    0
    ციტატა: Clever liar
    არადა მბაპეზე მეტად ილმაზი იმსახურებს მანდ ყოფნას :)) ინგლისი თუ გახდა ჩემპიონი სტერლინგი მოიგებს, არ ეყოფა ლეოს კოპა მემგონი..

    Sterlingis chlung dedas shemovevle me ddd rais sterlingi, copa moigos messim da ase 3 burti sheagdos kide da sterlingma tu ginda eyropa kiara asiac miayolos dd
    ფანი [?]
    #12 1 ივლისი 2021 00:09
    4
    მესი ხოდზეა, თან პრინციპულად სერიოზულად, ლეო დადებს, ჩვენი პლანეტის არსება
    ფანი [?]
    #11 1 ივლისი 2021 00:02
    0
    არადა მბაპეზე მეტად ილმაზი იმსახურებს მანდ ყოფნას :)) ინგლისი თუ გახდა ჩემპიონი სტერლინგი მოიგებს, არ ეყოფა ლეოს კოპა მემგონი..
    ფანი [?]
    #10 30 ივნისი 2021 23:58
    0

    რათქმაუნდა მესი მარა დებრუინს კეინს ნეიმარს აქვე ლუკაკუს მშვენიერი შანსები აქვთ რეალური ძაან ა და რატო არაა აქ სუარესი მისმა ატლეტიკომ მისივე დამსახურებით ლალიგა მოიგო და ურუგვაიც შემდეგ ეტაპზეა ზემოთ ჩამოთვლილთაგან კი მესი უნდა უფრთხოდეს ნეიმარს და აქვე კეინს მისი ინგლისი ერთი ნაბიჯით ფინალშია ისე გაუმართლათ ბელგიას კი მანჩინი და კომპანია დაპატიჟებს საფირმო სპაგეტიზე თუარადა ლუჩო ესპანურ სარდელზე
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გულშემატკივარი [?]
    #9 30 ივნისი 2021 23:38
    1
    წელს ისეთი წელია ჩემი აზრით არავინ იმსახურებს
    Culé [?]
    #8 30 ივნისი 2021 23:18
    2
    როგორც კრუიფმა თქვა ისე ხდება.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #7 30 ივნისი 2021 23:12
    4
    იასნა ლეო, რა ლევანდოვსკი,რა წინა სეზონი...ლეოს მე 7 დე ოქროს ბურთი ჩაახუტეთ.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #6 30 ივნისი 2021 23:00
    9
    თუ დადო ლეომ კოპა უეჭველია რომ ჩაიხუტებს მეშვიდე ოქროს ბურთსაც❤️ ფაქტია არაფერს იშურებს და ცოტა იღბალიც რომ შეაწიოს ღმერთმა ყველაფერი იქნება🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 30 ივნისი 2021 22:53
    9
    მესი მოიგებს მეშვიდედ ❤️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 30 ივნისი 2021 22:44
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    წელს ვერავისზე იტყვი რომ ოქროს ბურთი ეკუთვნისო. არავის ჰქონია გამორჩეული სეზონი. ლევანდოვსკის მივცემდი წინა წლის პონტში და წელსაც კარგი იყო სანამ ტრავმას მიიღებდა. ბუნდესლიგის ისტორიული რეკორდი მოხსნა და ნაკრებში ვერაფერს მოვთხოვოთ, ამ ევროპაზე ყველაზე სუსტი გუნდი იყო პოლონეთი.

    კაი რა ლევანდოვსკი თუ ძმა ხარ
    Culé [?]
    #3 30 ივნისი 2021 22:26
    0
    წელს ვერავისზე იტყვი რომ ოქროს ბურთი ეკუთვნისო. არავის ჰქონია გამორჩეული სეზონი. ლევანდოვსკის მივცემდი წინა წლის პონტში და წელსაც კარგი იყო სანამ ტრავმას მიიღებდა. ბუნდესლიგის ისტორიული რეკორდი მოხსნა და ნაკრებში ვერაფერს მოვთხოვოთ, ამ ევროპაზე ყველაზე სუსტი გუნდი იყო პოლონეთი.
    ფანი [?]
    #2 30 ივნისი 2021 22:17
    6
    მე7 ოქროს ბურთი მოგორავს ❤🐐
    ფანი [?]
    #1 30 ივნისი 2021 22:15
    10
    კოპა თუ დადო მაგარი შანსი ექნება ლეოს.