ბარსელონამ კლემან ლანგლეს თაობაზე შეთავაზებები მიიღო

ბარსელონამ კლემან ლანგლეს თაობაზე შეთავაზებები მიიღო

კატალონიის "ბარსელონას" ცენტრალური მცველის, კლემან ლანგლეს მომავალი, ჯერჯერობით, გაურკვეველია.

Sport-ის ინფორმაციით, "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" ბოლო დღეებში ფრანგის უკანახაზელის თაობაზე რამდენიმე შეთავაზება მიიღეს, თუმცა დეტალები უცნობია.

როგორც აღნიშნული წყარო იტყობინება, "ბლაუგრანა" 26 წლის ფეხბურთელზე მიღებულ წინადადებებს განიხილავს და მიმზიდველი ვარიანტის შემთხვევაში, მის გაყიდვაზე უარს არ იტყვის.

"სევილიას" ყოფილ მოთამაშეს "ბარსასთან" ამჟამინდელი კონტრაქტი 2026 წლამდე აკავშირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #21 30 ივნისი 2021 05:48
    0
    გაათრიეთ, სამივე ფრანგი, მოაშორეთ
    ფანი [?]
    #20 30 ივნისი 2021 02:06
    0
    ეს ხომ ჟურნალისტები არ არიან, ესენი ეძიებიან მასალებს რაცხაა მოტხარონ, რომ მასა "აყეფდეს" ესენი ვირთხებია და სხვა არაფერი!
    [?]
    #19 29 ივნისი 2021 23:59
    0
    მორიგი ტყუილია ალბათ თორე გუნდს მაინც დაასახელებდნენ. თან როგორც " ერთგული " უმტიტი ესეც არ წავა
    ფანი [?]
    #18 29 ივნისი 2021 23:23
    0
    ნებისმიერი პირობით გაატანეთ და გააყოლეთ ხურდაში უმტიტიიც !
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 29 ივნისი 2021 23:03
    0
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ამაზე მგონი გვეშველა, მაგრამ უარესი ჭირი "შავი მალდინი wink " გვყავს - ჩუქებითაც არავინ იჩუქებს! angry
    კონტრაქტი რომელ წლამდე აქვს ნეტა..

    იყო "შავი მალდინი", გახდა "შავი ინვალიდი".
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 29 ივნისი 2021 22:12
    0
    აჩუქეთ ვინმეს :))
    წევრი [?]
    #15 29 ივნისი 2021 21:28
    1
    დაუფიქრებლად გაუშვან
    ფანი [?]
    #14 29 ივნისი 2021 20:58
    3
    ამის დატოვებას უმტიტის დატოვება სჯობს მეოთხე მცველად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 29 ივნისი 2021 20:17
    2
    გაყიდეთ მოაშორეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #12 29 ივნისი 2021 19:59
    2
    ამაზე მგონი გვეშველა, მაგრამ უარესი ჭირი "შავი მალდინი wink " გვყავს - ჩუქებითაც არავინ იჩუქებს! angry
    კონტრაქტი რომელ წლამდე აქვს ნეტა..
    Culé [?]
    #11 29 ივნისი 2021 19:03
    2
    დავაი აცვი აქედან შენი....
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #10 29 ივნისი 2021 19:02
    1
    ბიჭო შეთავაზება ხომ მიიღეთ ! ჰოდა ეხლა რა თანხასაც ეტყვით თუ ეძვირათ ან იჯარა ითხოვეს ხელფასის გადახდის ჩათვლით თქვენ პირდაპირ ჩუქება გაუკეთეთ !
    Culé [?]
    #9 29 ივნისი 2021 19:01
    0
    ციტატა: totti10
    ამ ჩამოსხმის გამო გაუშვა საფრანგეთმა 2 გოლი, პოზიციის შერჩევა არ იცის ორთაბრძოლაში 0, საერთოდ რაზე წაიყვანა იმ ლუზერმა და დატოვა უპამეკანო ან ამას კუნდე ბევრად ჯობს :დ მოკლედ ეს და ვარანი გამოჩნდა რეალურად რაც არიან 2 აყლაყუდა ყანჩა :დ

    1 ტაიმის მერე გაიყვანა დეშამმა
    ლენგლეა რა, 1 გოლის დროს ყავის დასალევად იყო გასული
    დანარჩენი 2 მომენტში მოედანზე აღარ იყო, ვარანს ენდო დეშამი და ისიც კაი ლენგლე გამოდგა smiley
    ფანი [?]
    #8 29 ივნისი 2021 19:01
    0
    ციტატა: Griezzy7
    მოაშორეთ მოაშორეთ 20 მილიონი ვინმემ თუ შემოგვთავაზა მოაშორეთ და მადლობებით აავსეთ. 5 მილიონი ზევიდან დაუმატეთ და დიდი სიყვარულით და გაძლებითო მიაწერეთ 😠😠 მეზიზღება ტიპიიი, ვერ ვიტან

    მეც😁 არადა სულ თავიდან რომ ვიყიდეთ მეგონა რომ გვეშველა და სუპერ მცველი დავითრიეთ😂
    ფანი [?]
    #7 29 ივნისი 2021 18:57
    1
    გუშინ ისეთი შეხვედრა ჩაატარა, დახოცავენ ამის გამო კლუბები ერთამენთს, ასე 100-150 მილიონში გაიყიდება
    Culé [?]
    #6 29 ივნისი 2021 18:48
    0
    გააჩუქეთ!!
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #5 29 ივნისი 2021 18:39
    0
    ამან კი მოკუკა მაგრამ არანაკლები ვარანი იყო გუშინ და კიმბებე თუ რა გვარია მაგას რაც უქნეს გუშინ აი რავიციი )))))))))))))))))
    ფანი [?]
    #4 29 ივნისი 2021 18:24
    0
    ვილოცოთ რო მალე ააცვას ამ ქლიბმა იმენა ზარალია მასტი გინდ ნაკრებში და გინდ კლუბში
    გულშემატკივარი [?]
    #3 29 ივნისი 2021 18:15
    0
    გვეშველა?!...წასასვლელი ბილეთის ფული ბარსამ გადაუხადოს.
    Culé [?]
    #2 29 ივნისი 2021 18:08
    2
    მოაშორეთ მოაშორეთ 20 მილიონი ვინმემ თუ შემოგვთავაზა მოაშორეთ და მადლობებით აავსეთ. 5 მილიონი ზევიდან დაუმატეთ და დიდი სიყვარულით და გაძლებითო მიაწერეთ 😠😠 მეზიზღება ტიპიიი, ვერ ვიტან